Buna ziua!
Revin si eu cu cateva noutati! Astazi am facut revizia ITP. A trecut fara probleme, dar m-a atentionat ca la partea de noxe asi putea avea probleme, ca la relantii erau cam mari si a accelerat intre 2000 si 3000 in fine. Mi-a explicat ceva dar nu am retinut. Ma gandesc si eu acum ...sa ma opreasca vreu filtru RAR sa ma ia sa ma controleze la noxe si pe langa noi sa treaca vreun taxiu cu coada de fum de 5 metrii sau vreo basculanta de lasa ceata pe strada.
Legat de ce scriam mai sus de becurile de faza scurta ( le-am schimbat, dar nu am mai postat). Binenteles ca a fost putine telenovela ca initial am luat H7 cum stiam eu ca sunt la majoritatea masinilor ( si asa am si cerut la magazin). E comedia...cind am scos becul nici pomeneala , fiind H1, care pentru alte masini este de faza lunga. Oricum cu mana pe inima, cine zice ca poate sa scoata becul de pe stanga fara sa scoata bateria ( eu nu mai am baterie originala), este un mare maestru. In locasul acela strimt sa bagi si surubelnita sa desfaci soclul de la bec etc este practic imposibil. Oricum totul merge foarte usor de dat jos, bateria, capacul de la becuri. Operatiunea de demontare 10 minute, si apoi de pus la loc vreo ora ( bine ca era toamna si era cald afara). Greu mi-a fost sa prind bateria la loc cu spitele acelea doua de mi-a mincat zilele, dar am reusit pana la urma.
Acum mai revin si eu cu o intrebare ...normal...cum se inlocuiesc becurile de pozitie pe fata?? Da , azi nu mi-a mers un bec...tot pe stanga ( a mai facut faze din astea , isi revenise, dar vreau sa il schimb). Oricum le-am cumparat pe amandoua.