Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: doru777 on December 22, 2018, 14:26:05 PM
-
Salut. Am scos masina, forester 2d 09, dupa o saptamana de lenevit , pe autostrada si am tinut-o bine in 3000 de ture. La parcare constat ca nivelul lichidului de racire din borcanul de plastice este la full, desi initial era la jumate.Vreo sugestie?
-
E cam normal. Dupa ce se incalzeste se dilata si creste presiunea. Ce e in plus iese in vas
-
ar trebui sa ma astept ca dupa ceva timp sa scada la loc, dupa cum zici. la masina nevestemii , ii faceam aerisirea si nu mai aveam treaba, dar cu suby nu cred ca are
-
Salut. Am scos masina, forester 2d 09, dupa o saptamana de lenevit , pe autostrada si am tinut-o bine in 3000 de ture. La parcare constat ca nivelul lichidului de racire din borcanul de plastice este la full, desi initial era la jumate.Vreo sugestie?
Buna baieti! Multumesc ca ma_ti acceptat.am o problema la foresterul meu Sh 2011.
Ieri am spalat masina exterior interior si am lasat motorul sa mearga in relanti aprox 20 min. Am obs. ca nu mai baga caldura in habitaclu. Am ridicat capota si apa in vasul de expansiune era sus de tot. Am oprit motorul, si azi tot asa era vasul plin. Am desfacut busonul la radiator era presiune pe Instalatie. Am scos lichid din vas si am completely in radiator, nu mai urca apa in vas.. Momentan... Si baga si caldura. Intrebare! Ce mamaliga ei s-a intamplat?
Multumesc
-
Posibil sa îți funcționeze intermitent termostatul...
-
Sau ai avut aer pe instalatie. Neaerisit bine. Ai facut ceva de curand , revizie ?
-
Salut. Am scos masina, forester 2d 09, dupa o saptamana de lenevit , pe autostrada si am tinut-o bine in 3000 de ture. La parcare constat ca nivelul lichidului de racire din borcanul de plastice este la full, desi initial era la jumate.Vreo sugestie?
Buna baieti! Multumesc ca ma_ti acceptat.am o problema la foresterul meu Sh 2011.
Ieri am spalat masina exterior interior si am lasat motorul sa mearga in relanti aprox 20 min. Am obs. ca nu mai baga caldura in habitaclu. Am ridicat capota si apa in vasul de expansiune era sus de tot. Am oprit motorul, si azi tot asa era vasul plin. Am desfacut busonul la radiator era presiune pe Instalatie. Am scos lichid din vas si am completely in radiator, nu mai urca apa in vas.. Momentan... Si baga si caldura. Intrebare! Ce mamaliga ei s-a intamplat?
Multumesc
sau pur si simplu trebuie sa aduni si tu bani de garnituri de chiuloasa :)
-
Sau ai avut aer pe instalatie. Neaerisit bine. Ai facut ceva de curand , revizie ?
Revizia am facut-o in octombrie, am 6000 de km, n-am forjato nimic deosebit. De unde sa aibe aer? Sambata am lasat -o sa mearga 30 min in relanti ca dormea piciu in masina,dar nucred ca are importanta. Deja imi dau filme de alt motor desi e euro 5😥
-
Posibil sa îți funcționeze intermitent termostatul...
Le iau prin eliminare. Maine il dau jos
-
sau pur si simplu trebuie sa aduni si tu bani de garnituri de chiuloasa :)
sorry , nu am fost atent ca e diesel ... ma corectez ... garniturile nu crapa ... decat motorul :)
-
sau pur si simplu trebuie sa aduni si tu bani de garnituri de chiuloasa :)
sorry , nu am fost atent ca e diesel ... ma corectez ... garniturile nu crapa ... decat motorul :)
Mai, dar tare îți place sa mânuiești cuțitul ăla in rana :o
Nici eu nu am observat ca e diesel, la mine, teoretic, funcționarea intermitenta a făcut sa cedeze furtunurile mai obosite din instalația de răcire (dacă nu se dovedește pana la urma ca a fost ceva mai subtil și mai grav, gen garnituri).
Sa speram ca e ok și soluția e una simpla :)
-
sau pur si simplu trebuie sa aduni si tu bani de garnituri de chiuloasa :)
sorry , nu am fost atent ca e diesel ... ma corectez ... garniturile nu crapa ... decat motorul :)
MS
-
Nu înțeleg ce scrie pe acest thread. Diesel 2009 sau 2011, Doru sau Dan, vasul e la semnul de full sau e plin tot?
Ați completat după cum vi s-a părut vouă ca ar trebui sa fie ?
-
Am inteles problema. Vasul de expansiune se umple in timp ce circuli cu masina, dupa care se goleste cand se raceste motorul. Deci, e ok. M-am linistit. Multumiri
-
Am inteles problema. Vasul de expansiune se umple in timp ce circuli cu masina, dupa care se goleste cand se raceste motorul. Deci, e ok. M-am linistit. Multumiri
Gresit.
Pompa de apa e ca si noua, cu termostatul scos nu baga caldura, face presiune in vasul de expansiune la relanti. Acuma am dat jos motorul. Vedem...
-
A ?
-
A ?
[/quote
Chiuloasa fisurata 😡