Nu cred ca o sa mai apara ceva fara interventie electronica. Totul e pur si simplu mai rapid si mai usor (ca si kg) dar si ca arhitectura. Plus ca astea electronice sunt mai controlabile decat un LSD clasic care se blocheaza in mijlocul curbei si il poate speria pe sofer daca nu este obisnuit si nu stie despre ce e vorba.
Sincer vasco-cuplajul de pe Subaru cum am eu pe WRX nu pot sa zic ca este cu adevarat cel care a facut Subaru sa fie faimos. Pentru ca imi permite o usoara pierdere de aderenta pe fata pana cand sa inceapa spatele sa impinga. De aici si understeer la greu. Daca nu apas tare acceleratia ca sa provoc pierdere mare de aderenta pe fata, spatele nu impinge suficient cat sa imi pastreze o traiectorie eficienta. Cel mai tare sistem AWD de la Subaru e pus pe STI. Punct.
Deci orice comparatie gen Subaru vs. alte sisteme AWD trebuie avut ca referinta STI, altfel nu e cu nimic special Subaru sau mai avansat. Poate foarte putin, prin faptul ca e AWD permanent intr-un anumit procent fata-spate, fata de altii care aleg 100% fata sau spate si la nevoie muta si pe cealalta punte, dar acolo reactia este atat de rapida (electronica) incat nu e ca si cum ai sesiza mare diferenta la mers normal.