Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: ci1iz3n_x on November 01, 2012, 09:12:25 AM
-
Salutare,
am observat intamplator ca masina este usor lasata pe stanga spate, in stationare si neincarcata, de la ce ar putea sa fie ?
arc sau amortizor, ciudat este ca amortizoarele spate le-am schimbat si sunt noi montate la smt, sunt cu salf level si am numai 20.000 km de la schimb.
ma puteti ajuta cu un sfat?
-
poate s-a mai lasat arcul. schimba arcurile pe spate si daca si amortizoarele sunt noi, nu are ce sa mai fie in neregula.
-
Inapoi la SMT si verifica-le.
-
"Regula" zice ca daca schimbi amortizoarele schimbi si arcurile... pentru cine poate...
-
Si la mine sta la fel foresterul.Cred ca e feature nu bug.... ;D
-
"Regula" zice ca daca schimbi amortizoarele schimbi si arcurile... pentru cine poate...
... cine nu, le schimba intre ele! ;)
-
"Regula" zice ca daca schimbi amortizoarele schimbi si arcurile... pentru cine poate...
... cine nu, le schimba intre ele! ;)
Sau le schimba pe-o vodca... hic...
-
Pfff...se pare ca este de la amortizor..alti bani alta distractie....self level....just sucks!!!!
-
Merg pe varianta kyb arcuri rc 6431 si amortizoare 334345L si 334344R, sper sa nu ma trezesc ca masina sta pe spate si imi nenoroceste constant bieletele antiruliu.
Daca aveti ceva sfaturi astept ... Nu le.am cumparat inca.
Multumesc!
-
Si alexn a mers pe aceasta varianta si e multumit. Spunea ca masina a revenit la normal pe spate.
Si eu vreau sa fac acelasi schimb insa nu am gasit arcurile.
Le-ai gasit undeva? Daca da unde? Eu in septembrie am sunat la kayaba si mi-au spus ca sunt in fabricatie, sa incerc prin noiembrie
-
Am eu un deja vù sau s a mai discutat asta de fro paispe ori?
-
S-a discutat de multe ori insa este o problema foarte intalnita la care nu s-a gasit inca o solutie multumitoare
Prin tara vad numai Foresteruri lasate pe spate.
Prima problema ar fi costurile mari de remediere si a doua ar accesul greu la informatie pentru posesori.
Trebuie sa fim constienti ca romanii nu prea isi permit sa intretina ca la carte masinile straine si prefera sa mearga cu ele stricate pana cand pica de tot.
-
va dau eu solutia finala : arcuri Swift Springs + amortizoare Kayaba
(toate 4)
-
Salut
O solutie buna si care costa pana in 1000 eur (toata suspensia, pret final) este http://www.bc-racing.co.uk/c-bcf12/subaru-forester-sg-03-07/
Destul de multa lume o foloseste pe forester si sunt multumiti.
Seara buna
-
chiar nu vrea nimeni sa testeze ce-i aici: http://www.pedders.co.uk/subaru-forester-sg-pedders-conversion-kit-rear_p22538557.htm ?
Ca nu as vrea sa fiu eu primul.... :'(
-
Pare serioasa treaba....foarte tentanttttttt!....mai stau putin....masina momentan si.a revenit.....ciudat)))@
-
Ma tot uit pe site, ma gandesc serios sa iau numai arcurile deocamdata....cred ca e ok si asa, iar riscul nu e unul f.mare.....
-
Salut
Vezi ca e un roman (dupa nume) care e multumit de produsele indicate de tine (ulimul review: Marius Tudorica).....daca il identificam, putem afla care-i treaba
Seara buna
-
am dat si eu comanda, in sfarsit am gasit arcurile.
merg pe varianta KYB:
fata: telescoape 334370
334371
flanse SM5361
spate: telescoape 334344
334345
flanse SM5422
arcuri K-flex RC6431
Problema la mine este ca masina sta foarte usor lasata pe spate, iar daca o incarc se lasa foarte mult.
prin urmare schimb tot mai putin arcurile pe fata. are rost sa schimb si arcurile fata?
nu simt ca ar fi probleme cu ele, insa daca tot fac schimbul sa cumpar si arcuri noi?
daca da, KYB nu face arcuri pe fata, voi lua echivalentul de la Kilen.
-
salut, unde ai gasit arcurile? Eu pe fata am mers exact pe acceasi varianta fara sa schimb arcurile, si masina sta super bine, nu pre inteleg de ce ai comandat flasnse?
bafta!
-
arcurile mi le pot aduce promotor din Timisoara (din cate am inteles ei le aduc de la distribuitorul Augsburg)
schimb flansele pentru ca sunt din cauciuc, de aia m-am gandit ca trebuie schimbate si ele o data la 5 ani
poate nu era cazul intradevar, acuma le-am comandat deja.
cu arcurile sunt in dubiu. si eu ma gandesc ca nu trebuie schimbate, dar vroiam sa intreb poate stie cineva exact ce si cum.
Legat de arcuri spate, si eu le caut din august si nimeni nu mi le-a putut aduce. cei de la kayaba au spus sa incerc prin noiembrie ca ar trebui sa ajunga in depozite. asadar se pare ca au ajuns, puteti incerca acum.
-
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f75/pedders-rear-suspension-114881/
un feedback pozitiv despre pedders venit din parte unui client irlandez:) , cred ca este o varianta corecta.
-
Am luat și eu kitul de la pedders, în 5 zile au fost la ușă, au costat 300 de lire cu transport inclus, se potrivesc perfect, în maxim 2 ore au fost montate, nu a trebuit nici o modificare (flanșe, șuruburi).
-
Am luat și eu kitul de la pedders, în 5 zile au fost la ușă, au costat 300 de lire cu transport inclus, se potrivesc perfect, în maxim 2 ore au fost montate, nu a trebuit nici o modificare (flanșe, șuruburi).
Plata ai facut-o cu cardul direct pe site?
-
Bistoș!
-
Mirceas,
We are happy that you like our product.
If anyone has any questions regarding any Pedders product, please ask.
All Pedders products have a two year warantee.
Regards
Michael @ Pedders
-
am schimbat si eu suspensia. pana la urma arcurile de la KYB nu au venit, au spus ca abia in februarie.
prin urmare am trecut la varianta de arcuri KILEN (suedeze), fata spate.
codurile finale:
fata: telescoape KYB 334370
KYB 334371
flanse KYB SM5361
arcuri KILEN 23331
spate: telescoape KYB 334344
KYB 334345
flanse KYB SM5422
arcuri KILEN 63336
S-a potrivit ok, telescoapele pe fata sunt ceva mai lungi si nu s-a mai putut pune capacelul peste flansa. mai trebe sa merg putin ca sa dau un feedback.
Insa am o problema, care nu cred sa fie de la piese. Mi se pare ca masina sta inclinata pe stanga spate.
Peste tot unde am parcat, am masurat si vedeam ca stanga spate e cu 1cm mai coborat decat dreapta spate. Am masurat si cu masina intoarsa 180 grade ca sa ma asigur ca nu e de la drum. la fel.
poate sa fie ceva montat gresit? montajul l-am facut la auto kino Brasov.
adica amortizoarele nu se pot schimba intre ele, arcurile la fel, nu intra altfel, flansele de asemenea nu pot sta doar cu suruburile in sus.
ce ar putea fi?
am fost la unghiul de fuga, mi-au spus ca diferenta e de 1/2cm si e normala. directiea ok, totul echilibrat pe masina. dar daca tot am dat banii pe suspensie completa, noua, parca-mi sta in cap diferenta asta.
cei cu forester ~2007, aveti si voi aceasta senzatie? eventual puteti sa masurati? sa fi fost si inainte si nu mi-am dat seama?
multumesc.
-
i-ai spus lui Dany de problema asta? sa se uite ei (autokino) si verifice inca o data ce au facut acolo, desi tind sa cred ca nu aveau ce sa gresasca la montaj
-
eu sunt din TM, am vorbit cu Dani la telefon, mi-a spus la fel ca nu poate sa fie de la montaj.
Voi merge aici in TM la cei care mi-au vandut piesele si le spun de problema. Ma gandesc sa ma duc la service-ul lor si sa-mi dea un verdict, daca e montajul, sa le monteze cum trebe, daca e de la piese sa mi le schimbe pe garantie.
mai masor o data acasa deseara si maine vorbesc. e ciudat ca ieri la unghiurile de fuga, baiatul mi-a spus ca nu-i bai sa fie diferenta asta. Plus rezultatele sunt foarte bune, adica a mai reglat acolo putin la convergenta, insa pana la final toate au ajuns in parametri foarte buni.
Dar diferenta se vede clar ca altfel nu ma puneam sa masor.
-
@ dann , si la mine sta la fel Foresterul.Si mai multe stau asa.Cred ca ,asa cum am mai spus its a feature not bug...Nu stiu de ce sta asa.
-
Tare de tot. Cand aveti timp, masurati va rog dinstanta de la sol la aripa, prin centrul rotii.
In aceasta seara am masurat 76 cm la toate rotile mai putin la stanga spate unde am 74.5.
Destul de mare diferenta. Am sa o masor in mai multe parcari ca sa vad daca diferenta se mentine.
Sunt curios cine si ce diferenta mai are.
-
Gasisi mai demult pe forumul american NASIOC ceva legat de problema asta:
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2424102
d00000000000000d.......things dont HAVE TO BE EVEN to be right
if you actually corner balance the car....it wont be even
it is irrelevant...these cars...the gd's...have been that way since day one...if you see one that is actually EVEN it is almost certainly that some OCD idiot actually adjusted their coilovers to make it that way....and ****ed up the handling in the process
it is normal and wont hurt anything unless and until you go ****ing with it
-
Deci am zis eu bine ca e un feature nu un bug...dooooooood
-
Eu m-am decis o sa merg pe pedders.co.uk, am discutat cu ei pe mail și mi se par de incredere. Mai strang ceva bani și poate la intalnire vin cu masina cu suspensia spate schimbata.....sa ne vedem cu bine...
-
ca si ajutor pentru cine mai vrea sa-si schimbe suspensia la Forester SG
eu daca incarcam masina imi statea mult lasata pe spate. de aceea am spus sa o schimb.
si am facut operatiunea cu arcuri KILEN.
Insa dupa o luna de la schimbare pot spune ca daca pun 3 oameni de 70kg in spate, masina se lasa aproape la fel de mult pe spate.
Prin urmare singura imbunatatire este ca intradevar parca are un contact mult mai rapid si mai bun cu solul(am schimbat si amortizoarele).
Dar problema greutatii pe spate nu se rezolva.
La fel cu KILEN (cod 63336) este LESJOFORS (cod 4288336) si KAYABA (cod RC6431). La KAYABA, Alexn spunea ca nu se lasa la fel de mult pe spate, insa arcurile au aceeasi specificatie. Poate sunt diferite, nu stiu.
Eu daca ar fi sa mai schimb le-as evita si as merge pe SWIFT SPRINGS (a pus rzw75) doar ca ii coboara usor garda la sol sau pe KING SPRINGS. Sau bineinteles alte variante cum sunt Pedders.
Nu am pierdut nimic din comfort cu KILEN, prin urmare cred ca e loc de un arc mai puternic.
-
sa stii ca eu sunt extrem de multumit de Swift Springs ;D
uite 2 poze cu masina stock si cu masina cu arcuri swift si amortizoare kayaba ;) ... masina a coborat exact 3 cm pe spate si 3,5 cm pe fata
(http://img62.imageshack.us/img62/6734/comparatiesuspensiifxts.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/62/comparatiesuspensiifxts.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Kitul de la pedders a ajuns si a fost instalat pe mașina >>> ținuta de drum este impecabila, mașina nu a stat așa de bine pe drum niciodată de când o am. Recomand acest kit.
Mulțumiri lui Dragoș pentru manopera.
Voi adauga in zilele ce urmează poze.......
-
ai luat kit ul standard de la Padders? sau l-ai luat pe cel lowering kit?
-
ai luat kit ul standard de la Padders? sau l-ai luat pe cel lowering kit?
Numai kitul pentru suspensia standard spate, dar sunt sigur ca si cel lowering este perfect.......
-
Salut!
Am si eu probleme cu suspensia spate pe un Forester Sf '97, fara selfliving.
Anul trecut am schimbat amortizoarele (unul era dus), fara sa schimb si arcurie, inca erau in stare acceptabila.
Acum trebuie sa le schimb si ma gandesc si eu la padders, doar ca imi pare rau ca am dat aprox 700 ron pe amortizoarele kayaba, care nu pot sa spun ca sunt prea grozave, cand la padders pt apdoape 400eur vine kitul complet pt susensia spate, arcuri + amortizoare.
Eu am gpl pe masina, deci consider ca ar fi bine sa merg pe arcurile HD (am gasit in specificatii ca se recomanda printre altele la masinile cu Gpl.
Ce parere aveti sa comand doar arcurile HD, care le pun pe amortizoarele Kayaba?
Ceva poze cu masiai dupa instalarea kitului ar fi binevenite, sau o parere dupa un an doi de utilizare.