Peter, masina este de fapt fabricatie 2010, inmatriculata pe 18 Feb. 2011. Vezi dupa VIN. JF1SHDLZ3AG124211, A ul ala de dupa 3 iti spune ca e 2010. Adica exact din seria de motoare cu probleme, ca de aia a si crapat la 130k.
Motorul ala schimbat in 2013 si plus 50k km nu te asigura de nimic. Daca utilizatorul nu il ingrijeste dupa schimbare, e ca si cand nu l-ar fi schimbat: poa sa crape oricand. Uleiul la motoarele astea ar trebui schimbat inainte de 15k, de fapt inainte de 10k daca vrei sa te tina.
Pana nu porneste si il urci pe rampa la reprezentanta pentru o verificare tehnica temeinica, io as zice sa nu negociezi nici un pret. Anvelopele si discurile ar putea fi cele mai mici dintre cheltuieli si sunt normale la o masina sh. Vezi insa sa nu fie si altele mai serioase la km. aia. Asta cu "a stat nepornita" poate sa ascunda si altele.