Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: daniel.gugu on September 10, 2012, 19:54:24 PM
-
Salut tuturor...
Sunt proaspatul posesor al unui Subaru Forester 2.5 XT (cel putin asa scrie pe spatele masinii...), an de fabricatie 2005.
Din cate am aflat de la Malakay (am avut noroc de sfatul lui la achizitia masinii) este un full option, peste care se observa trecerea anilor.
Masina are piele, cd cu magazie de 6 cd, navigatie, o trapa cat toate zilele...
Fiind la primul contact cu un Subaru, nu prea stiu ce sa mentionez despre el, decat cateva impresii dupa primii 650km in 3 zile de la achizitia ei:
- consum acceptabil - 9-10l/100km
- stabilitate exceptionala atat pe sosea cat si pe drumuri de pamant (pe campurile de la Balta Ciocarlia 4), la viteze considerabile, si cu niste "gume" vechi, tocite si arse de soare
Dupa primul weekend, la volanul acestei masini, se intrevad doua proiecte pentru aceasta masina :
1. Masina de mers la pescuit. Ceva de genul unui off-roader dar cu capabilitati de astfalt...
2. Masina de fun/viteza/drag. Vazand cateva proiecte de genul asta atat in tara cat si in strainatate (traiasca youtube) cred ca se merita senzatia sa ai o masina pe care "sa nu dai doi bani" cand o vezi pe strada, si in acelasi timp sa dai fum unor "smecheri" de pe strazile din "tara asta minunata".
Momentan lucram la cate o lista cu investitiile pentru fiecare varianta in parte.
Astept parerile/sfaturile voastre pe aceasta tema...si poate cateva sfaturi cu si despre up-grade-uri...
Poze in curand! Promit!!!
-
Spor!
-
Bine ai venit si o sa urmarim cu mare interes evoluatia masinii...
-
Felicitari pt. alegere! Sa-ti iasa cum iti doresti :D
-
Bun venit :D
-
salutari, bine ai venit printre cunoscatorii de fiare!
2.5 xt din 2005? nu prea am vazut in RO. poate sa fie un model pt. SUA
in 2005 era 2.0 xt cu 170 cp.
pune ceva poze si date tehnice din ci
oricum, chiar daca e o troaca cum am eu, de 125 cp, tot ai facut o afacere buna
cat despre capacitatile off-road, incearca-o cu tupeu si o sa dai clasa multor 4X4 mari
daca vrei, da-ne si un pret
sper sa te vedem la urmatoarea intalnire
-
Bun venit! Au fost in 2005 primele XT cu motor de 2.5 si scoteau 211 caluti.
Succes la modificari. Sfatul meu este sa incepi cu ce e mai scump si apoi sa treci la maruntisuri. Altfel se duc o gramada de bani pe nimicuri si apoi realizezi ca ai avea mare nevoie de altceva mult mai scump, cum ar fi o suspensie buna sau o transmisie si fonduri lipsa.
-
sa-l stapanesti sanatos!
nu cred ca iti trebuie neaparat alta transmisie... am auzit de foarte putine foresteruri cu transmisii crapate... daca nu modifici motorul/softul si o lasi cu puterea si cuplul stock o sa fii ok cu transmisia ei in 5 trepte.
stiu ca multi viseaza la cutie cu 6 trepte si diff de sti... dar nu e absolut necesar... sfatul meu e sa schimbi suspensia si in rest sa o tii intr-o stare cat mai apropiata de starea ei de noua si masina te va multumi cu siguranta.
succes!
-
Am urcat eu 2 poze facute cu telefonul... pana reuseste Dani sa puna pozele facute de el ...
(http://img651.imageshack.us/img651/1231/img0442uuq.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/3514/img0439yo.jpg)
-
Dragos cine e? ;D
Arata foarte bine masina.De ce este denumita troaca in titlu?
-
(http://C:\Users\Daniel\Desktop\SBR\10.jpg)
-
arata chiar bine !!
-
Multumesc tuturor...
Aseara, pentru a doua oara, m-am convins ca am nevoie urgent de jante si anvelope mai bune (cred ca orice SH de pe piata poate fi considerat up-grade fata de existent ;D :D :D).
Imi puteti recomanda ceva jante? Este posibil sa pun ceva pe 17?
Ca anvelope tind, ca de obicei, catre Yokohama, dar depinde de dimesiunile jantelor.
Sper sa invat sa pun si poze...
-
(http://img407.imageshack.us/img407/280/69253405.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/9973/46417018.jpg)
(http://img195.imageshack.us/img195/9955/98243116.jpg)
(http://img11.imageshack.us/img11/6943/38028968.jpg)
Si cateva poze...
-
Arata foarte bine masina.E pe Sarulesti?
Si tot nu inteleg de ce ii spui troaca?
-
Jante si anvelope... Please advise...
(http://img42.imageshack.us/img42/7072/triadmulti880.jpg)
(http://img20.imageshack.us/img20/6687/prosprintsilver766.jpg)
(http://img100.imageshack.us/img100/7725/advansportv103productpi.png)
-
Arata foarte bine masina.E pe Sarulesti?
Si tot nu inteleg de ce ii spui troaca?
Pozele sunt facute la Ciocarlia 4, langa Urziceni... "troaca" e un alint.
Masina asta + diferenta = VW Touareg V10 TDI. A fost un schimb... :((
-
Alte jante! Wolfrace sunt ieftineli care dupa 1 an arata groaznic.
-
recomand roti de STI sau WRX , oricare din ele... dar sa fie 5 x 100
-
Salut!
de cit ai acum jentile? sunt interesat de ele sa imi pun cauciucurile de iarna!
Arata foarte bine masina si sa te bucuri de ea!
-
eu as propune astea STI
(http://i718.photobucket.com/albums/ww186/mikef04/sti8wheels.jpg)
sau ULTRALEGGERA
(http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/dabd3450c69d11e1985822000a1d011d_7.jpg)
sau varianta mea dar ceva mai greu de gasit PRODRIVE..
(http://i21.photobucket.com/albums/b255/555swrt/ProdriveGC-010EGoldRims.jpg)
-
Salut!
de cit ai acum jentile? sunt interesat de ele sa imi pun cauciucurile de iarna!
Arata foarte bine masina si sa te bucuri de ea!
jantele de fabrica sunt de 16''
-
Victor.... le vinzi pe ale tale??? !!! :D :D :D :D :D daca tu le dai eu le vreau, daca tu nu le dau eu tot le vreau...
-
nu gasesc jante de sti second, iar din cate stiu noi sunt foarte scumpe...
-
avem timp pana la primavara sa gasim ceva ....
-
S-ar putea sa scot eu la vanzare jantele de WRX la primavara. Ramane sa vad daca fac upgrade la frane de STi. So.. stay tuned!
-
Multumesc mult, dar e tarziu pana la primavara... deja am comandat urmatoarele :
4 x Jante OZ Ultraleggera RC (parca) 7.5x17 5x100 (SH 1.400,00 RON)
4 x Anvelope Yokohama S.Drive 225/45/17 (Noi - pretul nu mai conteaza :o :-X :o)
Saptamana viitoare le am pe masina... Trebuie sa vad pe unde parchez masina sa nu o vada sotia :D
Pana atunci, maine masina intra in service : schimb ulei, filtre, placute frana fata-spate...
-
Foarte bine! Spor la treaba. Verifica daca nu cumva ai nevoie de schimbat distributia si suspensia ca astea sunt mai scumpe... inainte sa dai banii pe mofturi cum ar fi evacuare, mai stiu eu ce sistem multimedia in interior si alte nebunii.
-
cred ca dimensiunea corecta ar fi fost 215/55/17
-
Asa e.45 e potrivit pt impreza.Pe forester arata mai bine 55.Eu am avut 45 pe forester si arata caraghios...
-
La cat estimezi ca se va ridica investitia totala in masina si upgrade-uri ?
-
what's the point?! mai bine lasa omu' sa bage banii asa usor... ca daca ii aduna... se sperie ;D
nu asa facem toti? ;)
-
what's the point?! mai bine lasa omu' sa bage banii asa usor... ca daca ii aduna... se sperie ;D
nu asa facem toti? ;)
Pai vad ca a inceput destul de puternic pentru o masina care arata bine.
Dupa modificarile de ordin estetic o sa inceapa si cele de ordin mecanic si in final o sa se ajunga la o suma serioasa.
-
Cea mai buna alegere ai facut ... Sa le invarti sanatos si abia astept sa le vad pe masina ...
-
a ales un set de jante de WRX
(http://imageshack.us/a/img254/3492/24094524.jpg)
-
mmm ce bine arata 8)
-
ai ales foarte bine, sunt niste jante frumose si f rezistente. sa le stapanesti sanatos!
acum trebuie sa o lasi putin mai jos ca arata ciudat rau asa cocotata ;D
-
E cauciucul preaaaaaa mic.Am mai spus-o.
LE a se observa cum este facuta poza.Prin si dinspre eleronul struto-camilei... ;D
-
imi era lene sa mai trec strada :)) si am pus tel pe eleronu meu .. si job done....
-
Multumesc tuturor...in mod special spionului... ;D :D...
Sambata masina a avut parte de o revizie :
1. Ulei
2. Fitre ulei, aer, praf-polen
3. Placute frana fata TRW
4. Bec pozitie + Faza scurta/lunga - Philips Blue Vision
PRET - 925RON
Urmeaza :
URGENT - schimbare lichid racire (era negru)
- distantiere roti : fata 16mm; spate 20mm. Am impresia ca jantele pe spate sunt cam apropiate de amortizor (nu imi incape degetul mic).
Scaunele lui Malakay au ajuns la mine... ;)
Urmeaza tapitarea lor, si montarea acestora pe masina...
Sa speram ca in curand.
p.s. referitor la jante, as vrea sa fac o proba cu niste jante pe 18, sa vad cum se vede.
Cateva poze in curand...
-
:D faci proba cu jantele alea prodrive super usoare !!!
p.s sa nu uiti sa te inscrii pt 7 oct !
-
(http://imageshack.us/f/259/filtruprafpolen.jpg/)
(http://imageshack.us/a/img708/4408/discfata.jpg)
(http://imageshack.us/a/img19/5760/placute.jpg)
-
(http://imageshack.us/a/img259/9251/filtruprafpolen.jpg)
-
:D faci proba cu jantele alea prodrive super usoare !!!
p.s sa nu uiti sa te inscrii pt 7 oct !
INSCRIIIIIISSSSS....
-
what's the point?! mai bine lasa omu' sa bage banii asa usor... ca daca ii aduna... se sperie ;D
nu asa facem toti? ;)
Nu sunt la prima masina modificata... Stiu in ce ma bag... :( :(
-
succes!
-
a ales un set de jante de WRX
(http://imageshack.us/a/img254/3492/24094524.jpg)
nu e caraghioasa....arata bine,doar ca ar merge lasata ca sa dea f bine cu talonul de 45:)
-
masina arata foarte bine :) si sper sa mearga foarte bine duminica...
Inca o poza de la mine !!!
(http://imageshack.us/a/img443/7763/dsc0049ft.jpg)
-
intri cu ea pe amkart sa te dai?!
-
trebuie sa o testam si noi un pic, nu?
-
nu prea as vrea sa o las mai jos... as vrea sa vad cum ii sta cu jante pe 18...
-
malakay... saptamana viitoare dupa ce finalizez inmatricularea, se vor monta scaunele... stii tu care scaune...
-
deja le-ai retapitat ???
-
Nu am avut timp... Dar am stat intr-o seara vreo 20min in ele si nu mai vroiam sa ma ridic...
Ard de nerabdare sa le pun cat mai repede pe masina.
Si am ajuns la concluzia ca mai bine astept sa retapitez toata masina.
Ce numar sa pun la masina? Cum aveam la cealalta sau incercam un B830SBR?
-
Multumesc Malakay...
-
Cu placere si sper sa fi rezolvat problema ! Pune numaru de pe touareg!!!
-
Ai absenta nemotivata azi !!!
-
La sfatul lui Malakay, masina a intrat in service...
1. Distributie - de schimbat (masina are aprox. 95.000km)
2. Bujii - de schimbat (la cererea clientului :D - Bujii NGK Iridiums)
3. Distantiere 10mm fata-spate
4. Antigel - de inlocuit...
5. De verificat - compresie motor, ambreiaj, diferentiale...
Ne pregatim de iarna ;D
Va tin la curent...
Daca aveti idei sau sfaturi... feel free...
-
Din nou in fata blocului...
1. Kit distributie - 1150 ron
2. Radiator schimbat - 760 ron
4. Bujii NKG premium laser - 250 ron
5. O alta piesa schimbata - 60 ron
6. Curatat sistem racire, schimbat antigel
7. Verificat : compresie motor, diferential, ulei cutie - fara probleme
8. Verificat suspensie : spatele a inceput sa dea semne de "low ride".
9. Verificat ambreiaj : la stilul meu de mers preconizez ca ma mai tine pana la primavara
Cu tot cu manopera 3000 ron. Not bad!!!
Ce suspensie imi recomandati?
Ce parere aveti de 4100 series de la AST Suspension?
P.S. in aceasta seara am abservat ca am nevoie urgenta de frane... Malakay heeeeelp!!!!
-
Vezi ca are Boddo un set complet de WRX!
-
te astept sa le ridici !!! ma bucur ca este ok motoru !!!
-
Din nou activ si pe acest topic...
Intre timp am achizitionat :
1. Frane WRX. Multumesc din nou lui Malakay The Virus. Au fost vopsite Gold Subaru.
Placute fata Ferodo FDS986, placute spate Ferodo FDS1372.
2. Admisie Cobb Tuning
3. BOV HKS SSQV
Ceva sfaturi pentru discurile spate? Discurile fata sunt Brembo cu multe gauri si aproape noi.
Oare gasesc pe undeva conducte frana metalice pentru troaca la un pret bun?
Mai asteptam un pic si apoi le punem pe masina... Pe TOATE...
Poze un pic mai tarziu...
-
Recomand rallysportdirect pentru conducte de frana. Au preturi foarte bune si transportul e pe la 40 USD daca nu ma insel. In total iesi mai ieftin decat daca le-ai lua de la noi sau de oriunde din Europa. Eu am stoptech si nu observ nici o diferenta intre ele si cele goodrich care mi-au mai trecut prin mana, dar care sunt considerabil mai scumpe.
-
Din categoria "don't tell to your wife!!!"
(http://imageshack.us/a/img838/5893/admisie.jpg)
(http://imageshack.us/a/img827/8756/bovnf.jpg)
Avem program de weekend ...
-
faci si resoftare dupa ce montezi admisia sport si bov?
-
eu asa intentionez...
-
sigur o sa-ti trebuiasca resoftare... unde vrei sa faci resoftarea?
-
Din punctul meu de vedere nu as avea decat trei posibilitati :
1. Sebastian
2. Okan (sper ca am scris corect)
3. Singur si pe riscul meu (daca obtin aprobare pentru o jucarie de Cobb Tuning)
-
Salut,
Daca ai nevoie de accesport de la cobb, am eu si te ajut cu cea mai mare placere.
Insa vezi ca dracovenia aia nu merge decat cu modele USDM, pentru JDM sau EDM nu functioneaza.
O zi buna.
-
Cand ne vedem... cand ne vedem... ::) ;D ::) ;D
-
(http://imageshack.us/a/img805/8820/55419917.jpg)
(http://imageshack.us/a/img542/8357/35599995.jpg)
Etrieri frumosi... de aur... Si placutele Ferodo...
-
Buna si utila imbunatirea, plus ca este exact ceea ce-i trebuie.
Iar legat de resoftare ma simt onorat sa fiu in capul listei insa trebuie trecuta firma nu persoana, mai ales ca specialistul in setari electronice este partenerul meu.
-
(http://imageshack.us/a/img855/4607/19823755.jpg)
(http://imageshack.us/a/img254/5134/67863192.jpg)
(http://imageshack.us/a/img856/7461/72464811.jpg)
(http://imageshack.us/a/img442/8297/37930661.jpg)
-
nice ;D
-
ce bine-i sta cu zapada pe bot. :D
-
E ca pestele in apa!!! ;)
-
Dupa drumul asta sunt "mandru posesor de troaca"...
Comportament pe zapada - exceptional atat la urcare cat si la coborare.
-
Si cum ziceam... troaca se transforma...
Poze calde ::) :P ::) :P . Imi cer scuze pentru calitatea lor.
(http://imageshack.us/a/img39/6286/79699624.jpg)
(http://imageshack.us/a/img837/3486/66239863.jpg)
(http://imageshack.us/a/img689/1935/32815870.jpg)
Inca o data ii multumesc lui Malakay pentru suportul moral si tehnic oferit ...
-
(http://img703.imageshack.us/img703/9758/img1414lq.jpg)
arata si se aude senzational !!! ;D
-
"ppfiuuu... ppfiuuu..." traducere : buna dimineata...
ma plimb incontinuu cu masina... de dragul admisiei si a bov-ului...
-
Asta da, buna dimineata!! :D
-
Arata intr-adevar f bine si cred ca se aude demential! Felicitari! ;D
Sa ne spui si noua daca simti vreo schimbare in mersul motorului si daca se aprinde vreun bec in bord de cand cu bov ul...
Ma cam bate si pe mine un gand sa pun tmic de sti si bov... ;)
-
In cei aproape 100km nu am avut nici un fel de problema...si sper sa ramana asa!
Am avut ocazia si la cateva reprize de forta si nu am avut "licarici" in bord.
Sper sa nu fie "al meu placebo" dar am impresia ca masina trage mai bine in ture joase.
Referitor la sunet : admisia Cobb si bov HKS = combinatie mortala.
Din pacate a disparut benzina din rezervor si a trebuit sa vin acasa :'( :'( :'(
-
Nu ai modificat softul dupa schimbarile facute ?
-
Mah... care esti?Sebi undercover?
-
Numai pronunta acest nume ti rog
-
Nu am umblat la soft... Inca...
Urmatorul target : suspensia si franele :'(
-
Salut,
Iti reciteam topicul sa vad ce ai mai facut la masina si am ramas dator sa ne intalnim sa ne jucam un pic cu accesportul de la cobb.
Eu sapt. viitoare sunt in bucuresti si daca ai timp, imi fac si eu, astfel incat sa ne intalnim si sa vedem ce si cum.
Scuze ca mi-a scapat din vedere solicitarea ta.
Seara buna.
P.S. Masina ta este USDM, ok ?
-
Salut concrion,
Scuze dar acum am vazut mesajul tau... Din pacate nu am mai facut nimic la masina, si nici nu cred ca o sa mai fac ceva la ea in afara de strictul necesar.
Acum caut anvelope de vara si ceva suspensie...
Bugetul, timpul si nervii "e ocupat" de Pluto...
USDM???
-
JDM - Japan domestic market
USDM - US domestic market
EDM - European domestic market.
-
Azi am profitat de ploaie si am iesit un pic cu masina pe campurile de la Fundulea, sa incercam sa ne obisnuim eu cu ea si ea cu mine... Rezultat orgasmic...
(http://imageshack.us/a/img577/8194/xfxz.jpg)
Sper sa reusesc sa pun si filmuletul...
-
Sper sa mearga ...
http://youtu.be/bS291JDISZ0 (http://youtu.be/bS291JDISZ0)
http://youtu.be/bS291JDISZ0
-
Cateva poze de la o partida exceptionala de pescuit
(http://imageshack.us/a/img10/1267/xep3.jpg)
(http://imageshack.us/a/img600/9569/pzsv.jpg)
(http://imageshack.us/a/img22/991/cu2w.jpg)
(http://imageshack.us/a/img39/6988/ha9i.jpg)
Si noul membru al familiei
(http://imageshack.us/a/img716/8596/gizh.jpg)
-
Am vazut pozele cu SUPER CAPTURILE. Felicitari, chiar ca a fost o partida exceptionala.
Sper sa te pot insotii la urmatoarea 8)
-
Vrem si noi poze cu capturile! Mãcar in poze sa vad crapi (presupun ca la crap ai fost) dacã la pescuit nu am ajuns anul asta... :(
-
(http://imageshack.us/a/img14/6930/sugr.jpg)
(http://imageshack.us/a/img29/3703/c376.jpg)
(http://imageshack.us/a/img30/4306/sfv.JPG)
(http://imageshack.us/a/img853/7003/p79y.jpg)
(http://imageshack.us/a/img9/476/z6dm.jpg)
(http://imageshack.us/a/img850/4623/5d2o.jpg)
(http://imageshack.us/a/img69/7720/c5vp.jpg)
(http://imageshack.us/a/img69/9633/sao8.jpg)
(http://imageshack.us/a/img585/3745/zk4c.jpg)
astea le am eu de la dani ce mi-a dat mie pe whatsapp ;D
eu zic ca a prins ceva :D
-
Frumos!
Din ce vad in poze, cel mai mare are între 8 si 10 kg. Offfffff.........
-
Mersi mult... de foarte mult timp nu am mai avut parte de atata peste prins.
Mihaita urmatoare partida va fi in Delta la rapitor...unde ai parte de mult mai mult fun.
Poate ii rapim si pe Malakay si Ket si facem o haiduceasca...
Dar intai trebuie sa schimb suspensia la troaca.
-
Photoshop...clar photoshop....
-
Frumos photoshop ... ;D
Poate mergem mai multi data viitoare...
-
aceeasi locatie, in noaptea de sambata spre duminica
(http://img9.imageshack.us/img9/8919/70u8.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/9/70u8.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
mamaaaa clabuc tu ai avut timp sa ''photoshopezi'' mai mult :D felicitari pt super captura
-
(http://img31.imageshack.us/img31/4531/y1jv.jpg)
Scuze dani ca am poluat topicul cu poza asta dar nu m-am putut abtine ;D
O sterg daca deranjeaza 8)
-
THE MONSTER :o
-
Mihaita... Forester=masina de pescuit, de abia astept sa am Mazda gata sa o bag troaca in service pentru vopsitorie si altele... Surprize surprize. Deci nu ma deranjeaza THE MONSTER.
Clabuc... Am salivat un pic dupa ce ti-am vazut masina la pontonul 1... Sper sa ne vedem cat mai curand pe balta... Frumoasa captura!
-
Asta-i crapu' din reclama de la REAL ! ;D
-
Mihaita... Forester=masina de pescuit, de abia astept sa am Mazda gata sa o bag troaca in service pentru vopsitorie si altele... Surprize surprize. Deci nu ma deranjeaza THE MONSTER.
Clabuc... Am salivat un pic dupa ce ti-am vazut masina la pontonul 1... Sper sa ne vedem cat mai curand pe balta... Frumoasa captura!
ne vedem , poate facem ceva organizat ;)
-
Si daca tot am facut o pauza de lucru am zis sa mai scriu si pe aici (sa nu se simta Troaca neglijata) ... :P
Asa cum deja stiti, intr-un final am schimbat suspensia lesinata cu o suspensie BC Coilovers (reglaj pe inaltime si duritate 32 de pozitii).
Rezultatul nu a fost cel asteptat dar incercam sa il imbunatim...
Setup 1.
(http://imageshack.us/a/img13/2023/ui74.jpg)
Setup 2 (si pastrat temporar)
Am mai ridicat-o cu 6 ture de filet = 1 cm :D
Impresii dupa 60km : woooooooooaaaaaaawwww sta al dracului de bine pe astfalt dar nu e ce vreau eu :'(
Urmatorul pas ar fi sa incerc sa o mai ridic din flansele de jos ale amortizoarelor si eventual un lift kit. Vedem in weekend ce reusim sa facem.
Cat a mai stat in service am reusit sa ii fac si o revizie :
- schimbat ulei cu 5W30 Motul
- filtru de ulei K&N
- ulei cutie si diff 75W90
- schimbat rulmenti spate
Cam asa as dori sa arate "a mea troaca" (exceptand culoarea) :
(http://imageshack.us/a/img28/2849/jdgb.jpg)
(http://imageshack.us/a/img812/4394/5omy.jpg)
Urgente de achitizitionat :
- set bucsi spate/fata
- bara stabilizatoare fata/spate
- bielete fata/spate
Alte urgente :
- finalizare conducte AC
- up-grade frane
- revenire la admisia stock + filtru sport in carcasa originala
-
Am vazut azi troaca. Chiar ca sta pe burta. Dar nu arata rau deloc si imi inchipui cam cum sta pe curbe… ::)
De ce vrei sa revii la admisia stock? Prea mult praf?
-
:(( in cautare de suspensie pentru troaca :(( ma poate sfatui careva???
Ket vreau sa revin la admisia stock doar pentru faptul ca nu se potriveste cu planul meu de off-roader.
-
Daca nu muncim la Pluto muncim la troaca...
Schimbat :
- frane fata-spate discuri si placute,
- ambreiaj Exedy
- ulei cutie si diff
- si ce este cel mai important : avem din nou claxoane :)
- vopsit etrieri
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/12/uzazasuq.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/12/buze6e7a.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/12/u3utavyb.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/12/vata3a5a.jpg)
In seara asta iesim la rodat franele...
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Cred ca acelasi ambreiaj am pus si eu.
Cum iti cumpleaza acum ambreiajul?
Franele cum sunt?
2 pistonase fata 1 spate?
-
Ambraiajul acum e parfum si usor ca un fulg de nea... Nevasta-mea mai avea un pic si urca cu ambele picioare pe ambreiaj :). Placa de presiune era pe duca.
Etrierele sunt stoc, si provizorii... O sa trecem la 4pot mai tarziu.
Am pus discuri de la Ate si placute de la Ferodo...
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Si cu ocazia asta am aflat si ce cod are cutia mea : TY755VN5AA - JN
Unde pot afla mai multe detalii despre ea???
-
salutare, caut si eu un kit de ambreiaj pentru FXT ul meu, ca trebuie sa-l schimb ... si as vrea unul care sa se apese mai usor ca asta pe care il am acum ma omoara in oras... e tare rau...
ce tip de Exedy e ? ai codul?
thanx
-
fjk 2033 iar la tine ar trebui sa fie 2034
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
merci frumos, dar nu-l gasesc, poti sa-mi dai si mie un link de unde l-ai luat?
-
Am o problema si nu stiu cum sa scap de ea... Cum trec de 110km/h mi se aprinde becul de ABS si chiar raman fara el.
Aveti idee de la ce poate fi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
De la ABS ? ;)
LE . Ai cumva roti diferite ca diametru?
-
😄😄😄 toate rotile sunt la fel...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Senzori.Sigurante .De la vibratie poate afecta.Imi dau si eu cu parerea aiurea ca oricum nu ma pricep.Sistemul e relativ simplu fata de alte masini.
-
Mergi cu 109 km/h ;D
Probabil e un senzor 👎💥💢💤💩
-
Daca rulmentii au senzor trebuie schimbati impreuna.
-
Nu sunt pe rulmenti senzorii.Pe fata s pe planetare si pe spate coronita e pe fuzeta.Btw...planetarele fata sa nu fie vreuna putin slaba.N ai niciun zgomot dubios?
-
La primavara cand o sa schimbam fuzetele si franele... Acum ne bucuram de troaca...
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/21/u3e5y3u6.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/01/21/e9ysury2.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
arata f bine asa mai joasa, pe ce suspensii sta ?
-
BC ''coi lovers '' de STi 04
arata super si sta si foarte bine pe viraje
-
Si cred ca am gasit o solutie de compromis pentru a mai ridica un pic masina... macar pe timp de iarna.
Ce parere aveti?
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/ue1y.jpg) (https://imageshack.com/i/n6ue1yj)
-
Pai suspensia nu e reglabila?
-
E reglabila dar pentru sti 04. Fata este ridicata aproape de maxim atat din reglaj cat si din flansa de jos a amortizorului. Pe spate nu am putut umbla la flanse sa o mai ridic.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Incearca cu flexul ;D
-
Tot zeama de flex e mai buna...
-
are fxt2.5 flanse de vanzare !
-
Am deja puse flanse de la fxt si tot sta un pic mai jos de fund decat de fata... Poate cu doua ar sta mai bine...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
vb cu el parca avea 2 dimensiuni :D
-
Salut,
Ca sa o ridici incearca suspensie de la Pedders (eu mi-am pus pe a mea versiunea Heavy Duty si desi e cam rigida masina acum adica se simte ca o masina sport nu se inclina deloc macar stiu ca incarcata nu se lasa si in offroad nu atarna pe nicaieri).
Suspensii care o ridica putin fata de stock au cei de la Iron Man 4x4 romania specific pentru Forester (mai castigi 3.5 cm daca mergi in offroad greu recomand cea de 0-200kg).
Primul lucru dupa ce rezolvi suspensia ar fi sa iti iei un set de cauciucuri adevarate de offroad (eu am Goodyear Wrangler AT/SA pentru iarna/offroad si iti pot spune ca sunt excelente si nici nu fac urat pe sosea). Din jante /cauciucuri mai poti ciupi inca 1/2 cm suplimentari...
Daca vrei cea mai buna varianta de suspensie, cumparati Airride din SUA (se livreaza inclusiv in ro), cam 800$ ar trebui sa te duca un set integral dar macar sunt mult mai fiabile decat arc+amortizor si poti ridica/cobori masina dupa cum ai nevoie. Montajul o sa fie mai complicat si o sa dureze dar sunt de parere ca merita.
Dupa... modifica-ti conducta de admisie aer, vezi ca deja este in aripa, nu e mare filozofie sa inchizi admisia de langa radiator si sa o tragi prin aripa pana la stalpul dreapta fata (fara sa gauresti aripa evident) si sa o scoti exact printre capota si parbriz ridicata 5 cm pe stalp (punct aerodinamic ok ca sa nu iti traga nici toata mizeria din aer in trafic).
Acum eu vreau sa imi pun un bullbar din plastic abs, Otel nu cred ca am nevoie chiar in halul asta ca nu dau cu masina in bolovani la 40 km/h.
Daca vrei sa castigi ceva la nivel de capacitati offroad cauta o cutie 2.0 care sa aiba reductor (are raport doar de 1.5:1 dar isi face treaba bine). Cutia e gandita sa tina mult cuplu deci nu ai avea probleme sa o pui pe motorul tau.
-
Pai poate e gandita sa tina mult cuplu,dar nu si cel de XT.Care ar fi diferenta de cuplu de la X la XT?
-
120 NM parca (de la 200 la 320), dar cutia e gandita sa duca 450 NM (deh... are reductor).
-
186 (2.0) -> 320 Nm (2.5XT) (link (http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=13185&id2=13184) - in lb-ft)
-
Daca vrei sa castigi ceva la nivel de capacitati offroad cauta o cutie 2.0 care sa aiba reductor (are raport doar de 1.5:1 dar isi face treaba bine). Cutia e gandita sa tina mult cuplu deci nu ai avea probleme sa o pui pe motorul tau.
Din cate stiu eu, nu poti monta cutie de 2.0 pe 2.5 sau 2.5 turbo.Reductorul(practic cutia are doua axe de intrare cu raport diferit>>>High si Low ) este incorporat in cutia de 2.0 si nu este bolt on.Australienii au o firma care se ocupa cu asa ceva.Din cate imi amintesc(nu mai stiu pe unde am citit) parca modifica cutia de 2.0 sa se potriveasca pe 2.5 respectiv 2.5 turbo si pun interne mai rezistente.
120 NM parca (de la 200 la 320), dar cutia e gandita sa duca 450 NM (deh... are reductor).
nu mai stiu sigur dar nu cutia de 2.5 turbo e gandita sa duca 450 NM?
Citeam pe SF.org ca reductorul de pe 2.0 nu rezista la 320NM.Cica gajiul care a scris asta a facut modificarile necesare(flansa parca ii zice?) pentru a cupla cutia cu reductor la motorul de 2.5 turbo si a plesnit cutia.....
-
Dami voie sa ma indoresc ca cineva a plesnit o cutie care tine stock 200 NM x 1.5... din cate stiu, cutia de 2.0/2.5 e aceeasi, reductorul este add-on (in esenta e un pinion mai mare, ca la bicicleta). O sa caut schema de productie a cutiei, seria sigur e aceeasi cu 2.5 aspirat, reductorul este add-on, 2.5 aspirat avand absolut aceeasi cutie cu 2.5 xt.
I might be wrong of course, dar se poate testa usor pe o masa de cuplu.
-
Reductia se intampla pe axul care intra incutie.Dar tocmai asta e motivul pentru care XT ul nu are reductor.Fac poc cutia de la atata cuplu.Poate nu la treapta 1 ci la restul.
-
Dami voie sa ma indoresc ca cineva a plesnit o cutie care tine stock 200 NM x 1.5... din cate stiu, cutia de 2.0/2.5 e aceeasi, reductorul este add-on (in esenta e un pinion mai mare, ca la bicicleta). O sa caut schema de productie a cutiei, seria sigur e aceeasi cu 2.5 aspirat, reductorul este add-on, 2.5 aspirat avand absolut aceeasi cutie cu 2.5 xt.
I might be wrong of course, dar se poate testa usor pe o masa de cuplu.
Cu plesnitul eu nu pot spune nimic sigur.....spun doar din ce am citit pe sf.org.Acum daca acolo informatia era falsa eu o transmit la fel, desi ma indoiesc ca nenea acela ar fi mintit...
In legatura cu faptul ca este add-on......parerea mea este ca gresesti.Tocmai asta spuneam ca reductorul(acel pinion in plus) este incorporat in cutia de 2.0, nu este un reductor separat ca in cazul masinilor 4x4 facute special pentru off-road mediu spre dificil(un exemplu ar fi toyota hilux).De aceea difera cutia de 2.0 fata de 2.5, respectiv 2.5 turbo.Daca ar fi asa simplu ai vedea foarte multi pasionati de off-road, sau cei care tracteaza mai mult, schimband doar cutia de viteze.Pe langa asta eu nu am intalnit nici un subaru cu motor de 2.5, aspirat sau tubo, cu reductor montat de fabrica.
Celalalt are dreptate>>>eu cand foloseam reductorul foloseam treapta intai cand urcam borduri(la relanti unde cuplul este indeajuns de mic sa nu plesneasca nimic, oricat de mult cuplu as fi avut la turatii mari) si sa ma prostesc sau cand invatam masina, in rest in incursiunile mele in off-road foloseam treapta 2 low si in unele cazuri 3 low.Neavand lsd sau diff blocabil in majoritatea cazurilor trebea nitel de "shpan".
200nm x1.5=300nm 2.5 xt scoate (daca nu gresesc) 320 nm
Ar fi foarte interesant sa se faca un test pe masa de cuplu si prezentate rezultatele .
-
Pai si 320 x 1.5 nu e prea mult?Eu am desfacut o cutie cu reductor.E atat de simpla reductia ca o poti compara cu o bicicleta.
-
Pai si 320 x 1.5 nu e prea mult?Eu am desfacut o cutie cu reductor.E atat de simpla reductia ca o poti compara cu o bicicleta.
mvilt spunea ca rezista cutia de 2.0 la 200 x 1.5.
eu spuneam ca 2.5 xt scoate 320 care este mai mare decat 300
-
Daca nu ma insel, 2.5 aspirat are reductor
-
Daca nu ma insel, 2.5 aspirat are reductor
Pics or it didnt happen! ;D
Nu are nimeni pe forum 2.5 aspirat?Poate ne lamureste.......din cate stiu eu numai 2.0 aspirat are reductor.
-
Aici pot sa iti spun garantat ca gresesti, si 2.5 aspirat (manual evident) are reductor, si e aceeasi serie de cutie (m-am uitat pe sub una si e aceeasi serie). :D
Ptr poza au cei de la SMT un outback 2.5 aspirat la masini de ocazie, se vede reductorul intr-o poza.
http://www.subarumotors.ro/subaru-masini-de-ocazie/detail/1-subaru-masini-de-ocazie/1-subaru/8-outback/41.html
-
Aici pot sa iti spun garantat ca gresesti, si 2.5 aspirat (manual evident) are reductor, si e aceeasi serie de cutie (m-am uitat pe sub una si e aceeasi serie). :D
Ptr poza au cei de la SMT un outback 2.5 aspirat la masini de ocazie, se vede reductorul intr-o poza.
http://www.subarumotors.ro/subaru-masini-de-ocazie/detail/1-subaru-masini-de-ocazie/1-subaru/8-outback/41.html
In fiecare zi inveti ceva nou!I stand corected! :-[
(http://www.subarumotors.ro/media/com_expautospro/images/middle/5_1391764537.jpg)
-
Aia e mqneta de eject pt locul din dreapta.Gen drop the bitch if you don t like her....;D
-
Aia e mqneta de eject pt locul din dreapta.Gen drop the bitch if you don t like her....;D
:D :D :D
tu ai impresia ca ajunge in masina(nu conteaza masina ca e trabant sau maybach) if i don't like her?
-
Ideea este simpla, nu merita pentru nici un producator sa construiasca 2 cutii diferite, doar adauga o piesa tip add-on peste o cutie existenta, exemplu reductorul ptr 2.0, 2.5 care nu au suficient cuplu ca sa traga eficient in offroad sau cand tractezi.
Eu personal am experimentat situatia cuplului insuficient in August cand mergeam din Valea Doftanei la Busteni pe munte si urcam la 45 de grade pe pietris (miraculos nu derapa deloc), eram cu reductorul pe Low in treapta 1 si cu pedala la fund si imi scadea turatia, pana la urma am urcat cu chiu cu vai doar luandu-mi avant (la baza eram la 7500 RPM, in varf vreo 1200 RPM, adica inca 5 metri si acolo ramaneam :D).
Cred sincer ca nu ar fi absolut nici o problema sa pui cutia de pe aspirat pe turbo, even better cred ca de la dezmembrari daca gaseste cineva o cutie de aspirat, poate scoate reductorul de pe ea si sa il puna fara modificari pe 2.5 xt fara ca masina sa aiba vreo problema.
-
Si cum practica conteaza am inceput sa pregatim cateva surprize pentru troaca. Multumesc Malakay si FXT!!!!
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/y7u5ubaj.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/7ydube8e.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/by2upezu.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/6u6u6azu.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/uquvy4up.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
De pe ce masina provin etrierii si la ce pret au fost?
Pe spate de ce schimbi cu totul discul si hub'ul?
-
Discul e mai mare iar prinderea de etrier e mai mica decat la 1 pot.
-
Am tot vazut solutia de montare cu suporti gen ai celor de la Kartboy (http://www.rallysportdirect.com/Kartboy-KB-016-Big-Brake-Adapters-FHI-2-Pot-Rear-Subaru). Probabil ca e mai scump asa, totusi. Si, din ce'am vazut, ar trebui renuntat sau macar modificat aparatoarea de praf a discului
-
a pus fuzete de wrx pe spate cu sistem 2 pot wrx din 2004
-
Au venit si piulitele... Sper ca de maine sa incepem sa montam pe masina
(http://img.tapatalk.com/d/14/04/28/utu4ysy3.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
aaaaaaaa...frumos frumos.... :)
ce lungime au piulitele?
thanx
-
incet incet troaca se transforma... ;D 50mm
-
Si dupa cateva ore de munca :
- schimbat suspensie
- schimbat etrieri : fata/spate
- furtunase de frana metalice fata (spatele alta data)
- fuzete spate
- placute frana fata/spate
- discuri frana fata/spate
- bucsi bara stabilizatoare spate
- bielete stabilizatoare spate
- schimbat articulatie spate
- schimbat lichid de frana
(http://s29.postimg.org/4z4lsrmgn/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/gqsh3kh2v/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/buoubvgxj/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/xda1cna0n/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/w0scarcl3/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/nl2rt99pz/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/td2w0ejjr/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/xwf4lx1fb/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/n3c7r59iv/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/quh6zpxtj/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/4xunzckmv/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s29.postimg.org/9xwpl1fnb/image.jpg) (http://postimage.org/)
Multumesc mult Malakay pentru ajutor si gazduire ...
-
@Rzw75: Au lungimea de 50mm si pasul de 1.25 (am si eu identice pe auriu si sunt chiar multumit de ele)
-
Arata superb Daniel, felicitari!
-
Mersi mult Victor.
@Mihai si Rzw75 : Parerea mea : nu va sfatuiesc sa va luati de aluminiu si vopsite. Eu am renuntat la cele rosii si am luat negre si pe alocuri sunt deja albe.
-
Bravo! Arata cu totul altfel masina! E bine bine :) imi place mult ca e coborata :))))
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
imi place mult ca e coborata :))))
Blasfemie domle blasfemie!!! ;) ;D
Mergi in directia gresita!Trebe ridicata nu coborata! ;) ;D
Oricum este arata bine,doar e Forester!!!
-
Acum ramas in trafic cu stanga fata si dreapta spate infranate... Are careva vreo idee????
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Posibil sa ai probleme la hill start assist!Parca ala infrana rotile alea.....nu sunt 100% sigur....
-
Dupa mult SEARCH in mijlocul drumului si cu capul in soare, se pare ca problema este de la Hill Hold Control.
Cum se dezactiveaza HHC?
Cum se regleaza HHC?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
http://fbx.ro/765ysgzv2f4csuji si http://fbx.ro/ky9cgzjlmy7mo2hi
Vezi si la minutul 5min:30sec din filmuletul de mai jos o improvizatie cu un arc, care blocase franele. Probabil la tine nu e aceeasi improvizatie, insa probabil e cablul de vina, s'a gripat
Din cate am inteles, reglajul il gasesti sub pompa de frana
(http://s28.postimg.org/4c5seeu0d/hhc.jpg)
Uite aici (http://www.scoobymods.com/showthread.php/hill-holder-clutch-info-2746.html?t=2746) si un topic mai detaliat.
Aveam si un link cu dezafectarea sistemului, insa nu mai e valid, din pacate
Ptr ajustare ai nevoie de cheie de 8 si 10 mm (LE: in alte locuri zice cheie de 14mm - pare mai realistica varianta asta totusi, dupa poza - mai ales si tinand cont ca am vazut ca la Subaru au o pasiune pentru suruburi/oiulite de 12 si 14mm), pare'se
-
Mersi mult... Problema rezolvata temporar in mijlocul drumului cu ajutorul unui spray de contacte. Se pare ca era cablul gripat si ramanea tras. O sa ne ocupam de el mai bine weekendul viitor... Vine o saptamana grea :((
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Revino cu detalii, eventual si poze de la reparatie, e nasol sa te trezesti cu problema asta in trafic si la XT'urile de pe forum, cum se cam aduna anii, oricand se poate bloca si altcuiva acel cablu.
Oricum, bine de stiut simptomele, nu stiam ca HHC'ul blocheaza roti in diagonala fata/spate
-
nu stiam ca HHC'ul blocheaza roti in diagonala fata/spate
E gandit in asa fel incat daca nu e aderenta pe o punte teoretic e pe cealalta.....
E nasol insa cand se activeaza in panta cu gheata/zapada (vorbim de inclinare mare).cand aluneca cu spatele si 2 roti blocate pe diagonala e un sentiment de "nu m-am mai cacat pe mine de la 2 ani.....".situatiile astea sunt inexistente.....daca nu le creezi tu.....eu le-am creat:):);):P
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
Problema persista... la cea mai mica rampa unde sunt prins cu piciorul pe frana/ambraiaj mi se blocheaza rotile... :'(
Sper ca diseara cu ceva ajutor sa dezactivez HHC-ul ca in ritmul asta va trebui sa schimb si ambraiajul.
-
Yo...stai asea.Daca ai ambreiajul apasat,e normal sa ti ramana infranata cand este intr o vale.Dar dupa ce iei piciorul complet de pe ambreiaj,trebuie sa dea drumul.Sau tie iti raman si dupa ce debraiezi complet?Poate trebuie doar o leaca reglat,sa dea drumul mai devreme....
-
La el ramane infranat si ulterior, cel putin asa am inteles, altfel nu ar fi ramas cu masina in drum.
M'am uitat si eu azi unde e reglajul ala. E un pic in dreapta (privind din scaunul soferului) pompei de frana, sub ea. Am vazut si un arc p'acolo, dar nu are unde sa agate el. Nu am bagat de seama daca ai loc de sub masina sa il reglezi, insa pentru acces de deasupra nu cred ca se poate fara a demonta intercooler'ul, nu ai loc sa bagi 2 maini ptr piulita de reglare (care mi s'a parut a fi de 14mm) si contra.
-
@daniel gugu din experienta iti spun ca nu ai sa rezolvi problema cu spray :). SI eu am aceeasi problema si se pare ca singura solutie e ori sa schimb angrenajul complet ori sa renunt la el . Sai ai la tine un batz sa poti debloca ca daca nu ai sa patesti ca mine si o pui de una bucata kit de ambreiaj:D
-
Din ce am inteles eu sistemul ala e format din electrovalva intr-un capat, cablu si partea mecanica care e pe pompa de frana. Teoretic ar trebui demontat tot si sa le iei in ordine ...tine-ma si pe mine la curent daca gasesti rezolvarea te rog. Eu mai mult ca sigur ca am sa renunt la el .
-
frumoase incurajari... kit-ul de ambreiaj e nou, nu vreau sa il schimb dupa 3000km.
aseara am mai slabit un pic acel cablu dar degeaba... sistemul va fi demontat saptamana viitoare.
-
Si eu l-am slabit Daniel si tot degeaba. Iti dau un pont...cand simti ca pedala de frana e tare sa stii ca sistemul a inceput sa blocheze . Trage pe dreapta, baga batul si deblocheaza.
-
Daca te pot ajuat cu ceva : 0744564054
-
;D ;D baga batu si deblocheaza... Subaru Style... ;D ;D
-
Da...asta e. Eu aseara cand am simtit ca incepe sa blocheze am trecut pe rosu. Cine crezi ca era in spatele meu ? Fix politia:). Cand am auzit sirena am tras singur pe dreapta , m-am dat jos cu batul in mana si i-am zis ...sa traiti nu am ce face, daca nu treceam atunci ramaneam in mijlocul strazi din cauza sistemului asta ce blocheaza rotile. Se uita omul ciudat la mine dar probabil a ramas atat de socat incat a plecat fara sa imi zica nimic :)
-
;D ;D ;D
-
(http://i57.tinypic.com/6i43m8.jpg)
oare sa fie o greseala pe undeva?
-
Nu cred... >:(
-
Daca era E4 era la o treime taxa ... nu ca ar fi fost putin si 2300e
-
Mai exact 2952euro.
-
E4 are 259gr CO2 si ptr 9-10 ani vechime asa mi'a dat ... ~2300 euro. Oricum, mult comparat cu valoarea de piata a masinii
-
De plictiseala si de dor ...
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/16/meby9u7y.jpg)
Sent from my HTC One using Tapatalk
-
Dezvolta....ai dat acaretu' sau ai reusit si tu sa te urmaresti singur?
-
si el are oameni !
-
Cine se respecta...
-
Si cateva poze la final de weekend...
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/19/hy2y3e4a.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/19/ydy7e7a2.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/19/ejepevyg.jpg)
Sent from my HTC One using Tapatalk
-
Ai rezolvat'o cu HHC?
-
Cred ca e rezolvata temporar... Am curatat parghiile si cablul si le-am uns cu un spray. Pana acum nu a mai facut... Vedem cat tine!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nu va luati piulite de aluminiu... Azi am incercat reglez sabotii de frana si ... Surpriza...
Vulcanizarea p##I!!!
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/20/ju9aze2y.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/20/ypa7yjyz.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/05/20/hu9u2ute.jpg)
Sent from my HTC One using Tapatalk
-
Se puteau regla si fara sa dai roata jos.Teoretic...
-
Practic nu te lasa discurile de frana ca nu aveau gaurica necesara in locul care trebuia...
-
Despre ce gaurica vorbesti? Am schimbat recent sabotii si am vazut cum se regleaza, trebuie doar sa scoti dopul de cauciuc din fuzeta, ai acces la el din interiorul rotii, la partea inferioara, nu vad ce influenta are discul de frana ...
-
Cum au desfacut piulitele? Astea de aluminiu se strang si se dau jos la cheie dinamometrica, nu la pistol cu aer.
Eu am piulitele de 2 ani si am am tot dat jos rotile, dar nu am avut probleme. Chiar daca s-au strambat vulcanizatorii ca muncesc ei mai mult, nu i-am lasat sa foloseasca pistolul.
-
La strans se strang la cuplu dar la desfacut se desfac cu o cheie normala, la mana.
Eu sunt sceptic fata de piulitele din aluminiu, in mod normal ele trebuie sa tensioneze prezonul.
Daca aluminiul se apropie de aceasta tensiune exista riscul ca filetul interior sa se deformeze plastic.
-
Exact.Pe spatele fuzetei se ezixta un dop oval de ruber care odata scos poti accesa cu surubelnita o piulita dintata care regleaza sabotii.
-
Asa e... Acum am vazut si eu!!! Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
La strans se strang la cuplu dar la desfacut se desfac cu o cheie normala, la mana.
Eu sunt sceptic fata de piulitele din aluminiu, in mod normal ele trebuie sa tensioneze prezonul.
Daca aluminiul se apropie de aceasta tensiune exista riscul ca filetul interior sa se deformeze plastic.
Numai eunu am stiut... si dupa ce am schimbat 8 piulite si 2 prezoane (si mai am un prezon care trebuie schimbat) nu mai las pe nimeni cu pistolul la strans :)
-
Nici eu... Drept dovada. Bine ca mai am un set. Din pacate sunt rosii.
Sent from my HTC One using Tapatalk
-
Fusese la un moment dat o oferta in Lidl, dinamometrica la vreo 80 ron. Pretul era f bun si putea fi tinuta in portbagaj si la orice vulcanizare ii puneai lui Gigel in mana dinamometrica, il supravegheai sa nu traga de ea si dupa click si sigur asa iesi mai ieftin decat sa schimbi piulite sau prezoane din cauza pneumaticelor de la vulcanizari
Eu m'am dus acum vreo 2 sapt, dar n'am mai gasit cheia la Lidl ... poate'or mai reveni cu ea in oferta
-
E slaba rau dinamometrica aia...
-
O cheie buna porneste de la 300lei in sus.
Pretul se amortizeaza chiar si la o singura masina pe care o pastrezi cativa ani.
Platesti cheia o singura data si nu mai stai cu teama ca trebuie sa chemi platforma pentru o pana.
Cheia nu se tine in masina, se tine in garaj sau acasa. Ea trebuie privita ca un instrument de masura, nu ca o unealta bruta.
Daca este folosita necorespunzator se decalibreaza (folosirea ei este un capitol destul de lung in care nu are rost sa intru si sa inund topicul lui Daniel)
Un lucru important de retinut este ca banala cheie de roti a masinii trebuie folosita "la mana".
Proiectantul a calculat ca forta mainii de barbat X lungimea cheii ~= cuplul de 100Nm.
Niciodata nu trebuie folosit piciorul sau alte chei in cruce sau cu prelungitor.
-
corect, se foloseste la mana cheia masinii si se verifica cu cea dinamometrica cuplul...in alta ordine de idei gasesti si la 180-250 chei dinamometrice - eu am luat una yato de pe un site si o folosesc de ani de zile la 3 masini. daca iei una de slaba calitate, dupa cateva folosiri o sa cedeze clichetul, sunt niste pastile de otel calit care blocheaza clichetul pe directia dorita din parghia de selectie sens, si daca se toceste aia, poti sa arunci cheia
-
Din ciclul...se blocheaza hill holder...
Azi am ajuns la o concluzie.Sistemul e relativ simplu.O bila pe care gravitatia o trage inapoi atunci cand masina e inclinata.La mine a inceput iar sa se lase de popou si pentru ca n am timp(bani)sa iau alta suspensie din cauza altor investitii majore, concluzionez ca poate sa fie o cauza lasarea de cur a masinii.Practic bila aia se duce mereu in spqte la fiecare apasare concomitenta de frana+ambreiaj.Asa ca,cei care aveti posibilitatea,reglati suspensia....
-
Si bila respectiva cum actioneaza asupra franelor? Si ce o impinge astfel incat sa poti pleca de pe loc, chiar daca ramai in rampa?
@daniel ... la tine cum e suspensia spate?
-
Eu am suspensie sport fata-spate. Masina pare a fi perfect orizontala, si tot se blocheaza... Aveti idee cat costa un sistem nou?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Eu am suspensie sport fata-spate. Masina pare a fi perfect orizontala, si tot se blocheaza... Aveti idee cat costa un sistem nou?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tot se blocheaza cand?
daca esti in rampa e normal.....pateam ca intra in functiune cand dadeam cu spatele mai vioi si incetineam brusc cand incepea sa se lase spatele masinii.....ciudat efect....opream mai repede decat apasam eu pedala de frana(vorbim de viteze mici).
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
La mine se blocheaza numai cand se incing franele si :
1. La opriri in rampa
2. La semafor in plan orizontal
3. La oprire in marsariei
-
La mine se blocheaza numai cand se incing franele si :
1. La opriri in rampa
2. La semafor in plan orizontal
3. La oprire in marsariei
La incins franele nu e normal,la oprire la semafor in plan orizontal.....ori nu e plan orizontal ori e lasata de cur,la oprire in marsarriere e normal.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
Daniel eu am scos cablul care actioneaza clapeta de pe pompa de frana si am legat clapeta aia cu o sarma...nu se mai blocheaza dar nici nu mai am sistemul activ.
P.S nici nu ma apuc sa inlocuiesc nimic pe acolo
-
Mersi mult Sebyy, cred ca acelasi lucru o sa il fac si eu ...
-
Grabeste-te ...pe mine m-a costat un ambreiaj sistemul ala :)
-
Cred ca nu am reusit sa inteleg... de ce te-a costat un ambreiaj? vorbim de hill-holder? care nu functiona bine si din cauza lui ai prapadit un ambreiaj?
Am vagi banuieli ca ceva nu e in regula nici la mine. Mai exact la o rulare foarte lenta, aproape de oprire, masina ruleaza mai putin decat m-as astepta si pare ca este usor infranata desi nu apas nici o frana. Chiar si cand se opreste pare ca are acel mic recul, ceea ce imi dovedeste ca este infranata mai mult decat frecarea normala din sistemul de rulare.
-
Cred ca nu am reusit sa inteleg... de ce te-a costat un ambreiaj? vorbim de hill-holder? care nu functiona bine si din cauza lui ai prapadit un ambreiaj?
Am vagi banuieli ca ceva nu e in regula nici la mine. Mai exact la o rulare foarte lenta, aproape de oprire, masina ruleaza mai putin decat m-as astepta si pare ca este usor infranata desi nu apas nici o frana. Chiar si cand se opreste pare ca are acel mic recul, ceea ce imi dovedeste ca este infranata mai mult decat frecarea normala din sistemul de rulare.
Da. La mine se bloca de tot sau se bloca usor in mers . Iti dai seama daca vezi ca pedala de frana sau directia esunt mai tari ca de obicei.
Cand ti se pare ca e blocata fa in felul urmator : deschide capota si uita-te sub pompa de frana si o sa vezi un cablu care intra intr-o chestie atasata pe pompa. Baga celebrul batz si incearca sa tragi clema aia spre tine. Daca s-a deplasat inseamna ca era blocat. Daca nu intelegi exact ce am vrut sa zic call me : 0744564054.
-
Devine molipsitoare problema ... :D :D :D Trebuie doar sa citesti topicul si s-a luat...
-
radeai cand ziceam ca trebuie sa ai un batz in masina :)
-
Daca masina e infranata pur si simplu,nu are legatura cu hill holderul.Sa nu aveti etrierii blocati sau vreo culisa dubioasa...acolo unde e cazul.Hill holderul ar trebui sa ti infraneze la apasarea concomitenta a ambreiajului cu frana.
-
ne ne ne serbane ...ramane hill-ul pe pozitia activat (un pic) si astfel ca ai rotile blocate un pic. Eu ma dadeam jos, trageam clapeta si o luam la drum..
-
Mai bagati si voi un calgon. ;D
-
eu am incercat....nu am reusit :)
-
Noroc ca iar a picat masina de servici si a trebuit sa facem troaca functionala :
- hill hold bla-bla dezactivat
- conducte ac inlocuite cu furtune Goodyear speciale de AC
- AC functional
Din nou pe strada...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Daniel cum l-ai dezactivat ? Eu doar am scos cablul ala si am prins clema aia de pompa sa nu se mai miste. Mai trebuia facut ceva ?
-
La fel...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
V-ati complicat degeaba.Ati dezactivat ceva care era bun.Garantat era o chestie de nivel.Adica planeitate.Masina se simtea mereu lasata de spate.La mine e mai saltata de cur si parca abia mai intra.Asa ca...
-
E posibil sa ai dreptate... Ramane de vazut/cercetat in viitorul apropiat. La mine cel putin era o necesitate sa am masina functionala, cel putin pana o repar pe cea de servici.
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/03/87c9864fcae93cb1eca9215a8e4bd67d.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ce bn arata !
-
Serban la mine facea la fel si dupa ce am ridicat fundul la acaret asa ca nu am avut alta varianta.
-
Ne pregatim de revizia +10.000km... Fxt???
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/26/beaaa793540b3856b55365a09bdbc285.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jucarele montate si revizie efectuata...
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/02/c4873d394a1b77cd9fff38336067bbd8.jpg)
Multumesc FXT si Malakay!!!!
Dupa o scurta tura am constatat ca am BOV-ul blocat... Vreo idee de remediere?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Da tare cu ciocanul in el.Siiiigur se deblocheaza....
-
:))) era o gluma, nu???
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
;D
Ai told ei djoc....
-
altul :o
-
ia vezi aici
http://www.tocmai.ro/carcasa-completa-cu-pompita-stropitor-de-faruri-15522948.html
-
Mersi mult dar trendul e sa il desfiintez complet
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Și eu vreau sã opresc spãlãtoarele de faruri. Am întrebat la Aki și au zis cã nu se poate.
-
Pentru ca de ce?
Adica de ce sa opresti ceva util???
-
Nu vad utilitatea... Dar in schimb sper sa arate mai bine fara putele alea...
Ceva de genul asta...
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/03/28c185353bfda94e801e3157e1ac2d4e.jpg)
Sau asa ...
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/03/fdc57177435fd66ebf93899115700103.jpg)
-
Probabil ce le au pus din lipsa de inspiratie.Pana la urma la ce bun ceva care ti spala farul...noaptea...cand e mazga...la drum lung.
-
Dar cine a zis ca merg cu masina noaptea cand e mazga??? La asta nu te asteptai, nu...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ba da.E plin de Gica contra. ;D predictable... ;)
Care ar mai fii farmecul discutiei daca ti as taia elanul de la inceput...
-
Mai degraba incearca un transplant de la facelift. Poate mere. Poate pere. Poate nu.
-
Sau mai degraba sigur nu ... Mult prea multa bataie de cap si nu se merita ...
-
pentru ca nu am altundeva unde sa ma dau rotund (sau sa ma fac de ras daca a fost la misto :) ) - tocmai am fost sunat sa mi se spuna ca se simte oarecare diferenta intre forester-ul de pe thread-ul de fata si un forester (asta de fapt http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1838.40) cu soft-ul usor ajustat :)
-
Pai si? Nici macar o propunere? Ma lasi asa cu ochii in soare???
-
paaiii .... propunerea este ca de obicei :)
1. cumperi/faci rost de cablu tactrix (stiu ca-i place si la Ket denumirea :) )
2. citesti/inveti un pic sa faci loguri, sa verifici learning view adica sa intelegi macar cateva chestii de baza despre cand e bine si cand nu-i bine ce se intampla cu masina
3. pot pregati eu sau impreuna o harta de baza pe care va trebui sa o scrii si sa faci loguri si sa o ajustezi progresiv
4. faci loguri si monitorizezi :)
si la toate punctele de mai sus te ajut cu placere :)
-
Hai ca poate iti faci un drum pana in bucale si aduci si stickerele :)
-
ce bucale ? ce stickere ? ???
-
1. Dani e din Bucuresti.
2. S-au facut stickere cu subarufanclub.ro, dar sunt la Mihai, tot in Bucuresti.
3. Trebuie sa ajunga cateva stickere si pe la Cluj.
-
aaaaa, am inteles :)
din pacate mai greu la mine cu drumurile prin Bucuresti ... :(
-
Ne pregatim sosonii de iarna
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/09/1f45e8b1f479a3cfda76f3724ae75a89.jpg)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/09/3b431978d15a898e8ceeccd0222017a0.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Frumos! Unde le-ai vopsit?
-
La CSL custom
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
In cautare de anvelope de iarna ... dar nu stiu ce dimensiuni sa caut pentru jantele de WRX :
215/55/17 sau 225/50/17 ???
Ceva idei / sfaturi?
-
E cam acelasi lucru.Dar recomand 215 le.
-
Comandate 215/55/17 Sava Eskimo HP
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Prodrive pe 18 😁
-
Am inteles aluzia 😂. Le pastram pentru vara...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
da si eu sunt curios cum sta cu jante pe 18 si trantita asa ...
-
Avem roti de iarna ... Si piulite noi.
Unde pot gasi 1 buc prezon???
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/20/48438b1dbb8ff23b26db64b69e424c6f.jpg)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/20/23a74b55d2fa6bdb38583e223a5d4c78.jpg)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/20/725635d3648ce4620fe71d5cd808c441.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
;D
Dealar ul tau de prezoane...
-
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/20/1c89d1055a34757a8cc9f5badd6e4597.jpg)
Apreciez....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Mișto numãr.
-
😋 prescurtarea de la doamna
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Cat a fost vopsirea jantelor?
-
undeva pe la 500ron
-
Le-am lãsat și eu la un atelier, 150 lei bucata de scos rugina, vopsit, echilibrat.
-
Sa faci si tu poze inainte si dupa ...
-
Ne pregatim de vara
(http://i59.tinypic.com/2dw9hlj.jpg)
(http://i59.tinypic.com/2u9pkit.jpg)
-
Aroganta... Jantele de 18" au ajuns pe Troaca... Provizoriu!!!
(http://s16.postimg.org/hus39jxmt/image.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/xrqv69q11/image.jpg) (http://postimage.org/)
photo hosting (http://postimage.org/)
-
WOW ce bine arata ! :)
-
superb !!!!!!!!! imi place mult !!!! eu unul nu le-as mai da jos... cred ca o sa trec si eu la 18 :)
-
Aratã bine, e în ton cu folia de pe geamuri. A mea e prea deschisã pentru așa ceva.
-
Pai provizoriu asta zic sa fie pana la iarna :D
-
WOW ... Ce bine se lipeste de asfalt...
-
pai probabil ca la cat sunt de grele,actioneaza gravitatia... ;D
-
salut
ce ai mai facut cu scaunele ?
ce tip erau , eu vreau sa imi pun pe masina mea (FORESTER 2.5 XT 2006 ) unele de WRX din 2003 si nu stiu daca merg puse .
-
scaunele au fost date ... nu am mai apucat sa fac nimic la troaca
-
Buna ! Ce face Foresteru , nu se cere la vinzare? Ms
-
Zi un pret...
-
Habar nu am de preturi la modelu acesta.... nici macar ca comparatie . Am dat legacy si caut ceva mai innalt, dar tot nervos , acesta pare sa fie pastrat si stock , asta a fost motivul pu care miam permis sa va intreb.
Plus la aceasta nu vreau sa mai iau subaru de la necunoscatori , sau care nish nu stiu ce reprezinta stelele de pe sigla..:-(
Cu alte cuvinte ramin fidel marcii
Waiting 4 a answer....
-
(http://s12.postimg.org/6zdmg5m3x/image.jpg) (http://postimg.org/image/casj0v86h/full/)
(http://s12.postimg.org/8pwnhn3n1/image.jpg) (http://postimg.org/image/3r9533zu1/full/)
-
Arogantule! :D :D
-
Incepand din aceasta seara "troaca" va face pe altcineva fericit ...
Bogdan, sa te bucuri de ea si sa aveti grija unul de celalalt ... Sper ca masina sa ramana pe forum!!!
-
...si ce se mai bucura de ea :). Multumim Daniel!
troaca nu pleaca nicaieri, ramane pe forum :)