Subaru club Romania
Tehnic => Îngrijire, protejare și detailing => Topic started by: naiman on April 29, 2013, 15:26:00 PM
-
salut,
cred ca este o problema des intalnita si anume cleiul de la copaci pe caroserie si iese ff greu....sau repede prin revopsire!
ce metode recomandati pentru inlaturarea cleiului sau ce produse ?
-
Nu mai parca sub copaci cu clei? :D :D :D
Vorbeste cu baietii de la spalatorie sa faca amestecul de apa-spuma activa cu mai multa spuma activa si se curata de zici ca-i noua!Cu mentiunea in timp afecteaza vopseaua foarte tare!
LE: ar mai fi o idee sa pui o folie transparenta pe capota, plafon si capac portbagaj.Folie cum se pune pe faruri.Vedeam pe la americanosi ca au folii d-astea de protectie......
-
au spart astia la garaj si n-am avut unde sa o pun, pana la folie trebuie curat sau vopsit dar sa vedem acum ca am gasit cateva spray-uri ca la spalatorie nu am reusit deloc
http://www.shopmania.ro/accesorii-auto/p-spray-cur%c4%83%c5%a3are-caroserie-baumharzentferner-26130890#rec
http://www.pro-detailing.ro/index.php?route=checkout/cart
daca nu reusesc o fac alba :D
-
Spalatoriile folosesc detergent si apa cu presiune care elimina murdaria de suprafata apoi o mare parte din mizerie se pune pe carpa cand sterg masina de apa. Cred ca toti ati observat pe la praguri cand nu sterg bine masina cum se vede.
Cel mai usor scapi de picaturile de clei spaland masina cu buretele sau carpa din microfibra. Nu trebuie sa freci tare, dar o simpla trecere a buretelui peste zonele contaminate rezolva problema (cel putin in cazul meu).
Alta varianta si cat de cat ieftina ar fi ca la un anumit interval sa iei un "clay bar" si sa faci o decontaminare a suprafetelor vopsite. Vei inlatura atat mizeria vizibila cat si urmele de excremente de pasari, punctele de asfalt etc. care nu sunt vizibile dar pot fi sesizate cand treci cu mana peste vopsea si vezi ca este aspra.
-
Mai era o metoda veche romaneasca.......carpa cu benzina ;D ...........dar nu stiu in ce masura afecteaza vopseaua.Vopseaua de pe Dacia 1310 n-avea nimic dupa tratamentul cu carpa inbenzinata ;)
-
la mine problema e ca sau intarit si s-a chinuit ala la spalatorie si nimic
si mi-au zis de asta sa iau si sa dau pe masina unde am brobonele de clei http://www.colindetailing.ro/solutie-indepartat-adeziv-sonax-profesional-p-377.html
cu benzina n-am incercat dar cred ca o sa comand un spray si dupa oi vedea eu
-
Eu in locul tau, nu as da cu benzina. Benzina iti va matui vopseaua. Iti vor ramane niste mari dare, si ar fi pacat...
Incearca metoda propusa de Mihai. Si daca nu merge, polish.
-
am comandat un spray si ajunge joi la tulcea ....ca vedem joi cum iese :D
-
Clay bar. Adica lut. Dar nu uita sa aplici si putin quick detailer ca sa lubrifiezi si iese imediat.
Ajuta alcoolul izopropilic, care nu ataca vopseaua, dar care va degresa caroseria de orice ceara/sealant aveti.
-
Am si eu problema asta la Ford, am incercat cu argila (de la BiltHamber), dar e prea multa si nu o poate scoate. O sa incerc cu alcoolul izopropilic (e cativa lei cam la orice magazin de componente electronice)
-
Daca nu merge cu alcool izopropilic incearca cu un degresant pentru indepartarea depunerilor de bitum. N-ar trebui sa atace nimic, numai sa ai grija sa-l speli.
-
Eu am o solutie de indepartat bitumul de la MAFRA. Este destul de ok, scoate gainat intarit de saptmanani intregi. Am scos cu ea si niste peste maronii la un moment dat (nu stiu exact ce erau, dar proveneau de la un santier) , insa m-am chinuit ceva timp dar au iesit pana la urma.
-
Gainatul ar trebui indepartat cat mai repede, altfel risti sa plece cu tot cu lac la spalare
-
Nu stiu de clei, dar pentru smoala/bitum incercati wd40. Face minuni
-
WD40 are si obiceiul sa lubrifieze. Daca nu-l indepartezi, vei avea o zona plina de praf/nisip/pietricele care abia astepta sa distruga lacul/vopseaua.
-
Cu IPA s'a curatat imediat si f bine, desi rasina avea deja mai bine de o saptamana