Ok... Wannabe, new, novice, etc. ... .... Este vorba de : Subaru Forester Comfort Allrad AHK Xenon, 2010, Motor 2,0 Ltr. - 108 kW Diesel KAT, 274000 km. Please help !!
Ti-au dat colegii mai devreme o serie de sfaturi bune si documentate.
Daca masina merita sau nu depinde de:
1. Motorul a fost sau nu inlocuit ?
2. Pret
3. Starea tehnica generala.
Daca motorul a fost inlocuit, pretul nu ar trebui sa fie mic. Daca masina e si bine intretinuta, nu va fi deloc ieftina.
Daca-i ieftina si cu motorul original ... poate fi un sac fara fund !
PS: Acum am aruncat un ochi pe autovit si mobile.de si vad cateva Forester 2008-2009-2010 cu 250-270k km la care nu este mentionat nimic de inlocuirea motorului.
Or mai fi fost cateva pe care le-a ocolit ”blestemul”
PPS: Asta e ?
https://www.autoscout24.de/angebote/subaru-forester-ahk-scheckheftgepflegt-neue-kupplung-diesel-schwarz-7aa59b90-33d1-4715-9b1c-fa8e1975e09bDaca da, acolo se spune ca ar avea ambreiaj si DPF noi.
Carnetul de service a completat la zi .... dar nu se spune nimic despre motor !
Poate o fi unul cu noroc daca a rezistat pana la 274k km !
Daca ar putea cineva garanta ca motorul mai duce mult si bine ... mai ca ar merita in conditiile in care mai ai 1-2000 Euro ca sa-i faci o revizie completa - inclusiv sichmat toate furtunele din compartimentul motor.
La km astia, mai poate sa ”cada” turbina si sa se ”ceara la pensie” injectoarele. Despre astea nu zice nimic in anunt.
Dar - ma repet - marele semn de intrebare e legat de motor....
Si, daca mai ai 2k euro disponibili pentru reparatii imediate, mai bine te uiti si dupa un benzinar la 8k euro....