Legacy + ore-munca + Risc asigurare + Alte considerente = Forester + Peace of mind
Asa e, de aceea trebuie sa ma gandesc f.f. bine inainte sa ma` apuc de treaba asta ! Deocamdata` singurele motive care ma` impiedica` sa` ma` "abonez" la un Forester sant financiare de o parte (am platit leasingul la Legacy 3 ani, mai am un an, si are putini km, merita` sa` o tin la sfarsitul contractului) , si faptul ca` nu sant prea multumit de calitatea finisarilor interioare si optiunile standard incluse. De aceea varianta inaltarii Legaciului meu e la egalitate cu varianta cumpararii unui Forester.
si o sa fi ca restu 99% proprietarilor de forester ....
cateodata e mai placut sa iesi putin din tipar...
Aici ori mi-as cumpara Forester, ori imi inalt Legacyul , nu pot sa ies din tipar, se gasesc de toate pe drumurile patriei. Si oricum , nimanui nu ii pasa` ce fac la masina`, nimeni nu pune pretz pe asta asa ca in Romania.
O spui de parca ar fi fr'una din VAG!
Oricum inca nu sunt asa multi aia cu Subaru in general, desi Forester e intr-adevar una dintre cele mai preferate in grupul proprietarilor.
nu ai idee ce este in america sau canada .... nu confunda cu romanica .. unde toti ghertoii au bemveu si mertan
Asa e, aici masina nu iti confera` un statut social. Vezi pe aici o gramada` de doctori, avocati sau patroni, oameni cu bani multi care umbla` cu Hyundai sau Kia, si amarasteni de muncitori la fabrica` care au Mertzan , Mustang sau alte masini bengoase. Si daca` mi-as lua Rolls Royce nu as reusi sa` ies in evidenta`, cu atat mai putin cu un Forester sau un Legacy inaltat sau nu. Oricum , orice optiune as alege , o fac pentru mine, nu pentru ghertoii din cartier.
Tot ce ma` intereseaza` pe mine e sa gasesc o varianta` de inaltare buna`, dar si destul de ieftina` pentru ca in cazul in care ceva nu iese bine (inspectie tehnica`, asigurare, etc) sa` o pot aduce la varianta initiala` fara` consecinte prea nasoale.