Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Legacy & Outback => Topic started by: FlorinP on October 02, 2018, 15:02:51 PM
-
Salut
Vreau sa schimb volanta la Outback 2010 Diesel...am primit de la magazinele de piese varianta dual mass si varianta simpla
Care e mai ok ?...daca are volanta dual mass e ok sa pun una simpla?
Multumesc
-
Auzisem la un moment dat ca ar merge perfect volant de STI 2.5 . Si cica e si mai ieftina decat aia de diesel. Dar mai trebuie discutat. Ca nu mai stiu sigur sigur.
-
Cu siguranta sunt diferente in ceea ce priveste placa de presiune - la STI se prinde cu 9 suruburi, la diesel cu 6.
-
Mai rascoliti prin trecut. A mai fost o discutie in anii trecuti. Cand timpul era timp si vremea vreme...
-
La diesel merge si volanta Exedy, cea de STI.
Dezavantajul ar fi lipsa elementului elastic, cel care amortizeaza vibratiile motorului, avantajul ar fi durabilitatea.
Din '44
-
Au trecut patru ani de cand am scris randurile respective.
Intre timp s-a renuntat la conversia de volant pentru ca motorul nu mai era pe masina.
Acum observ ca WRX si STI au doua suruburi in plus pentru prindere.
Cel care se ocupa de masina la data respectiva nu mai este in Romania, asa ca pentru moment nu pot sustine decat varianta de origine, cu masa dubla.
-
Eu stiam treaba asta direct de la reprezentanta. Textul tau a fost primul care a aparut. Nu stiu de suruburi , doar spuneam ce ziceau oamenii in smt. Masa dubla sa fie !
Ca asa , daca ma gandesc , placa de presiune s ar rusina sa vina cu tot cu placa. Adica abreiajul complet nu doar volanta. Zic si eu...
-
Ambreiajul de diesel e push deci nu se poate folosi cel de STI.
Pentru o scurta perioada de timp am avut si eu in cap un hibrid - cutie de Legacy diesel (adica carcasa) in care sa bag un gearset de Legacy GT JDM in 5 trepte, cu raport 4.44, cu o volanta de STI si placa de presiune si discul de la diesel, avand astfel cel mai ieftin ambreiaj de 240 mm.
Dupa care am cumparat cutia de SpecB 6MT :D