mda, ceva similar am si eu.
Deci, Impreza model nou - 2009, 2.0 diesel modelul sport, cutie manuala (evident).
Am vrut sa parchez in locul in care zilnic am parcat, doar ca astazi la intrarea in loc era un mini-munte de zapada (am crezut eu). Am trecut cu rotile din fata de el aproape fara niciun stres, pana cand a ajuns la mijlocul masinii - moment in care motorul (fiind mai greu) a aplecat de "bot" toata masina, iar spatele (cu cele doua roti) s-a ridicat in aer -> 2 roti in aer in timp ce rotile din fata patinau pe gheatza, masina stand cu "burta" pe un morman de gheata.
Anyhow, 5 lucratori de la ADP cu lopeti m-au rezolvat in 10 minute, DOAR CA in timp ce eram "sus pe gheatza" si invarteam rotile in gol s-a aprins dupa vreo juma' de ora lampa de motor (OBD Engine Check... blabla) si cea de AVCD (sau cum se numeste traction control & ESP-ul Subaru).
Si raman aprinse (trecem peste oprit-pornit motor, peste butonul de dezactivare esp, etc.)
Aaaaa, cand eram sus pe gheatza s-a aprins si lampa de atentionare masina in panta - probabil senzorii erau un pic haosatzi
So ?? ar putea fi tot de la frig si de la faptul ca l-am cam turat cat am incercat sa ma dau jos ??
Ma astept sa fie ceva de genu' asta pt ca n-am bruscat-o in niciun fel, nu a patzit nimic... iar imediat dupa ce am dat-o jos i-a inceput racirea blana, deci ma gandesc ca ar fi de la admisie
aaaaaaaaa, btw, unde/cum fac sa-mi schimb ambreiajul mai ieftin decat la reprezentanta unde-i in jur de 30-40 mil.
?