1. Inteleg ca scrisul cu litere mari la inceput de propozitie e extraordinar de greu, poate nu mere shift-u sau capslock-u, ma rog. Dar chiar propozitii care trebuie sa le citesc de 3 ori sa-mi dau seama ce vor sa spuna? O punctuatie, ceva? Sa citesc un Pulp Fiction "English motherfucker, do you speak it?!"...
2. Nu cred ca este vreun petrolhead pe lumea asta care sa nu-si ia masina pentru cum arata, sa fim seriosi ca doara nu-mi iau o curva de motostivuitor. Da, acuma ii drept, frumusetea e subiectiva, desigur. Mie de exemplu nu imi place impreza dupa 2007 de nici o culoare, nu ca alea dinainte erau frumuseti, dar hawkeye mie chiar imi place overall ca masina, spatele ma cam lasa in dubii dar in rest, masina arata decent. Ce pe mine ma dezgusta ceva mai groaznic decat "mancare ca la mama acasa" si "popa care cerseste pe la usi dupa revelion da n-ar face un drum in delta sa invete niste copii sa scrie si sa citeasca" este lipsa finisajelor la detalii precum grila din bara fata, plasticurile de pe langa stopurile de ceata, difuzorul de aer din spate, nici macar cacatu ala de sigla de pe grila din fata nu e vopsit, ce mortii masii, cat poate sa coste 50g de vopsea neagra sau ceva acolo sa arata mai a masina de aproape 40mii euro!?
Nu stiu voi, dar eu cand ma gandesc sa-mi cumpar o masina, in primul rand trebuie sa ma obisnuiesc cu faptul ca nu am bani de una noua, si cand dau vo 15-20mii pe una, imi vine sa ma dau cu capu de pereti vazand ca cineva a platit dublu, sau mai mult in unele cazuri, pe o masina care pe langa faptul ca arata de parca nu-i gata, mai are si asa un feeling de jucarie chinezeasca de 2 lei. Hai sa ne uitam la masini de lux - nu, gresit, acuma le zice supercar/hypercar/rahatcar ce-o mai fi. Ok, masinile alea costa sute sau milioane de euro, nu vorbesc de detalii ca astea, DAR, masinile alea au multe componente, de obicei, de pe masini de serie, pe langa alea o sumedenie care consumatorul nu le vede, vin alea care se vad cu ochiu belit la poze. Trecand peste grosolaniile din tapiterii facute parca de babe oarbe - cu toate ca jignesc babele oarbe degeaba, bunamea era 90% oarba si cosea mai bine - si ajungand la plasticuri si ornamente "eco" sa si le traga pe cap cine le-o inventat si pe alea, si ajungand la tot felu de "cost cutting"-uri grosolane care salveaza cativa centi aici, un dolar acolo - si uite asa se face banu gros. PE DRACU! Uita-te la Porsche, care are cele mai mari profituri/unitate vanduta, si ce finisaje, si cum arata masinile vandute de ei. Ok, sunt masini relativ scumpe, dar totusi, daca ar avea oleaca mai multa atentie la finisaje si detalii chiar ar da faliment.
3. Nu vreau sa ajung pe teritoriul cel mai scarbos, si ala e cum se vinde Subaru - Subaru a crepat in ochii mei ca firma dupa ce a facut generatia SG / GG - ultimele masini fara plasticuri "eco", cu o platforma extraordinara si fara jdemii de calculatoare si electronice de rahat care mai mult incurca decat ajuta. Nu spun ca ma deranjeaza tehnologia, imi place chiar foarte mult plansa de bord de la noul Audi TT, dar ma enerveaza compromisurile astea de rahat. Tot ce e de nisa dispare, Subaru a fost pana in 2007 un brand de nisa, acuma Foresterul se vinde de 10x mai bine ca inainte si e de 10x mai de rahat - my 2c...