In cazul meu, aspectul tabletoiului e ultim care ar conta !
.........
PS: N-am sa inteleg niciodata cum poate ajunge o Octavia la 35K Euro ... mai ales ca VRS-ul nu apare in configurator.
exact ... ce ziceai tu ... nici pe mine nu ma pasioneaza touch-ul pentru ca efectiv trebuie sa iti iei ochii de la drum sa poti face chestii de rutina cum ar fi sa modifici temperatura, sa pornesti degivrarea,etc....pe langa faptul ca sisteme destul de importante depind de OS-ul tabletoiului care orican poate avea un brain fart.
dar hei de aia ai Eye sight ... sa nu intri in ala din fata in timp ce esti distras de tabletoi.
depinde de octavie .... si da daca e sa compari cu subaru ... subaru e mai scump ... mai putina masina pentru aceasi sau mai multi bani.
Oricum octavia nu mai e masina aia care se face pe platforme VAG scoase la pensie de audi si vw (si cu toate probleme fixate) ieftina si fiabila
daca e sa luam octavia 4 style cu 2.0tdi (pun asta ca e cea mai scumpa) e 28mii pret de lista .... Impreza (sa ramanem la sedan)
1.6 ASPIRAT echipare premium este tot 28mii .....
astea sunt preturile de pe site skoda si SMT .... azi 22 aug.
Pai si scuza-ma dar octavia e mai mare, mai puternica, mai economica, de ce alegerea logica in comparatia asta ar fi subaru ?
doar ca are awd....nu prea tine.
Ok , sa zicem ca dai 28 de mii la subaru si ai plecat cu masina full si la skoda mai tre sa mai bagi bani sa o faci full full si ajungi la 35mii..... ok sunt mai multi bani dar ai o masina mai spatioasa,un motor care chiar se misca foarte bine, portbagaj nu mai zicem, reprezentate si service-uri pe toate drumurile care au vazut alde VAG , Opel, Renault and on and on,si nu or sa se scrarpine in cap cand or sa vada un boxer, poate pentru tine nu conteaza asta dar sunt multi care iau in considerare si suportul in grantie si post garantie.
Da o sa zici ca nu conteaza asta ca poti veni in Buc ,BV sau Cluj la o revizie pe an ... eu zic ca pentru 90% din cumparatori conteaza si nu vor vrea sa faca asta.
Daca vrea sa concureze cu octavia sau golf sau focus... subaru tre sa faca o masina fiabila, motorizata la nivelul concurentei la pret de concurenta, iar awd sa fie asul din maneca care sa vina sa puna capac....
Eu zic ca daca salvau niste bani lasand interiorul si exeteriorul nemodificat si doar puneau motoare turbo si mai taiau 2-3 mii de euro din pret altfel ar fi stat piata in europa.
adica daca vii si imi zici uite impreza premium cu 1.6 turbo de 160 de cai minim cuplu 300nm la pret de 25 mii cu tot cu tva and shit parca te mai gandesti cand skoda cere pe 2.0 tdi de 150 cai 28 de mii ... nu ?
dar hai ca am luat-o pe campi (si nu am awd
)) ) cu off topicul
PS: am zis impreza ca exita si varianta sedan desi pe la noi nu e dar pretu cam tot pe acolo ar fi ...si sa comparam oarecum mere cu mere
Subaru in europa e o masina de nisa pentru pasionati