Salut,
M am îndrăgostit de un dinozaur din 1999...nu mai am scăpare:).
Mi a căzut cu tronc un Forester SF 1999 motor benzina 2l GX 177.000 km și voiam după cum v ați dat seama să vă cer o părere.
Am deja un focus 1.6 și o fiesta 1.4 Diesel amândouă și ce am mai avut de pe la joburile pe unde am trecut, tot Diesel au fost dar asta nu m a determinat să fug de benzina, dimpotrivă, aș vrea să încerc și o benzinara doar că v a trebui să mă documentez despre când se fac schimburile de ulei..etc.
Da, deci pe dinozaur l am văzut într un parc auto în Germania- suntem în vizită aici.
Am luat legătura cu dealerul, a pornit o cu un redresor spunând ca mașina stă de mult sau ca are bateria descărcată...ma rog, e același lucru, și mie sincer îmi place cum sună cei 2 l benzina-am si filmuleț făcut și alte 100 de poze. Problema e ca nu am ieșit cu ea din parcul respectiv, deci plimbându ma doar pe acolo am mers cu ea doar în treapta 1si 2. Aaaaa și marșarier
.
Bineînțeles că am și eu un set de întrebări la care va rog mult să -mi dați un sfat, dat fiind faptul că nu mai stam mult pe aici mă gândesc serios dacă sa o iau sau sa nu ma grăbesc aiurea.
Nu știu cum să încarc poze aici pe forum și sunt și pe telefon...
Forester 2l GX 177.000 km verde forestier
Am văzut ca are AC funcțional, scaune și parbriz încălzite, oglinzi electrice...oricum e suficient pentru mine și pentru cât vreau eu să mă joc cu ea. Problema e ca e lovită în dreapta spate dar se poate circula cu ea (Cică într-un copac...)
1. Cum verific reductorul dacă e funcțional. Am văzut doar led galben aprins în bord cu LO parca. As putea sa îmi dau seama de cum trage mașina pe un teren mai accidentat? Scuze chiar nu ma pricep reductoare și 4x4 dar învăț repede:). Microbul e microb.
2 cat m ar costa să fixez spolierul în dreapta spate ca oamenii, sa schimb tripla, sa indrept aripa dreapta spate și capacul de la rezervor închis bine. Aproximativ...
3 cât m ar costa să o înmatriculează în Ro? Probabil e euro 2...
4 în partea stânga a spoiler ului față are o mufa sau ceva...zicea turcul (dealerul) că poți să pornesti/încălzești motorul cu un cablu( pe care îl avea) nu m am prins...
5 la ce chichițe ar trebui să mă mai uit la ea? Motorul pare legat, îmi place cum suna, de jur împrejur mașina arată ok, totuși are 20 de ani...primul proprietar I a făcut reviziile doar la Subaru conform cărții service însă din 2013 s a pierdut urma kilometrilor. Deci de la al doilea proprietar - 2013 130000 km nu mai e trecut nimic pe cartea service. Am văzut un cartonaș prăfuit pe la motor de când s a făcut schimbul de ulei probabil cu luna mai 2018 unde erau trecuți 170si ceva de km...hai să zic că s ar pupă numărul de km.
6 am văzut ca geamul custode stânga spate are niște "sarmulite" probabil e geam încălzit, însă cel din dreapta nu are, acolo unde e lovita-dreapta spate. Deci e schimbat.
7 prețul ei este 1200 de Euro. I am zis turcului că o iau cu 700, a zis ca o dă cu 900 și a rămas ca ma mai gândesc și îl sun... Cât m ar costa să o aduc în țară pe platformă? Tot aproximativ binenteles.
8 aaaaa are o jmecherie, un dispozitiv sub capotă care cică ar reduce trepidatiile motorului. E ca un aparat foto din ăla vechi ca și dimensiuni...cum te uiți la motor, în partea superioară ușor stânga. Nu știu, e de bine, e de rău?
Ceva îmi spune că o să o iau și ma descurc eu cu ea în țară. Mi s a pus rău pata pe ea.
Orice răspuns este binevenit.
Mulțumesc mult, și un an nou cât mai plin de subaristi