WRX/STI 2014 - speculatii
Subaru club Romania

WRX/STI 2014 - speculatii

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #140 on: January 14, 2014, 18:12:30 PM »
Arata bine, interior mai interesant, desi parca s-a aglomerat cam mult zona ceasurilor, e cu 16% mai dur, jante BBS, frane brembo cum sunt si acum, eleron,  4 tevi, 305 cai dintr-un 2.5 plus tot felul de sisteme care sa il faca mai agil si sa nu mai existe understeer + o directie mai scurta.

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #141 on: January 14, 2014, 18:14:43 PM »
Sa mai aud lumea ca interiorul de la STI e urat..

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #143 on: January 14, 2014, 18:26:44 PM »

celalalt

Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #144 on: January 14, 2014, 18:54:52 PM »
Mi se pare mie sau pe noul logan o sa puna baietii eleroane si o sa semene cu sus numita WRX/STi?Urata nu e.Dar totusi,cu plm sa avem noi norocul,ca paeionati, sa se faca un Subaru cu fata de Evo X si spate de Dacia Logan?

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: Re: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #145 on: January 14, 2014, 19:06:16 PM »
http://youtu.be/H84X2ANdqDw

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

moguai

  • 2814
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #146 on: January 14, 2014, 20:26:34 PM »
personal ma asteptam la mai mult de 305 cp.
in rest, mie imi place mult, mai ales interiorul unde pare mare evolutie...
insa puteau pune si ei frana de mana pe un buton amarat si care`i faza cu oglinzile (piciorul), parca sunt din plastic ordinar....poate o fi carbon si nu mi dau eu seama :)
« Last Edit: January 14, 2014, 20:30:53 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #147 on: January 14, 2014, 21:18:10 PM »
Cum sa pui frana de mana la buton pe o masina sport?Arata bine Loganu Evo.

moguai

  • 2814
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #148 on: January 14, 2014, 21:24:44 PM »
ah, corect. n am gandit pana la capat asta.  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #149 on: January 14, 2014, 21:34:29 PM »
mda dezamagitor dpdv al motorului, pentru prima data in istorie wrx-ul va fi mai dorit decat sti-ul iar pentru mine botul e mult prea aglomerat, mihaiza bro atentie ruliu din suspensie a fost redus cu 16% nu din sasiu... ah si splitul nou din dccd e 49/51 daca nu stiati
« Last Edit: January 14, 2014, 21:38:45 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

moguai

  • 2814
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #150 on: January 14, 2014, 21:41:53 PM »
asemanator cu automata, aia are procent mai mare pe spate.cine stie ce or fi gandit...
oricum sa scoti 300 cp din 2.0 si doar 305 din 2.5 - e cam ciudat
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #151 on: January 14, 2014, 21:46:53 PM »
pb este ca ei incearca sa faca pivotare din suspensie, sasiu cu o tendinta din ce in ce mai mare understeer de la generatie la generatie ca sa fie mai accesibil pentru oricine cred ca uitam zilele cand dccdul avea split de 35/65, cand pivotarea era mecanica iar sasiul era setat la fel catre understeer si trebuia sa vii agresiv cu gazul pe situatie ca sa nu te cureti...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #152 on: January 14, 2014, 22:50:00 PM »
eu as prefera 270 cp din 2,0 decat 305 cp din 2,5 ... si nu cred ca sunt singurul...

la exterior mie imi place, e in trend...

dar una peste alta, mi-as dori un wrx de 268 cp... dar cu alte jante, ca alea stock sunt oribile... poate va fi urmatoarea masina (peste vreo 2-3 ani)
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #153 on: January 15, 2014, 10:47:35 AM »
pb este ca ei incearca sa faca pivotare din suspensie, sasiu cu o tendinta din ce in ce mai mare understeer de la generatie la generatie ca sa fie mai accesibil pentru oricine cred ca uitam zilele cand dccdul avea split de 35/65, cand pivotarea era mecanica iar sasiul era setat la fel catre understeer si trebuia sa vii agresiv cu gazul pe situatie ca sa nu te cureti...

+1 Incearca sa faca totul din volan as spune eu in termeni mai putini tehnici. La modelele noastre trebuie sa o arunci si sa ai si dramul ala de nebunie sa accelerezi ca sa iesi din situatie.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #154 on: January 15, 2014, 12:44:01 PM »
Masinile incep sa devina din ce in ce mai comerciale.
Oamenii vor sa mearga in linie dreapta, sa prinda viteza cat mai mare si sa aiba multe gadget-uri in bord.
Masinile nu sunt cumparate doar de oamenii dispusi sa invete sa piloteze, cei mai multi se sperie cand masina raspunde ciudat (si eu m-am simtit ciudat cand am inceput sa ma joc cu Impreza).

In ritmul acesta masinile voastre isi vor conserva bine valoarea.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #155 on: January 15, 2014, 18:25:27 PM »
Pana acum Impreza era ca Linuxu': user - friendly, da' isi alegea cu grija prietenii! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #156 on: January 15, 2014, 18:29:27 PM »
In ritmul acesta masinile voastre isi vor conserva bine valoarea.

Eu incepusem sa ma gandesc la faptul masina mea are o vechime considerabila si in curand nu voi mai gasi piese asa usor. Dar atata timp cat pentru Impreza 1994-2000 este plin de piese, la a mea ca e mai noua e si mai plin. Asa ca mai ramane in familie cat de mult timp pot eu sa o tin.

Nu ca m-ar deranja un WRX 2014. :D

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #157 on: January 15, 2014, 22:45:54 PM »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX/STI 2014 - speculatii
« Reply #158 on: January 16, 2014, 07:57:09 AM »
prezentarea oficiala

Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #159 on: January 16, 2014, 09:16:01 AM »
Mi se pare doar mie sau rotile parca par puuutin cam mici in raport cu masina. Par de 17" ...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.