.....................................................
Pt chestii serioase si bani serioși avem Landcruiser, Patrol, G klass, Defender......etc
Pun si eu doua copeici ale mele,
La Landcruiser si Patrol eu le-am dat ceata la off-road cu Foresterul. (nu il laud degeaba pentru ca nu vreau sa il vand
). De obicei , cand plecam la drum, punctul de adunare este o exploatare (cariera) de nisip. Acolo este o panta lunga de vreo 10-12 m , de vreo +45grade inclinatie, nisipoasa. Pornim de la baza pantei, fara avant. Doar Foresterul, XVul si Jeep-urile o pot urca ! Celelalte se infunda in nisip , li se taie aderenta si le moare motorul. Sant nevoiti sa faca un ocol de vreo 150 m . Niva deabea ajungea la jumatate, nu prea stiu de ce, cred ca reductorul nu impartea corect tractiunea pe punti deoarece derapau in draci rotile din fata iar spatele se infunda incet incet in nisip. Nissan Rogue sau Murano tot pe la jumatate se opreau, G-Class e foarte bun la off-road dar are un handicap : e greu si se infunda cand terenul e moale.
Defenderul nu s-a pus cu noi deoarece era o tanti la volan si i-a fost frica sa se bage la urcare . (no offence pentru doamne
). Apropo, Jimny nu avem in gasca
Foresterul (si toate Subaru-urile in general) nu pot trece de anumite obstacole din cauza garzii la sol nu prea mare, si din cauza bumperelor prea ''generoase''
. Celalat Forester l-am dat inapoi cu o gramada de lovitori si zgarieturi din cauza aceasta.
Cu o ora inainte de returnare l-a spoit cu crema de ghete ca sa nu se vada scrijeliturile. Trucul a functionat, cel care a receptionat masina nu a vazut nimic