Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: moguai on May 19, 2013, 20:42:26 PM
-
Salutare...
Am apucat sa`i fac cateva poze, desi inca nu e inmatriculata pe numele meu...asa ca pot incepe aici prezentarea si sa mai schimbam pareri...
Masina deocamdata abia incep sa o cunosc, nu are si probabil nici nu va avea modificari tuning (poate un filtru sport, nu sunt decis inca)
Saptamana viitoare o sa`mi montez cauciucurile de vara 225/45/17 GoodYear Eagle F1 Asymetric2 ...sper sa intre pe janta :)
https://www.dropbox.com/s/6jg1uybj3azihqg/2013-05-19%2018.31.02.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/b5p4i0l5pdnj5un/2013-05-19%2018.31.16.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/ummx78hslzjjex2/2013-05-19%2018.20.14.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/tbzupj4qzzl7gg9/2013-05-19%2018.20.58.jpg?m
https://www.dropbox.com/s/6tw7oh4567aha6d/2013-05-19%2018.20.38.jpg?m
-
consum in cei 320km pe care i`am facut de cand am luat`o (jumate in Bucuresti) - 11% (cu ac si anvelopele de iarna)
dupa cauciucuri, lista de cumparaturi e asa:
-placute de frana spate si poate filtru de aer sport daca sunt convisn ca merita
-parasolarul dreapta (reparat/schimbat)
-plasa de bagaje (deocamdata imi alearga toate in portbagaj)
-fixat mai bine pragul dreapta de caroserie
-de vazut de ce nu mi se aprinde ledul in bord cand pornesc faza scurta (se aprinde doar pe lunga)
-verificare AC - parca nu raceste asa bine
-distributia (asta peste 10k km)
-
Frmoasa! Sa te bucuri de ea!
Eu zic ca ar merita grila fata schimbata si ceva facut cu triplele alea... Pentru grila vezi ca a facut Fab o modificare la a lui si a iesit foarte bine sau cunosc eu pe cineva care iti poate face una ca a mea.
Distractie placuta!
-
Sa o stapanesti sanatos. Asigura-te ca totul e OK dpdv mecanic si repara micile defecte apoi apa paie si bataie. E prea greu sa faci treaba buna cu un filtru de aer sport. Daca vrei, poti sa iti iei unul care intra in carcasa originala.
-
Nu pune filtru d ala ciuperca .O sa zapacesti ecu.Ii da prea mult aer si nu are ce sa faca cu el.E aspirat.
-
Arata bine masina! Sa te bucuri de ea! ;)
-
era doar asa o idee...nu un lucru pe care vreau sa`l fac neaparat...
nu stiu daca se remapeaza aspiratul la subaru, la kia stiu sigur ca se putea face si castigam un 10% in putere si cuplu doar cu alt soft.
-
Nu te complica... Aia mici si galbeni au setat bine masina. Crezi ca niste `mesteri` de p`aci sunt mai buni? ::)
Daca era turbo...
-
doar discutam, pe termen scurt si mediu nu am de gand sa fac modificari...nici nu prea ai ce de fapt.
stiu, daca era turbo...prima varianta de achizitie a fost golf5 gti, insa tanjeam de mult dupa 4x4 dupa ce m`am tot dat cu audi a4 quattro al unui coleg...
poate peste 2-3 ani sa reusesc sa imi permit un wrx sti...
-
Doar dicutam... ;)
-
bine ai venit .... Frumoasa masina si sa te bucuri de ea ;)
-
multumesc pt urari...
-
Foarte frumoasa.
-
Cum au zis si restul colegilor, nu prea are ce sa faca motorul cu aerul dat de filtrul de aer sport. Plus ca la ce prafuri avem noi... Baga-ti unul sport in carcasa originala, daca tot vrei sa respire mai bine. Eu asa am facut.
-
O sa-mi fie dor s-o vad dimineata :D
S-o stapanesti sanatos!
-
multumesc...
inca am emotii cu anvelopele...imi e frica sa nu fie prea late si sa atinga aparatorile interioare mai ales la virare maxima pe fata..
neaparat dupa ce le montez trebuie sa`i fac geometria.
-
Sa o stapanesti sanatos!
In legatura cu anvelopelee, stai linistit. Ti-am zis, eu am tot 225, Eagle F1 GSDS si nu ating.
-
da, asa e..am uitat ca si tu ai pe 225. dar ai alte jante, nu? nu sunt cele stock
eu le`am ales asa pt ca sunt mult mai ieftine plus e o oferta mai bogata in materie de marci. pe dimensiunea standard 205 55 aveam cateva modele plus ca erau f scumpe...
-
Da, am alte jante.
-
probabil latimea jantei e mai mare la tine, nu e 7j ca la astea stock
-
probabil latimea jantei e mai mare la tine, nu e 7j ca la astea stock
Nu, tot 7J este.
-
ah, in regula atunci. ar trebui sa fie ok si la mine...
merci!
-
se pare ca goodyear zice ca intra si pe 7j latime, desi vad si un 7.5j langa...
http://imagecloset.com/t/389978
-
o plasa pentru portbagaj care sa mearga la impreza stiti pe unde pot gasi?
intre timp tot caut si eu insa ce am gasit pana acum....nu sunt din bucuresti si nu prea as comanda pana nu o si probez :)
-
La reprezentanta Subaru. Eu de la ei mi-am luat pentru Tribeca si stiu ca au si pentru Impreza, ca ma batea si pe mine un gand...
-
Am montat cauciucurile...au intrat perfect...insa...ori e efectul placebo ori intradevar fiind mai late...trage mai greu. Se simte....nu atat de evident dar parca e o diferenta...parca e cuplul mai mic, ceva de genul...
-
asta e acum ;) te vei obisnui tu
cand urci poze ?
-
sunt cateva si pe prima pagina....
(http://img443.imageshack.us/img443/9819/20130525125722.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/443/20130525125722.jpg/)
(http://img28.imageshack.us/img28/6949/20130525113242.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/28/20130525113242.jpg/)
-
Superba.
Cauciucurile vin bine.
-
Salut!
Felicitari pentru subi,bine ai venit pe forum!
.....arata bine cu nr de BV ;) ;D
-
Nu va mai fi cu nr de BV mult timp... :P
-
aveti ceva recomandari de service, eventual unde ati fost sau unde cunoasteti.. iar oamenii sa se priceapa la subaru?
as vrea sa evit totusi reprezentanta, cat de mult se poate pt maruntisuri gen schimbat placute sau verificare AC...
eu stiu de Brady si Augsburg insa sunt departe de locul meu de munca actual...
-
in lipsa ideilor, m`am programat la coastadeest, am vazut ca ati mai fost pe acolo si aveau locuri si sambata
ar trebui sa fie ok :)
-
Succes...ne suni sa te tractam daca e cazul....glumeeeesc....;D
-
pt un schimb de placute, nu cred ca e cazul :D
am ales TRW ca si marca, costa 185 ron setul. decent, zic eu.
-
Impresii dupa prima tura pe autostrada.... buc-cta
Consum 11% la 140 pe gps mers constant...decent zic eu.
Cam galagioasa la viteza asta...sub honda accord cu care am mers acum ceva timp si am observat imediat silentiozitatea la viteze mari.
Ce problema am observat insa....vibratii inconstante la viteza de peste 120. Are momente cand vibreaza destul de rau apoi se opreste...apoi iarasi incepe. Drumul era bun, nu cred ca era de la el. Daca e o roata dezechilbrata ar fi trebuit sa simt constant. Oricum o sa le verific la vulcanizare sa fiu sigur. Acum m'am si convins ca trage dreapta destul de evident.
O sa ma programez la Smt pt geometrie si sa le zic de vibratia asta, in caz de nu e de la o roata. Sper sa nu'mi ia si pielea de pe mine cu manopera.
-
Mie mi se pare cam mult 11% pentru 140. Anul trecut am avut 12% pe A2 cu mers constant 180-200.
-
Am avut si Ac ul... nu stiu cat ar conta asta. La kia in conditii asemenatoare de mers aveam 9.5 %
-
La mine vibratia apare dupa 140 km/h.Daca afli de la ce sa scrii aici sa stiu si eu.
-
O sa verific si consumul dupa indicatorul de benzina, poate Cbul e inexact.
Oricum pot justifica 1l in plus prin cauciucurile mai late si ac ul pornit. Unde mai pui ca m am si ingrasat in ultima perioada.
-
AC-ul l-am avut si eu pornit. Si eram 4 persoane in masina + bagaje.
-
Consumul este ok 11%
-
De consum nu sunt f ingrijorat...de vibratia aia ciudata da.
-
Vibratia creste o data cu viteza sau se diminueaza?
-
Dute la SMT dar decat pentru o constatare.
Nu face geometria la ei ca este foarte scumo.
Te duci la Autosoft dupa daca este ceva legat de asta
-
vibratia aia e ca cea generata de un drum in valuri, sa zic asa.
nu e insotita de zgomote ciudate
nu e constanta, de ex am pus pilotul automat pe 140, totul e ok, iar deodata fara sa fac nimic, incepe sa vibreze, de undeva de jos (nu e din volan)...apoi dispare.
-
mergi la orice vulcanizare si balanseza toate rotiile si vezi dupa....poate ai luat vreo groapa si sa indoit putin vreo janta dar nu si vizibil.
Am observat o treaba interesanta plumbi care se lipesc pe interior pot fi dezlipiti de apa de la jeturile de la spalatori
-
am indreptat 3 jante din 4 + echilibrat.
la intors nu s`a mai reprodus problema. insa as face si o verificare la motor, mi`a recomandat un coleg pe PM ceva pt sonda lambda, clapeta de acceleratie si inca ceva...
consumul la intors a fost 11.2, in aceleesi conditii, sa ma ingrijorez? :)
-
Este mare consumul.Eu o sa schimb sonda 1 in curand si revin cu impresii.La mine a si dat o ca eroare la un moment dat.Plus ca pe grafic instant pe OBD imi spune ca nu e OK.Imi si da niste valori pe care le depaseste...dar aleg totusi sa o schimb.Am gasit Denso la 530 lei.Si mai caut....
p.s. Si mie tot 11,2 mi a luat.La o viteza medie de 113 km/h.Adica mers lejer...batraneste.
-
Poate un sfat bun pt subaru s nu pre le plac sonde after market .... ;)
-
Pai denso nu e oem?
-
Pai denso nu e oem?
normal da Denso- japan
Nu stiu > doar am spus din ce aud si eu pe la stiutori ;D
-
La Foresterul lui celalalt piesa originala este produsa de catre Denso. La alte modele de Subaru sondele sunt NGK.
-
Asa am gasit si eu.Pe original denso sau mai am var cu bosch.Dar o sa aleg denso...
-
deci sa ma duc la SMT sa`mi fac un test?
doar pt sonda?
-
m`am programat la SMT pt un test...insa abia vinerea viitoare (peste o sapt) aveau liber, asa ca acum asteptam. imi fac mai multe verificari din ce am inteles, in mers.
estimativ mi`au zis 175 ron ( o ora de manopera)
-
am fost la subaru pentru diagnoza...masina nu are nimic. mi au curatat doar clapeta de acceleratie. consumul nu pare sa se fi schimbat dupa asta mai ales ca am facut un drum de 300 si ceva km si am avut o medie de 10-10.5 desi a fost extraurban in limitele legale de viteza. deci asta e consumul. acum stau linistit....
am o intrebare pt cei care sunt mai documentati: care e regimul de exploatare a reductorului? in principiu stiu ce face...l am folosit...dar as vrea sa stiu cum se utilizeaza corect...
ah...mi
au zis ca ar trebui sa fac distributia si revizia cat mai repede. la ei costa aprox 6000 ron cu totul. mi s a parut destul de scump... am vazut la accesorii la 600 ron aveau maciulie pt schimbator din piele si aluminiu de Sti bestiala...poate o conving pe prietena sa mi o ia de ziua mea :)))
-
am facut un drum de 300 si ceva km si am avut o medie de 10-10.5 desi a fost extraurban in limitele legale de viteza. deci asta e consumul. acum stau linistit....
mi se pare putin cam mult 10,5% extraurban, mie Foresterul imi ia cam 10%-11% extraurban... si e 2,5 turbo...
-
La mers in limite legale, adica 80-90 pe nationale si 110-120 pe A1, mi-a luat 8% pe Craiova - Bucuresti.
In oras ce consum ai?
-
in oras e undeva la 11.5 12 maxim dar bu merg in orele de varf...weekenduri sau seara cand e putin mai liber. oricum, la smt mi au spus ca nu s probleme la masina...
bine...ieri am mers putin prin buc apoi spre pitesti pe autostrada la 150 apoi curtea de arges...tot transfagarasanul apoi pana sibiu cu 110....cam 320 km si 32l de benzina consumati. pe bord indica 11.2 oricum
-
se pare ca va trebui sa fac distributia si o revizie completa...
am vorbit ceva cu Edu Stan, insa caut oferte. acum astept si un pret de la coasta de est, apoi sun si la Rux Auto, recomandat tot de voi. la Edu Stan n`as fi avut nici o grija ca nu se pricepe, ca are experienta cu Subaru insa prefer sa intreb inainte in mai multe parti.
acum, chestia e ca as vrea sa`mi cumpar eu piesele inainte...doar ca nu stiu stiu foarte bine ce..
pentru distributie am vazut set SKF - e cel mai scump si inteles ca e si cel mai renumit (pretul e aproximativ 1600-1700 ron) trebuie si pompa de apa schimbata? aia e separata... Edu Stan mi`a zis ca el de asta`mi pune, SKF.
apoi, revizia, nu sunt deloc lamurit ce trebuie schimbat la 100 000....asa a ma bazez pe sfaturile voastre
urmeaza ulei de motor, Motul e clar, dar de care, ca vad la voi aici ca vorbiti de mai multe tipuri...si sunt nelamurit.
in afara de asta, ce alte uleiuri, lichide mai trebuie schimbate? la diferential? cutie de viteze? lichidul de frana?
apoi, filtrele... aer, polen, ulei... la ala de aer, sa pun k&n? (costa 280 ron in loc de 70 mann )
am inteles si ca filtrul de carburant ar fi indicat...
altceva, ce ar trebui sa mai am in vedere?
as lua acum tot nou, proaspat sa nu mai fac dupaia 10 drumuri pt altele...
la bucsaraie sta bine cica, nu e nimic urgent din ce mi s`a zis cand am schimbat discurile si placutele (s`a uitat mecanicul) - doar nu stiu ce bucse, daca vreau...
-
Salut, daca vrei as putea sa te ajut printr-un prieten bun mecanic la randul lui, care il am si care are softul de service la subaru, sa iti spuna exact ce trb schimbat/verificat la 100.000km.
Doar spune-mi te rog dc te intereseaza si daca da, datele masinii.
Adik, an fabricatie, capacitate motor si eventual codul motorului...adik e EJ,la asta ma refer.
Daca vrei, pot vb cu el sa te duci cu masina la el....nu stiu cum sta cu timpul, dar intai spune-mi daca este de interes pentru tine.
PS : am vazut in titlu, e vb de 2.0 capacitate :)
-
din pacate nu ma prea pricep ... de asta si apelez la sfaturile vostre
la smt am sunat sa intreb insa nu mi au zis mai nimic, cica sa vin la ei cu masina sa vedem...deci nu am aflat nimic exact
o sa ti dau o copie dupa talon pe pm daca vrei sa poti da mai departe...
nu ma grabesc...deocamdata strang oferte si pun pe lista...
-
Nu ai cartea masinii/ ghidul de utilizare? Pe langa explicatii de genul ce face butonul x iti spune si ce cantitati de lichide intra si la ce interval se schimba diverse. Apoi poti sa te mai uiti in manualul de service sa vezi ce s-a mai schimbat. Daca s-a facut deja distributia, nu o mai faci si tu (de exemplu)
De principiu la o masina second hand schimbi toate lichidele, faci un test pentru amortizoare, schimbi distributia si franele/ cauciucurile daca sunt duse.
La 2.0 eu as pune motul x-cess 5w40 in motor, as schimba uleiul din cutie is diff cu motul gear 300 75w90, as pune lichid de frana nou si la distributie poti sa cauti gates sau mitsuboshi care sunt foarte bune sau chiar OEM is sunt facute in Japonia si filtru de aer normal.
PS: schimba bujiile ca la subaru accesul e mai greu si de lene multi mecanici zic ca le schimba dar in realitate..
-
nu mi`a dat manualul fostul proprietar, am doar cartea service si ultima factura de la revizie facuta la 90 000
nu s`a schimbat distributia, trebuie sa fac eu asta, acum pana in 100k...
o sa mai incerc sa scot niste informatii de la smt sau autokino...
-
pe ultimul deviz zice asa (la 90k e facut)
disc ambreiaj 620 ron
placa presiune 683 ron
rulment presiune 288 ron
filtru ulei 103 ron
filtru aer 206 ron (forester)
filtru polen 148 ron
ulei motul 8100 excess 5w40 sl 5l 237 ron
curea transmisie 66 ron - cred ca e de la alternator
manopera 550 ron
asta la autokino. o sa vad de bujii in cartea service, desi din ce m`am uitat ultima data,in afara de ulei,filtre nu retin sa fi vazut altceva scris acolo. tot acolo ar trebui sa scrie si ce sa schimbi la fiecare interval de revizie..
-
am verificat manualul de service...
la 60 000 s`au schimbat uleiurile in servo, cutie si diferential fata/spate, lichid de frana, antigel... in rest, la celelalte revizii, filtre si ulei motor, standard.
nu stiu daca sa le mai schimb acum sau la 120k...
raman pe lista bujiile, filtrul de combustibil cu semnul intrebarii..desi eu le`as schimba acum, ca sa fiu sigur.
nu gasesc nicaieri in cartzulia asta ce schimburi standard se fac la revizia de 105k ...
-
Bujiile trebuiau schimbate la 90k. Daca nu au fost schimbate, ar fi bine sa o faci. Lichidele din cutie si diferentialul spate se recomanda a fi schimbate la 60k.
Eu prefer sa fac reviziile de ulei mai des, ca sa stau eu linistit. Filtrele de aer, polen si bujii le schimb atunci cand e recomandat, dar uleiul il schimb la jumatate din cat e recomandat. 182.500km si inca merge tare mizeria ;D
Legat de distributie si intrebarea ta si mult discutatul subiect de ce in Romania se face mai repede, raspunsul este traficul si conditiile. La mine distributia a fost facuta acum 500km si inainte de asta fusese facuta in urma cu 30k km si 3 ani. Curelele aratau foarte bine, dar problema e la role care prind praf si incep sa agate, sa aiba joc si sa nu mai mearga uniform. Desi am dat vina pe marci, am aflat mai tarziu ca toate erau recomandate de Subaru, deci calitatea nu era problema, ci conditiile de la noi.
-
Mihai, dar diferentialul central - aici nu se schimba nimic?
ca vad doar fata spate mentionat peste tot...
la audi quattro - ala torsen de pe a4, nu se schimba nici un ulei in diferentiale, niciodata.
-
Diff ul central e in cutie si are acelasi ulei cu cutia.Vase comunicante uarevar
-
ah, inteleg. merci...
daca mai aveti alte sfaturi pt ce sa mai am in vedere la revizie, va ascult cu interes :)
cand o sa am toate piesele puzzle-ului puse cap la cap...voi updata topicul general de revizii ca sa stie si altii la ce sa se astepte..
-
am facut si eu un consum "la pompa" - prima incercare...
13.5% aprox, mers doar prin oras, destul de tare zic eu (schimb cam pe al 3500 in general) si nu o menajez...
ac`ul mereu pornit...a fost foarte cald in bucuresti...
pe bord am 11%..
mai testez, desi nu sunt panicat de consum...
-
consumurile inregistrate de mine, daca va intereseaza: http://www.spritmonitor.de/en/detail/586922.html
am o curiozitate, stie cineva daca as putea monta evacuarea dubla de pe forester, pe impreza? se potrivesc oare?
-
Nu trebuie sa-ti modifici bara, daca pui evacuare?
Daca vrei evacuare, o am si eu pe aia de pe STi.
-
ba da, se modifica ceva pe acolo cu siguranta...
nu o e chestie pe care vreau sa o fac neaparat, eram mai mult curios daca ar merge. imi place mie, la o masina in general, o evacuare dubla, stanga dreapta. e mai mult un moft.
legacy are, forester are...trebuie sa fie un motiv pt care nu e si pe impreza.
si mai am o curiozitate: care e diferenta intre 2.0 de pe legacy/forester 2007 care are 165cp si 2.0 de pe impreza/legacy/forester 2008+ care are 150? stiu ca ambele sunt EJ204, insa mai departe ...
au scazut cumva din puterea motorului pentru a respecta ceva norme de poluare?
-
da mai mult ca sigur pt a lua norma de poluare mai mare !
-
Si probabil e ceva din soft...
N'ar fi rau sa mai castigi aia 15 cp asa usor...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
-
Alea de 165 nu s de doi jumate?
-
Nu nu, 2.0 ... doar ca sunt mai vechi de 2008.
Motorul asta 2.0 ej204 are chiar si 190 cp intr'o varianta..fara turbo
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
-
s`o fac si pe a mea la fel? :)
(http://img203.imageshack.us/img203/1187/6lb3.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/203/6lb3.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Este superba dar nu poti merge cu ea pe drumurile noastre.
-
da, clar!
-
s`o fac si pe a mea la fel? :)
Daaaa!!!
-
ce producator de stergatoare ati mai pus pe Subi? Astea originale fata/spate costa 500 ron la SMT. mi se pare enorm...
(http://i.imgur.com/7qdyoSy.png)
-
Valeo am acum. Inca sterg binisor. Am o singura dunga la un stergator. Le am de 2 ani.
Bosch am avut pe Ford si m-au tinut 3-4 luni. Apoi am inceput sa am cate 2-3 dungi la fiecare stergator.
-
la valeo sau bosh ma gandeam si eu....
-
Eu am Valeo si mi se par ok. Le am de 2 ani si nu dau semne de oboseala
-
as alege valeo astea (fata ca pe spate vad ca n`au) :
(http://i.imgur.com/DSIk0n1.png)
-
Da fuck??????????? ....Valeo...36 de lei ambele pe fata...Sau orice alta marca de peste 15 lei bucata...
-
ma gandesc ca or fi mai bune astea mai scumpe :P
-
Daaaaaa....te tin o viata...
-
sa ma tina un an, dar anul ala sa rupa!
-
Spor la cumparaturi.Mie cand mi au cerut 250 doar pe ala din spate i am zis lui Virgil sa #&@# )+&/*# cu stergatoru lui....Am dat 9 lei pe o rezerva si l am inlocuit....
-
pana la urma mi`am comandat valeo, 100 ron ambele fata. sa vad cum fac cu cel de pe spate acum...
pe spate doar original se gaseste cica, 90 ron :)
-
Eu am luat din SUA PIAA Super Silicone 3 bucati (doua pe fata si cel de pe spate) cu 65$. Si chiar sunt foarte bune. Sa vedem cum se vor descurca la iarna...
-
daca nu`mi plac astea, vorbim :D
-
pentru ca a fost cuminte, i`am luat si incaltari de iarna mai de calitate: GOODYEAR Ultra Grip 8 Performance FP 205/50 R17 93 V XL
ma gandeam la un set de jante pe 16" insa facand un calcul, as fi iesit mai scump. plus ca tot cautand, am dat de un pret bun pt anvelopele din carte..
acum, sa vina zapada, frigul si gheata :D
-
(http://i.imgur.com/CRtHjnw.jpg)
(http://i.imgur.com/zqby8Jw.jpg)
(http://i.imgur.com/LEF1AuU.jpg)
evacuare STI PRODRIVE 330 pusa pe impreza standard... nu arata rau :D
-
Diesel standard...
-
nu conteaza, tot subaru e :P
important e ca se potriveste o evacuare dubla de sti pe impreza normala...
-
Am eu devanzare evacuarea originala de pe STi-ul meu, dacă te interesează evacuare. Si e si la bani buni...
-
Stiu Ket... deocamdata e asa mai mult un vis. Am altele de facut mai intai, nu sunt bani pt toate, acum, din pacate...tocmai am dat 2800 ron pe gume, acusi fac 105k km si vine distributia cu revizia, apoi rulmentul dus plus niste bucsi.
E in plan si masca fata plus stopurile de cosmetizat putin, apoi visele umede cu evacuarea. Nu as avea nici o problema sa o iau de la tine, dar la anul in cel mai bun caz. Deocamdata ma uit si salivez.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
-
un mic update...
in weekend pe autostrada la viteze mari (peste 100) am avut un huruit groaznic de la roti - fie ca acceleram sau nu. m`am speriat si am zis ca trebuie sa rezolv asta neaparat.
asa ca, evident m`am gandit ca a picat de tot rulmentul pe care inca nu am apcuat sa`l schimb...si pe care`l auzeam mai mereu huruind (mult mai usor ce`i drept)
am fost la Rux auto, multumesc de recomandare celalalt, si se pare ca discul stanga e varza, ovalizat e putin spus. si se pare ca si un rulment pe spate are un mic zgomot.
deocamdata o sa schimb discuri plus placute si vad apoi cum si daca se mai manifesta zgomotele.
ma gandeam si la furtunasele metalice de care tot vorbiti voi pe aici, insa nu stiu cat m`ar costa...baiatul a zis ca`mi monteaza insa nu a stiut sa`mi zica daca si cat costa respectivele piese.
-
Intre 90 si 150 USD costa la tine, in functie de producator.
Iti recomand totusi sa iei ceva de firma gen StopTech, Goodridge sau HEL.
Ar mai fi si Agency Power care fac de calitate conductele in sine, dar la capete nu mi s-a parut ca au facut ok treaba (vorbesc din experienta mea cu niste conducte de benzina).
-
doar pe comanda afara, Mihai? la noi in tara nu gasesc pe la magazinele astea de piese?
-
Vezi ca era un subiect deschis de Foreste in sectiunea Versus (frane OEM vs. aftermarket) si mai e un subiect in tehnica auto generala numit (totul despre frane). O sa gasesti impresii despre furtunase, cat si despre cei care vand pe la noi. Exista acei 4turbo care aduc, dar pretul e considerabil mai mare decat daca iei de afara + sunt neseriosi.
Mai poti sa il intrebi si pe Tom (userul STI), vezi bannerul de jos cu STISHOP. Cu siguranta aduce si la pret bun si astfel nu mai interactionezi cu un comerciant din afara.
-
da, de Tom stiu. Merci Mihai, ma uit.
-
Am fost la racing nick pana la urma, andrei de la rux nu mi a mai dat nici un semn si franele mele pe fata sunt terminate, nu mai pot astepta. O sa mi monteze ei furtunase metalice, au ei pe stock goodridge. Discuri o sa mi pun brembo cu placute ferodo si lichid ate nush de care. Marti miercuri ma duc la montaj...sper sa fie ok
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
(http://imageshack.us/a/img62/5435/s6km.jpg)
-
Haha merci de pozna. Sa mai fac un update aici: am schimbat furtunasele de frana cu unele metalice, bucsile fata (oem 4 bucati) si bieletele fata (aftermarket) la racing nick. Totul e ok pana acum...frana parca e mai sanatoasa/solida.
Am pus grila de la Ket (multumesc mult inca o data) si folii pe spate. Mai trebuie vopsita tabla din spatele ei, albul ala strica tot si nu e ok. Vreau neaparat si eu claxoanele alea rosii, imi plac cum dau asa.
(http://i.imgur.com/mPQU2Nb.jpg)
(http://i.imgur.com/pv51Bh2.jpg)
(http://i.imgur.com/BXIVdKc.jpg)
(http://i.imgur.com/ryNOyqq.jpg)
(http://i.imgur.com/oL7sGwl.jpg)
(http://i.imgur.com/r4607HW.jpg)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Pe teodor burada la un baiat. 70 ron stopurile si bara de crom
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Si sora geamana pe motorina... din intamplare.
(http://i.imgur.com/dQLydl2.jpg)
(http://i.imgur.com/Y06IJ8F.jpg)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Daca scoti si inscriptiile cu Impreza 2.0 S si ce mai scrie pe spate, o sa arate mult mai curat.
-
Da...trebuie sa vad cum. Sper sa nu arate cocalaresc, atata tot.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Cum vii de la gara, dupa primul semafor pe partea dreapta e o firma de materiale de constructii cu un gard rosu si alb. Vis a vis, e un gard/poarta din termopan alb cu 2 rampe de urcat masina prin usa aia. Iti dau pe pm un nr de tel daca esti interesat, baiatul pare profi.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Arata foarte bine cu grila asta neagra, si asta nu pentru ca e de la mine. Ma bucur ca e ok. Sa o folosesti cu placere. Eu in locul tau nu as vopsi tabla aia din spate, dar tu stii mai bine. Nu te--ai gandit sa acoperi si semnalizarile cu folie neagra? ;) Si legat de ce a zis Mihai, sunt de acord. Si nu are cum sa arate cocalaresc. Dar nu iti vei da seama daca iti place cu adevarat, decat atunci cand le vei scoate. Cel putin asa sunt eu... Poti sa le scoti, si daca nu-ti place cum arata le pui usor inapoi.
PS: schimba si culoarea la jante... ;)
LE: esti multumit de ce au facut baietii acolo la service? Ti-au rezolvat si cu bara spate? Pretul a fost ok?
-
Te referi la semnalizarile din lateral, de pe aripa fata stg/dr? Data viitoare cand mai vin in Cta, ca vreau si la interior un plastic de pe usa care s a julit destul de rau.
Jantele le fac 100% si evacuarea (ori de la tine ori una gen cu are Mihai pe wagonul lui).
Cate putin din fiecare...din pacate toate costa :)
Da a fost ok, am dat 70 la caserie si 40 baietilor de acolo. Mi au strans si la bara din spate aparatoarea. N am ce reprosa.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Se pare ca amicii mei considera folia pe spate cam taraneasca ca sa i citez. Ar fi trebui sa mi pun rosie cum ai tu Ket? Eu am vrut sa scap si de cromul ala...si am zis ca pun aceeasi folie peste tot. Cu rosu n ar fi mers asa. Mie imi place cum a iesit insa poate sunt prea subiectiv si nu vad eu bine...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Taraneasca netaraneasca...risti sa ramai fara CIV.Oricum pana la urma e important sa ti placa tie.Restu s doar individiosi ;D
-
De ce fara Civ? Asta care mi le a pus are firma pune si folii pe geamuri, da autorizatii etc... nu a zis nimic ca mi ar trebui si pt stopuri :)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Nu exista folie autorizata pt stopuri,geamuri fata sau parbriz.Daca le punem o facem pe propria raspundere.
-
Pui folie pe stop, pierzi automat la proces, atunci cand intra unul in tine din spate (chiar si intentionat).
Nu uitati ca este un motiv perfect pentru asigurator pentru a nu va despagubi.
-
Nasol...recunosc, la urmari nu m am gandit prea mult. Nu i nimic insa, se da jos daca intru in dubii :))
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
cateva poze in mediul ei natural :D
(http://i.imgur.com/4O9TtXg.jpg?1)
(http://i.imgur.com/w20HAwY.jpg?1)
(http://i.imgur.com/0j1nLzc.jpg)
(http://i.imgur.com/qDA2TjJ.jpg?1)
-
Adica la tara?
-
Pe transfagarasean boss, murdara, in zapada (cat de cat)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Frumos!
-
Da, e superb pe transfagarasean...nu mai fusesem iarna. Din pacate nu uteai urca pana la Balea decat pe jos. Cu masina pana la Capra..
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Foarte frumoase pozele!
-
Multumesc Catalin. Am si mai artistice, de pe drum :D dar fara masina.
Din pacate zapada era inghetata si n am putut urca putin mai sus, rupeam bara fata.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Stiti daca piulitele de la prezoane de la sti merg la mine? Tocmai am vazut ca am unul lipsa si le as schimba pe toate daca se potrivesc, cu unele de la Sti ul lui Ket.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
da merg , toate subaru au pas 1.25 metric la prezoane/piulite !
-
Genial. Merci man.
pare ca e rupt
(http://i.imgur.com/2O5DKOx.jpg)
(http://i.imgur.com/JamqFBG.jpg)
-
Vezi ca "furnizorul forumului de prezoane" e alalant... Am auzit ca nu e baiat rau. ;) Nu-i place apa :D
-
;) Nu-i place apa :D
... si totusi vrea la mare...
-
@KET: omu nu a zis ca'ti cere, doar te'a prevenit, sa'ti gasesti altele din timp :D
-
Gasim o solutie...bahica :))
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
reviziunea:
Bujii NGK Iridium 60RON incl.TVA / bucata
Curea accesorii Contitech 42RON incl.TVA
Role distributie
Ruville 936RON incl.TVA
SKF 985RON incl.TVA
Curea distributie:
Gates XS Powergrip 298RON incl.TVA
Original Subaru 868 RON incl.TVA - livrabila in 3-5zile
Pompa apa SKF 535 RON incl.TVA
Poate gasesc o pompa de apa mai ieftina.
La ulei am si varianta Millers, nu doar motul 8100xcess
GMB 325 RON
Airtex 253RON
Hepu 477 RON
care sa iau? Airtex, cea mai ieftina?
-
Eu am pus GMB, dar am inteles ca si Hepu e buna. De airtex eu nu stiu prea multe.
-
Ma gandesc sa nu caraie maraie dupaia. Ca asa ai garantie si nu ma stresez prea tare.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Eu tot GMB am luat, dar nu am apucat sa o montez inca.
-
Stii cum e cu cea mai ieftina. Chiar daca are garantie, probabil va pica atinci cand garantia se termina, cam asa sunt facute. Si daca pica in perioada de garantie, masina tot e pe butuci pana se inlocuieste pompa...
-
Stiu. Am mai cautat pareri si cica e ok si asta. Prefer ca de diferenta aia de bani fata de cea mai scumpa sa mi mai schimb altceva pe acolo.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
am luat Hepu pana la urma...desi m`am intins mai mult decat era planificat bugetul :(
-
Nu intotdeauna ce e mai sump e mai bun, dar aproape de fiecare data e asa. ;) Lasa, mananci mai putini mici acum de 1 Mai. :D Felicitari!
-
vineri ma duc la montaj. o sa fac si 2-3 poze la vechituri, sa va arat in ce stare sunt dupa 105k km.
-
Eu la toate masinile pe care le-am avut, atat eu cat si familia mea, am folosit doar pompe de apa de la HEPU si vreau sa zic ca nu am avut niciodata probleme. Pe Forester am deja 40k cu o pompa HEPU si sunt convins ca o sa ma tina pana la urmatoarea schimbare de distributie.
-
multumesc de feedback. acum sa fie si montata bine, o sa ma duc in inspectie pe la service cand se apuca de ea :D
-
nah ca m`au lasat fara masina zilele astea. pompa de apa nu se potriveste, o rola n`a ajuns...ma enerveaza ca nu si`a dat seama de la inceput ca`i lipseste o rola, ci dupa ce a demontat tot.
mi`a desfacut masina si pana luni marti o sa stea asa. imi era asa sa`i zic sa le puna la loc pe alea vechi. mama masii de treaba. >:( >:( >:(
-
Nu a fost data dupa VIN comanda ptr pompa de apa? Sper sa n'am si eu surpriza asta zilele viitoare...
Si ce rola lipseste? La 2.5 sunt 5 role (3 drepte - 2 mari si una mica; 1 dintata; 1 intinzatoare).
Poti face o poza rolei directoare (cea care trebuie demontata pentru a da jos capacul distributiei - angreneaza cele 2 curele de accesorii)? Sunt curios in ce stare se afla, sunt unii care recomanda a fi schimbata si ea odata cu distributia, desi nu e mare lucru s'o schimbi separat.
-
nu stiu care e exact ca n am stat mult la service. iti fac poze cu ele la urma. comanda au dat`o corect dar probabil or fi incurcat borcanele la livrare.
faza e ca aia de la piese auto au uitat de fapt sa trimita 2 role din 5, s`a dus mecanicul dupa ele la depozit insa din alea 2 lipsa nu aveau pe stoc decat 1.
unix auto, marii meseriasi.... ??? ???
-
Greseala a venit din partea ambelor parti, mecanicul tau trebuia sa verifice ori la ridicarea pieselor, ori inainte de a incepe lucrarea daca are toate piesele.
Eu imediat cum am primit coletul am scos totul sa verific sa fie totul in regula.
Acum cine si de ce a gresit mai putin mai conteaza, pacat ca ai de suferit din cauza asta.
Cat va fi manopera?
-
Nu mai conteaza, asta e acum. Manopera ma costa 550 ron (distributia, bujiile si revizia). Probabil o sa i mai las 100 ron ca l am rugat sa mi monteze si claxoanele Hella
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Pompa vine gresit la.motoarele noastfe.Ai patit ca mine.Iti trebuie pompa de turbo la care ii pui un dop pe al treilea stutz de furtun.
-
din ce am vazut Serban, pompa nu are gaura sus, pt retur sa zic asa. o sa le mentionez ce mi`ai spus cand ma duc luni la service. multumesc.
orice ar fi, prefer sa mai astept decat sa nu o schimb :)
-
gata, am luat ieri masina. mi`au pus pompa de sti cu a treia iesire blocata. am sunat la autokino si ei cica fac la fel, nu exista pompa identica cu cea existenta pe masina. sper sa nu`mi faca probleme.
avea mecanicul de la service o toba finala din asta sport, universala, de vanzare, a fost pe masina lui. ma gandesc sa o iau :D asta e, doar ca e folosita a lui http://www.racingnick.ro/produse/toba-finala-injen-cu-tip-titaniu
mai trebuie sa vopsesc si jantele si sa`mi schimb si difuzoarele si cam gata...
-
Pana la urma cm ai rezolvat'o cu rola problema?
Azi am schimbat si eu distributia si, intr'adevar, rolele de pe masina nu erau 2 la fel, cum erau cele din kit, insa acum cand am vazut cu ochii mei diferenta, mi'am amintit ca gasisem pe forumurile de'afara ca nu e nici o problema. Practic, in loc de o rola cu un rulment mai ingust pui una cu un rulment mai lat
-
Mi a gasit o rola identica, oem. am asteptat dupa ea :)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
nu filmul e neaparat interesant, ci asta:
This is a 2008 Subaru Impreza 2.0 R Sport (normally-aspirated) that's rocking Speedlab's Power Package (Hotpipe equal length headers, Uni-Chip ECU piggyback, and K&N drop-in filter). It's capped off by a custom HKS Hi-Power Exhaust. Dyno tuned, this car now produces an additional 27 wheel horsepower (from 100 whp to 127 whp).
http://www.speedlab.com.ph/index.php/subaru/impreza/impreza-20r
au chestii interesante pt 2.0r, pacat ca`s din filipine ;D de departe cel mai tare e...nitro :D
-
M-am uitat de zeci de ori la filmuletul ala. :))
Cam greu sa faci comanda tocmai in Filipine...
-
Da, cam interesant... Vad ca te bat rau de tot ganduri de modificari
-
Cu Fab vorbeai, Catalin? :))
Pana una alta, filtrul, am pus din ala, cu restul nu cred :)))
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
maine ma duc sa`mi schimb difuzoarele de pe usile fata, si sa fac si antifonarea (doar fata). as fi vrut toate 4, dar no money for now. urmeaza si spatele + un dvd player eventual.
am vrut sa merg la Relu, am vazut recomandarile voastre, insa mi`a oferit un pret mult mai mare decat ce gasisem eu in alta parte, pt fix aceeasi operatiune si aceleasi difuzoare.
astea le`am ales http://www.car-sound.ro/difuzoare-auto/sisteme/focal/access-165-a1.html
-
Foarte bune alegere la difuzoare, insa e pacat de ele daca le tii pe headunit-ul stock. Trebuie amplificate neaparat. Pentru antifonare ce folosesti?
-
o sa schimb cu siguranta si cdplayerul, insa nu acum. putin cate putin.
antifonarea si montajul o sa o faca tot firma asta de unde le`am si cumparat.
cam asa arata usa facuta de ei:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10178148_641191989269393_3534521506964998339_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/1609630_603524219702837_1765626542_n.jpg
nu prea ma pricep, sper sa fie ok. ma costa 300 ron montajul+antifonarea.
-
De mic am fost fan Subaru...
(http://img.tapatalk.com/d/14/07/30/6epajyje.jpg)
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Musca?De ce esti asa departe? ;D
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D
acum 9-10 ani...ma interesau masinile, nu femeile.
-
Ciudat ??? ;D
-
nu e ciudat, ca acum e fix invers ::)
-
pe lista de cumparaturi/schimbat:
2x bucsa bara stabilizatoare spate
2x rulment roata spate
+ verificat discuri daca s`au ovalizat (face volanul ca toti dracii la frana tare, la viteza mare)
ridicata pe elevator am vazut ca masca fata, spate si pragurile sunt terminate - julite, sparte, lovite + o aparatoare de noroi gaurita. casco scrie pe ele.
-
Au inceput sa huruie rulmentii?
-
De ceva timp, iar la service mi au zis ca ambii fac galagie...asa ca...ii schimb.
Ce altceva sa mai verific - ca sa dau de cap vibratiilor care mai apar uneori la viteze mari? Jantele clar desi le am verficat de 2 ori si nu au nimic ... altceva?
-
Ai schimbat vreodata ambreiajul?
-
Da, a fost schimbat de dentista pe la 85-90000 km
-
Sa stii ca si la mine au aparut vibratii la viteze de peste 160 km /h fix dupa schimbarea ambreiajului.Cred,dar nu sunt sigur, ca si cardanul are o pozitie in care e echilibrat cu flansa spate.Si sigur la mine l au dat jos si l au remontat cum s a nimerit.Posibil ca de aici sa fie problema.Dar nici nu am apucat sa investighez.Precizez ca inainte nu vibra nimic nici la 200 km/h.
-
Ai mama. 850ron 2 rulmenti. Pe orginal erau 1500...
Asta e...macar bucsile sunt ieftine (150ron 4 buc)
-
Ce bucsi mai schimbi in afara de alea de la bara stabilizatoare?
-
doar alea 4 de pe bara (2 fata 2 spate) - asa am inteles ca sunt. am mai schimbat insa unele pe fata+o bieleta (sau doua) anul trecut in iarna dar nu mai tin minte exact care. (sper totusi ca mi le`a schimbat ca n`am fost de fata, dar de platit am platit)
o sa verific discurile daca s`au ovalizat, ca tot le da jos sa monteze rulmetul. din ce am inteles, nu e doar rulmentul in pachet, e si butucul, de asta sunt destul de scumpe. bine, SKF era mai scump decat ala pe original, 850 bucata :o
la alte marci am vazut ca poti cumpara strict rulmentul si e undeva la 60 max 100 ron.
-
Ce rulmenti ai luat?
-
se cheama SNR. cica ar fi ok, oricum nu prea aveam de ales. erau ori astea, ori SKF care erau dublu la pret ori origine care erau 750 bucata.
la smt mi au zis 1000-1100 ron bucata cu tot cu montaj :D
-
snr vine de fabrica, le poti monta linistit !
-
Pai cica compania mama a SNR e ceva Japan...
-
Am fost la itp. N am mai ajuns la colegul nostru din pacate, n am avut cum in timpul saptamanii.
Mi au iesit HC si Co2 mult mult peste limita. Am rezolvat cu 50 ron insa baiatul mi a zis sa merg la Subaru totusi la o verificare, desi un catalizator de schimbat e 1500eur...
:(
-
Nu ai tinut-o turata la 2500rpm? La mine ies ok daca o tin asa...
-
doar la relanti aratau bine. daca incepeai sa o turezi... urca la 0.9 fata de 0.2 HC si la 700 fata de 100 co2 parca
-
Cati km ai ?
-
109K
-
Dupa filtre si ulei, urmatoarele consumabile sunt sondele.
Si eu aveam probleme cu gazele de evacuare inainte de schimb, dupa aceea totul a fost perfect.
-
Revizia a fost in martie. Tot nou. Plus bujii noi. Sonda ar trebui sa dea eroare in bord sau la o diagnosticare?
Mi a zis baiatul de la itp ca evacuarea are un miros anormal si asa si e, parca si eu simt ceva intepator
-
Ar trebui sa se simta si miros de carbid amestecat oarecum cu un iz de ceva dulce.
-
Nu stiu daca sa o iau de buna sau nu :D
-
Tocmai...
-
Nu mi'au gasit nimic dubios, deocamdata cei de la SMT la motor. O sa las masina Vineri sa o mai bibileasca...sondele perfecte, erori zero..
Ce ar mai putea genera problema asta cu noxele si mirosul ciudat/intepator din evecuare? Mi'au mai zis de compresie, bujii...pe langa catalizator..
-
Eu cred ca e catalizatorul. Si daca nu sunt erori la sonde s-ar putea de vina sa fie cel de-al doilea. Nu stiu cum e evacuarea la modelul tau dar cred ca poti desface o parte din esapament sa arunci o privire.
-
sondele dau eroare doar cand sunt terminate de tot dar de cele mai multe ori se intampla ca ele sa nu dea inca eroare, adica inca mai merg dar returneaza valori aiurea deoarece sunt obosite....
nu stiu exact cum au verificat cei de la SMT sondele dar daca au pus doar tester-ul si au zis ca totul e ca pe roate adica nu sunt erori ... nu e concludent, ideal ar fi trebuit sa puna o alta sonda in paralel si sa compare valorile returnate de cele 2 ... sau macar sa iti puna de test alta(e) sonde ...
-
Din ce am inteles, ei citesc niste valori reale si le compara cu unele teoretic "bune". Pana la urma le voi schimba ca nu s o avere cred, dar era frumos sa mi zica exact o cauza.
-
au pus si altceva la masina inafara de tester/laptop ? daca au pus si altceva - gen alta sonda - au cu ce sa compare altfel nu, si iti zic asta pt. ca stiu cum "verifica" si subaru cluj :)
imagineaza-ti ca sonda returneaza un numar (voltaj de exemplu), se stie ca acest numar trebuie sa fie intre x si x+10 ca interval dar fara o alta sonda nu ai cum sa stii daca ceea ce returneaza sonda de exemplu x+2 este intradevar x+2 si nu x+7 :) dar la prima vedere este in interval ...
bine, nu zic ca sunt neaparat sondele..doar comentam modul de verificare :)
-
Nu stiu cum au verificat din pacate, nu ai acces langa masina. Ai dreptate tu, o sa incerc sa le spun si asta. Poate au o sonda pe acolo, sa o schimbe cu a mea si sa faca un test, desi slabe sanse sa desigileze o piesa noua doar sa mi faca mie o favoare...
Nu stiu unde m as putea duce in alta parte, cand e vb de motor parca tot in SMT ai incredere ca s meseriasi
-
asta cu nu ai acces langa masina nu as accepta-o la un service subaru :)
-
E poveste veche asta aici la SMT...
-
Cum miroase evacuarea? A ceva oua stricate sau e mirosul ala de masina fara catalizator gen Dacia 1310?
-
un miros intepator, ciudat. se poate spune ca seamana cu "oua stricate" :)
nu e ca dacia veche, in nici un caz, am avut din aia nu nu mirosea asa 100%
mecanicul de la Racing Nick unde ma mai duc eu pt diverse chestii mi`a zis sa stau calm, ca "asa face toate"
-
O vorba, poate mit zice ca inainte sa te duci la RAR sa dai o gusa cu masina. Iesi si tu la o tura mai agresiva, ca sa se incalzeasca toate alea bine si poate se duce. E ciudat rau. La a mea niciodata nu au iesit prost noxele si mai am putin si ii fac buletin motorului.
Am 3 verificari de noxe la activ cu subaru pana acum, deci la mine functioneaza mitul.
-
Incerc si asta Mihai. Multumesc. Vineri dimineata le las masina pana seara, vor sa faca si ei test de noxe si probabil si de compresie...
-
Ma frend.Ai luat ITP ul? Ca eu cred ca parca ti doresti sa fie ceva defect la masina.Daca ai consumul la fel,crezi ca e cazul sa ti faci griji despre ghetari?
-
nu e vb de asta, ca de luat il iei oricum pana la urma. vreau sa stiu daca chiar are o problema sau nu. iar daca are si nu stiu ce, poate se agraveaza si`mi strica ceva mai rau :(
trec intr`o zi pe la tine Serban, sa dai o tura cu ea daca vrei, sa`mi zici daca ti se pare ceva dubios la "cum trage", ca eu n`am cu ce compara :P
-
La SMT daca ai ceva probleme si pe la roti iti fac testul de compresie. Mirosul intepator a ceva stricat e semn ca ai ceva probleme la catalizatoare. Nu cred ca ai probleme la sonde, ele sunt consumabile (se schimba la un interval de 160.000km). Poti incerca metoda descrisa de Mihai, o forja mica pe autostrada, 30-40km in treapta a treia pe la 4000-5000 rpm.
Mecanicul de la Racing Nick nu stie foarte multe, nu imi inspira incredere. Incearca la Andrei de la Rux Auto, e mult mai priceput la chestii din astea delicate.
Apropo ai rezolvat ceva cu vibratiile la viteze mari?
-
Imi e rusine sa ma mai duc la Andrei... :'(
O sa vad ce`mi zic vineri cei de la SMT si dupaia caut un loc unde sa`mi schimb daca am ceva de schimbat. Nasol ce`mi spui despre Racing Nick...eu am fost acolo dupa ce am vazut ca surubarea la un STI, demontat tot si ma gandeam ca se descurca cu o distributie si alte maruntisuri gen frane revizie bucsaraie...
-
Mecanicul de la Racing Nick m-a convins cat de priceput e cand a intervenit intr-o discutie cu un client ce se plangea de vibratii la relanti la semafor a unei masini mai vechi din gama VAG, pe benzina, afirmand ca e de la DPF. Clientul a zis de vreo 3 ori ca e pe benzina. Am vazut o privire tampa pe fata mecanicului.
Cu vibratiile la frane ai rezolvat ceva? Gresesc cumva cand afirm ca ai schimbat discuri de frana la ei?
Sunt curios cum se comporta Racing Nick pe partea de garantie. Vreau sa achizitionez niste amortizoare sport si la ei in magazin troneaza semnul ca pt produsele sport/motorsport nu se ofera garantie cu toate ca producatorl ofera.
-
am inca mici vibratii la mers constant la viteza mare (pe autostrada simt) dar sunt absolut random si greu de reprodus.
cand franez puternic, brusc de la viteze mari~120 sau mai mult, uneori (nu mereu, am incercat sa reproduc si asta cu mecanicul in masina) volanul o ia razna. a ramas ca verific discurile sa nu se fi ovalizat, cand schimb rulmentii si bucsile. pt asta merg in alta parte, la alt service, recomandat de un amic. probabil sapt viitoare rezolv, inca nu au sosit bucsile pe original ca le schimbam mai repede.
-
Vino pe la mine sa vedem cum stai cu noxele, incercam aparatu de noxe!!!!!!!!!!
-
Am vrut sa vin la tine, dar chiar nu am avut cum in timpul saptamanii iar in we mi ai spus la telefon ca nu prea lucrati...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Fa ti timp...
-
Iti raspund aici, pe cg pe nebunie.
Am facut eu polish la faruri, se matuisera in partea de sus si aratau urat, mai ales dupa spalare. Am pus folie transparenta si arata foarte foarte bine! ;D
-
Fix asa e si la mine...partea de sus e mata. Merci Fab, sper sa rezolv sapt viitoare.
-
Cat costa polish + folie protectie? In Cta e 70 ron/set polish + ceara, care insa cam trebuie aplicata lunar ptr o protectie reala
-
Cam 100 ron polish plus ceara. La folie nu am gasit inca pret exact. E posibil sa n am timp in buc si sa vin acolo la voi in cta sa fac operatiunea
-
La mine a fost 100 ron polish plus folie.
-
Cam 100 ron polish plus ceara. La folie nu am gasit inca pret exact. E posibil sa n am timp in buc si sa vin acolo la voi in cta sa fac operatiunea
Daca vrei, te trimit unde mi-am pus eu, in Constanta. Nu mai stiu cat a costat, dar baietii au facut treaba foarte buna...
-
Merci Ket. Sa i fac polishul si dupaia vb si de folie
-
Si pentru polish stiu pe cineva bun in Constanta.
-
lux. pai vorbim daca nu rezolv pana ajung in cta. sper totusi sa merg aici in buc, am gasit pe unii buni, cica. recomandari f bune.
-
(http://i.imgur.com/r8LMr93.jpg)
(http://i.imgur.com/GN5vMqO.jpg)
-
m a rupt, a aparut o galma pe un cauciuc. sunt relativ noi ( 1 an si cateva luni, max 6000km facuti cu el). mi se pare incredibil ca un cauciuc premium, si XL sa se duca asa repede.
dar na eu sunt vinovat, ce i drept, am luat o groapa urata de am zis ca s a rupt ceva...paguba ~700 ron. aveti grija cu gropile ca e jale.
in alta ordine de idei, cine ma ajuta va rog, platesc daca e cazul, cu niste jante de schimb pt a mea, 2-3 zile cat timp le duc la reconditionat pe ale mele.
am tot intrebat in stanga, dreapta... nimic deocamdata.
-
Deci tu l-ai rupt, nu el pe tine
-
m a rupt financiar, as fi preferat sa fac altceva de banii aia.
plus ca nu ma asteptam sa cedeze asa usor...
-
Daca ai dat in groapa de s-a deformat si janta,sa zici merci ca nu a bubuit.Eu am patit,dar am ramas fara doua cauciucuri.Dar jantele nu au avut nimic.Gumele,explozie totala...
-
janta n are nimic...din fericire
-
Ptr 2-3 zile merg si jante de VAG, iti extinzi aria de posibilitati asa
-
da, stiu. dar nu are nimeni de dat din cunoscutii mei :-[
-
Pffts... am trecut deja 4 cauciuri pe pierdere in urma gropilor. Solutia nu-i cea mai la indemana. Ultima oara am mers vreo saptamana cu roata de rezerva pana au ajuns cauciurile de schimb.
Mai multe roti mici de rezerva? :)
-
Incearca niste Michelin'uri d'astea
(http://excellentpix.com/files/funzug/imgs/cars/michelin_innov_tweel_05.jpg)
-
Pffts... am trecut deja 4 cauciuri pe pierdere in urma gropilor. Solutia nu-i cea mai la indemana. Ultima oara am mers vreo saptamana cu roata de rezerva pana au ajuns cauciurile de schimb.
Mai multe roti mici de rezerva? :)
ti`au murit 4 bucati din astea de iarna? goodyear ug8? tot de la galme?
cand patesti din astea, iti vine sa iei cele mai ieftine. am vazut barum polaris 3 (noi) care sunt okeish de iarna la juma de pret fata de goodyear...
-
Majoritatea astora ieftine exceleaza (daca putem spune asa) pe zapada, pe uscat sau umed sunt destul de slabe
-
2 din burduri, 1 dintr-o groapa... cand a crapat si asta le-am schimbat pe toate. Toate din vina mea :)
Ghinion, deh, sunt consumabile.
-
tu ai si jantele pe 18 si au talon destul de mic. dar daca treci la 17 cu talon mai mare, arata ca un c%$ masina
-
a venit momentul reviziei de un an (7 in total)...si ma gandesc sa schimb (pe langa ulei de motor si filtre) si uleiul din cutie, diferential precum si lichidele din pompa de servo, de frana si antigel. totul fresh si proaspat.
o sa merg pe recomandarile Motul pentru toate...
motor: http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/61-8100-x-cess-5w40.html?sid=ad71dcd2400838610485c77b95edd00a - 5l
cutie si diferential spate : http://shop.poldistribution.ro/26-ulei-transmisie/92-gear-300-75w90.html?sid=ad71dcd2400838610485c77b95edd00a -5 l (3.5+1)
pompa servo: http://shop.poldistribution.ro/26-ulei-transmisie/89-dexron-iii.html?sid=ad71dcd2400838610485c77b95edd00a - 1l
lichid de frana: http://shop.poldistribution.ro/20-lichid-de-frana/28-rbf-660-factory-line.html?sid=ad71dcd2400838610485c77b95edd00a - nu stiu cat mi`ar trebui... 1l?
antigel: http://shop.poldistribution.ro/21-lichid-de-racire-antigel/34-inugel-optimal.html?sid=ad71dcd2400838610485c77b95edd00a - 7l
intrebari: mi`a scapat ceva? sa incerc sa schimb si lichidul de ambreiaj? pt compresorul de AC?
pe langa astea mai am de schimbat rulmentii spate, niste bucsi si ce altceva or mai gasi cei din service la o inspectie amanuntita...
ma gandeam sa`i rog sa`mi verifice suportii de cutie/motor plus toate fieraraiele de la roti (brate, bielete etc). alte recomandari?
-
1. Sfatul meu din ce am mai auzit la diversi mecanici si citit experientele altor colegi de pe forum: Nu schimba lichidul de servo. Ce pune subaru din fabrica nu gsesti la noi si nu se pupa asa bine cu motul desi zice ca e compatibil.
Poate ai mai citit ca am fost la un test de caseta de directie si oamenii mi-au spus ca mai bine nu umblu la ea daca nu are probleme serioase. Si cand a "testat" lichidul cu degetele dupa ce le-am spus ca nu stiu sa fi fost schimbat vreodata a zis tipul ceva de genul "Aaa.. are lichid d'ala bun". Si eu teoretic ma dusesem la ei sa imi ia banii.
2. Eu nu as baga antigel roz. Nu stiu ce cum indici si caracteristici au, dar stiu ca Subaru si asiaticele au antigelul verde. La fel iti recomand sa cumperi direct de la SMT sau ceva specific Subaru. E cel mai bun si nu exista motive sa schimbi pe altceva. Eu am luat doar de la SMT si scrie ceva in greaca pe el parca. Iti trimit o poza daca vrei, dar sigur se gaseste pe net antigel verde.
-
Pai avand in vedere ca (poate) vine vara, ar trebui sa faci si o verificare/completare cu freon a instalatiei de aer conditionat, o geometrie (daca schimbi si cauciucurile), filtrul de aer si cel de polen.
-
deci sa las pompa servo in pace...ma gandeam sa schimb uleiul in ideea ca oricum face un zgomot ciudat cand e volanul bracat la maxim si speram sa scap de el cu un eventual schimb de ulei.
geometria e pe lista clar, de mult tin sa ajung la un service de roti dar am tot amanat, curatirea AC ului am facut`o acum 2 ani (+completat freon nebunii) dar nu e o problema sa o fac iarasi pana la urma.
deci antigel Verde - s`a notat.
-
Nu scapi de zgomotul de servo.E si normal,fiind la capat.E un stres in plus.Temporar,dar in plus in momentul ala.Ah...si poti scapa de zgomot,daca te duci la SMT sa-ti fac nus ce reglaj,in urma caruia,nu mai poti braca maxim.
-
la prima strigare...
(http://i.imgur.com/BAGW3cs.png)
urmeaza si un control amanuntit. am lasat in standby antigelul si lichidul de frana pt ca le`am schimbat anul trecut si am facut maxim 10k km de atunci. daca mecanicul zice ca trebuie, le schimb si pe alea. in carte zice la 2 ani...
-
Cam scump la manopera sincer... 100 lei un schimb de ulei? care dureaza 10 minute? Chiar daca iti pune o ora de manopera, ora e pe la 65-80 lei la orice service (mai putin SMT).
-
Stiu, si mie imi pare cam scumpa manopera. Dar macar pe oamenii astia ii cunosc (printr un prieten) si o sa si stau pe langa ei...
Cand ma duceam la Racing Nick mereu plecam asa cu o indoiala in suflet
-
Subscriu la comentariul lui Mihai, mi se pare cam mare pretul la manopera dar daca tu ai incredere in ei si sunt testati atunci mergi pe mana lor.
N-ar fi rau sa mai ceri o cotatie, nu neaparat SMT, dar n-ar strica o a doua opinie macar sa fii cu sufletu' impacat c-ai luat decizia cea mai buna.
-
Am discutat cu ei, preturile includ si verificarile suplimentare pe rampa. Le am zis sa o ia la puricat cat de mult se poate.
Am cerut o oferta si din alta parte dar acolo dureaza pt ca sunt f aglomerati si am renuntat.
-
Hai ca am comis o iarasi. Am facut galma si pe un cauciucuc din setul de vara. Beleaua e ca nu cred ca mai pot lua unul nou si sa tin pe restul de 3 vechi pt ca deja au 2 ani si 10 11000 km facuti. Tare imi e ca mi fac praf diferentialul. Sa iau 2 noi si sa le pun pe spate? Ma costa 1000 ron perechea...
-
Eftin! Io am dat 650 de lei bucata... si a trebuit sa iau 4! >:(
Dimensiune de kko, pe care chiar si producatorii cu staif o produc in tari de mana a doua. Huooo!
-
Pe ala de iarna am dat 700. Astea de vara sunt "mai ieftine". Doar 500 bucata. Insa nu stiu ce sa fac...unul n as lua, doua...iarasi nu sunt convins ca e ok.
-
Ia doua si pune le pe fata.Si e bine.
-
Din ce am citit nu ai voie cu diferenta mare de uzura chiar si intre axe la noi cu awd - e o limita destul de mica acceptata.
Apoi...decat sa dau 1000ron pe 2 noi, mai bine mi iau set complet nou barum (cea mai ieftina firma ok cu aprox 1200ron).
-
Tocmai de aia le pui pe fata.Pt ca se uzeaza mai rapid.Si diferenta e sub 6mm cat e marja.
-
O sa le masor maine. Am stat cu morcovul pe autostrada tot drumul pana la constanta cu galma aia pe roata. Macar am scos consum bun - 8%@120-130km/h.
-
Cum ai facut galma aia?
-
Groapa. Culmea e ca ambele galme pe stg fata.
-
ma apuc sa`mi fac calculele daca imi permit un STI, sh evident, ideal 2010+ pentru ca salariu mai mare de la 1 iulie....
daca l`as lua nu l`as tine o viata, ci poate un an doi sa`mi fac damblaua si apoi un Outback sau Levorg - imi doresc un copil macar la un moment dat.
ar trebui sa pun alba la vanzare mai intai, am un feeling ca voi astepta mult si bine un cumparator.
-
Pai cat vrei pe alba?
-
Nu stiu inca...7500 o fi mult?
-
a vazut saraca niste drumuri forestiere saptamana trecuta...dar a meritat fiecare minut.
(http://i.imgur.com/XVeOCMy.jpg)
(http://i.imgur.com/z4FPo5C.jpg)
-
masina a ajuns la @theace. drumuri bune si sa ai grija de ea :)
noi ne vedem pe un alt topic, Levorg, Forester sau Outback in curand.
-
Opa... ce bine te-ai miscat si nici nu ai pus anunt de vanzare :) Sa o stapaneasca cu placere noul proprietar si hai sa vedem cu ce ne bucuri @moguai.
Poate chiar facem lista aia de group uy de Levorg sa obtinem si noi un pret decent :D
-
Nu tineam neaparat sa o vand acum, insa imi prind bine niste bani cash, imi cumpar alt apartament si e prioritate 0. Dupa ce rezolv asta, urmeaza si noul subarici. Ori ca e nou, ori ca e un sh relativ nou, inca nu m am decis, depinde si de buget.
Pentru Levorg, eu astept 1 ianuarie oricum, scade TVA ul si va fi o mica reducere atunci, sau asa ar trebui.
-
+1
-
masina a ajuns la @theace. drumuri bune si sa ai grija de ea :)
noi ne vedem pe un alt topic, Levorg, Forester sau Outback in curand.
Excelent !
Ma bucur pentru amandoi !
Iaca de-asta-s bune forumurile & fan-cluburile !
Unul stie cui o da si parca nu-l "doare" chiar asa / celalat stie ce cumpara !
PS: Cred ca o sa fie o buluceala la AutoKino cand ajunge Levorgu'-n showroom !!!!!
O sa ne trebuiasca programare ca sa ne putem "clati" ochii ....
-
Stai sa vedem preturi si mai ales cum se conduce.
-
Pai n-am zis buluceala la sarit cu banu' ci la vizionat si pipait - cel putin in prima faza !
-
Daca ma decid la Levorg il iau si fara test drive. Dar ma uit si la Forester Diesel CVT bagat de curand. Mai e si Outback pe lista iar ca vis frumos XT ul nou sau STI 2008+
Sent from my D6633 using Tapatalk