Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: adinegru on May 12, 2016, 11:43:38 AM
-
(http://i.imgur.com/ExBsXkL.jpg) (http://"http://i.imgur.com/ExBsXkL.jpg")
Faza e cam așa
Mașina are un tremur dubios la relanti. O duc la un service de încredere care descoperă că unul din injectoarele de GPL e stricat. Duc mașina la service-ul de GPL, ei confirmă, comandă injectorul stricat pe garanție și descoperă că tensiunea bateriei scădea frecvent sub 12. Duc mașina la un service de baterii, care măsoară tensiunea 13-14.
Azi duc mașina la service-ul de GPL, se înlocuiește injectorul, tremuratul se atenuează (gândiți-vă de la un cutremur de 4 la un cutremur de 2) și observă din nou problema cu tensiunea bateriei. Care alternează între 11.30 și 14, cu mașina stând pe loc, cu A/Cul oprit, indiferent că e pe GPL sau benzină.
Bujiile au fost înlocuite în august cu NGK-uri. Mașina e întreținută regulat și regulată întreținut.
-
Face figuri alternatorul..... Început de sfârșit. Cu putina bafta sunt doar diodele care se înlocuiesc relativ ușor și ieftin
-
tensiunea iti vine din puntea redresoare de la alternator. acolo se si stabilizeaza tensiunea continua
-
Eu cred ca totusi e de la baterie, mai precis ii trebuie o masina noua... ;D
Spor la identificarea si rezolvarea problemelor!
-
Daca e alternator clasic atunci e "releul de incarcare". Daca e comandat de injectie, scoate-i firul de comanda si vezi ce face. Ar trebui sa treaca in mod de incarcare clasic si sa dea constant pe la 13.9-14.2V