Pai nu asa [...]
"- Salut, mi-ai vândut un BMW săptămâna trecută.
- Da, salut!
- Ai zis că e vreo 5% consumul, dar ia vreo 15 la sută.
- Păi ai pornit motorul?
- Normal că l-am pornit…
- Aaaa…păi nu așa!…"
Ne place sau nu, Foresterul nu este nici cea mai buna si nici singura masina de light offroad out there. Nu vorbesc aici de "cataratorii" dedicati: Defender, Samurai, Patrol, etc. Am vazut personal un Guster urcand Postavarul pe sub telecabina (e adevarat ca nu foarte lejer), iar Tabla Butii nu este o asa de mare incercare pe vreme buna. Muntii Tataru se fac destul de usor daca e uscat.
De cand au castrat ultima generatie de Forester de dragul ecologiei, Subaru nu mai are nimic special de oferit pentru generatiile de puristi sau pentru astia ca mine, "hibrizi". Au dat-o in bara cu boxer diesel-ul si oricum se apropie zile negre pentru diesel in general, au redus puterea motoarelor zicand ca noile modele au "toata sportivitatea de care au nevoie", iar Foresterul a ajuns in acest fel in categoria Modest Off-Road Capability.
Daca mai adaugi si numarul redus al reprezentantelor sau atitudinea de monopol a SMT ului, Subaru in Romania e doar o boala de plamani: se ia de la om la om, unii se vindeca, altii raman cu sechele toata viata.