Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Tutoriale => Topic started by: malakay on June 26, 2017, 19:58:50 PM
-
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/how-repair-dead-moonroof-motor-162369/index2.html
aveti aici un tutorial, eu am urmat toti pasii si am rezolvat problema !
ps. SA FOLOSITI CARBUNI DE AUTO ( cu cupru ) eu am cumparat de la un atelier de reconditioneaza alternatoare si electromotoare !
-
Fain explicat, eu as înlocui chederul ca picura pe la trapa :(
-
Salut,
Nu ai de ce sa inlocuiesti chederul, nu acela este responsabil pentru interiorul uscat, trapele sunt proiectate sa admita apei sa se scurga pe langa acel cheder.
Sistemul trapelor este similar cu cel al acoperisurilor caselor=> burlane de scurgere.
Ai 4 furtune de scurgere, cate unul in fiecare colt al mecanismului ( sub headliner), desfunda-le pe acelea si nu va mai picura in masina.
-
Hmm...eu credeam ca e chederul responsabil...in mașina, nu picura, adică sa fie pătat tavanul sau ceva, dar dacă bag mâna după ce a plouat sub trapa, pe unde ar veni sinele este umed, dar din ce zici, reiese ca e normal sa fie umed deoarece apa merge spre furtunele de care zici pentru scurgere ::)
-
Din pacate nu se mai vad pozele pe acel forum. Mai are cineva informatia pe aici sau poze din timpul lucrarilor. Stiu ca sunt 2-3 cel putin care au urmat pasii cu succes.
-
Pozele de pe prima pagina a postului din link mie imi apar (la toate cele 5 posturi cu tutorialul, in sine).