Corect! Asa cum spuneam si intr-o stire mai veche, WRX si STi vor fi separate de Impreza si imaginea sa. Noul Impreza este creat pentru mase, oferind spatiu interior marit si siguranta, combinata cu un consum de carburant redus si un pret accesibil, mai mic decat actualul. Daca Subaru ar folosi platforma de STi pentru impreza pretul ar creste semnificativ si inutil pentru cei care doresc sa mearga linistit si sa se bucure decat de siguranta tractiunii integrale. La fel, daca s-ar folosi platforma de Impreza pe STi, ar fi prea moale si ar fi nevoie de multe modificari pentru a satisface cerintele exigente ale fanilor Subaru. Asa ca este mai simplu sa fie despartite cele doua modele prin platforme dedicate.
In urma unui interviu recent cu Senior VP-ul Subaru USA s-a aflat ca viitorul STi, lansat in 2013 si nu 2012 va beneficia de o platforma dedicata, altfel decat cea de pe Impreza, pentru a oferi performanta ceruta de catre departamentul STi si a satisface dorintele exigente ale pasionatilor. S-a mai confirmat ca puterea va depasi 300 CP dar alte detalii nu au fost date.
S-ar putea sa asistam in 2 ani la reinvierea modelului STi asa cum a facut el istorie prin modelele GC si mai ales GD