Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: forestaz on November 04, 2016, 12:29:43 PM
-
Salutare Foresterilor!
De 2 saptamani am cumparat un Forester SG 2.0 benzinar SH pe care mi-am propus sa-l fac mandru membru al acestei comunitati.
Momentan suntem la etapa in care am schimbat distributia, ulei, filtre, antigel... So far, so good insa are o problema.. Cand rulez in treptele 3-4 (pe intervalul 50-70 km/h), in momentul in care accelerez sa mentin viteza constanta, se aude un huruit asemanator celui facut de un rulment dus. Faza e ca zgomotul nu vine de la roti ci de la cutia de viteze (mecanicul zice ca ar fi rulmentul unui pinion). Vi se pare cunoscuta buba, e o problema comuna? Are cineva un antidot?
-
Este vajait la viteza constanta vrei sa zici? Seamana cu sunetul de camion/autobuz vechi dar evident muult mai incet?
Bun venit!
-
Multam! Nu e de la lipsa ramei portierei, daca de acolo credeai ca vine problema... La peste 70 km/h nu se mai aude nimic... doar cand rulez constant cu 50-70 la ora... cand iau piciorul de pe acceleratie dispare sunetul... de asemenea, nu se aude nimic ciudat cand accelerez sa plec de pe loc.. nu e foarte amplu, aduce cu zgomotul facut de un rulment bulit, insa e o chestie care apare doar la vitezele mentionate si dispare la debreiere (cand iei piciorul de pe acceleratie) ca sa apara iar cand incerci sa mentii viteza
-
Nu ma gandeam de cheder, ma gandeam la cutia de viteze. Mai poti verifica suportul cardanului.
-
multam de pont.
am vazut parerile despre gpl.. cu toate astea tot ma bate gandul sa-i pun un brc cu instalatie de lubrefiere..
recomandari?
-
Citeste mai mult pe forum si vei afla parerile despre GPL si boxer de generatie noua.
-
Eu am GPL fara lubrifiere, dar cu trecere pe benzina la peste 4000rpm si e inca ok la vreo 120000km. Singura problema pare sa fie sonda lambda si ralantiul putin jucaus, dar la peste 200000km cat are masina sunt probleme normale si fara gpl. Motorul aspirat nu face fite deosebite cu GPL, cel turbo e foarte greu de reglat corect, se pare.
Si bun venit!
-
multaaaam, cu intarziere.. recunosc..
intre timp m am tot dat cu ea... mai pe la munte, mai pe autostrada... merge foaaaarte biiineee, in afara de treaba aia care cred ca e pe la cutie...avem programare marti... prefer sa fie general bine... gazul nu e prioritate... oricum am facut fix 600 km cu 50l benzina...:)) si mers alert (100-140 km/h, mai putin localit.)
aaaa... este posibil sa am rezervor de 50l cu tot cu rezerva???? d aia stiu c am facut 600km.. :)) ca in carte zice ca i de 80l... :(
btw, la multi ani de 1 Dec., Foresterilor!!!