...E vorba de carterul superior baii de ulei. ....un mastic care se curata si se pune altul.
Legat de trepidatii, ... sa nu fie de la injectoare,
Prima operatiune e - sa-mi fie cu iertare - caca-maca !
Legat de trepidatii ... cauzele pot fi mai multe, depinde cand le resimti.
Daca doar la pornire, la rece, da poate fi de la injectoare, sau poate vreo bujie (sau mai multe) decedata. Dar in acest caz, dupa ce motorul se incalzeste ar trebui sa dispara.
Mai poate sa fie vorba despre un suport motor ”obosit” - asta nu dispare la motor cald.
Si volanta pe duca mai transmite vibratii in habitaclu (dar, de obicei astea se simt la oprirea motorului nu cand stai pe loc, cu masina scoasa din viteza).
Oricum, mi s-ar parea ciudat sa fie decedat un injector la nici 60k km ... La fostul meu Forester, au inceput sa faca mici figuri catre 180k km. Si le-am rezolvat rapid si bine la un ”doctor” de injectoare. Masina a plecat de la mine la aproape 200k km fara sa schimb injectoarele (si nici nu stiu ca actualul proprietar sa le fi schimbat).
Daca-i injectorul busit iar masina-i din 2016, este posibil sa fie inca acoperit de garantie. Trebuie neaparat verificat si acest aspect !