Subaru club Romania
Comunitate => Întâlnirile membrilor => Topic started by: andea79 on September 14, 2014, 20:16:39 PM
-
in acest weekend am fost pe un "deal" mai mare
(http://www.clicksoft.ro/20140913_103133.jpg)
(http://www.clicksoft.ro/20140913_103304.jpg)
-
Frumooos!
-
Rar vezi oameni cu mănuși de condus. :)
-
Foarte fain! Transalpina?
-
Foarte fain! Transalpina?
da da, cu vreme buna si fara trafic ... 1 urcare/1 coborare pe o parte + 2 urcari/2 coborari pe cealalta ... :)
-
Filmari exista? Foarte frumos. Dupa fete se vede cam cat v-ati distrat...
-
Exista si filme - domnul Mihai (Ratzalarul) este cu ele ..... ii transmit sa "puna" ceva :)
In rest chiar a fost fain ... am avut noroc cu vremea si mai ales lipsa traficului si am putut trage de masini intr-o veselie si cred ca fiecare dintre noi 3 (si chiar si doamnele) am invatat cate ceva :)
Eu de exemplu am invatat ca:
1. bara mea stabilizatoare spate e mult prea rigid setata - la fiecare viraj dintre cele stranse eram pe 3 roti (interior spate se ridica cu cateva degete/o palma)
2. turbina mea este un pic enervanta pe un traseu strans de genul respectiv
3. cea mai mare dezamagire :) - placutele de frana EBC yellowstuff care in ultima zi in drum spre casa au capitulat ...
-
Frumos, felicitari! :)
[...]
3. cea mai mare dezamagire :) - placutele de frana EBC yellowstuff care in ultima zi in drum spre casa au capitulat ...
Ups, asta e interesant de stiut. Da ceva detalii, le-ai fortat prea tare la coborare, ce au patit?
-
Frumos, felicitari! :)
[...]
3. cea mai mare dezamagire :) - placutele de frana EBC yellowstuff care in ultima zi in drum spre casa au capitulat ...
Ups, asta e interesant de stiut. Da ceva detalii, le-ai fortat prea tare la coborare, ce au patit?
Pai nu stiu ce sa zic prin fortat prea tare :) -> fiecare a mers cat a putut si dupa un timp 2 din cele 3 masini au ramas aproape fara frane adica pedala foarte foarte moale si putere de franare cel mult la 50% si la oprire fum gros albastrui din ambele roti fata ....
Eu am placute EBC yellowstuff fata / spate cu discuri EBC doar pe fata, lichidul de frana nu mai tin minte dar nu cred ca este RBF600 (poate si de aici ?) si furtunase cu camasa metalica -> nu a tinut :)
Celalalt STI cu aceleasi simptome are sistem de franare OEM doar cu ceva discuri TRW pe fata ....
STI-ul lui Ratzalarul care nu a avut probleme cu franele are discuri DBA fata/spate, placute DS2500 fata/spate, furtunase metalice si RBF600 :)
-
&feature=youtu.be
iacata si un filmultez ...
-
Foarte frumos! Distractie maxima cu 300+ cp pe acolo.
-
&feature=youtu.be
am mai pus un filmuletz ... se vede pe la 08:08, 08:20, 08.31 cum se ridica roata spate -> feelingul in masina este naspa: pentru moment nu ai tractiune apoi vine brutal inapoi (cu traction control/VDC bla bla dezactivate ....)
multumesc lui Mihai ca si-a adus camera ... sunt faine filmele dupa :)
-
Deja s-a stricat drumul? :(
PS: La curba de la 09:39 eu si Dan am vazut ingerii pentru cateva momente, apoi m-am hotarat sa incerc totusi sa iau curba. Dupa ce mi-am dat seama ca aveam 120 si dupa o franare de urgenta pana la 80 am scartait toate rotile pe contrasens. Concluzia e ca ar trebui sa puna si ei niste semne. In niciun caz nu aveam viteza prea mare :D
-
dat sound... ::)
-
Ne-am intors de trei zile si inca nu mi-am revenit... sunt trist... VREAU INAPOOOOOI !!!!!!!!!!!!!!
-
SI EUUUUUUUUUUU :)
-
Cine era cu AGC? Este si pe forum masina? La un moment dat pusese ceva distanta, pe coborare, fata de Andea... Ce set-up are?
In rest, imi imaginez cat de frumos se vedeau din afara 3 STi-uri alegandu-se pe-acolo. Iar din oricare dintre STi-uri se vedea de vis...
-
Nu este pe forum, masina este stock dpdv al hardware-ului - in rest mai sunt prieteni cu cabluri tactrix :)
Iar legat de distanta da, fara nici o scuza - adevarul este ca pe multe sectiuni ma chinuiam un pic sa stau dupa el ... :)
LE: si ca sa vin si cu scuzele :) si eu si Mihai cand am mers in spatele AGC-ului am avut impresia ca nu franeaza aproape deloc comparativ cu noi, frana foarte scurt/brutal chiar inainte de virajele stranse si apoi a 2-a pana peste 6000rpm si eventual a 3-a daca mai era loc... eu pe coborare nu ma puteam abtine sa nu franez un pic mai repede plus de multe ori lasam a 3-a cu care la mine intre 3000 - 4000 rpm din cauza turbinei mai mari masina e un pic mai moale ...
... si mai pot gasi scuze .. desi adevarul este ca Marius isi stie abuza masina mai efficient :)
-
Mda, si franelea alea ajuta uneori la ceva... :D Oricum, distractia a fost mare. Adu-l pe om pe forum. ;)
-
E vorba de limita pe care ti o permite creierul.El simtindu se in siguranta sa franeze scurt si in ultimul moment si apoi....BLANAAAAAAAAAAAAA ;D
-
asa o fi :) trebuie sa vad cum imi scot/modific limitarea din BCU
-
O scoatem iesind mai des la alergat !!! :)
-
da da, putem incerca :)
oricum avem de lucru ca sa ajungem la nivelul de "libertate si naturalete" in a abuza si incerca chestii ciudate cu masina pe care il are Marius :)
-
Nu putem face asta... a lui e curata..........................
-
oricum Marius triseaza...el merge si weekendul asta pe Transalpina...
-
Practice makes perfect ;)
-
PS: La curba de la 09:39 eu si Dan am vazut ingerii pentru cateva momente, apoi m-am hotarat sa incerc totusi sa iau curba. Dupa ce mi-am dat seama ca aveam 120 si dupa o franare de urgenta pana la 80 am scartait toate rotile pe contrasens. Concluzia e ca ar trebui sa puna si ei niste semne. In niciun caz nu aveam viteza prea mare :D
Adica tu mai aveai timp sa te uiti si pe bord? ;D
Oare Foresterul meu s-ar tine si el pe acolo asa? ???