Ura,
Ieri am fost la Brasov pt revizia de 30k si printre altele am discutat un pic si despre ce se poate eventual face in anumite limite pe modelele Impreza Diesel.
In afara de chiptuning-ul pe care NU mi-l doresc nu se poate face mai nimic, practic fara a afecta intr-un fel sau altul confortul sau parametrii initiali.
Sa incepem:
1. Chip tuning - rezultat final 170 CP / 400 Nm - ca rezultat final suficiente de multe dureri de cap la nivel de transmisie / ambreiaj / etc.
2. Anti roll bar - masina devine caramida si se pierde total confortul initial / te vor suna rinichii la un moment dat
- Aici trebuie sa-i multumesc si lui Claudiu care m-a avertizat de acest aspect din prima faza.
- In cazul in care acestea se instaleaza se pierde feeling-ul de swing premergator situatiei de subvirare si pentru o mare parte dintre soferi va fi un soc. Mi s-a spus ca tocmai de aceea masinile de VTM, WRC, etc sunt echipate cu barile stoc pentru a fi simtite mai bine si a se anticipa situatiile neplacute.
3. Grounding kit - la modelul diesel nu exista pierderi insemnate pe minus. Asa cum am tot spus, se pare ca modelele pe benzina sunt cele ce pot beneficia de facitlitatile acestui sistem.
4. Ceasurile de PSI, etc, aflate pe modelele STI nu se pot instala pe aceste modele.
5. NU exista sistem de blow off / posibil de schimbat la aceste modele.
Ceea ce se poate face:
1. Schimbarea suspensiei care duce la micsoarerea garzii masinii => o mult mai buna stabilitate.
2. Second car - WRX /STI.
Acum,
Eu as merge pe primul punct, at least, si mai exact cu schimbarea arcurilor care o coboara cu 1 cm ceea ce nu este foarte periculos ca si parcat, city driving, etc.
Am gasit aceste piese cu preturi mai mult decat decente + ca sunt convins ca pot sa mi le aduc si mai jos de atat:
http://www.subarupartsmall.com/product.aspx?zpid=3263http://www.subarupartsmall.com/product.aspx?zpid=3264Intrebarea ar fi: merg acestea pe amortizoarele existente pe modelele Benzina / Diesel 2.0 sau si aici STI/WRX sunt diferite?
Merci fain,
ionut