Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: Marcelutza on July 12, 2014, 23:41:48 PM

Title: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Marcelutza on July 12, 2014, 23:41:48 PM
Ce este cu acest beculet care se aprinde ?

http://tinypic.com/r/2jes877/8
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: celalalt on July 12, 2014, 23:51:20 PM
Regenerare DPF.Filtru particule.Mai dam si noi o talpa?
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: marr on July 13, 2014, 09:35:27 AM
Are dreptate @celalat !
Este martorul pentru filtrul de particule !
Sta aprins, sau dar l-ai remarcat in bord la pornire ?

Daca ramane aprins, e nasol .... daca nu, ai aflat ce reprezinta !
Vezi in carte - nu mai stiu cand e nasol "de-adevaratelea" - cand ramane aprins sau cand palpaie ....
Oricum, daca sta aprins - fuguta la service !
Si este mai mult decat indicat ca, daca "faci" mai mult oras, sa o scoti periodic la alergare !
Mers constant la peste 2500 rpm minimum 20-25 minute pentru regenerarea DPF-ului.

Aaaa, si daca ajungi in service, verifica si versiunea de soft instalata pe masina - vezi sa fie ultima versiune ( in urma cu 2-3 ani au scos o un update de soft care a rezolvat si problema DPF-ului decalnsand regenerarea la un grad de "umplere" de cca. 30-35 % fata de 80% cum era in varianta initiala).

PS: Si da, mai da-i o talpa !!!
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Marcelutza on July 13, 2014, 12:34:15 PM
Multumesc lui Serban si Marr pentru indicatii !
Am cautat in carte dar cred ca nu aveam ochelarii , ca nu am gasit nimic de eroarea asta , asa ca miine ma infiintez la SMT !
Se vede ca a stat cam mult pe dreapta...dar o sa-si revina in curind !
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Marcelutza on July 15, 2014, 07:06:01 AM
Da....Dupa ce m-am ofilit total cind am aflat cit costa chestia aia care se numeste filtru de particule (2500-3000 Euro) , am executat niste manevre conform lui Andrei (Serban stie care...) si am fost si la SMT.S-a descoperit cum ca eroarea era de la dilutia uleiului si a fost resetata.Vad ca nu a mai aparut ...dar nu e timpul pierdut !
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Aldos on July 15, 2014, 09:44:44 AM
Nu ti-au facut si o regnerare fortata a filtrului de particule?
Era bine daca ii intrebai si care este procentul de incarcare a filtrului.
Apare la diagnoza.

Asa cum zicea si Serban, baga o tura de autostrada si tine-o la peste 3000 RPM pentru o jumatate de ora.
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Marcelutza on August 11, 2014, 09:21:16 AM
Pina la urma problema s-a rezolvat prin schimbarea uleiului ! Cica era dilutie de ulei din cauza mersului....
Acuma am o alta problema : Pe aproape de 3000 de ture merge in hopuri ...adica parca nu se alimenteaza corespunzator sau are draci pe ea.Treaba este ca nu face mereu , face numai in sarcina indiferent de treapta de viteza.Evident ca nu mai urca mai sus, dar dupa un anumit timp isi revine...Vreo idee...ceva acolo , ca la OBD nu zice nimic de vreo eroare...
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: Foreste on August 11, 2014, 13:20:52 PM
[...]
Acuma am o alta problema : Pe aproape de 3000 de ture merge in hopuri ...adica parca nu se alimenteaza corespunzator sau are draci pe ea.Treaba este ca nu face mereu , face numai in sarcina indiferent de treapta de viteza.Evident ca nu mai urca mai sus, dar dupa un anumit timp isi revine...Vreo idee...ceva acolo , ca la OBD nu zice nimic de vreo eroare...
Tot la SMT, verifica tubulatura, respectiv cotul de la intercooler. Eu l-am inlocuit cu unul siliconic.
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: celalalt on August 11, 2014, 15:26:04 PM
Offtopic.Mai ai putin si scrii doua pagini in jurnalul tau de bord. ;D
Deci masina in general merge bine....;)
Title: Răspuns: Subaru Forester diesel 2010
Post by: stefanbv on August 12, 2014, 10:38:45 AM
E timp... pana la intalnirea de 10 ani, trece la pag. 2!  ;D