Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: Iulia21 on April 04, 2017, 10:34:33 AM
-
Buna ziua,
Am o problema cu un Subaru Forester, benzina, an de fabricație 2009, cutie automata, cu instalație de gaz, ,achiziționat de tatăl meu in urma cu 2 ani. Masina are 150.000 de km astăzi.
De aproximativ 3 luni am sesizat faptul ca la relanti, cât si pe neutru tremura destul de puternic. Inițial a fost un tremurat redus ce s-a accentuat semnificativ. Având in vedere ca problema apărea atât pe gaz cat si pe benzina am fost sa verific daca este ceva in neregula. La instalația de gaz s-au schimbat furtunele si alte cele, cei de acolo spunând ca totul este ok.
Am fost la reprezentață la Subaru unde i s-a pus tester si nu i-au găsit nici o problema.
Dimineața se întâmpla sa se oprească motorul. Daca o accelerez, tremuratul dispare. Dar cand o las pe liber sau frânez tremura forte tare.
De curând au fost schimbate bujiile, crezând ca aceasta ar fi cauza. Nici o îmbunătățire, din păcate.
Aveți vreo părere, idee de la ce pote fi si ce este de facut?
Va mulțumesc!
-
Supapa unisens de pe servofrana? Ar trebui sa fie o piesa ieftina, poate merita o inlocuire, cu riscul de a nu fi de acolo. Cere si verificarea furtunului de servo.
In principiu, problema e de la aer fals, undeva pe galeria de admisie e o neetanseitate.
Schimbarea bujiilor a fost o miscare gresita, parerea mea. Ar fi avut si alte simptome daca era ceva de acolo.
-
Tremură doar pe gaz? Dacă da, regulatorul de presiune de la gaz trebuie schimbat (150 lei) sau unul din injectoare e înfundat.
-
problema apărea atât pe gaz cat si pe benzina
-
supape de evacuare ? :)
-
Clapeta de acceleratie a fost curatata vreodata ?
Supapa PCV mai functioneaza ?
-
Clapeta de acceleratie este curățată recent. De restul mu știu nimic, deci probabil nu sunt verificate. Sincer va spun ca nu ma pricep cam deloc. Tatăl meu s-a ocupat de tot ce a însemnat vizite periodice la service pentru revizii, schimbat distribuție si ce ii mai trebuie. Si pana acum 3 luni nu mi-a facut probleme.
-
Cred ca ar trebui sa-i faci si un test de compresie, e posibil sa ai probleme cu supapele. Cati are masina ,,pe gaz,,? Flash Lube folosesti?
-
Exact aceleasi probleme am si eu. Tremura la ralanti de cand o am, dar de anul asta se opreste uneori motorul cand e rece si tot uneori tremura si mai tare decat de obicei la ralanti. Dupa multe discutii cu diversi cunoscatori, am ajuns la concluzia ca e cel mai probabil sa vie de la supape de evacuare care nu inchid bine...
Tot 2.0 pe gaz, doar ca masina e SG(2006)
-
Mai e unu cu un GC rosu cu aceleasi simptome la rece. Tot GPL.
-
La rece depinde daca e in perioada in care merge pe benzina sau in perioada in care merge pe gaz. Daca e in perioada in care merge pe benzina foarte posibil injectoare infundate. Daca e in perioada in care merge pe gaz trebuie verificata presiunea vaporizatorului de gaz la un service gpl care stie ce face si alternativ la reprezentanta robinetul electric care da drumul la apa in caloriferul din bord daca functioneaza sau e blocat partial deschis ( nu stiu daca robinetul este pe toate modelele). Consideram ca filtrele de gaz sunt schimbate aproximativ la timp si se alimenteaza de la statii cunoscute.
-
Aseară am observat inclusiv cand o acceleram ca avea un tremurat deranjant,am crezut ca se oprește motorul sigur. Dar a durat doar câteva secunde. Apoi si-a revenit.
A fost pentru a doua oară la diagnoza si mi s-a spus ca nu sunt supapele de evacuare sigur. Daca ar fi fost, trebuia sa apăra in diagrama testerului.
Cum de altfel nu indica nimic in neregula. Cei de la Subaru nu știu sa îmi spună care este cauza.
-
Mi'o scapa mie ceva, dar ce anume ar putea iesi la diagnoza in caz de supape/scaune cu uzura?
Un oarecare tremurat la ralanti am si eu la a mea uneori, dar la mine cred ca e de la AVCS, de cand cu Royal Purple simptomele s'au diminuat.
-
Face la rece, când e pe benzină, că nu trece decât la nush ce temperatură pe gaz. Face cam la fel și dacă treci forțat pe gaz. La mine motivul concluziei a fost nush ce presiune care nu era în parametri (admisie? Din păcate nu mă pricep suficient și nu am reținut). Cam toți experții, dintre care 2 de la reprezentanțe au tras concluzia că e de la supape
-
Andrei80, ai scăpat de problema? Era din cauza presiunii despre care spuneai?
Eu încă nu i-am dat de cap. In ultima vreme a crescut si consumul, nejustificat. De la 12 la 16.5 in oraș. Iar demarajul pe care il avea înainte s-a diminuat. Cineva mi-a spus ca este de la amestecul de benzina si aer, ca nu are suficient aer si are prea multă benzina.
Ce am mai observat este ca tremuratul este mai accentuat cand ajunge la 1500 de ture. Daca depășește sau scade sub 1500 nu mai tremura.
-
A scapat doar de tremurat, si'a luat XT. Da a crescut consumul ... ;D
-
Mie îmi tremură doar la ralanti. Uneori, în ultima vreme, are ezitări in demaraj, până la 2500rpm. Momentan e în service, se curăța corpul clapetei de accelerație, se schimbă garnituri prin zonă, cică era și o problemă la o supapă de la circuitul secundar de aer. Dacă nu rezolvă nimic, intră la desfăcut motorul, cel mai probabil. Demarajul nu prea mai sunt in măsură să-l judec, după ce m-am obișnuit cu xt-ul, nu mă mai impresionează deloc... Înainte, mi se părea că trage ok.