daca o iei din afara, garantat are schimbate amortizoarele spate la anii aia.
Treaba e foarte vizibila, se vede din avion daca are fundul lasat.
La mers zilnic in oras cutia automata pentru mine e binecuvantare, de cand am inceput sa conduc regulat o automata prin 2008, nu am mai cumparat ever vreo manuala, si cel putin masini personale nu ma mai intorc niciodata la manuala.
Bineintels, pe orice subaru din anii aia cutia e o gluma proasta ca tehnologie. E 4 trepte, ( e an 1989 ca tehnologie folosita pe subaru pana in 2011 ) lag maricel, dar isi face treaba.
Are cateva parti bune daca te intereseaza iesiri offroad. Treaba asta am studiat-o indelung inainte de cumpara masina. Cam toate versiunile Subaru automate cu cutia asta, inclusiv Forester nu au diferentia central ci sistemul ATS , practic e un ambreiaj multidisc umed, foarte solid si fiabil, care are functie de blocare completa. ( deci functioneaza ca un diferential blocabil cand pierde aderenta si va transfera 50-50 fata spate ) In general, strict la offroad AWD -ul de pe cutiile 4eat e considerat un sistem superior comparat cu versiunile prezente pe cutie manuala. . ( exceptia e STI, care e alta mancare de peste )
Pot aparea probleme, dar am auzit doar prin Australia, si nici acolo nu e ceva frecvent. Baietii traverseaza desertul la 50 de grade gen in conditii de offroad destul de dur si cutia se incinge, dar ai un martor in bord, iei o pauza si esti ok. IN europa e putin probabil sa intalnesti aceleasi conditii ca in Australia.
Ai un buton de HOLD, foarte util cand cobori pante mari, cu HOLD activat si mutata manual pe treapta 1-2 frana de motor e destul ok. Si nici nu va face upsift automat, o chestie buna. Cam asta e partea legata de offroad.
Ce inseamana 4 trepte. pai la 120 km/h cu motorul 2.0 stai undeva la 2800 rpm. Daca mergi drumuri lungi pe autostrada la viteze de peste 120 km consuma de rupe. Si nu ca in loc de 9 o sa consume 10. Ci daca o tii la 130 in loc de 120 o sa consume 12.
La mine nu e problem, oricum merg ca o baba in general, limita in belgia e oricum 120 km/h, iar in germania am aceleaisi viteze medii ca in romania pe drum national, din cauza de aglomeratie si lucrari peste tot. .
La depasiri iei in calcul si lag-ul cutiei si esti ok. In oras nu sunt probleme, motorul e destul de elastic.
La drive test, e usor, nu trebuie sa ai nici un soc. Daca ai vreun soc in coditii de mers normal, fugi de ea si cauta alta.