Salutare lume, dupa luni bune de tatonari, in sfarsit am achizitionat un GC'u

... masina o stiti cu siguranta multi de aici, momentan a ramas tot in Timisoara.

In mare, masina pare okey, dar are nevoie de ceva interventii pentru a ajunge pe 0 cum s-ar spune.

Ambreiajul urmeaza sa fie schimbat saptamanile viitoare pentru ca e "mucificat" si nu e foarte multumit cand incerc o plecare mai agresiva, in mers inca rezista la tavaleala dar e clar pe duca

Am avut eroare de MAF sensor pe self check, MAF in care am gasit ceva lipituri artizanale care erau dezlipite, dar dupa ce au fost recositorite, eroarea a disparut la urmatoarea scanare, dupa circa 10-15 km.
Sper sa fie ok pentru urmatoarele luni de zile, pentru ca intentionez sa il schimb si pe el preventiv. Partea ciudata e ca in hartiile primite cu masina, era si o factura din UK, de 300+ lire, pentru un debitmentru, chiar in 2012 ... dar avand in vedere ca cel de pe masina a fost "resigilat" cu silicon sanitar, este clar ca nu vorbim de aceeasi piesa care se afla pe masina momentan.
In rest, voi revenii cu updateuri pe masura ce apar.

