Sunt 2 extreme, destul de evidente si mult prea nuantate inclusiv pe forumul asta: utilizatorii si pasionatii. Tipul din film pare a fi pasionat, normal ca-i sta in gat timoneria pe cablu si ambreiajul flasc.
Un utilizator normal nici nu le-ar baga in seama.
Iar pasul mare la iesirea din masina sunt tentat sa cred ca i-ar reduce nr de oase zdrobite in caz de impact lateral. GD-ul meu n-are nici macar airbaguri laterale...
Totusi a dat-o de gard si cu un detaliu tehnic. FA-ul are un turbo foarte mic, capabil sa-i ofere presiune de cuplu maxim la 2000rpm. Normal ca se chinuie la 20psi ca sa asigure debit de aer pentru 268 de cai. EJ205 face doar 13psi ca e un turbo mai mare, dar cuplul maxim e la 3600rpm. Diferenta de turatie e absolut imensa.
In concluzie nu, n-as da GD-ul meu pe 3 WRX-uri noi. Iar 90% din populatie ar zice ca-s tampit. E o chestiune de prioritati.