Din ceea ce am vazut am inteles urmatoarele:
1. Dotarea masinii cu pneuri tip "All Terrain" din segmentul mediu
2. Protejarea partilor sensibile cu scut metalic
3. Un echipaj auxiliar pentru pilotaj
4. Inaltarea masinii (cum a subliniat si Marr este interesant de aflat ce garda la sol a folosit)
Si ca sa fiu usor rautacios
la iesirile nostre in teren accidentat am fost uimit (a se citi "umilit") de performantele OFF-ROAD reiesite din abilitatile medii de condus ale unui coleg impreuna cu masina sa Dacia Pick-Up (fabricatie 2001, motor 1.9 D) dotata cu pneuri dedicate (Ranger Insa), scut din tabla si amortizoare Bilstein.
La descrierea de mai sus mai adaugam doi instructori dispusi frontal si ventral fata de Dacia pentru a-l indruma pe tanarul coleg ce tip de manevra/directie sa aleaga pentru a iesi din situatie.
Revenind la subiect, daca Outback are acelasi sistem de transmisie ca si Forester sunt convins ca performantele sunt egale.
In Romania nu am vazut masini SUBARU transformate pentru abordari OFF-ROAD ca cele din America de Nord insa cred ca daca ar exista vreun proiect ne-am mandri cu totii de el.