Salut,
Acestea sunt valorile pentru subaru:
•8:1-8.5:1 compression: 150-170 psi per cylinder
•8.5:1~9.5:1 compression: 170-210 psi per cylinder
•9.5:1~11:1 compression: 210-275 psi per cylinder
•11:1+ compression: 250+ per cylinder (highly depends on cams being used)
Motorul de wrx, face parte din categoria a doua, deci presiunea trebuie sa varieze intre 11 si 14 bar.
In orice caz, din cate cunosc eu, masina lui Ady avea pe ea soft racing code......si probabil ca daca a fost multumit se va duce tot acolo. Parerea mea despre resoftari o stiti din topicul pe care l-am inceput aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1436.0Eu zic ca oriunde ajungi cu masina, functie de modul in care vrei sa folosesti masina in viitor, pune-i sa iti faca simulari inainte si dupa....si sa lase graficele si cifrele pentru ei. Daca te duci la competitii de amatori (gen bucovat) iti vor putea simula urcarile de la coasta (pe care le fac pe masinile greilor din aceste competitii) si sa optimizeze softul pentru asa ceva....daca nu, zi-le ce vrei si stai pe capul lor. Vezi la cat iti seteaza boostul si daca il pastreaza masina, si neaparat urmareste afr.
Mai ai varianta sa nu iti faci softul la nici un romanas si sa cumperi un ecu de pe ebay.....de sti v3, 22b (care au turbina asta) sau altceva.....Oricum, la final ar trebui sa ai in jur de 300 de caluti, si sa scoti sub 5 sec pe 0-100 kph (depinde insa de cum e incaltata masina acum.....la mine apare o diferenta in jur de 1 sec cu cizmele de iarna
Bafta