Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: Akugo on March 11, 2018, 21:10:26 PM
-
salut! am un forester din 2005 si de cateva zile nu a mai reactionat cheia la inchisul masinii...am venit acasa,am luat dublura si acelasi rezultat...am schimbat bateriile din chei si tot nimic...am crezut ca este din sigurante si le am verificat pe toate (si din stanga de sub volan si cele de sub capota tot in partea cu volanul). aici m am blocat, nu mai stiu ce sa verific. se poate sa fie receiverul(sau cum se numeste) care preia semnalulde la chei? daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau o recomandare
EDIT Mihai Florescu: Solutia este urmatoarea
Salvarea a venit dintr-un manual de WRX EDM pe care l-am descarcat cu alta ocazie de pe net.
(http://i.imgur.com/JoZgIDq.png)
Ce-mi dadea cu virgula erau acei "registration connectors", am cautat pe google si am gasit mai multe poze cu celebrele mufe verzi. Am incercat cu alea, dar nu s-a intamplat nimic. L-am sunat pe Victor, mi-a povestit de mai multe perechi de mufe de prin masina, dar mi-a zis ca nu stie nimic despre mufe sub plasticul de la stalpul A, partea soferului. Doar m-a asigurat ca plasticul ala se scoate usor. Asa ca l-am scos. Iata ce am gasit:
(http://i.imgur.com/hknexZu.jpg)
Le-am legat, am apasat de 2 ori pe un buton oarecare de pe cheie, actuatorii au miscat de 2 ori. Reusisem! :D :D :D
-
Salutare,
Vezi ca pe topicul meu: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,396.1340.html
Gasesti o descriere care te va ajuta sa reimperechezi cheile. Postarea este facuta parca de Malakay si este de prin august. Sunt pe telefon si imi e peste mana sa caut direct
-
salut Dragos! am gasit discutia si rezolvarea unde m ai trimis,abea astept sa ajung de la lucru sa incerc... asa de bine era inainte cand mergea si de la 60-70m.revin cu un raspuns diseara
-
neata!! multumsc de indrumare!!! am reusit!!.la mine de exemplu pasul in care trebuia apasat unul dintre butoane de doua ori nu avea nici un efect VIZIBIL,(usile nu se blocau si deblocau) crezand ca nu merge am repetat pasii de mai multe ori si am abandonat ideea si am plecat. peste o ora am mers la masina si mergea telecomanda.multumesc inca o data
-
Ma bucur ca a functionat :) Si pe mine m-au ajutat altii cand am avut nevoie asa ca dau mai departe :)
-
Malakay, da... >:(
-
Dap, Malakay cu informatii, tu cu jante :)
-
Salvarea a venit dintr-un manual de WRX EDM pe care l-am descarcat cu alta ocazie de pe net.
(http://i.imgur.com/JoZgIDq.png)
Ce-mi dadea cu virgula erau acei "registration connectors", am cautat pe google si am gasit mai multe poze cu celebrele mufe verzi. Am incercat cu alea, dar nu s-a intamplat nimic. L-am sunat pe Victor, mi-a povestit de mai multe perechi de mufe de prin masina, dar mi-a zis ca nu stie nimic despre mufe sub plasticul de la stalpul A, partea soferului. Doar m-a asigurat ca plasticul ala se scoate usor. Asa ca l-am scos. Iata ce am gasit:
(http://i.imgur.com/hknexZu.jpg)
Le-am legat, am apasat de 2 ori pe un buton oarecare de pe cheie, actuatorii au miscat de 2 ori. Reusisem! :D :D :D
-
Dap, Malakay cu informatii, tu cu jante :)
Erata: Tu cu jante si informatii :)
-
Salut,
A mai incercat cineva asta? La mine nu a functionat (Forester 2008 diesel).
Cand conectez mufele, se aude un bipait si se aprind intermitent luminile din tavan. Restul manevrelor nu dau nici un rezultat.
Merci.