Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: like1god on December 26, 2017, 14:33:50 PM
-
Va salut. Am zis sa arat si eu foresterul meu 2006 sti jdm. Lhd.
Nu reusesc sa adaug poze:))
-
Forester STI? Sună interesant, ca să nu zic provocator, așa că tremur de emoții pănă când vei afla cum se urcă pozele pentru a vedea și detalii... :)
Să o "alergi" sănătos și bine ai venit in comunitatea subariștior!!! ;)
-
Iasi, Forester alb?
Imgur, apoi le bagi cu insert photo.
Bine ai venit!
-
Va salut. Am zis sa arat si eu foresterul meu 2006 sti jdm. Lhd.
Nu reusesc sa adaug poze:))
Nu cred. Poze. Cine/cand/cum i-a trecut volanul pe stanga? Detalii.
Now!! ;D ;D
-
Uite aici cum se pun https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,111.0.html
-
https://s14.postimg.org/5kie69bg1/IMG_20171002_162015.jpg
Da alb ,iasi modificat la mine in service cu ajutorul rally works lituania
-
Foarte frumos!
Asteptam cu interes mai multe detalii si poze.
-
Nais dom'le, super nais! Detalii și poze fierbinți cu moldoveanca jdm!
-
https://postimg.org/gallery/jx4nrmwc/ inca ceva poze de asta vara ..nu prea clare..promit sa revin cu poze noi cand o voi scoate ....la prima zapada.
-
Frumos exemplar!
Cine a setat suspensia ?
-
Garda la sol pare de fabrica.
Eu poze cu interiorul mi-as dori sa vad :D
-
Masina e 100 % stoc . Sincer ma asteptam sa fie un pic mai inalta.(zapada fiind singurul scop ptr care am luat masina.)
-
P-undeva-mi doresc sa nu ninga, ca sa devina inutila si vandabila :D
Ti-ai gasit jantele pe 17?
-
Cu instalatia electrica cum ai procedat?
-
Prima data am comandat o instalatie de forester 2.5 ..care e cam 40 la suta din instalatia ce este pe sti. Nu stiu de ce. Pe urma cu multa rabdare si multe aparate de masura , 5 oameni si 5 zile s-a rezolvat. 0 erori tot perfect functional. Masurat fire culori dimensiuni izolatii ...etc. de evitat oricum. Nu as m-ai face treaba asta a doua oara.ce-a mai grea parte a fost cu imatricularea cu euro cu norme cu masuratori cu seria de sasiu din 6 cifre...:))
-
"in urma mesajelor ,cerintelor de la utilizatori am zis sa o scot si sa fac ceva poze. Nu ma asteptam sa fiu asa popular ca nou venit pe forum. Va multumesc
(https://postimg.org/gallery/2tsq31r06/)
https://postimg.org/gallery/2tsq31r06/
(https://s18.postimg.org/kruw7gu1x/IMG_20171229_145755.jpg) (https://postimg.org/image/kruw7gu1x/)
(https://s18.postimg.org/uceiuc3yd/IMG_20171229_145806.jpg) (https://postimg.org/image/uceiuc3yd/)
(https://s18.postimg.org/gvhkbge79/IMG_20171229_145813.jpg) (https://postimg.org/image/gvhkbge79/)
(https://s18.postimg.org/ft7dt0xzp/IMG_20171229_145831.jpg) (https://postimg.org/image/ft7dt0xzp/)
(https://s18.postimg.org/fgfzmtkut/IMG_20171229_150334.jpg) (https://postimg.org/image/fgfzmtkut/)
(https://s18.postimg.org/7axxoojr9/IMG_20171229_150354.jpg) (https://postimg.org/image/7axxoojr9/)
(https://s18.postimg.org/6y6jig41h/IMG_20171229_150444.jpg) (https://postimg.org/image/6y6jig41h/)
(https://s18.postimg.org/a513221c5/IMG_20171229_150504.jpg) (https://postimg.org/image/a513221c5/)
(https://s18.postimg.org/443e50wqd/IMG_20171229_150507.jpg) (https://postimg.org/image/443e50wqd/)
(https://s18.postimg.org/5vwczxnt1/IMG_20171229_151904.jpg) (https://postimg.org/image/5vwczxnt1/)
(https://s18.postimg.org/6lf5cbbhx/IMG_20171229_151926.jpg) (https://postimg.org/image/6lf5cbbhx/)
(https://s18.postimg.org/5vwczx8dh/IMG_20171229_152017.jpg) (https://postimg.org/image/5vwczx8dh/)
(https://s18.postimg.org/iaj50bkh1/IMG_20171229_152040.jpg) (https://postimg.org/image/iaj50bkh1/)
(https://s18.postimg.org/g5yrz5qj9/IMG_20171229_152232.jpg) (https://postimg.org/image/g5yrz5qj9/)
(https://s18.postimg.org/68nr62o2d/IMG_20171229_152245.jpg) (https://postimg.org/image/68nr62o2d/)
(https://s18.postimg.org/6y6jif96d/IMG_20171229_152256.jpg) (https://postimg.org/image/6y6jif96d/)
(http://[url=https://postimg.org/image/gvhkbh1cl/][img]https://s18.postimg.org/gvhkbh1cl/IMG_20171229_152353.jpg)[/url][/img]
-
Pai daca nu iti place garda la sol, poate vrei sa o schimbi cu un Outback inaltat :D
Felicitari pentru alegere! Modelul si culoarea sunt cele mai cautate. Am observat de curand ca a crescut pretul cerut pentru astfel de importuri cu 1-2.000 lire in UK, semn ca se cauta asa ceva din ce in ce mai mult.
-
Pai daca nu iti place garda la sol, poate vrei sa o schimbi cu un Outback inaltat :D
Felicitari pentru alegere! Modelul si culoarea sunt cele mai cautate. Am observat de curand ca a crescut pretul cerut pentru astfel de importuri cu 1-2.000 lire in UK, semn ca se cauta asa ceva din ce in ce mai mult.
Posibil. Importul si transportul sunt cele mai usoare de facut.
In alta ordine de idei dupa prima zapada cred ca va fi de vanzare. Nu o folosesc mai deloc ,si cum am scris si mai sus scopul principal a fost zapada.
-
Si daca tot sunt in locul potrivit , va rog sa imi recomandati ceva discuri si placute eventual pe stoc la cineva in romania.
-
Da-le-ncolo frane, se va ocupa noul eventual proprietar.
Sa anunti cand vrei s-o vinzi, sa fac o plimbare la Iasi.
-
Da-le-ncolo frane, se va ocupa noul eventual proprietar.
Sa anunti cand vrei s-o vinzi, sa fac o plimbare la Iasi.
:))) franele sunt ok discurile nu au uzura dar mi se par imbatranite. Tare cred ca sunt de prin 2006. Cum e si bateria si cauciucurile cu care a venit masina. (Din fabrica). Colac peste pupaza mai are si tiplele de fabrica puse pe embleme praguri si prin portbagaj.
-
Lasa-le asa cum sunt daca nu au probleme sau uzura evidenta.
Muttley are dreptate, daca vrei sa o vinzi lasa-l pe altul sa faca experiente pentru ca de obicei nu ies de la prima incercare.
-
poze cu motorul ? :)
-
Lasa-le asa cum sunt daca nu au probleme sau uzura evidenta.
Muttley are dreptate, daca vrei sa o vinzi lasa-l pe altul sa faca experiente pentru ca de obicei nu ies de la prima incercare.
Nu au o uzura evidenta dar parca la 180 200 nu ingheata .
carbon lorraine am primit ca recomandare de la prietenul bogdan(cluj) care m a ajutat cu enorm de multe chestii despre subaru(guru) (mii de multumiri si scuze de deranj)
Uleiuri tot la recomandarea tovarasului au fost motul racing 5w30 ptr motor si 75w-140 nismo (motul) ptr grupuri si cutie de viteze.
-
Legat de conversia de pe dreapta pe stanga, ce piese ai schimbat (in mare) si de pe ce modele?
-
Frumoasă rău tipa! :love: Mare păcat că scapi de ea... Dă-i-l lui Muttley, dacă trebuie, că măcar e sigur că ar grijă maximă de ea.
-
Frumoasă rău tipa! :love: Mare păcat că scapi de ea... Dă-i-l lui Muttley, dacă trebuie, că măcar e sigur că are grijă maximă de ea.
-
Legat de conversia de pe dreapta pe stanga, ce piese ai schimbat (in mare) si de pe ce modele?
Singurul lucru care s-a potrivit a fost plansa de bord de la forester normal -plug and play. Restul au trebuit regandite modificate .
Pedale frana si ambreiaj forester xt
Acceleratia forester sti
Grila si stergatoare forester xt
Panou foc forester xt
Sufa capota fxt
Consola centrala fxt( cu motorasele de f.sti
Aeroterma fxt cu mufe de comanda modul de la f.sti
Conducte de ac de la fxt
Pompa frana si pompa ambreiaj f.sti ( adaptate)
Conducte frana self made
Instlatie electrica (omg) self made
Caseta directie ??? Rally woks lituania cu ceva adaptari.
Daca am uitat ceva ....mai intrebati
.....
-
Dă-i-l lui Muttley, măcar e sigur că ar avea grijă maximă de ea.
Ăăăă... Nu chiar ^-^
Dar e prematur.
-
Merci!
Asteptam, vorba lui Andea, poze si cu motorul. Cati km are masina?
-
Merci!
Asteptam, vorba lui Andea, poze si cu motorul. Cati km are masina?
100.000
(https://s18.postimg.org/ee5t47hg9/IMG_20171229_152353.jpg)
-
https://postimg.org/gallery/32hmecuie/
Poze cu motorul..prafuit...
-
Nice! Me like it! :D
...
In alta ordine de idei dupa prima zapada cred ca va fi de vanzare. Nu o folosesc mai deloc ,si cum am scris si mai sus scopul principal a fost zapada.
Si acum intrebarea de baraj: s-a terminat zapada sau cum, de ce o vinzi? Daca e prea joasa pentru gustul tau, se poate ridica fara probleme.
-
Clar...o ridici puțin și ești ok. Suspensia de fxt cu barele de torsiune mai groase de sti, pe care probabil le ai deja și ai mașină înaltă și decentă pe serpentine.
-
Nice! Me like it! :D
...
In alta ordine de idei dupa prima zapada cred ca va fi de vanzare. Nu o folosesc mai deloc ,si cum am scris si mai sus scopul principal a fost zapada.
Si acum intrebarea de baraj: s-a terminat zapada sau cum, de ce o vinzi? Daca e prea joasa pentru gustul tau, se poate ridica fara probleme.
Dupa prima zapada va fi de vanzare...vreau si eu sa vad ptr ce am muncit 6 luni!!!!..sau cine stie poate ma va impresiona profund..si o mai tin un an in garaj pana la xapada cealalta:))
-
Ceva amatori de intalniri in iasi cand da zapada?
-
Eu o aștept mai în sud, la Bârlad 😁
-
(https://s13.postimg.org/b8acwy2z7/IMG_20180116_143547.jpg) (https://postimg.org/image/b8acwy2z7/)
(https://s13.postimg.org/9t8s87eqr/IMG_20180116_143619.jpg) (https://postimg.org/image/9t8s87eqr/)
(https://s13.postimg.org/io9miqiyr/IMG_20180116_143625.jpg) (https://postimg.org/image/io9miqiyr/)
:))))
-
Pai... mere sau pere? Zburda? senzatii de la volan?
-
Pai... mere sau pere? Zburda? senzatii de la volan?
Asteptam zapada mai mare pentru o parere obiectiva. Deocmadata totul bine :)) muhahah:)
-
Si cat vrei pe ea daca o vinzi? Banuiesc ca ai o idee asa.
PS: O poti scoate intr-un we la munte decat sa astepti sa vina zapada la Iasi. ;D
-
Si cat vrei pe ea daca o vinzi? Banuiesc ca ai o idee asa.
PS: O poti scoate intr-un we la munte decat sa astepti sa vina zapada la Iasi. ;D
(https://s18.postimg.org/afzdrhexl/Screenshot_20180117-164207.jpg)
Eu zic ca vine.....in noaptea asta:). Scrie clar si acolo drift:)))
-
SI de pret de ce nu vrei sa zici? Intrebasem si eu , dar n-ai raspuns.
-
Hai ca a venit zapada si ii poate face pretul ;)
-
Nu mai insistati ca nu este targul auto, e cea de prezentare. Cand si daca doreste sa o vanda, o sa puna anunt in sectiunea corespunzatoare.
Dar mie imi pare ca se cam bucura de masina, asa ca nu va tineti respiratia pentru un raspuns.
-
(https://s13.postimg.org/wwnnqn183/IMG_20180117_224838.jpg) (https://postimg.org/image/wwnnqn183/)
(https://s13.postimg.org/wwnnqn8xv/IMG_20180117_225743.jpg) (https://postimg.org/image/wwnnqn8xv/)
(https://s13.postimg.org/kus9wi7f7/IMG_20180118_085935.jpg) (https://postimg.org/image/kus9wi7f7/)
30cm . Subaru 1 - touareg 0
Urmeaza ...
Si da mihai chiar ma bucur de ea ...
Asteptam zapada 50 +cm deocamdata sunt ca pe uscat:))
-
Forester 1 g320 cdi 0
X1 si x3 nu au coborat la vale:))
(https://s18.postimg.org/6h33bq149/IMG_20180118_182530.jpg)
-
Asta e valea cu pricina. Maine urmeaza landcruiser si cayenne
X3
Acelasi drum 2 saptaamani in urma. Ca sa se vada panta mai bine.
-
Să înțeleg că n-o mai vinzi? :)
-
STI-u' rupe malu' :D
GG
-
Da-ti , da-ti , da-ti ;D
Ce cauciucuri are masina?
LE: Dunlop
-
Da-ti , da-ti , da-ti ;D
Da' ci-ari? >:(
-
Dulshili grai moldovinesc😋
-
Funny rau... ;D
-
Dulshili grai moldovinesc😋
Macar a avut cine sa mi filmeze tura asta:))) ca nu prea vor colegii sa coboare in rapa ceia:))
-
Revenim.
Landcruiser
A urcat rampa destul de lejer de asta am si zis ca trebuie cumva sa ridicam stacheta. Si am facut plecari de la "jumatatea dealului"
Audi a6 3.0 quattro esp on si off
Cu esp off masina nu prea pleca deloc. Gume premium noi noi noi. Am impresia continental
Urmeaza subaru. Dupa cum o sa vedeti si pe video am fost nevoit sa plec de unde vor ei ..cum vor ei ba turat ba la relanti ba cu spatele. Ceea ce am si facut ca sa nu mai fie discutii inutile ulterioare...care au fost oricum..:)
Din cauza plictiselii evidente... am decis sa merg inainte..nu sa fac dreapta:))
Dar cu putin ajutor am revenit pe drum:)
-
Felicitari, misto lectii ai dat! >:D >:D 8) 8)
(http://m.memegen.com/nt5xgx.jpg)
-
Senzatie!
-
Străduțili 'șelia pi Bușium întădiauna or fo' cu problemi. Îi bini că di-acu' si știii că exist-o ștadiii cari merji bini p-acoloșa. Pacat că-i unicat în țarî. Da' bini cî-i di vânzari! ^-^
Restul - cu fiecare postare laudativa mai creste pretul cu 100e. Mai piano uoliacî.
Initiator: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3206.0.html
Nu stiu daca ai vazut.
-
😂
Mișto mai este și mai merge panarama!😍
Acum am crescut prețul cu 200 de euro...
-
Asa sunt toate subaru sau e ceva special la astea de japonia?
Prea prea lejer merge pe gheata zapada..
-
A ta este STI.
Asta inseamna in primul rand 3 diferentiale autoblocante. Un XT va avea diferentialul fata deschis iar cel spate cu un grad de autoblocare slab.
In al 2-lea rand inseamna distributia cuplului motor invers fata de un 5MT, adica spatele primeste mai mult decat fata la tine. Pe urcari, asta reprezinta un avantaj major.
Apoi e Forester, ceea ce inseamna o garda la sol ceva mai mare decat a unui STI Impreza.
Asadar, 3 detalii unde un Forester STI are avantaje deosebite. N-are a face cu faptul ca e strict JDM. Probabil ca orice Forester cu swap de transmisie de STI 6MT s-ar comporta la fel.
Inainte de a fi tentat in a crede ca-i perfecta, a ta nu are reductor. In anumite conditii, ala ar putea fi mai important decat autoblocantele.
-
...
Inainte de a fi tentat in a crede ca-i perfecta, a ta nu are reductor. In anumite conditii, ala ar putea fi mai important decat autoblocantele.
Acele conditii in care ar putea fi mai important reductorul sunt mult in afara scopului si utilitatii Foresterului SG, cu atat mai mult STi-ului.
Ce am vazut in acele filmulete, a fost text book pentru sistemele "slip then grip".
Sunt convins ca si Forester-urile non-STi s-ar fi descurcat la fel de bine, pentru ca vorbim de plecari lente de pe loc in care rotile nu au patinat, lucrand toate 4 in tandem. Doar in ultimul film unde si STi-ul a fost ajutat putin, acolo clar a fost superior unui XT obisnuit..
-
Aici am cuplat reductorul:)))
-
Forester is the best !!! O0
-
"Masina !"
Se pare ca cele sase luni de munca nu au fost in zadar. Si sigur, un zambet mare ti-a crescut pe fata, bun de aratat unora.
-
...
Inainte de a fi tentat in a crede ca-i perfecta, a ta nu are reductor. In anumite conditii, ala ar putea fi mai important decat autoblocantele.
Acele conditii in care ar putea fi mai important reductorul sunt mult in afara scopului si utilitatii Foresterului SG, cu atat mai mult STi-ului.
Ce am vazut in acele filmulete, a fost text book pentru sistemele "slip then grip".
Sunt convins ca si Forester-urile non-STi s-ar fi descurcat la fel de bine, pentru ca vorbim de plecari lente de pe loc in care rotile nu au patinat, lucrand toate 4 in tandem. Doar in ultimul film unde si STi-ul a fost ajutat putin, acolo clar a fost superior unui XT obisnuit..
Forester 2.0 2006 a patinat in diagonala la plecarea de pe loc stanga fata cu dreapta spate si nu a urcat!
-
Dap... Așa face. Probabil și xt-ul la fel. 3 diferențiale blocabile rulează...
-
Dap... Așa face. Probabil și xt-ul la fel. 3 diferențiale blocabile rulează...
Si xs si xt sunt identice . Difera din cate stiu automat fata de manual.
-
Ca și comportament, cam da. Cu toate că XT-ul îmi pare mai gata să plece de spate. Dar poate e doar puterea
-
Acele conditii in care ar putea fi mai important reductorul sunt mult in afara scopului si utilitatii Foresterului SG, cu atat mai mult STi-ului.
On contraire mon ami...... sunt locuri unde acel reductor te scuteste de cumparat scuturi noi, spoilere si alte agregate exterioare ale masinii.....intr-adevar acele locuri sunt oarecum la limita extrema de off-road la care se poate baga un forester!
Plus ca acel reductor creste cuplul la roata, unele sectiuni le poti aborda fara "slip then grip".Si daca esti nevoit sa folosesti "slip then grip" cu reductorul o poti face mai repede si la viteze mai mici
Nu considera acel reductor util doar in situatii de off-road.....intr-un oras aglomerat cu trafic de bara la bara unde te misti doar cate 10-15 cm din cand in cand cuplezi reductorul si o misti din ambreiaj fara acceleratie....
Transmisia ideala pentru Forester, in ochii mei, este cea de Forester STi cu reductor!
-
Acele conditii in care ar putea fi mai important reductorul sunt mult in afara scopului si utilitatii Foresterului SG, cu atat mai mult STi-ului.
On contraire mon ami...... sunt locuri unde acel reductor te scuteste de cumparat scuturi noi, spoilere si alte agregate exterioare ale masinii.....intr-adevar acele locuri sunt oarecum la limita extrema de off-road la care se poate baga un forester!
Plus ca acel reductor creste cuplul la roata, unele sectiuni le poti aborda fara "slip then grip".Si daca esti nevoit sa folosesti "slip then grip" cu reductorul o poti face mai repede si la viteze mai mici
Nu considera acel reductor util doar in situatii de off-road.....intr-un oras aglomerat cu trafic de bara la bara unde te misti doar cate 10-15 cm din cand in cand cuplezi reductorul si o misti din ambreiaj fara acceleratie....
Transmisia ideala pentru Forester, in ochii mei, este cea de Forester STi cu reductor!
Lancruiserul si g classul aveau reductor .. dat pe low:)) la g class am dat la lopata 2 ore , landcruiserul si a facut vant de jos.
Eu prefer sa i dau a doua:))
-
Luati in considerare ca acea cutie in 6 trepte are alte rapoarte mai scurte iar foresterul twin scroll si avcs si ce mai vreti oricum are cuplu mai mare la orice turatie fata de aspirat.
Nu are nevoie de reductor nici la nivel teoretic sau idealist.
-
Luati in considerare ca acea cutie in 6 trepte are alte rapoarte mai scurte iar foresterul twin scroll si avcs si ce mai vreti oricum are cuplu mai mare la orice turatie fata de aspirat.
Nu are nevoie de reductor nici la nivel teoretic sau idealist.
Plus soferul soferul zi si de sofer :)) si de chestia aia scrisa cu rosu langa forester:))
Masina nu are nici o treaba cu offroad extrem ci doar merge bine pe "drumuri" inzapezite doi la mana merge foarte foarte bine si pe asfalt curat:) ms mihai de sustinere.
-
...
On contraire mon ami...... sunt locuri unde acel reductor te scuteste de cumparat scuturi noi, spoilere si alte agregate exterioare ale masinii.....intr-adevar acele locuri sunt oarecum la limita extrema de off-road la care se poate baga un forester!
Plus ca acel reductor creste cuplul la roata, unele sectiuni le poti aborda fara "slip then grip".Si daca esti nevoit sa folosesti "slip then grip" cu reductorul o poti face mai repede si la viteze mai mici
Nu considera acel reductor util doar in situatii de off-road.....intr-un oras aglomerat cu trafic de bara la bara unde te misti doar cate 10-15 cm din cand in cand cuplezi reductorul si o misti din ambreiaj fara acceleratie....
Transmisia ideala pentru Forester, in ochii mei, este cea de Forester STi cu reductor!
Ce voiam eu sa spun in mod voalat este faptul ca NU are ce cauta un Forester STi in locuri unde ai nevoie de reductor! ::)
In rest cunosc foarte bine utilitatea reductorului, am avut 2.0 cu reductor si chiar mi-a fost teama ca in off-road cu XT-ul nu o sa pot merge pe unde am mers cu aspirata.
Dar, dupa cum a spus si Mihai, urca XT-ul la 1000 de ture in treapta 1 de n-are greata... ;D
Pe de alta parte, evident este discutabil unde e nevoie si unde nu de reductor. Daca like1god spune ca celelalte au avut nevoie de reductor..., atunci asta doar confirma ca STi-ul chiar nu are nevoie de reductor! :P :P
-
Buun . Se cam duce zapada:)
Daca aveti alte preferinte , alte masini care le vreti testate etc etc acum e momentul )
-
Mazda CX-7 sau CX-5
-
Fa un dans al zapezii(cerculete, drifturi, gogoshele etc) poate mai trage o ninsoare :)
Eu tocmai am avut ocazia sa regret ca nu am avut reductor, dar la vale, pe zapada si gheata, unde orice viteza de peste 2-3 km/h ducea la o viteza de 15-20km/h in modul sanie si o strangere din buci care s-a lasat cu febra musculara :)
-
Mazda CX-7 sau CX-5
Gasiti la mine pe post un filmulet cu XT vs Mazda CX-5 (2.0D manual) vs BMW X5 (3.0D automat)... :P sau mai bine zis cum nu a reusit X5 sa urce acolo unde se avanta vulturii (cam ca in filmul "Where Eagles Dare" dar filmat in 2016 prin Harghita)... ;)
-
Fa un dans al zapezii(cerculete, drifturi, gogoshele etc) poate mai trage o ninsoare :)
Eu tocmai am avut ocazia sa regret ca nu am avut reductor, dar la vale, pe zapada si gheata, unde orice viteza de peste 2-3 km/h ducea la o viteza de 15-20km/h in modul sanie si o strangere din buci care s-a lasat cu febra musculara :)
Asta cu gogosile pe zapada nu le inteleg...le pot face si pe asfalt ... Insa nu vad rostul sa turezi motorul in gol
-
Mazda CX-7 sau CX-5
Nu am prieteni cu mazda:))
-
Pe zăpadă nu stresezi prea tare nici transmisia nici gumele. Dar, da...e adevărat că sunt aproape la fel de retarde ca burnout-urile..
-
...le pot face si pe asfalt ...
Tu ca ai STi....si restu' care au STi......
.....noi astia cu reductor nu avem za powa......
Asta cu gogosile pe zapada nu le inteleg
its fuuuuun! :D 8)
-
...
Lancruiserul si g classul aveau reductor .. dat pe low:)) la g class am dat la lopata 2 ore , landcruiserul si a facut vant de jos.
Eu prefer sa i dau a doua:))
Mazda CX-7 sau CX-5
Gasiti la mine pe post un filmulet cu XT vs Mazda CX-5 (2.0D manual) vs BMW X5 (3.0D automat)... :P sau mai bine zis cum nu a reusit X5 sa urce acolo unde se avanta vulturii (cam ca in filmul "Where Eagles Dare" dar filmat in 2016 prin Harghita)... ;)
True,
Acolo unde CX 5, CX 7, XYZ Class, Ford , Chevrolet, Toyota, Nissan, Landcruiser-ul si alte trompete de-astea cu aere de off-roadere nu au ajuns nici pana la jumatatea pantei, eu am urcat fluierand cu aspiratul meu automat cu CVT. Si la coborare cu X-mode-ul activat imi beam lejer cafeaua din termos in timp ce ei faceau carcei la picioare f.......recand franele si ambreiajul.
Testul asta e foarte elocvent. E valabil si pentru iarna/zapada
Vorba unui clasic (inca) in viata : ''unii au 4X4, altii cred ca au un 4X4''
-
Da , da .. stim ca SF-ul automat are VDC. Dar un SG XT ar putea face acelasi lucru?
-
Daca dozezi corect puterea la plecare de pe loc, de ce nu ar putea? Probabil ca ai avea ceva "wheel spin", dar n'ar trebui sa fie diferente mari intre auto si mt
-
Daca dozezi corect puterea la plecare de pe loc, de ce nu ar putea? Probabil ca ai avea ceva "wheel spin", dar n'ar trebui sa fie diferente mari intre auto si mt
Diferenta o face a treia pedala , cea din stanga, plus greutatea talpii soferului. :)
-
In film diferenta o face o frana de mana coborata progresiv ca la cartea cartilor. Cel care a "testat" stia foarte bine cum sa plece de pe loc din panta.
Si asa ajungem la ce zice lik1god, adica sa laudam si soferul :)
-
In film diferenta o face o frana de mana coborata progresiv ca la cartea cartilor. Cel care a "testat" stia foarte bine cum sa plece de pe loc din panta.
Si asa ajungem la ce zice lik1god, adica sa laudam si soferul :)
Multumesc da nu e cazul. Frana de mana nu a fost folosita la nici o plecare.
-
Ziceam de filmuletul lui Adi.
Laudele vin si la tine indiferent de tehnica :D
-
Ziceam de filmuletul lui Adi.
Laudele vin si la tine indiferent de tehnica :D
Filmuletul care l-a postat adi este de prin 2009 si este facut de catre cei de la subaru. Daca cautati in lituania au facut teste iar foresterul 2008 in sus nu pleaca ca in film, nu pleaca cu doar o roata aderenta ca in celalat film facut de subaru si etc. Deci reclama:)
-
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3294.msg104299.html#msg104299
Se vinde. Pregatim banuti pentru urmatororul proiect
-
Am vazut. Eu il astept pe urmatorul :D
-
.
-
....................................................................
Filmuletul care l-a postat adi este de prin 2009 si este facut de catre cei de la subaru. Daca cautati in lituania au facut teste iar foresterul 2008 in sus nu pleaca ca in film, nu pleaca cu doar o roata aderenta ca in celalat film facut de subaru si etc. Deci reclama:)
Nu stiu cine a facut filmuletzul, poate ca este o reclama a celor de la Subaru, dar nu este deloc departe de realitate, si spun asta din experienta personala. Am mers de mai multe ori cu subaristii in teren accidentat pe drumuri cu portiuni ca cele din filmulet si multe din masinile non-Subaru nu urcau pe bucatile de drum inclinate si/sau alunecoase. Si nu era neaparat chestie de sofer sau cauciucuri. Pur si simplu de comportau ca cele din filmulet, patinau cu 1-2 sau 3 roti si pierdeau complet tractiunea si aderenta.
De aceea zic si afirm ................ unii au 4X4, altii doar cred ca au 4X4 ! ;D
................................. parerea mea !
-
Foarte faina masina! Pacat ca pleaca, sper sa ramana macar pe forum daca nu in Iasi ;D.
Imi pare rau ca n-am fost atent pe forum mai devreme, poate asa aveam partener pentru prima zapada :D. Totusi, nu e prea tarziu. Am sa te caut la a doua, poate iesim la o tura inainte s-o vinzi :).
-
Foarte faina masina! Pacat ca pleaca, sper sa ramana macar pe forum daca nu in Iasi ;D.
Imi pare rau ca n-am fost atent pe forum mai devreme, poate asa aveam partener pentru prima zapada :D. Totusi, nu e prea tarziu. Am sa te caut la a doua, poate iesim la o tura inainte s-o vinzi :).
Sigur:)
-
am inceput pregatirile pentru 500+ hp. revenim cu detalii
-
vf41 din ce stiu eu este single scroll, iar 6mt-ul vasco are blocant doar pe spate, fata si centralul sunt deschise, iar raportul din central scade odata cu cresterea in temp a uleiului din cutie...
-
vf41 din ce stiu eu este single scroll, iar 6mt-ul vasco are blocant doar pe spate, fata si centralul sunt deschise, iar raportul din central scade odata cu cresterea in temp a uleiului din cutie...
??????
-
incercam sa raspund la ce ziceau mai in spate alti useri
-
https://www.rallispec.com/downloads/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf
Forester STI, pagina 2, apare cu autoblocant peste tot. Suretrac pe fata, ce-o mai fi si aia.
Singurele 6MT cu open pe fata sunt Legacy Spec B si ceva bugeye de Japonia.
Stiu, ai zis ca toate au aceleasi rapoarte si ca fisierul asta e o inventie. Totusi am verificat uitandu-ma la filmulete pe yt cu ceasurile de bord in timpul reprizelor de accelerare, cu Impreza JDM, Forester, Impreza US si Europa si da, rapoartele trecute acolo sunt cat se poate de plauzibile. Prin analogie optimista, or fi si informatiile despre diferentiale la fel. Sau nu.
Initiator, duci tu motorul in +500 cai sau le-o dai amicilor din Lituania (sau ce era)?
2.5-ul e cam modest la fiabilitate cand vine vorba de puteri mari.
-
https://www.rallispec.com/downloads/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf
Forester STI, pagina 2, apare cu autoblocant peste tot. Suretrac pe fata, ce-o mai fi si aia.
Singurele 6MT cu open pe fata sunt Legacy Spec B si ceva bugeye de Japonia.
Stiu, ai zis ca toate au aceleasi rapoarte si ca fisierul asta e o inventie. Totusi am verificat uitandu-ma la filmulete pe yt cu ceasurile de bord in timpul reprizelor de accelerare, cu Impreza JDM, Forester, Impreza US si Europa si da, rapoartele trecute acolo sunt cat se poate de plauzibile. Prin analogie optimista, or fi si informatiile despre diferentiale la fel. Sau nu.
Initiator, duci tu motorul in +500 cai sau le-o dai amicilor din Lituania (sau ce era)?
2.5-ul e cam modest la fiabilitate cand vine vorba de puteri mari.
deci al meu are sau nu are 3 blocante?
-
suretrac e un dif care blocheaza rotile pana la un anumit prag in functie de cuplul care i se aplica, un blocant adevarat e "plated", adica rotile primesc acelasi cuplu mereu in orice conditie, pe cand un suretrac poate pierde transmiterea de cuplu catre una dintre roti din cauza temperaturii uleiului din dif sau din cauza cuplului aplicat intr-un moment anume sau din cauza nivelului de tractiune pe care il are o roata intr-un anumit moment ( gen launch in ture mari, poate sa arunce mai mult cuplu catre o roata random in functie de slipul initial care il simte, sau de exemplu daca ai un sasiu rigid si intrii intr-o curba si ridici una dintre rotile fata in momentul acela efectiv va da in gol transmisia deoarece suretracul va arunca tot cuplul repartizat puntii fata rotii care este in aer, practic ai simtii ca si cum patineaza ambreajul si pierzi momentum, pe cand un blocant adevarat nu va da in gol in acel moment sa piarda drive-ul din transmisie )
mai mult un central vascos repartizeaza constant cuplul intre punti, daca ar fii sa ai blocant central distributia de cuplu ar fii constanta in orice moment deoarece placile de ambreaj dintr-un lsd sunt stranse din start la un anumit cuplu si placile de frictie sunt montate intr-o anumita ordine pentru a crea un anumit load in diferential care ii va da timpul de raspuns versus cuplu aplicat, pe cand un dif vascos se bazeaza pe presiunea de ulei ca sa creeze load in dif si odata cu presiunea de ulei se schimba raportul de cuplu dintre punti, problema este ca odata ce cresti in temperatura scade si vascozitatea uleiului din central si oricata presiune ar incerca sa faca in central, din cauza vascozitatii pierde din load diful si automat pierde splitul de cuplu intre punti relativ fata de viteza dintr-o curba/linie dreapta/slip zapada
rapoartele de viteze 6mt vascos 1-4 sunt identice toate modelele, 5-6 mai scurte jdm, dccd 05-06 aceeasi poveste, 07+usdm au lungit 1-4,, jdm 1-4 07 au ramas neschimbate, grb usdm/edm au lungit din nou 1-4
-
Blocantul adevarat e ala care blocheaza mecanic (electric sau pneumatic) platoul port-sateliti pe un diferential clasic.
@STI, eu nu inteleg ce vrei sa spui cu “presiunea uleiului din diferential”. Tot ce este lsd la Subaru este de tip discuri de frictiune sufundate intr-un ulei vascos, viteza relativa dintre ele si caldura generata fiind cele care decid repartitia cuplului. Cu presiunea de ulei e pe la diferentialele de tip haldex, unde apropierea discurilor de frictiune se face hidraulic sau electro-hidraulic.
-
deci al meu are sau nu are 3 blocante?
Nu stiu, da' eu iau transmisia aia oricum ar fi ;)
-
😄😂😅 dă o ofertă omului, să-și ia și el ceva ca lumea 😁
-
maine o scoatem in probe revenim cu poze:) din calcule ar iesi undeva la 550hp. eu zic ca astea 3 lsd uri cu uleiul de circuit care le am bagat in ele duc fara probleme.
-
Viscous: Used as the center and rear differentials in the WRX/RS (08+ WRX has an open rear diff). Varies power applied between two axles via fluid dynamics and discs. This type of unit is filled with a silicone based fluid that becomes thicker as the difference in input shaft and output shaft speed increases, thereby increasing the viscosity of the fluid and the grip between the input and output discs, which do not actually touch each other.
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1126026
https://www.cusco.co.jp/en/pdf/LSD%20Guide%20Final.pdf
lsd-uri pe subaru au fost ap suretrac, torsen si plated si electronic daca vrei sa consideri dccd-ul central un blocant, in functie de ce tip e fiecare pot diferii factorii care influenteaza gradul de blocarea, cum ai zis si tu pfaizzer conteaza viteza dintre rotile stanga/dreapta, temp lichidului din dif dar si procentaj de acceleratie/cuplu aplicat, decelerarea, setarea de torque din dif, aranjamentul placilor din dif, distanta dintre placi, iar in cazul dccd voltajul din dif, steering angle, g sensor
dar la un sti 04 de exemplu care are lsd plated pe spate nu se schimba repartitia dintre roti, daca observi cand incerci sa faci o intoarcere in 3 puncte intr-un loc foarte strans o sa observi ca mereu o roata va patina si va lasa urme pe jos in timp ce diful are zgomotul lui clasic aka plate chatter
-
este aproape gata. revenim cu filmulete astazi sa vedem daca tine transmisia ,lsd-urile,blocante ce or mai fi ele.
masurati au iesit 559 hp.
-
A, bun, te-ai miscat repede cu dublarea puterii.
-
Cu siguranta cel mai motivant dyno de care am auzit!
-
Rareori am văzut ej25-ul peste 450cp... La 550 e destul de fenomen
-
Sper sa nu crape si sa ajunga la remat.
-
nu mai fiti invidiosi...priviti partea pozitiva: se va vinde la pret bun :)
-
A zis ca urmeaza detalii. Daca apare cu poze cu sleeved, forged, billet, pinned, P&P si alte minunatii?
Oricum, aici pretul transmisiei tocmai s-a-njumatatit =))))))
-
La Remat nu ajunge, sunt prea multi care vor cate ceva >:D .
Sa speram ca detaliile cu care revine sunt bune si educative pentru toti, nu doar pentru noi, cei care vrem ceva
-
Simt ca unii colegi stau aici si asteapta ca sacalii dupa prada .. pica sau nu pica? >:D
-
Nu stiu daca nu s-a sarit prea mult calul. Motor stock, TMIC, n-am auzit de racitoare de ulei si alte minunatii despre care se vorbeste cand se face un tuning care se vrea a rezista mai mult de urmatorul chiosc de la coltul blocului.
Adica... why? Intelegeam o eventuala crestere usoara, o corectie a vreunei caracteristici daca cea din fabrica era suparatoare etc.
Dar nah, ie masina omului, face ce vrea cu ea. :)
-
Chill, ca nu e motorul stock. +300 CP fata de standard <=> +20 psi la boostul maxim de fabrica, adica vreo 35 in total. Ceea ce e imposibil, din aproximativ 837613 motive.
Sigur a bagat vreo 10ke numai in motor, fara anexe, adica vreo 20ke in total.
Ce e remarcabil e ca a reusit atat de repede (zile fata de ani, in cazul altora).
-
Chill, ca nu e motorul stock. +300 CP fata de standard <=> +20 psi la boostul maxim de fabrica, adica vreo 35 in total. Ceea ce e imposibil, din aproximativ 837613 motive.
Sigur a bagat vreo 10ke numai in motor, fara anexe, adica vreo 20ke in total.
Ce e remarcabil e ca a reusit atat de repede (zile fata de ani, in cazul altora).
chiar 42.000e.
pe seara urmeaza prezentarea la tot
-
asteptam set-up si vreo 2-3 poze sa ne clatim si noi ouachii :D
-
Daca ai bani poti face orice ;D
-
degeaba ai bani daca nu stii ce sa faci cu ei ... sunt multe masini care au piese de sute de mii si nu merg :D
-
Pai da, e universal agreat si acceptat ca 42 mii euro e cam optimul pentru umflat puterea la un 2.5.
Zdai seama ca asteptam cu nerabdare.
-
am iesit la prima tura cu ea....nu prea are aderenta si de asta nu i am dat tare.:d
-
degeaba ai bani daca nu stii ce sa faci cu ei ... sunt multe masini care au piese de sute de mii si nu merg :D
+1
550 hp daily drive.
-
Haha, ce tare! Bravo!!!!!
-
Uite cum își bate joc de noi! Și noi care așteptam unul transmisia, altul turbina, eu măcar intercoolerul
-
dar de ce ai pus caroseria asta de doamne? :(
-
Cred că a căzut ceva pe Forester și l-a turtit... S-a spart și toba
-
M-am uitat de 13 ori la filmuletul de mai sus si ceva nu e de acolo. I-ai si anulat tractiunea fata lu' Fozzy?
-
un pic dezamagit :D , sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe in siguranta !!!
-
M-am uitat de 13 ori la filmuletul de mai sus si ceva nu e de acolo. I-ai si anulat tractiunea fata lu' Fozzy?
ceva imi da si mie cu virgula...dar cred ca au patinat toate 4 (sper) oricum m am speriat si am calcat frana.
-
s a vandut. a ajuns la un pasionat lucru ce ma bucura.
ne mai auzim cu alte ocazii . o primavara frumoasa.