Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: bandi on February 14, 2014, 15:05:28 PM
-
dupa ce alaltaieri am schimbat carbunii la macaraua geamului de la sofer, azi am cracanat si vasul de la spalator. motorul e capsulat asa ca o sa intreb un prieten. voi reveni. daca aveti experienta proprie... shoot
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/855/q2gz.jpg) (https://imageshack.com/i/nrq2gzj)
-
carbuni mai avem. baietii de la schunk au scapat de mine pentru moment :)
capacul se scoate ciocanind carcasa de metal de jur imprejur si apoi tragand cu grija cu o surubelnita din zona fishelor. se pare ca mi s-au dezlipit magnetii
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/163/zn9d.jpg) (https://imageshack.com/i/4jzn9dj)
-
ok. curatat rotor, pus la loc intre carbuni, lipit magnetul dezlipit cu ce vedeti mai jos (super-rapid), presat la loc capacul si montata pompita la loc. mai sarise si o bucsa de bronz, rotunda, de la baza axului, tre sa intre fortat intr-o clema ca o gheara in fundul paharului. se centreaza singura cand intra axul in ea.
la montare atentie la:
- unghiul stutului pompei fata de fishele motorului. daca nu ati memorat sau zgariat/ insemnat carcasa, posibil sa va ajute un reper din interior (langa o gaurica de aerisire, in capacul motorului)
- unghiul stutului de iesire fata de bidon. daca nu e corect nu se aseaza vasul in locas. tre sa ajunga cumva orizontal
- nu uitati ca mai aveti doua pompe, cu fishe si furtunashe
- inchideti gura cand faceti proba :))
total de munca vreo 2 ore, lejereanu. multumiri unui fost subarist, vecinu' cu adezivul
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/560/foaj.jpg) (https://imageshack.com/i/fkfoajj)