Impreza WRX WAGON
Subaru club Romania

Impreza WRX WAGON

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #80 on: February 09, 2012, 15:22:54 PM »
De cam 5 zile am montat supapa, de atunci ranjesc mereu ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Se aude demential e mare diferenta(la sunet) fata de D2R2 SARD...  HKS e foarte tare... :D :D :D

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #81 on: February 09, 2012, 15:30:59 PM »
Am si eu o problema... Astazi la 04:30 dimineata la -15grade, cand am plecat la munca, s-a ridicat apa la aproapr 80-90 grade,dar caldura nu baga in masina deloc aveam gheata pe parbriz, pe interior... Am oprit-o de 3 ori sa o las sa se raceasca pana am ajuns la munca... Cand am plecat la ora 14 totul mergea struna... baga caldura tot fara nici o problema... Nu mai zic ca dimineata cred ca a consumat 5l/10km... Ce sa fie termostatul sa fi ramas blocat? Sau antigelul meu e bun de aruncat... Maine in schimb promit(antigelul) apoi sa vad ce se intampla... Termostatul e cumva pe distributie? Astept parerile voastre, ca sunt cam nedumerit...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #82 on: February 09, 2012, 15:44:43 PM »
S-ar putea sa ai nevoie de o aerisire a radiatorului. Presupun ca aer baga ventilatorul si ai miscat de rotitele alea de cateva ori.. poate a ramas cablul blocat pe rece, desi tu dadeai de rotita spre cald?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #83 on: February 09, 2012, 19:25:17 PM »
aceeasi problema am avut-o si eu.  vezi ca ai un por undeva la un furtun de apa.. si iti trage aer pe acolo si dupa un timp nu se mai aeriseste,  apa ramane in motor si fierbe iar restul ramane in radiator .. deci nu isi mia face circuitul complet ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #84 on: February 09, 2012, 20:00:40 PM »
Furtunele sunt noi,siliconice Samco... iar radiarotrul este nou, tot din aluminiu cu debit marit, pierderi de antigel nu am deloc... eu cred ca tot antigelul e de vina... Stiti cumva unde e termostatul situat? Din cate stiu eu e pe distributie, as vrea sa sa-l verific...
 E drept ca nu mai pornisem masina de cam 2 zile dar sa inghete asa cred ca numai antigelul e vinovat...

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #85 on: February 09, 2012, 20:17:42 PM »
La mine nu se mai poate schimba de la rotita pe cald sau rece pt ca e rupt mecanismul il schimb eu cu surubelnita(trebuie sa inlocuiesc toata consola  centrala de unde dai mai tare aerul, mai cald si pe ce directie vrei...Desi stricata este doar cea in care comuti pe aer rece sau cald).Deci posibilitatea de a fi cablul acela ingetat este exclusa...Chiar nu am umblat acolo si la ora 14 functiona perfect... ??? ??? ??? :-\

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #86 on: February 09, 2012, 20:22:54 PM »
verifica colierele mie pe la un furtun din acela mic de la vasul de expasiune de pe admisie pe acolo imi tragea aer era colierul slabit si facea fitze doar dupa ce se incalzea motorul... bafta
p.s daca ai umblat recent (schimbat furtune , radiator ) poate nu ai aerisit calumea motorul .. eu cel mai bine si repede il aeriseam cu o sticla si 2 furtune (ca la dacie pe vremuri..)
« Last Edit: February 09, 2012, 20:27:28 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #87 on: February 10, 2012, 08:50:49 AM »
mai pune antigel

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #88 on: February 11, 2012, 14:38:31 PM »
Gata s-a rezolvat problema(deocamdata), am schimbat tot antigelul cu unul Hepu albastru si am pus 3 bidoane de 1,5l de antigel si retul apa... Restul insemnand cam 2l desi cineva imi spunea ca ar fi cam total de 7,7l... mie atat mi-a intrat cam 6-6,5l... Am verificat si colierele si nu am gasit mai nimic slab, sper sa se fi rezolvat, momentan functioneaza  bine...

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #89 on: May 07, 2012, 23:53:12 PM »
Stie cineva unde as putea monta un boost controller electronic, asta ca sa ma scuteasca de un drum la Slatina...

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #90 on: May 12, 2012, 11:05:05 AM »
frumoasa masina felicitari
Eu la vara pe la dristor-vitan asa c a poate ne vedem ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #91 on: May 12, 2012, 15:05:44 PM »
Multam, incerc sa o fac mai frumoasa si mai buna, dar treaba merge cam incet... Banii si logistica ma dau pe spate... duc lipsa unui mecanic bun si rezonabil la bani, am unul bun dar la mine la Slatina... Si a ta e grava rau sper sa o aduc si eu pe a mea in stadiul la care este a ta...

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #92 on: May 12, 2012, 22:03:52 PM »
Ne vedem oricum in vara am inteles esti stai prin titan?
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #93 on: May 13, 2012, 15:24:37 PM »
Da in Titan in spate la policlinica...

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #94 on: May 14, 2012, 00:59:29 AM »
Da in Titan in spate la policlinica...

eu pe la inceputul lui august o sa fiu pe la dristor -vitan ;D
1-6 august deci tre sa ne vedem
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #95 on: May 14, 2012, 10:19:09 AM »
Ramane stabilit, eu eunul abia astept sa-ti vad subiul, pana atunci o sa arate si al meu mai bine(la sfarsitul lunii il bag la vopsit).

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #96 on: May 14, 2012, 10:23:36 AM »
Unde-l vopsesti si cat te costa?
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #97 on: May 14, 2012, 13:48:55 PM »
Pana cum am luat vopseaua(marca Policolor 185 litrul, negru metalizat cu perla aurie in ea),lacul si spritz chitul tot acceasi firma sa mearga una cu alta= un total de 1000ron... Manopera costa cam 800 ron pt vopsire exterioara totala( in pret este si inclusa si tinichigeria, chestii simple, adica daca masina e facuta acordeon, nu se baga) si va fi efectuata in Oltenita la un prieten are vopsitoria lui dar fara cuptor, de aici si pretul relativ redus... Astept sa vad rezultatul final si sper sa fie ok...

celalalt

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #98 on: May 14, 2012, 14:14:33 PM »
Cuptorul conteaza mult pentru viitorul vopselei.Si din ce am vazut ca s-a facut la masina mea,e mult mai bine sa iti vopseasca piesa cu piesa.Acolo unde se vopseste doar ce e vizibil,pot aparea exfolieri la imbinari intre nou si vechi.Asta din pricina matuirii.

Răspuns: Impreza WRX WAGON
« Reply #99 on: May 15, 2012, 17:41:58 PM »
Vopsirea se va face piesa cu piesa,doar ca nu vor fi expuse la cuptor, se vor usca natural in 2-3 zile... Oricum e o temperatura ok afara iar in atelierul de vopsit va fi si mai cald... Sunt de acord cu folosirea cuptoru dar nu ma incadram financiar si sincer nu e nici masina 2012 sa se vada diferenta... mai conteaza si vopsitorul, iar asta zic ca are mana. Am mai vazut masini vopsite de el si eu unul am fost incantat...