Doar la capitolul roti și deja ai scăpat de o modificare.
Da !
Si, din cate se pare, sunt ceva modificari.
In afara de roti + garda la sol marita cu cca. 2,5 cm, are si:
- bare fata-spate cu unghiuri mai bune (aici, interesant e cum au pozitionat proiectoarele de ceata - mai sus si mai catre centru);
- scuturi sub masina (integral !?);
- alta cutie (CVT high torque) - desi nu stiu daca asta nu vine oricum la motorul de 2.4 turbo;
- alte setari pentru X-Mode;
- bare de plafon mai ”zdravene” (aici s-au gandit la kenny);
- locasuri pentru carlige de tractare pozitionate in fiecare colt al masinii (simplu dar extrem de eficient);
- roata de rezerva de dimensiuni normale (cum era pe vremuri);
Ce mi s-a parut interesant - si ceva la care eu unul nu m-as fi gandit - este elementul ala mat de pe capota ! Asta arata cat au gandit fiecare detaliu - pot fi, intr-adevar, o problema, reflexiile soarelui din capota in ochi, atunci cand urci o rampa abrupta ...
Una peste alta, e o oferta interesanta si sunt convins ca in USA si Canada vor avea succes.
Nu am dubii ca si in Europa s-ar vinde versiunile Wilderness - mai ales Forester si XV. Dar pentru asta, cred ca ar trebui sa vina (si) cu alte motorizari, cu un cuplu mai mare decat cel oferit de actualele 2.0 NA (fie ele si e-Boxer).