Ieri am scos WRX-ul pentru prima oara pe acest an....am profitat de soare si am iesit la un mic antrenament
....masina a mers ca unsa ...radeam singur de placere....insa dupa vreo ora si ceva de joaca la o simpla depasire in a 3-a pe la 5000 de ture s-a auzit o bubuitura grava iar motorul s-a oprit....am incercat sa repornesc masina insa motorul mergea cateva secunde si se oprea brusc...pe esapament iesea fum negru mult si dupa cateva incercari n-a mai pornit deloc....
Evident am sunat sa fiu tractat iar prietenul meu Cip n-a pierdut ocazia sa vina in loc de duba cu EVO 8 numai sa-mi faca in ciuda
....cat eram eu de catranit tot n-am putut sa nu rad de situatie
Initial am suspectat ca s-a topit sau s-a spart un piston.....insa dupa ce s-a racit motorul a pornit usor...il puteam tura insa cum lasam pedala de acceleratie se oprea balbaind foarte urat....relanti-ul avea 200-300 de ture si oscila grav.....si nu scotea fum alb ci tot negru...
M-am gandit la turbina ca s-ar fi blocat insa nu avea simptome de genul asta....
Azi am demontat intercooler-ul si am avut marea surpriza sa il gasesc bubuit in partea de dedesubt!!!!......pur si simplu a crapat ambutisarea pe o laterala completa ca un pepene copt
Intebarea mea e de ce a bubuit?
?
Acum ma gandesc ca tot raul e spre bine....am inceput upgrade-ul complet.....
Intercooler STI...turbo VF23...injectoare STI 2.5...pompa benzina Walbro...revizie completa ulei+ filtre...kit bucsi Perrin anti-lift...bujii...resoftare....