Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: erwyn86 on February 12, 2014, 09:51:10 AM
-
Din noiembrie sunt posesor al unui Forester SG 2.0 XT.
Dupa ce am cititi aproape toate posturile de pe acest forum ca sa-mi dau seama la ce sa ma astept m-am hotarat si am cumparat masina. Norocul meu a fost ca avea taxa de mediu platita si nerecuperata astfel am dat 5000 pe ea plus inca aproape 1000 pe kit de distributie Contitech, pompa de apa Hepu, 4 discuri de frana Brembo, 4 placute Brembo, 2 bielete antirului din fata, ulei Havoline (Texaco de pe www.rondcom.ro (http://www.rondcom.ro) - dealeri Texaco si Agip, cel mai bun pret), toate filtrele de la MANN (Ulei, combustibil, aer, polen).
Masina consuma 9 afara, 12 mediu, 15 afara (in timp de iarna dar avand copil mic de un an acesta a fost masurat avand motorul in relantina cate 1.5-2 ore in fiecare a doua zi cand copilul dormea in masina).
Seria light:
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8377.jpg)
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8003.jpg)
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8006.jpg)
Botezul:
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8223.jpg)
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8227.jpg)
(http://www.resolution-studio.ro/work/subaru/IMG_8244.jpg)
Cu cauciucuri normale de iarna (cele originale de pa masina din 2002) pe teren foarte moale cu noroi sub zapada care se topeste in +7 grade, iar panta destul de abrupta. A fost nevoie de ajutor sa o scoatem de acolo ... probabil nu trebuie fortat pe asemenea teren cu echiparea ce o are acum.
-
uelcăm
Da' de ce ai lasat geamul jos?? :)
-
Incercare de salvare cu usa deschisa pentru a sari mai usor. Chiar era situatie critica :)
-
Aha. Pai ai grija, ca nu e 4x4 offroad, ia-l mai usor :)
Apropo, nu ai vazut in weekend o coloana mare de Subaru, ca pe la tine prin Mures a trecut :)
-
bine ai venit!
cu niste cauciucuri speciale de noroi, defilai acolo :)
-
Nu am fost acasa in weekend, eram prin zapada in Ciumani :).
Da, nu e pentru off-road extrem. Cu cauciucuri offroad o scoteam usor. Acum macar stiu care-s limitele. Nu am luat-o special pentru off-road, deci nu o sa pun cauciucuri speciale, am vrut sa vad ce stie. Problema e ca nici eu nu am experienta in asa ceva (off-road).
In zapada in schimb se simte acasa. Pe asfalt iarasi.
-
Pai erai aproape, ca s-a mers pana aproape de Joseni, in varful muntelui de la Praid catre Joseni :)
-
bine ai venit!
sa o stapanesti sanatos!
uite domne ca se inmultesc Foresterurile turbo pe forum ... ;D
-
Frumoasa masina... Alt candidat pentru poza lunii...
Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme...
-
Multumesc pentru salutari :)
-
Bine ai venit, te asteptam la urmatoarea intalnire!
Sent from my GT-I9505
-
Okay, mersi!
Ce marimi de cauciucuri folositi la masina? Eu am primit un set de iarna + set de vara cu ea. Cei de iarna sunt Vredestein din 2002 :) se pare ca masina a fost cumparata cu aceste pneuri. Ceea ce este interesant insa ca are marimea de 215/55/R16. Mi se pare mic pentru masina asta. M-am interesat in mai multe locuri scriu ca marimea normala ar fi 215/60/R16. Diferenta e cca 1cm dar si aceasta marima mi se pare mica. Foloseste cineva pneuri cu talon mai mare, eventual marimi de 17?
-
Pe SG incap roti mai mari dar nu e recomandat sa umbli cu roti mai mari de 215/60/16, creste putin consumul, te minte vitezometrul si scade putin acceleratia. Din cate stiu eu modelul tau de masina a venit cu anvelope Yokohama Geolandar 215/60/16, Subaru nu stiu sa fi avut contract cu Vredestein :)
Eu folosesc momentan 205/60/16 dar incap si 195/70/16 sau 215/65/16 pentru iarna si pentru vara folosesc 225/55/17 sau mai incap si 205/60/17 dar nu se prea gasesc anvelope.
-
15x6 +48mm offset with 205/70/15 tires
16x6.5 + 48mm offset with 215/60/16 tires
17x7 + 48mm offset with 215/55/17 tires
18x7.5 + 48mm offset with 225/45/18 tires
Astea sunt dimensiunile standard pentru jantele si pneurile de Forester. Se poate jongla cu latimea sau inaltimea gumei, insa e bine sa vezi, cu un calculator de pe net, care ar fi diferentele rezultate din modificari inainte de a le face
-
eu merg pe 17x7 + 48mm offset with 215/55/17 tires
-
215/55/17 cu ET 35 pe Forester 2007
-
Din practica, pe Forester 2007, niste jante de Subaru cu ET55 vor atinge in vreo situatie, daca nu schimb altceva? (suspensii mai joase, gume mai late sau stiu eu ce)
-
eu am avut jante de STI (2002-2005) cu ET 53 (215/55/17) si nu erau nici un fel de probleme
-
Cu jantele de STi,iti intra fix o tigare intre cauciuc si amortizor.La ET 55,e posibil sa cam atinga in amortizor.
-
Jantele de STi care mi le-ai dat (razvan) nu au J7,5 ET48?
Sent from my GT-I9505
-
ET48 nu au decat jantele care au echipat din standard Forester si Outback.
-
jantele de STI au ET 53, ti-am dat in 9 ianuarie pe PM dimensiunile exacte:
JDM/EDM STi version 7
Size: 17x7.5"
Offset: +53
Bolt pattern: 5x100
Wheel Weight: 7.93kg
-
Eu am jante de WRX cu ET 55 si pe spate ating de amortizor mai ales daca caucicul are latimea de 225 .
-
Da, asa e Razvan dar am sters mesajele alea :(
-
Deci cel mai bine e daca folosesc standardul, adica 215/60/R16.
-
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
vezi aici ce cauciuc s`ar mai potrivi. pune in stanga standardul tau si in dreapta alte marimi "compatibile". daca diferenta e f mica, merg teoretic.
pe impreza din fabrica e 205 50 17 insa a intrat la fix 225 45 17 (dimensiune standard worldwide, cauciucurile fiind mai iefitne si oferta mai bogata)