Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: xplz on September 22, 2016, 14:17:52 PM
-
Buna, as vrea sa trec si eu pe Subaru Forester, comparatiile anterioare le-am citit, am ars etapa asta si optez pentru benzina, automat. Cautat pe mobile.de, gasit cateva modele care se incadreaza in bugetul propus (net circa 16.000 euro).
prima: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Forester-2.5-Exclusive/vhc:car,srt:mileage,sro:asc,ms1:23500_7_,prx:20000,ful:petrol,ger:automatic_gear,emc:euro5,dmg:false/pg:vipcar/232461676.html
a doua: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Forester-2.0X-Aut.-Exclusive-NAVI-CAM/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:23500_7_,prx:20000,ful:petrol,ger:automatic_gear,emc:euro5,dmg:false/pg:vipcar/220204991.html
ar mai fi si asta, lineartronic: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Forester-2.0X-Lineartronic-Exclusive/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:23500_7_,prx:20000,ful:petrol,ger:automatic_gear,emc:euro5,dmg:false/pg:vipcar/228641392.html
dar are peste 100.000 km...
Rog cunoscatorii sa imi dea niste sfaturi legate de masina in sine. Cu taxa auto si consumul m-am lamurit si mi-am asumat. Cu multumiri.
-
Asadar ai de ales intre 3 modele:
1. 2.5X, MY2014, 170CP, 27k km - 18600 EUR
2. 2.0X, MY2013, 150CP, 47k km - 15900 EUR
3. 2.0X, MY2014, 150CP, 103k km - 19500 EUR
Le-am pus in ordinea in care le apreciez. :)
-
Si eu as opta tot pentru 2.5X, MY2014, 170 CP cu achizitie de 18.600 EUR
Motivatia 1:
- am avut 2.0XS, MY2009, 150 CP si consuma cat actualul 2.0 XT
Motivatia 2:
- Adi-Canada are tot un 2.5 si este incantat de alegere. Te sfatuiesc sa ii citesti comentariile.
Succes!
PS: modelul acesta este SH nu SJ
http://www.mobile.de/ro/Automobil/Subaru-Forester-2.0X-Aut.-Exclusive-NAVI-CAM/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,ms1:23500_7_,prx:20000,ful:petrol,ger:automatic_gear,emc:euro5,dmg:false/pg:vipcar/220204991.html
Celelalte doua sunt SJ-uri
-
2.0x Automat din 2013. Are km putini, pretul cel mai bun, dotarile cele mai multe.
Acel 2.5 e adus din SUA. De obicei cele aduse sunt lovite si nu mai au drept de circulatie pe teritoriul SUA. Le aduc in Europa multi si le repara apoi le vand de bune. Istoricul accidentelor nu este transmis pentru ca este schimbat continentul si nu prea au legatura firmele de asigurari si modul de operare.
In plus, au alt ECU, sunt facute sa mearga pe alta benzina si sunt mici diferente la piese ceea ce iti va ingreuna cautarile dupa VIN. Posibil programele de piese de Europa sa nu gaseasca masina; sa ti se spuna ca nu gasesc codul pieselor de care ai nevoie dupa VIN, ca trebuie sa comande din SUA si sa astepti 3 luni pentru o amarata de piesa comuna.
-
Eu nu am realizat ca e de peste balta. RE-Import, sau faptul ca e "FURGONETÃ / MICROBUZ", sau care e info edificativa? :D
Oricum cre'ca ne racim cariile de pomana, omul nu a mai zis nimic desi sunt convins ca a citit.
L-a mai si postat aiurea in Prezentarea membrilor.
-
De aia era singurul de 2.5 .... multumesc de informatie. Asta inseamna ca ramane 2.0X, in varianta exclusiv sunt destul de multe, am ce negocia cu dealerii.