Subaru club Romania
Diverse => Versus => Topic started by: MihaiFlorescu on May 05, 2016, 17:57:10 PM
-
https://youtu.be/Wo2t6a2mcvA
-
Am vazut filmuletul saptamana trecuta.
Mi-a placut fraza de final: " I'll put my money on Subaru !"
Pare-se totusi ca la ei este semnificativ mai scump Alltrack-ul ( spuneau ceva de o diferenta de 8000 $ ).
La noi, pretul de "start" este similar la ambele modele. Dar ca sa aduci Alltrack-ul la dotarile de pe Outback mai plusezi cateva miisoare de euroi ...
De fapt, in zona de ~ 35k Euro eu am gasit trei break-uri 4wd "sanatoase":
- Subaru Outback
- VW Passat Alltrack
- Mazda 6 wagon
Da' vorba alora, daca ar fi sa dau banu', pe Outback l-as da !
Dar cu motorizarea de 2.5 benzina.
-
in australia (unde i facut testul) subaru are o imagine ff buna, cam la fel ca in state. in europa insa n ai sa vezi ca alege cineva outbackul in loc de passat. sau 2.5 aspirat in loc de 2.0 diesel.
-
in europa insa n ai sa vezi ca alege cineva outbackul in loc de passat. sau 2.5 aspirat in loc de 2.0 diesel.
Ei nu.....ia pune-ma sa aleg! ;D
-
Noi suntem fanboys
-
Eu aș alege Passatul.
-
Ca și pierzãtor al cursei, fluierându-l și înjurându-l de mamã din Outback.
-
Rumânu nu ºtie alttceva decât VW si dizãl. Zilele trecute stãteam in parcare la Cora ºi aºteptam pe cineva. 90% din maºini care se perindau prin fața mea erau dizãl.
ªi când am fost la mecanic sã curãț frânele de pe spate venise unu ºi-l întrebase:
- 2.5 motorinã , nuu?
- Nu bã boule, e benzinã. Numa dizel ai în cap.
-
Cum vad cu diesel vs benzina, problema e de costuri. Romanul vrea o masina sa moara vecinul de ciuda, desi stie ca nu si-o permite. Vrea sa mearga tare, dar sa consume cat mai putin posibil. Ma tot uit in trafic si 90% din cei cu diesel merg foarte tare/agresiv. Nu si-ar permite sa faca asta cu benzina, as ca aleg diesel fix din acest motiv. Aia cu cuplul mare la turatii mici o zice toata lumea de parca ar tracta zi de zi rulota/remorca sau ar sta in San Francisco, oras plin de dealuri.
Ma uit la fetele oamenilor cand ma intreaba ce motor are a mea. Convinsi fiind ca e diesel, cand le zic 2.5, nu apuc sa zic benzina ca ma intreaba "diesel nu ?". Si cand le zic benzina, efectiv raman masca.
-
Foresterul meu a stat descuiat 2 sãptãmâni, pânã sã mã prind cã murise bateria telecomenzii. Nu s-a atins nimeni de el în vreo 3 orașe.
-
Foresterul meu a stat descuiat 2 sãptãmâni, pânã sã mã prind cã murise bateria telecomenzii. Nu s-a atins nimeni de el în vreo 3 orașe.
Ia sa fi avut BMW sa vezi ce ramaneai fara oglinzi si cu putin "noroc" si fara stergatoare. Cunoastem cazuri.
-
Tocmai, e bine așa. Cine a mai citit, știe ce e cu priza de aer de pe capotã, cine nu, rãmâne fan dizãl, cã trage bine :)
Nu trebuie sã ne luãm toți mașini pentru a ne impresiona vecinii sau pițipoancele.
-
Ce bine ca suntem diferiti! Unii vor VW/BMW/etc altii Subaru, unii benzina altii motorina (dizal) s.a.m.d.
-
Drama mare la all track pentru cine vrea versiune automata e mizeria aia de cutie DCT. daca il folosesti off road si/sau oras, nu apuca 100 k km fara rebuild.
posesorii de diesel o sa aibe o surpriza neplacuta la revanzare in europa.
Sunt moarte . Si masini relativ noi . Am colegi care vor sa isi schimbe masinile si nu obtin nici macar 80 % din ce era piata acu ceva ani ...
VW nu as cumpara din principiu. O companie care a inselat la scara asta te intrebi pe unde a mai facut scurtaturi. Treaba cu Diesegate in State a costa aprox 20 mld de USD. Se pare ca i-au platit nu din rezerva de cash, ci prin taieri de costuri. Avand in vedere ca nu au inchis fabrici, concedieri masive, etc.. oare unde s-au facut taierile astea de costuri de 20 mld usd in 2 ani, chiar si la o companie de dimensiunea asta ? fiabiliate oare, calitate.. ? altceva ce mai e ?
In belgia, patria dieselului, prin 2012-2014 cam 80 % din vanzarile de masini noi erau diesel. Anul asta sunt sub 50 %