(Eu sunt) Offtopic, dar aia e.
Am revazut acum filmul asta, cred, a 10-a oara in 15 ani, cred ca l-am vazut si la prima difuzare pe BBC.
Apoi, subvirarea Imprezei e deja proverbiala, si mama stie ca STI subvireaza ca vaca, Evo fuge de ciur mai usor.
Insa exista o explicatie. Bine, mai multe, inclusiv motorul asezat in fata puntii fata la Impreza, deci masa mare in consola, versus transversal si intre roti la Evo. Sau faptul ca tigaia din film e versiunea aia limitata UK cu roti Prodrive de 18 inchi, ori ca n-are DCCD.
Explicatia la care ma refer tine de faptul ca Subaru ASA A VRUT sa fie masina, sa nu fuga de fund, ca le-au scos pe toate cu cadere mare pe spate si cadere zero pe fata. Ca oricine isi modifica Impreza, va urmari cadere mai mare pe fata, ca sa omoare subvirarea.
E doar o chestiune de imagine, de convingeri, de politica Subaru. Masini sigure, deci sa derapeze botul, soferul franeaza si gata, recapata controlul.
Nu spun ca Evo e o masina naspa, ci ca STI-ul nu e chiar atat de praf pe cat spun unele reviewuri. Si ca am vazut serii lungi despre modificare Evo pe youtube (Speed Academy, Gears and Gasoline, Mighty Car Mods), iar Subaru e de departe masina mai exotica. Ori ca aseara, uitandu-ma
la filmul asta, am vazut droaie de Subaru la oamenii aia, care chiar stiu sa piloteze spre deosebire de cei din CNR, si nu atat de multe Evo.
Concurenta Top Gear a vremii aici.