Mie mi s-a intamplat urmatorul fenomen cu Foresterrul 2.0 aspirat al sotiei: masina a functionat perfect pana la vreo 60K km cu benzina MOL sau OMV 95. La un moment dat, dupa o alimentare la MO a inceput sa dea "in nas" pe la 2000 de ture. Am facut tipica curatare de clapeta etc (simptomul asta a fost discutat mult pe forum) insa a continuat asa pana dupa vreo 2-3 alimentari. Apoi OK o perioada, dupa care din cand in cand mi se intampla acelasi fenomen, cateodata la alimentarile de la OMV sau cele de la MOL.
Dupa vreo 15,000Km, cade sonda Lambda, se vede pe tester si o schimb (s-au facut verificari si inainte insa niciodata nu a dat eroare). Imediat masina merge din nou perfect vreo 6-7 luni, alimentand OMV 95. Avum 3 saptamani alimentam de la aceeasi statie ca de obicei si surpriza, masina incepe sa faca la fel. Apoi se goleste rezervorul si alimentam din nou si e totul OK.
Concluzia mea este similara cu ce au spus si altii: calitatea benzinei nu e constanta, cel putin la cele 2 statii, OMV si la MOl, unde alimentam noi. Imi pun intrebarea daca nu cumva acest lucru poate provoca defectiuni la sonda lambda. Ceva experiete similare sau pareri?