Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SF (1997-2002) => Topic started by: joker on January 16, 2019, 17:39:59 PM
-
Salut,
Bine v-am gasit!
Atractia fata de masinile mari, 4x4, spatioase, musculoase, inalte s-a amplificat de cand am avut pe mana (de la fostul angajator) un Pathfinder si apoi un Duster cu care am avut ocazia sa fac in jur de 3000 de km si sa intru si pe teren acidentat cu fiecare dintre ele asa ca initial mi-am dorit o masina "de bagat in schini", adica de soft off road, si sunt multe variante, gasesti, insa dupa asta am zis "ok, dar sa o pot folosi si pe sosea cu familia, dar sa fie pana in 2L, dar sa aiba si porbagaj incapator, 4x4 sa fie manual, sa aiba trapa sau plafon panoramic,"Buuun pai ce putem alege: Volvo XC70, Skoda Octavia 4x4,Logan MCV Stepway, CRV sau Forester...la prima vedere.
Sa fiu sincer, nu ma apucasem de cautat la modul agresiv, sa sun samsarii sau proprietarii, sa ma intalnesc cu ei etc.
Avand deja doua Ford'uri, cautam un Focus Break mai nou, si am vazut ca au scos astia un soi de Focus Active si break, dar am zis ca nu dau 20j de mii pe o masina sa o "bag in schini" si pe langa asta, voiam sa fug de senzori, actuatori si tot felul de electronica. Voiam mecanica, suruburi, ulei pe maini, bagat sub masina (la un moment dat ma uitam dupa Aro, Ford Ranger mai vechi, Ford Bronco :) - da, foarte nehotarat).
De sarbatori am fost la niste prieteni in Germania, iar in drum spre destinatie, de la aeroport, am trecut pe langa un parc auto cu masini mari, americane cu motoare prostesti (vazusem un Bronco) si am zis sa trecem odata sa le vad si eu, sa pun mana pe ele.
La 3 zile, zis si facut. Si cum cascam eu ochii la masinoaele alea am vazut un Subaru Forester ascuns intr'un colt, verde, cu farurile mari, grila aia neagra si mare, spatios, cu trapa, plafon panoramic, exterior ok, proiectoare ceata cu grilajele alea negre, portbagaj mare, bare deasupra, 4x4 cu reductor, ce sa mai, o minunatie! mi-a picat grav tare! - Nu era nimeni la Dealer, am luat numarul de telefon si am sunat.
La doua zile ne intoarcem, era un aghiotant, o deschide din telecomanda si ne spune ca masina nu are baterie si ca trebuie pornita cu redresorul. Am cam venit degeaba pentru ca masina nu pornea si era plina de roti la interior si in portbagaj, dar am avut ocazia sa ma urc la volanul ei si sa-i vad bordul si butoanele :). A zis sa venim "joi" sa o pornim.
Ne ducem "joi" din nou, de data asta era si turcul (dealerul), aduce redresorul, deschide masina din telecomanda, deschide capota, mufeaza pe-acolo cablurile si-i da cheie. Masina porneste. Stas!
Se urca turcu' la volan si o scoate din coltul ei. Masina era intentionat parcata acolo pentru ca aripa dreapta spate si tripla trebuiesc inlocuite. Asta e, ma urc eu in masina si incept sa-i dau cu fata si cu spatele prin parcul ala(nu avea numere); nu am ajuns intr'a III a dar in schimb vedeam ca odata tras reductorul se aprindea un "LO" in bord :) si cam atat. Altceva nu am apucat sa verific. Doar ca avea 177000km si ca mergea AC'ul, farurile, ma rog.
Pe hartia din parbriz scria ca e 1200 Euro. Urmeaza cateva discutii despre cat de buna e masina si ca a fost a unui mos, dupa care ca el in Turcia o da cu 10k de euro. Bun pana aici. I-am zis ca daca o da cu 700 de euro o iau. Nu, ultimul pret 1000 de euro. Am plecat.
Dupa discutii, certuri si divorturi (scopul nostru era sa ne dam cu sania, nu sa cumparam masini din '99), la 2-3 zile sunam iar turcu sa il rugam sa ne dea masina "sa dam o tura" pe sosea, sa-i vad comportamentul la drum intins."Da, da da! Veniti, va astept". Cand am ajuns acolo: "Nu ca nu iesim, ca nu am numere"..etc. Ok, macar scoate-o din nou din coltul ei vesel si da-i toate rotile jos sa-i vad si eu interiorul ala ca lumea. Aici a fost de acord.
Interior din panza ca dupa 20 de ani, trebuie facuta o curatare serioasa, am vazut ca nu are uzuri mari sau rupturi, taieturi ai tapiseriei, becurile de interior functineaza, plasticele ok, portbagaj spatios.
A urmat iarasi negocierea mea cu 700, el a zis ca o da cu 900 si sa nu mai venim fara bani:)). Ok, plecam :)
Dupa impacari si divorturi sunam iar la turc si fara sa negociem telefonic mergem direct acolo si ii spun ca-i dau 800 iar el ca o da cu 850 de euro. Batem palma pe 850 (urmeaza sa vad daca am facut alegerea corecta sau nu).
Acum, cauta platforma sa o aduc in tara. Dupa cautari masive pe Olx, gasesc pe unii cu "Boss, luni sunt acolo, o incarc iar miercuri sunt la tine la scara". Ok, au incarca-to marti seara si au ajuns vineri seara pe la 10. (nu va mai plictisesc si cu povestirea cu platforma) Masina a ajuns cu bine. Scot numerele provizorii din rucsac, le montez si-i dau o tura pana la 1 Decembrie. Masina se comporta fantastic, intra si merge bine in toate treptele, trapa functioneaza, proiectoarele de ceata, AC-ul, oglinzile actionate electronic, incalzire in parbriz si in scaune, casetofon :)...etc
Forester SF 1999 motor benzina 2l GX 177.000 km
To do list:
- de mers la SMT(200 de lei) sau altii cu tester original pentru o diagnoza completa + uitat/vazut ce e pe sub ea;
- de vazut care-i treaba cu mirosul de benzina;
- de schimbat aripa dreapta spate + tripla;
- de facut o revizie serioasa cu schimburi de ulei complet;
- de pus niste cauciucuri - 70-80% sosea si restul drum de tara (AllSeasons?); acum are 205/70/R15. As pune ceva mai mare...215...
- de vazut/schimbat amortizoarele/suspensiile pana in 5cm (am inteles ca asta e maximul pentru a nu mai umbla si la altele - ceea ce nu e necesar)
- de vazut daca se va pune pe GPL (75% NU - dar sa-i vad consumul la 100km/h dupa ce se verifica motorul; daca e asa cum scrie pe forum cu pana in 9 sau 9%, ar fi ok)
- de curatat serios tapiseria;
- de vazut ce e cu butonul "Bright" de langa ridicarea farurilor pe inaltime si cu butonul de deasupra volanului; -
- de pus bare deasupra;
- de cautat cele mai faine trasee forestiere la noi si nu numai pana la primavara/vara;
- de facut o cruce mare;
Sa ne vedem cu bine.
Poze:
(https://i.postimg.cc/NfcLwNKs/IMG-9729.jpg)
(https://i.postimg.cc/Kz34mw7z/IMG-9730.jpg)
(https://i.postimg.cc/8Pmckhvh/IMG-9816.jpg)
(https://i.postimg.cc/bwYJZs04/IMG-9818.jpg)
(https://i.postimg.cc/HW5jRGsv/IMG-9819.jpg)
(https://i.postimg.cc/kGrGGswy/IMG-9820.jpg)
(https://i.postimg.cc/d381yCxc/IMG-9821.jpg)
(https://i.postimg.cc/htCGTcpv/IMG-9822.jpg)
(https://i.postimg.cc/HxMWq5H8/IMG-9823.jpg)
(https://i.postimg.cc/2yfjr68c/IMG-9824.jpg)
(https://i.postimg.cc/zXGZWWMw/IMG-9827.jpg)
(https://i.postimg.cc/QxhNzHzV/IMG-9832.jpg)
(https://i.postimg.cc/BnvSqR40/IMG-9868.jpg)
(https://i.postimg.cc/VkHY54kb/IMG-9869.jpg)
(https://i.postimg.cc/FFjsGjD2/IMG-9879.jpg)
(https://i.postimg.cc/ZqBJN3Ws/IMG-9894.jpg)
(https://i.postimg.cc/Z50mk3xY/IMG-9906.jpg)
(https://i.postimg.cc/x80r6bd2/IMG-9908.jpg)
(https://i.postimg.cc/dVXYJ152/IMG-9909.jpg)
(https://i.postimg.cc/tTdQdzpk/IMG-9910.jpg)
(https://i.postimg.cc/mrHGksn0/IMG-9912.jpg)
(https://i.postimg.cc/wTqHVntm/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-16-31.jpg)
(https://i.postimg.cc/MGCqmTR6/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-16-31-1.jpg)
(https://i.postimg.cc/pTKxGHYD/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-16-31-2.jpg)
(https://i.postimg.cc/2ywYY7ty/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-16-31-3.jpg)
(https://i.postimg.cc/BZc42Jv3/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-16-31-4.jpg)
(https://i.postimg.cc/W3ccJyLt/Whats-App-Image-2019-01-10-at-15-17-14.jpg)
(https://i.postimg.cc/wMFCZTts/Whats-App-Image-2019-01-13-at-20-35-53.jpg)
-
...dar sa aiba si porbagaj incapator, 4x4 sa fie manual, sa aiba trapa sau plafon panoramic,"Buuun pai ce putem alege: ...Logan MCV Stepway...la prima vedere.
Cred ca mai bine ramaneai la declaratii de bune intentii cu otomanul sau iti cumparai Logan MCV Stepway si surubareai la el pana cand devenea 4x4 ;D. O spun fara rautate si doar prin prisma unui conducator auto care prefera masini noi intrucat habar nu are de mecanica.
Iti urez sa te inarmezi cu multa rabdare si creativitate pentru un proiect de succes!
-
9% ? ;D .... nici la vale ;D
-
E aspirat. Iar daca vorbim de 9 la drum intins, e facubil. Daca vrea pentru oras, o poate lua la ciocan sa iasa un Polo 2wd ceva de genul... ;D ;D
-
" - de vazut daca se va pune pe GPL (75% NU - dar sa-i vad consumul la 100km/h dupa ce se verifica motorul; daca e asa cum scrie pe forum cu pana in 9 sau 9%, ar fi ok)"
O să caut colegii care spuneau de 9% pe forum si-i mai întreb o dată. Nici eu nu cred.
Mașina nu e pentru mers la Lidl după apă, am alt aragaz pentru asta.
-
...dar sa aiba si porbagaj incapator, 4x4 sa fie manual, sa aiba trapa sau plafon panoramic,"Buuun pai ce putem alege: ...Logan MCV Stepway...la prima vedere.
Iti urez sa te inarmezi cu multa rabdare si creativitate pentru un proiect de succes!
Mulțumesc!
-
Butonul de bright face ca zona unde ai kilometrajul si ceasul sa fie luminate mai intens.
Butonul din spatele volanului face sa ramana aprinse becurile de pozitie si dupa ce scoti cheia din contact.
-
Butonul de bright face ca zona unde ai kilometrajul si ceasul sa fie luminate mai intens.
Butonul din spatele volanului face sa ramana aprinse becurile de pozitie si dupa ce scoti cheia din contact.
Got it!
Mulțumesc.
:)
-
Butonul de bright face ca zona unde ai kilometrajul si ceasul sa fie luminate mai intens.
Butonul din spatele volanului face sa ramana aprinse becurile de pozitie si dupa ce scoti cheia din contact.
Eu asa stiu ca butonul de "bright" mareste intensitatea luminii doar in zona ceasului care e deasupra oglinzii retrovizoare.
Chestia care scade sau mareste lumina pe panoul de bord / kilometraj / turometru e o rotita pe maneta stanga / semnalizare.
Poate gresesc, dar la SF - ul meu asa e.
-
Cum mai merge masina?
-
Felicitări pentru achiziție și sa o stăpânești sănătos!
-
Felicitări pentru achiziție și sa o stăpânești sănătos!
Multumesc! :)
Butonul de bright face ca zona unde ai kilometrajul si ceasul sa fie luminate mai intens.
Butonul din spatele volanului face sa ramana aprinse becurile de pozitie si dupa ce scoti cheia din contact.
Eu asa stiu ca butonul de "bright" mareste intensitatea luminii doar in zona ceasului care e deasupra oglinzii retrovizoare.
Chestia care scade sau mareste lumina pe panoul de bord / kilometraj / turometru e o rotita pe maneta stanga / semnalizare.
Poate gresesc, dar la SF - ul meu asa e.
Inca nu am testat asta, urmeaza.
Cum mai merge masina?
Pai...dupa ce am refacut aripa dreapta spate m-am dus cu ea la SMT - unde mi-au facut o lista puternica si o sa le fac si eu pe rand.
masina merge ok overall DAR:
- de schimbat radiator - pe acolo pierdeam antigel scuipa undeva in partea stanga;
- de facut distributia (btw tre' sa vad cam cat m-ar ajunge);
- de vazut etrier(garnituri) dreapta fata - pare ca e blocata roata;
- schimb ulei+filtru; (pare okish, dar sa fie);
- cred ca si cureaua accesorii trebuie schimbata;
- caseta de directie (cum zicea Mihai) e rupt un burduf + joc ax ; tre' vazut daca se schimba cu totul sau se poate reconditiona ceva;
...lista poate continua dar momentan vreau sa le fac pe astea (sper);
Si apoi voi raspunde mai cu toata gura la "Cum mai merge masina?" :))
PS:
Suspensia spate e ok: "10!" - ca sa-l redau pe colegul de la SMT. Nu mai inteleg ce e cu masina asta :)
-
Ai dus o la RuX azi ? Ca am vazut o prin curte...
-
Ai dus o la RuX azi ? Ca am vazut o prin curte...
Dada! Doamne ajuta :))
-
Te saluta si cele trei cotete ale mele...
-
Te saluta si cele trei cotete ale mele...
Le-am vazut! Mi-au sarit in ochi jantele de aur si numerele :D
-
Jantele de haur sunt temporar de haur. La vara se vopsesc ca ma zgarie pe ochi. La GC sunt deja gri.
-
Butonul de bright face ca zona unde ai kilometrajul si ceasul sa fie luminate mai intens.
Butonul din spatele volanului face sa ramana aprinse becurile de pozitie si dupa ce scoti cheia din contact.
Eu asa stiu ca butonul de "bright" mareste intensitatea luminii doar in zona ceasului care e deasupra oglinzii retrovizoare.
Chestia care scade sau mareste lumina pe panoul de bord / kilometraj / turometru e o rotita pe maneta stanga / semnalizare.
Poate gresesc, dar la SF - ul meu asa e.
Inca nu am testat asta, urmeaza.
Nu merge:).
-
Pai...dupa ce am refacut aripa dreapta spate m-am dus cu ea la SMT - unde mi-au facut o lista puternica si o sa le fac si eu pe rand.
masina merge ok overall DAR:
- de schimbat radiator - pe acolo pierdeam antigel scuipa undeva in partea stanga;
- de facut distributia (btw tre' sa vad cam cat m-ar ajunge);
- de vazut etrier(garnituri) dreapta fata - pare ca e blocata roata;
- schimb ulei+filtru; (pare okish, dar sa fie);
- cred ca si cureaua accesorii trebuie schimbata;
- caseta de directie (cum zicea Mihai) e rupt un burduf + joc ax ; tre' vazut daca se schimba cu totul sau se poate reconditiona ceva;
...lista poate continua dar momentan vreau sa le fac pe astea (sper);
Si apoi voi raspunde mai cu toata gura la "Cum mai merge masina?" :))
PS:
Suspensia spate e ok: "10!" - ca sa-l redau pe colegul de la SMT. Nu mai inteleg ce e cu masina asta :)
- de schimbat radiator - pe acolo pierdeam antigel scuipa undeva in partea stanga; Done!
- de facut distributia (btw tre' sa vad cam cat m-ar ajunge); Done! (+pompa apa)
- de vazut etrier(garnituri) dreapta fata - pare ca e blocata roata; Done! (garnituri)
- schimb ulei+filtru; (pare okish, dar sa fie); Done!
- cred ca si cureaua accesorii trebuie schimbata; Done!
- caseta de directie (cum zicea Mihai) e rupt un burduf + joc ax ; tre' vazut daca se schimba cu totul sau se poate reconditiona ceva;
schimbat burduf;
Next level:
de monitorizat: bucsa mare bascula drapta fata;
de schimbat toba finala (nu e urgent- cred);
de vazut care-i treaba cu bucse tiranti spate;
de reglat tacheti (sau poate e mai indicat sa-i schimb?)+ schimbat bujii, fise - daca e cazul;
de alimentat full - rupt pistoane'n doua - facut iar plin pentru a incerca un oarecare consum de curiozitate;
-
Arata-ne cum a iesit reparatia la aripa spate...
-
(https://i.postimg.cc/GhtMK6wn/IMG-9823.jpg)
(https://i.postimg.cc/DyNxM5nJ/IMG-9822.jpg)
(https://i.postimg.cc/W4GStvrg/IMG-9961.jpg)
(https://i.postimg.cc/C1JNHscK/IMG-0017.jpg)
(https://i.postimg.cc/mgQ7ySDG/IMG-0018.jpg)
(https://i.postimg.cc/mgQ7ySDG/IMG-0018.jpg)
(https://i.postimg.cc/7Lw0sTGJ/IMG-0019.jpg)
(https://i.postimg.cc/HxL5HDtp/IMG-0020.jpg)
(https://i.postimg.cc/NMPXjJNR/IMG-0021.jpg)
-
(https://sayingimages.com/wp-content/uploads/happy-with-this-guy-thumbs-up-meme-768x1024.jpg)
-
a iesit f bn , unde ai facut reparatia si piesa ai avut sh sau ai gasit noua ?
-
Cu ocazia asta ai si scapat de problema comuna a lor cu rugina la buza aripii. Presupun ca ai avut si bucata de aripa interioara, ca pare sa ii lipseasca ceva material de pe acolo.
-
Am avut aripă completă tăiată de sus de la plasticul ăla de pe cupolă, cu tot cu "oala" peste roată. Lipsește plasticul din spatele rotii, sau poate carenajul, nu știu cum ii spune:).
Am făcut-o la NSX Garage, aici pe forum i-am găsit.
-
A ieșit într-adevăr foarte bine.
Ce nedumerire ai cu bucsile tiranti? Am trecut recent prin asta poate pot sa ajut.
-
Chiar arata bine, felicitări pentru reușită :)
-
Multumesc, sper sa fie si de durata.
@overlanding:
"BUCSE TIRANTI SPATE - SPRE CAROSERI CRAPATE" - asta scrie printre altele pe raportul generat la SMT;
Pe mine m-ar ajuta mult sa ma intalnesc cu posesorii de Forester model/an cat mai apropiat de japonezu de la eclipsa; mai ales ca pana acum am primit impresii live doar de la experti din afara forumului Subaru (probabil), si cred ca cel mai in masura in a-si exprima punctul de vedere ar trebui sa fie cei care au sau au avut modele apropiate. So, daca vrei si iti permite timpul, mi-ar face placere sa ne intalnim. Sau poate mai sunt doritori. Cumpar cola.:D
-
Cand mai treci prin Veseliei , da o acolada si ne uitam. Parca ai fost la Rux ? Stau prost rau cu memoria.
-
Cand mai treci prin Veseliei , da o acolada si ne uitam. Parca ai fost la Rux ? Stau prost rau cu memoria.
Da, am fost la Rux si la NSX Garage. Tot acolo.
Ok, multumesc.
-
Azi dimineata dupa ce am parcat s-a oprit un tanar langa mine si mi-a zis ca ii place masina, ca arata foarte bine, ca in general au motoare bune...etc; si ca are si el o Impreza 2001 - cu farurile rotunde (salut daca esti pe aici).
Mda, placuta senzatia, nu mi s-a intamplat niciodata :)
-
Nu e prioritar, dar ma gandeam sa-mi schimb jantele si anvelopele.
Acum am 205/70/R15, dat fiind faptul ca la SMT au iesit suspensiile destul de bine nu as mai umbla la ele - deocamdata - (arcuri, telescoape) astfel vine intrebarea: care ar fi maxim'ul pe inaltime admis - balonul si/sau latime a anvelopei?
is nebun daca pun asa ceva?
(https://i.postimg.cc/fL8dyq6V/roti.jpg)
Multumesc.
bonus:
(https://i.postimg.cc/5tGpy0Lc/IMG-0140.jpg)
-
Frumos. Imi place. Intamplare sau ai mai luat unul?
-
Nu, nu am mai luat nici unul, dacă aș avea unde să le țin aș mai lua:)..
Mi au plăcut mult jantele sau poate că și contrastul e plăcut ochiului.
...întrebam de jante și de anvelope:D.
Merci,
-
Greu de raspuns cu anvelopele mari.
Se pare ca anvelope mai mari cu 5mm in diametru ating carenajele. Informatia este luata de pe internet dar merita luata in seama pentru ca altfel poti ramane cu un set de patru anvelope.
Investiile sunt mari pentru a putea folosi anvelope 215/75/R15.
-
Dacă ai Facebook, caută grupuri de Subaru și o sa găsești multe (din afara), unele dedicate de offroad Subaru unde s-au mai discutat probleme de genul la greu. Cred ca o sa găsești mult mai multe răspunsuri acolo. Te-aș ajuta dacă as putea dar eu merg pe jantele și dimensiunile originale, prima data as face un lift și poate după aia as mari roata :)
-
Da, pe Facebook e cel mai misto. Acolo nu rade nimeni de prostiile pe care le faci, ba chiar esti incurajat sa ii dai inainte.
-
Grupurile de Facebook sunt baza. Acolo se repara masini dar se fac si cercetari medicale referitoare la vaccinari...
-
Staaai, voi astia cu Subaru de'aici sunteti si vaccinati? ::)
-
radeti voi dar daca ar integra feisbuc in bord la masinile noi....ar rupe malu' cu vanzarile :)
-
Da, Facebook sunt cei mai tari și la securitate și la sfaturi. Dacă nu reusesti singur, te ajuta cineva, dar tu plătești.
-
Greu de raspuns cu anvelopele mari.
Se pare ca anvelope mai mari cu 5mm in diametru ating carenajele. Informatia este luata de pe internet dar merita luata in seama pentru ca altfel poti ramane cu un set de patru anvelope.
Investiile sunt mari pentru a putea folosi anvelope 215/75/R15.
Ok, mulțumesc. Rămâne să mai studiez dar nu de pe Facebook.:D
-
Era clar ca o luați aiurea...nu am spus ca Facebookul e manualul de service la mașini...ideea ca sunt o droaie de discuții despre diferite modificări/piese etc de unde omul își poate face o idee, de cum arată și așa mai departe. Tocmai ați facut 6 posturi cu un răspuns la ceva cu care încercam sa îl ajut pe om și nu l-ați ajutat cu nicio informație...nu am spus sa între pe primul grup și unde găsește prima informație aia e lege. Dar eu consider ca unde sunt mai mulți care au o anumită mașina pe care au făcut diferite modificări la roti, se poate citi printre rânduri și scoate niște concluzii care sa ajute. Și după câte știu eu, nici aici nu plătește altul de cât proprietarul și luări peste picior exista oriunde, dar deh, fiecare cu ideile lui!
-
Theo are dreptate aici. In lipsa unui sfat autorizat (adica Subaru, care evident va spune ca NU sunt potrivite acele anvelope), informatia poate fi gasita pe net. Acum, ca e pe feisbuci, pe goagal sau pe vreun forum, sau la stiri, oricum informatia trebuie filtrata, verificata, confirmata. Cine nu se poata adapta la chestia asta este depasit de vremuri. Cat timp gasesc o informatie utila, mi se rupe de platforma pe care o gasesc.
-
(https://scontent.fotp3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/54518061_2429534673753021_1083821897495347200_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_eui2=AeGFar_xFsLex-D3kcywTH-7MfknvL-sOQdOyAGgkzfB4Rfq_Ej-8snKpHiux_FCbfY5Kplf7cxTADseD5X1d2Q7eqS-C7EjOEjcFC9g09xeOQ&_nc_ht=scontent.fotp3-2.fna&oh=4423463a2ec02de06f3015a7992bf9f5&oe=5D1071A4)
-
Era clar ca o luați aiurea...nu am spus ca Facebookul e manualul de service la mașini...ideea ca sunt o droaie de discuții despre diferite modificări/piese etc de unde omul își poate face o idee, de cum arată și așa mai departe. Tocmai ați facut 6 posturi cu un răspuns la ceva cu care încercam sa îl ajut pe om și nu l-ați ajutat cu nicio informație...nu am spus sa între pe primul grup și unde găsește prima informație aia e lege. Dar eu consider ca unde sunt mai mulți care au o anumită mașina pe care au făcut diferite modificări la roti, se poate citi printre rânduri și scoate niște concluzii care sa ajute. Și după câte știu eu, nici aici nu plătește altul de cât proprietarul și luări peste picior exista oriunde, dar deh, fiecare cu ideile lui!
E adevărat, ai și tu dreptate însă eu m am lecuit de Facebook de ceva vreme și îmi place să cred că aici ar trebui să găsesc cel mai bun răspuns. Și așa și este.
-
Dacă sunt alții care au experimentat asta, normal ca aici găsești detalii de mai mare crezare, dar nu sunt așa mulți pe acest forum și mai ales nu așa mulți cu Forester SF, poate totusi găsești :) spor la treaba.
-
Ochiometric ceasometric bornometric dacă spun că japonezu' ăsta de la eclipsă mi-a scos 9,5% e ok? Vorbesc de drum în afara Bucureștiului bineînțeles, drum județean, mers cu 70-80 cu o scurtă șosea mai dreaptă în care am circulat cu 120, de vreo 5km să zic. Două persoane și jumătate în mașină + câine.
Întreb: aș putea schimba "ceva'ul ăla" care să -mi aducă un consum mai bun? În afară de a o pune pe gaz. Nu aș vrea asta.
...în București (nu oraș) cred că înghite 18%.
-
e super ok consumul ..... 9.5% ... nu stiu ce iti doresti dar la subaru nu vei gasi mai bine ...
-
Cu 9.5 nu te mai baga nimeni in seama pe aici.
-
Cu 9.5 nu te mai baga nimeni in seama pe aici.
:))
Rămâne să aplic metoda sfântă plin-mers-plin pentru a confirma.
Orișicum, în oraș e dezastru. Deci cam de tre ori am mers cu metoda 100 de lei - led galben 100 de lei și face cam 100 și ceva de km. Distanțe relativ scurte.
-
1leu /km este exact consumul SG-ului XT automat. Poate ca este putin cam mare pentru motorul de 2.0.
Este posibil ca traficul aglomerat sa fie cauza.
Vezi partea pozitiva a lucrurilor, ai cost pe km mai mic decat taxiurile Dacia Logan.
-
1leu /km este exact consumul SG-ului XT automat. Poate ca este putin cam mare pentru motorul de 2.0.
Este posibil ca traficul aglomerat sa fie cauza.
Vezi partea pozitiva a lucrurilor, ai cost pe km mai mic decat taxiurile Dacia Logan.
Pai si sunt solutii de a incerca sa-i reduc consumul urban? de schimbat instalatii, pompe, filtre ceva?
...si inca ceva? sunt sigur ca gasesc aici dar incerc sa smulg un raspuns; ce benzina se recomanda pentru aspirat 2L in general si de la ce benzinarie?
Multumesc mult
-
In primul rand, ca sa ai consum mic, trebuie ca totul sa fie perfect dpdv mecanic. Ulei si filtre noi, motorul sa fie in mintile lui, sonda lambda ok, rulmentii in regula, anvelopele bune si cu presiunea corecta.
Mergeam cu 9% consum la un diesel in oras si ma enerva ca ia asa mult. Aveam o anvelopa cu presiune 1.2, am pus 2.4 cat zice la carte, le-am verificat si pe restul si le-am adus de la 2.0 la 2.4 si a scazut consumul la 6.9%
Eu recomand rompetrol, dar in lipsa, pun si OMV sau Mol. Vezi ca e un topic cu ce benzina pune lumea si ai acolo sondaj unde s-a tot votat.
-
La aspirat Petrom sau Rompetrol. Consum , hai sa fim seriosi ;D . N-ai ce sa ii faci. Si 9% extraurban e vis pentru vechimea masinii.
-
E ok 9% dar se poate mai bine. Eu scoteam 8% cu Outback-ul de 2.5 si daca ma chinuiam vedea si 7.2-7.4%.
Acum depinde si ce vrea sa faca mai departe. Daca stai sa pui in balanta costurile necesare pentru a obtine un consum mai mic si castigurile de dupa din economia de carburant, mai bine o lasi asa...
-
Daca stai sa pui in balanta costurile necesare pentru a obtine un consum mai mic si castigurile de dupa din economia de carburant, mai bine o lasi asa...
Mi-a fost lene sa scriu acelasi lucru.
-
Nu e 9%, e un 9,5 optimist. :P
Am înțeles. Deci rămâne așa cum e acum caradașca.
Oricum, GPL nu pupă.
-
Si am ajuns si la co-a-foooor:
(https://i.postimg.cc/6qxddCxD/IMG-0173.jpg)
(https://i.postimg.cc/rpzCc89Y/IMG-0194.jpg)
(https://i.postimg.cc/KvZTxGGr/IMG-0176.jpg)
(https://i.postimg.cc/mrcMJmbv/IMG-0188.jpg)
(https://i.postimg.cc/sf5P3Hpy/IMG-0180.jpg)
(https://i.postimg.cc/y880XV2Y/IMG-0198.jpg)
(https://i.postimg.cc/MTQ7MdN7/IMG-0187.jpg)
(https://i.postimg.cc/SK5LxwTQ/IMG-0189.jpg)
(https://i.postimg.cc/7h1SXbxb/IMG-0192.jpg)
(https://i.postimg.cc/QxbpTB4y/IMG-0200.jpg)
(https://i.postimg.cc/m2RYk3w9/IMG-0201.jpg)
+ carpit doua puncte mici in parbriz
-
+ plicul vanatorului gasit cu mai multe poze...
Rog adminii sa stearga daca e impotriva conduitei si regulamentului forumului,
Multumesc.
LE: Am sters eu
-
Ce bine arata acum masina! Bravo pentru perseverenta si pentru "salvarea" unui Forester.
Pana la urma cred ca esti singurul de pe forum cu SF, cel putin activ, nu?
-
E simpatic forestierul. Imi place verdele.
Chiar ca e salvat. Cum statea el abandonat intr-un colt acolo... Pana la urma a fost o afacere buna la cati bani ai dat pe ea si cum se prezinta. Ramane sa mai vezi pe partea tehnica ce ii mai faci.
La cat ai ajuns pana acum cu reparatii si intretinere?
-
Pai,
japonezu' - 800 euro
Platforma - 550 euro
aripa dreapta spate + tripla - 750 lei
schimbat aripa + vopsit bla bla - 1100 lei
distributie + pompa apa, radiator, burduf, curele accesorii, garnitura etrier, revizii complete (fara diferential si cutie de viteze) - 3400 lei
detailing auto + fixat 2 puncte pe parbriz 550 de lei
ma rog...testare la SMT vreo 200 de lei parca...
deci vreo 2600 Euro pana acum.
de monitorizat: bucsa mare bascula drapta fata - am uitat :)
de schimbat toba finala (nu e urgent- cred); - zdranganeste cand pornesc masina si parca se mai aude din gand in gand;
de vazut care-i treaba cu bucse tiranti spate - am uitat :)
de reglat tacheti (sau poate e mai indicat sa-i schimb?)+ schimbat bujii, fise - daca e cazul; - nu m-as mai baga aici daca in weekend mi-a confirmat iarasi un SUB 9,5% mers normal;
caseta de directie - joc ax ; tre' vazut daca se schimba cu totul sau se poate reconditiona ceva;
ulei cutie de viteze si diferential;
...probabil o sa mai apara cate una alta.
Sunt pe lista, le vine randul incet incet;
Urmeaza sa-i fac RAR'u si parca m-as baga sa-i curat motorul dar la un specialist.
-
Curatatul motorului te ajuta doar sa depistezi eventuale scurgeri pe viitor, macar ai un punct de reper, altfel praf oricum se aduna repede
-
Curatatul motorului te ajuta doar sa depistezi eventuale scurgeri pe viitor, macar ai un punct de reper, altfel praf oricum se aduna repede
Da, să văd ce pierde și pe unde pierde dacă e.
Din ce am mai căutat și pe care i am mai sunat, nu prea se bagă mulți pentru că spre deosebire de modelele mai noi care au capace, protecții din plastic și unde POATE poți intra cu jetul la presiune mai redusă, SF ul ar avea destule mațe la vedere ceea ce ar fi destul de riscant.
Mai mult decât atât, unele "mațe" pot fi crăpate, exfoliate, etc.
-
Lasa l asa. De la volan si cu capota inchisa nu cred ca il vezi. Plus ca dupa doua ploi si mers la drum mai lung e la fel de murdar.
-
Ultimul Forester spalat din plictiseala l-a costat pe proprietar aproximativ 1000 de euro si doua saptamani de nefolosire.
Poti redirecta costurile astea catre ceva mai constructiv.
-
Și eu l-am spălat la mine când am luat-o...am astupat toate găurile pe care le-am găsit și am pus pungi peste toate mufele și am spălat cu bateria deconectată și am lăsat-o vre-o zi in soare cu capota deschisă. Asta a fost când așteptăm după turbo și oricum trebuia sa stea mașina. Nu a fost mare diferența după spălare, cred ca pentru diferența, trebuie date plasticele cu tot felul de paste și normal trebuie sa nu fie corodate piesele și oricum nu ne-am luat forestere sa le ținem in vitrina :)
-
Ok, ok, am înțeles :)
Mulțumesc mult pentru opiniile și experientele voastre.
Tre' făcut RAR'u și printre altele aș vrea ca japonezu' să fie cât mai clean.
Și da, să văd dacă se prelinge ceva; joja și restul le verific mereu deci mă aștept să nu.
-
Lasa l asa. De la volan si cu capota inchisa nu cred ca il vezi. Plus ca dupa doua ploi si mers la drum mai lung e la fel de murdar.
Mi-am adus aminte că tre' să-i fac ceasul de deasupra oglinzii. Mi ai zis atunci cum dar NU AM TIMP.
-
Eu asa stiu ca butonul de "bright" mareste intensitatea luminii doar in zona ceasului care e deasupra oglinzii retrovizoare.
Chestia care scade sau mareste lumina pe panoul de bord / kilometraj / turometru e o rotita pe maneta stanga / semnalizare.
Poate gresesc, dar la SF - ul meu asa e.
Asa e cu rotita maneta stanga, cu "bright" nu pot vedea pentru ca nu merge ceasu' :(
(https://i.postimg.cc/X7v6pJgj/IMG-0203.jpg)
Voiam sa te scot la o liniuta de SF'uri dar vad ca esti in Cluj...:)
-
Motorul il poti spala cu grija si fara stres. Am spalat 3 motoare de subaru, unele de mai multe ori. E drept ca cel mai vechi era 2001.
Ideea e ca cel mai sigur este sa scoti bateria, acoperi alternatorul cu o punga si o fixezi, acoperi cutia de sigurante si eventual bobina de inductie. Apoi poti sa speli linistit cu presiune mica.
Sau poti sa speli pe langa motor, adica zona radiatorului, toate rezervoarele, zona bateriei, zona de sub stergatoare etc si iti garantez ca diferenta o sa fie mare si in sfarsit o sa poti sa vezi si tu nivelul lichidului din diverse rezervoare si mai ales daca si cand o sa supureze radiatorul pe sus.
Later Edit: Singura dubiosenie pe care o vad la tine e alarma aia care are fire trase aiurea. Si radiatorul pare nou sau a mai fost spalat.
-
... poti sa speli linistit cu presiune mica.
Am accentuat eu partea esentiala.
-
Daca ai si cu ce sa il sufli ulterior pe la toate mufele si mufitele si fise si alea alea , e si mai bine.Dar repet , nu il vezi de la volan nu ?
-
Daca ai si cu ce sa il sufli ulterior pe la toate mufele si mufitele si fise si alea alea , e si mai bine.Dar repet , nu il vezi de la volan nu ?
:))) da' nu e ca'l vad eu; e ok asa rapanos. vreau sa vad daca se prelinge ceva si sa trec de RAR fara emotii. ma astept la orice si nu incurajez plicurile.
-
Motorul il poti spala cu grija si fara stres. Am spalat 3 motoare de subaru, unele de mai multe ori. E drept ca cel mai vechi era 2001.
Ideea e ca cel mai sigur este sa scoti bateria, acoperi alternatorul cu o punga si o fixezi, acoperi cutia de sigurante si eventual bobina de inductie. Apoi poti sa speli linistit cu presiune mica.
Sau poti sa speli pe langa motor, adica zona radiatorului, toate rezervoarele, zona bateriei, zona de sub stergatoare etc si iti garantez ca diferenta o sa fie mare si in sfarsit o sa poti sa vezi si tu nivelul lichidului din diverse rezervoare si mai ales daca si cand o sa supureze radiatorul pe sus.
Later Edit: Singura dubiosenie pe care o vad la tine e alarma aia care are fire trase aiurea. Si radiatorul pare nou sau a mai fost spalat.
Ok, multumesc.
Radiatorul e nou. Nu stiu la ce alarma te referi.
-
Eu am crezut ca e alarma, dar nu stiu ce e... vad ca are firicele mai multe care duc la baterie...
(https://i.postimg.cc/nLpJvyWs/IMG-9818.jpg)
-
O fi tiuning?!
-
(https://i.postimg.cc/jdVzLby8/roz.jpg)
https://www.kemo-electronic.de/hinweise/hinweise_en.html
-
OK. Ala sigur nu e Water Resistant :D
Deci ia niste servetele umede si sterge putin stanga dreapta si aia e.
-
Si daca masina sta mult timp si ramane fara curent , la ce mai ajuta ala sa sperie rozatoarele? Intreb...ca s patit. Fara ghizmou d ala , dar dupa 4 ani cred ca s ar fi reprodus sobozauri in ghizmou ala...
-
Cand mai treci prin Veseliei , da o acolada si ne uitam. Parca ai fost la Rux ? Stau prost rau cu memoria.
Știi cumva dacă găsesc o rampă for free sau for 4 beri in toată ograda aia de pe Veseliei?
Să văd dacă mai sunt scurgeri de ulei după ce am schimbat distribuția? Joja spune că nu.
-
Scurgeri de ce ? De apa? Alea le vezi pe jos. Altceva nu are ce sa curga.
Nu prea gasesti rampe libere. E nebunie.
-
Să văd dacă mai sunt scurgeri de ulei după ce am schimbat distribuția? Joja spune că nu.
Daca ai vedea pe joja diferenta, sigur ai vedea scurgerea si la locul de parcare
-
Care e legatura distributie , scurgeri de ulei ?
-
SMT:
(https://i.postimg.cc/RCTssC68/ulei.jpg)
Am schimbat distributia acum ceva timp si vreau sa vad statusul de pe sub masina.
-
Pai daca ai schimbat distributia nu inseamna ca ai facut ceva in a rezolva scurgerile. Un schimb de distributie clasic nu se atinge de elemente ce provoaca scurgeri.
Cand ai facut distributia nu s-a vazut nimic sub capace?
-
Pai daca ai schimbat distributia nu inseamna ca ai facut ceva in a rezolva scurgerile. Un schimb de distributie clasic nu se atinge de elemente ce provoaca scurgeri.
Cand ai facut distributia nu s-a vazut nimic sub capace?
Nu își mai aduce aminte și eu nu eram acolo.
Ok, reformulez: vreau să urc mașina pe o rampă sau ceva și să văd cu ochii mei despre ce scurgeri și pe unde era vorba și să văd cum se prezintă inclusiv toba.
-
Pentru a vedea clar daca ai scurgeri pe la distributie, cel mai edificator e sa dai jos capacul distributiei. Posibil sa nu mearga fara sa scoti radiatorul, insa se poate face oricum fara rampa
-
Pentru a vedea clar daca ai scurgeri pe la distributie, cel mai edificator e sa dai jos capacul distributiei. Posibil sa nu mearga fara sa scoti radiatorul, insa se poate face oricum fara rampa
Aha, ok, mulțumesc mult!
-
Nu te baga tu. Mergi la cineva care sigur stie ce face.
-
My bad, uitasem ca trebuie data jos fulia pentru a putea scoate capacul central. Nu e rocket science, insa clar nu o poti face de unul singur, mai ales nu prima oara
-
Trebuie un gang bang prima oara.
-
Cu forta, chiar ... surubul ala nu prea e de acord usor
-
Am schimbat ambreiaj'ul.
Am pus din asta:
(https://i.postimg.cc/L4y29C4T/IMG-0413.jpg)
Acum pedala nu mai e "tare", in schimb am impresia ca are doua trepte atat la cuplare cat si la decuplare. pe la mijlocul cursei parca aluneca pedala, nu e cursiva, nu are constanta atunci cand calci sau cand ridici copita...nu stiu... si tre' sa fiu destul de atent sa nu "smunceasca", mai ales in marsarier.
M-am intors cu japonezu asta inapoi la service, a facut Andrei (RuxAuto) o tura cu masina si a zis ca e ok...ca tre' sa se rodeze ambreiaju, ca e nou, ca e abia pus... ::) :o
Cine ar putea intr-un weekend sa-si dea o parere? Eventual un alt service, mecanic?
Multumesc
-
am uitat:
gagici de gagici!
(https://i.postimg.cc/J4BgfPst/IMG-0412.jpg)
-
Poate nu a sters volanta si a pus mana cu ceva unsoare sau pe disc sau sau... Ar trebui sa se arda. Daca nu, volanta a verificat-o?
-
Cand un arc diafragma e uzat si decalit isi aproprie comportamentul de al unuia elicoidal. Adica se deformeaza direct proportional cu forta aplicata. Vezi diagrama liniara si punctata ("coil spring") in poza de mai jos.
Un arc diafragma sanatos va avea o caracteristica neliniara, adica ce simti tu acum.
E normal. Asteapta sa se uzeze.
Desi te vei obisnui rapid ;)
(http://thecartech.com/subjects/design/Automotive_clutch_files/image001.jpg)
-
Cand un arc diafragma e uzat si decalit isi aproprie comportamentul de al unuia elicoidal. Adica se deformeaza direct proportional cu forta aplicata. Vezi diagrama liniara si punctata ("coil spring") in poza de mai jos.
Un arc diafragma sanatos va avea o caracteristica neliniara, adica ce simti tu acum.
E normal. Asteapta sa se uzeze.
Desi te vei obisnui rapid ;)
(http://thecartech.com/subjects/design/Automotive_clutch_files/image001.jpg)
Foarte tare!
Mulțumesc, Muttley!
O0
-
N-ai pen' ce.
Nu mai da quote cand raspunzi mesajului anterior ;)
-
@Mihai:
Volanta e ok.
@Muttley: notificări On sau numărul de mesaje? :D
-
Nvm =))
-
S-a etansat toată toba, de la un capăt la altu' și pare că s-a dus din mirosul de benzină.
O să mai fac un detailing sau o spălare a tapiserie și să vedem după asta.
Furtunile de la rezervor la motor sunt cumva sub mochetă pe lângă praguri? Sau prin caroserie?:)) încă nu am verificat.
Mulțumesc,
-
Masinile de pasageri, cele pe care le cumperi cu bani din magazin, le au pe afara, pe sub podea. In caz de incendiu, pasagerii (femei, batrani, copii, Petre Daea, etc) sunt feriti de flacari.
Masinile de competitie, in special cele de macadam si offroad, le au prin interior, pentru a nu le lovi si sparge. Ocupantii sunt protejati la incendiu prin multiple metode si instruiti riguros.
Daca eclipsatul tau nu e pregatit de Dakar, le ai p-afara.
-
Noi ăștia care mergem la magazin și cumpărăm cu bani mașini de pasageri (femei, batrani, copii, Petre Daea, Moș Crăciun, Marius Lăcătuș etc.) sau noi ăștia care nu ne-am uitat la Andreea Esca de pe ProTV unde s-au dat reportaje despre instalațiile de benzină de la turisme nu am avut parte de o așa lumină care să ne pună pe lista somităților sau a academicienilor de cel mai înalt rang, astfel, prin umila noastră umbrire a solului ne mai permitem un "încă nu am verificat" chiar dacă ar fi trebuit să fie la mintea lui Petre Daea că nu are ce căuta o instalație de benzină la interior.
-
Te-a inselat intuitia, nu eram ironic, doar faceam apel la logica.
Nu poti avea conducte de benzina in masina, impreuna cu mocheta, bricheta si scrumiera.
Promit sa nu mai deranjez, drum bun!
-
toate subaru au conducetele de frana /benz prin interiorul masinii pe prag !
-
=)))))
Ma duc la colt.
-
Nvm =))
-
Ce vina am eu ca Subaru a gresit toata gama... ^-^
-
Ce vina am eu ca Subaru a gresit toata gama... ^-^
...........de la 2007 'ncoace
-
@Muttley(fără quote)
Vina e că îți ți-ai spus punctul de vedere cu o ironie-vehemență nejustificată ducându-i poate și pe cei novice ca mine în eroare.
Ți-am apreciat și îți apreciez posturile în continuare.
Așa mă gândeam și eu cum zicea malakay că ar fi conductele pe la praguri dar nu văzusem până la final știrile ProTV și nu mi-am permis să te contrazic (și nu sunt susținător:P).
Cel mai tare forum!
Drum bun! :angel:
-
Daca ai etansat evacuarea vezi cum e acum. Parca ti am zis ca pot fi gaze si nu benzina...
-
Mi-am lut-o super fain. Chiar daca vehementa aia e justificata, in sensul ca exista reguli scrise pentru conductele alea. Nu la Subaru, ce-i drept.
Dar cum aeratoarele din marginile bordului vor sufla indiferent de pozitia selectorului din blocul de clima, ori cum la apasarea butonului din capatul manetei de stergator se intampla chestii anormale, la fel si conductele-s trase gresit.
Masini de raliu, ncsf.
As fi tentat sa zic ca e inacceptabil sa ai pierderi de benzina in habitaclu, dar imi vad de treaba :))))
Edit...
Pe langa mirarea unora de pe acolo pe subiectul conductelor interioare, cica e posibil sa fie o problema la imbinarile cu pompa.
https://www.subaruoutback.org/forums/66-problems-maintenance/408665-underneath-back-seat-soaked-gasoline-3.html?amp=1
Edit 2 - tu ai avut aripa dreapta lovita parca... Nu stiu pe unde trec tevile alea.
-
Pentru ca rally car si nu vrei sa se sparga conducta de la pietre. E unul din acele lucruri gandit cu un scop clar la marca asta speciala.
-
Eu zic in continuare gaze pe evacuare. Dar poti schimba diferentialul central preventiv.
-
Merci, Muttley.
Da, aripa dreapta spate (unde e rezervorul) a fost schimbată.
Rămâne să "văd" mirosul după ce s-a etansat toba și apoi continui troubleshooting'ul.
Poate scap cu "gaze" cum zicea Șerban.
Nu am avut benzinar până acum și nici eu poate nu explic cum trebuie mirosul.
Era "la cald" și mă usturau ochii:)
-
Nu erai cu fata lu' Roșu Imparat in masina nu ?
-
Nu...luase un Uber...
-
Banuiesc ca stii bancul , ca sa nu se inteleaga ceva aiurea . ::)
-
Nu nu, nu-l stiu. il caut pe net? :)
-
Ti-l zic cand ne mai vedem. Ca nu pot sa il reproduc aici. N-am voie... ::)
-
Ies si eu la mlastina ca un om normal cu Forester din '99 si mi-a zburat grilajul de la poiector ceata (stiam ca sta de'am palaria dar am uitat de el).
(https://i.postimg.cc/cCc7hbRJ/IMG-0474.jpg)
(https://i.postimg.cc/fLnxNN5L/IMG-0476.jpg)
Asadar: are cineva vreun grilaj protectie proiector ceata? Se potriveste si de la alte modele?
Multumesc.
-
Foresterele următoare au faruri rotunde de ceata, deci nu se potrivesc și nici nu am văzut sa existe.
-
Doar o idee: n-ar merge ceva printat 3D?
-
Împrumuți și tu de la nenea asta, ca are destule :P
(https://i.postimg.cc/hfTv1ch5/IMG-2220.jpg) (https://postimg.cc/hfTv1ch5)
-
Nenea.... ;D Deci, dacă mai stăteam puțin pe acolo......
-
Doar o idee: n-ar merge ceva printat 3D?
E buna ideea dar tre' dat grilajul pe care-l am jos, tre' masurat, tre' facut desen, tre' proiectat in tool de specialitate', tre' timp :D
Vedem ce gasim pe piata - nu e graba.
...si stau cu ochii pe topicul "Donatii" :))
-
Adul-l pe celalalt si incerc sa ti-l fac eu , ca ii dam doar flip apoi. Ma rog , mi-l lasi aici si ti-l desenez eu. Doar sa te interesezi cum trebuie facuta schita. 3D , dxf uarevar. Eu pt ce fac aici fac 2D uri , dar tind sa cred ca iti pot exporta si 3D uri. Incercam...
-
Adul-l pe celalalt si incerc sa ti-l fac eu , ca ii dam doar flip apoi. Ma rog , mi-l lasi aici si ti-l desenez eu. Doar sa te interesezi cum trebuie facuta schita. 3D , dxf uarevar. Eu pt ce fac aici fac 2D uri , dar tind sa cred ca iti pot exporta si 3D uri. Incercam...
Incerc sa ajung si eu la tine, ca un om normal cu Forester din '99 si surpriza: nu mai pleaca masina de pe loc!
Cutia mesteca normal insa nu-mi dau seama daca ambreiajul nu mai cupleaza sau e ceva de la transmisie?? (cand vreau sa plec se aude un zgomot usor ca de "invartit" in gol). Cert e ca nu pot pleca de pe loc.
Imi vad de ale mele si dupa o ora zic sa mai incerc o data si sa "ascult" si reductorul daca intra...ma rog, n-are nicio legatura.
Masina era in treapta intai, n-apuc sa trag de reductor ca dau drumu usor la ambreiaj sa vad daca e acelasi comportament si masina da sa plece. De fapt pleaca, merge. Si reductorul intra normal.
WTF?
-
Vezi ca daca ai reductorul la jumate e ca si cum nu esti in viteza. E pinionul intre pinioane...Ce treaba ai cu reductorul ? LAsa-l jos.
-
Sa fie asta? nu era lasat ca lumea? Il mai folosesc cand parchez cu spatele, urc o bordura.
Maine dimineata esti pe Veseliei?
-
Teoretic da.
-
Azi pe la 1 jumate nu (mai) erai ... de gasit la telefon cel putin :)
Desi m-am intalnit cu Victor care presupun ca fusese la tine, nu stiu daca m-a recunoscut in ragalia cu care eram ;D ;D
On-topic: da, cand eram cu aspiratul am patit si eu sa nu misc cum trebuie levierul pt reductor si sa fie "intre".
-
Patit si eu in trafic bara la bara cu outback-ul. Fara sa vad a tras copilul de reductor pana la jumatate. Mi-a dat panica pana m-am prins.
-
:)
Multumesc,
Sper sa fie doar asta. intradevar, panica e consistenta in conditiile in care ambreiaj schimbat, volanta OK, ulei cutie schimbat...
-
Roti mai are ? Sa nu fie pe sticle de lapte... ;D
-
Azi pe la 1 jumate nu (mai) erai ... de gasit la telefon cel putin :)
Desi m-am intalnit cu Victor care presupun ca fusese la tine, nu stiu daca m-a recunoscut in ragalia cu care eram ;D ;D
On-topic: da, cand eram cu aspiratul am patit si eu sa nu misc cum trebuie levierul pt reductor si sa fie "intre".
Te-am vazut , m-am uitat insistent si incercam sa imi dau seama de unde te cunosc . 8)
-
Pana la urma merge masina sau nu ? Ca Andrei a venit la garaj si era cam panicat.
-
Merge, mai sunt momente cand pedala de la ambreiaj revine mai greu, sau tre' sa o turez un pic sa-i aduc aminte sa decupleze...
S-a intamplat de 8-10 ori pana acum si doar la mersul prin oras, semafor, aglomeratie: treapta 1,2...
Inca nu am ajuns pe acolo; o sa trec si pe la tine.
-
...intre timp am facut si eu cu clasa un overlanding :D
(https://i.postimg.cc/d3h0CTzq/IMG-0545.jpg)
(https://i.postimg.cc/MGzKDLh3/IMG-0552.jpg)
(https://i.postimg.cc/CKJM6N0h/IMG-0562.jpg)
(https://i.postimg.cc/fySwyQ9y/IMG-0566.jpg)
(https://i.postimg.cc/nVNmkHTd/IMG-0569.jpg)
(https://i.postimg.cc/wjpsC0CL/IMG-0576.jpg)
(https://i.postimg.cc/9Xgbj5bT/IMG-0581.jpg)
(https://i.postimg.cc/s2z9JVfF/IMG-0589.jpg)
(https://i.postimg.cc/cJc79V6v/IMG-0609.jpg)
(https://i.postimg.cc/QtxQR0W0/IMG-0611.jpg)
(https://i.postimg.cc/507B1LB1/IMG-0614.jpg)
(https://i.postimg.cc/QCFpMCm7/IMG-0618.jpg)
(https://i.postimg.cc/rs75RTZP/IMG-0624.jpg)
(https://i.postimg.cc/44j89RcG/IMG-0653.jpg)
(https://i.postimg.cc/FscTbCbL/IMG-0652.jpg)
-
Esti culmea, ce inseamna 'varianta sarakului'?
Mi se par super smechere locurile, si doar despre asta e vorba. Erau la fel si daca sedeai pe un sac cu bani, in cortul ala.
PS: E frumos sa spui pe ce traseu ai fost, sa mearga si altii. :P
-
Deosebite!
(https://i.postimg.cc/wBB5rwNF/IMG-0599.jpg)
(https://i.postimg.cc/6Q1VxCLK/IMG-0632.jpg)
(https://i.postimg.cc/KzkPG4JM/IMG-0633.jpg)
(https://i.postimg.cc/TwzrpG4H/IMG-0634.jpg)
(https://i.postimg.cc/G3DF68B0/IMG-0635.jpg)
(https://i.postimg.cc/CLHjL3Hm/IMG-0649.jpg)
(https://i.postimg.cc/fRVTgXLm/IMG-0650.jpg)
(https://i.postimg.cc/RZ2VrF68/IMG-0661.jpg)
-
Esti culmea, ce inseamna 'varianta sarakului'?
Mi se par super smechere locurile, si doar despre asta e vorba. Erau la fel si daca sedeai pe un sac cu bani, in cortul ala.
PS: E frumos sa spui pe ce traseu ai fost, sa mearga si altii. :P
:))) gluma
imediat.
-
Sibiu ? Cisnadie ? Cisnadioara ?? ::)
Frumoase pozele :)
-
Ce fraier sunt. Ala nu e cumva Camping Ananas? :))
-
Mulțumesc,
Dada, Ananas - Cisnădioara
-
Am bagat japonezu (eclipsat ::)) in mocirla si pare sa-i fi placut. Probabil dupa ce'i ridic suspensia si'i pun gume serioase o sa-i placa mai mult.
(https://i.postimg.cc/Y0zpLL6d/IMG-0700.jpg)
(https://i.postimg.cc/fyCNRnsF/IMG-0701.jpg)
Poate se mai strang vreo cativa japonezi sa iesim pe langa Bucuresti.
-
Pana la gume si suspensie inaltata, la o tura pe langa Bucuresti ma agat si eu cu XT-ul :)
-
Pe langa nemtii aia cu defenderele, noi suntem mici copii ;D Oricum, frumoase acareturi, dar nu mi-e rusine nici cu japonezele.
-
Cred ca te-am vazut cand m-am intors, pe Valea Oltului.
Daca nu eram oarecum in graba m-as fi intors dupa tine sa-ti vad rig'ul :) - frumos de altfel!
iti urmaresc topicul. Felicitari!
-
Pana la gume si suspensie inaltata, la o tura pe langa Bucuresti ma agat si eu cu XT-ul :)
Facem, facem! Vorbim in privat sau poate deschidem/completam un topic de "iesiri".
-
Cred ca te-am vazut cand m-am intors, pe Valea Oltului.
Daca nu eram oarecum in graba m-as fi intors dupa tine sa-ti vad rig'ul :) - frumos de altfel!
iti urmaresc topicul. Felicitari!
Mersi, astept impresii si de la tine dupa lift :)
-
Facem, facem! Vorbim in privat sau poate deschidem/completam un topic de "iesiri".
Nu fiti egoisti.
-
Ok primul drum mai lung: București - Iași dus-intors, eu cu câinele în mașină.
Am alimentat la Rompetrol Voluntari - 52l am făcut full (ledul galben era aprins), am resetat Odometrul.
Am circulat mai departe, la Rompetrol Râmnicu Sărat am făcut iarăși plin, au intrat 11,4l. Menționez că am ținut mașina până în 3000 de ture, asta înseamnă undeva pe la 100-110 kmph, cu câteva spike uri de 120kmph și peste 3000 în depășiri sau pe unde voiam să o mai ciupesc un pic. Odometrul arăta 138 km parcurși ( pe maps parcă e 133..nvm) - nu-l resetez.
Din Vaslui iau două persoane și merg mai departe spre Iași.
Frec Iașiul de două-trei ori în diagonală după care mă întorc în Vaslui pentru a lăsa acele două persoane.
Iașiul din păcate s-a aglomerat extrem de tare, de altfel ca mai toate orașele mari.
Îmi continui traseul spre București (doar eu și câinele și în jur de 60kg bagaje), undeva după Urziceni, intre Coșereni și Movilța se aprinde ledul galben. Odometrul arăta 790 km parcurși.
Merg mai departe și alimentez full de la Rompetrol Viilor - au intrat 55,5l.
În tot aces traseu am folosit AC'ul normal și îl mai inchideam atunci când deschideam geamurile si/sau trapa (sunt fumător).
Mersul a fost tot până în 3000 de ture, exceptând traseul de unde se aprinsese ledul galben după Urziceni unde am ținut-o în 2000, 2000 și ceva.
Calculul nr. 1:
Rompetrol Voluntari - Rompetrol Râmnicu Sărat: 138km cu 11,4l - consum 8,26%
Calculul nr. 2:
Galben pe galben
Dacă la Rompetrol Voluntari am băgat 52l și din 790 km (când se reaprinsese galbenul) scădem cei 138km pe care-i făcusem până la Rompetrol Râmnicu Sărat (unde făcusem iar plin)
avem 652 km parcurși cu 52l - consum 7,97%
Calculul nr. 3:
Plin pe plin overall
La Rompetrol Viilor am alimentat cu 55,5l și odometrul arăta 845km parcurși. Din ăștia scad 138km (la Rompetrol Râmnicu Sărat făcusem ultimul plin)
avem 707 km parcurși cu 55,5l - consum 7,85%.
qed.
-
Cu atatea calcule , la drum ai mai fost atent ?
-
Am EyeSigh :)))
-
Eyesight cruciș ?
-
ai reusit sa iti comanzi un slave cilinder ? s a schimbat ceva dupa ce am aerisit ambreajul ?
-
Nu, nu am avut cand...nici macar nu stiu de unde :D dar sunt sigur ca o sa gasesc.
S-a comportat okish 100 km dupa care - chiar ieri - s-au accentuat cele doua curse la cuplare/decuplare
Merci mult incaodata, merci mtfga pentru Dot4 :)
Ramane sa vad cum imi fac timp sa caut si sa dau comanda...
-
Pai arunca un ochi pe site-urile clasice ( autokarma , epiesa , al-padrino etc)
-
Da, asa face cand e prost slave cylinder-ul. Cumva nu mai etansaza sau nu stiu ce face el acolo chiar daca initial e ok. Dupa niste actionari si mers, revine. Trebuie kit de reparatie sau piesa cu totul.
-
mihai gandestete ca am putut sa il apas/ misc furca cu mana...
-
Mda...
-
eclipsatu' ::)
(https://i.postimg.cc/j2mTW59n/2-D6-F5181-755-B-43-BE-9012-B11-C2-B728-C9-B.jpg)
(https://i.postimg.cc/CLHp4VcW/7-DEDB2-E9-80-C7-495-D-A9-B3-D9-F839-AB6-B19.jpg)
-
Pai arunca un ochi pe site-urile clasice ( autokarma , epiesa , al-padrino etc)
Mă ajută fffff mult AlPacino ăla, e fffff aproape de mine. Astăzi la prânz nu aveau pe stock. O să dau un refresh zilele următoare.
Danke!
-
Am gasit la mine in dulap un slave nou. Treci sa vezi daca e bun. Maine sunt pana la 9.30 si apoi cred ca dupa 14.00
-
Vin cu tot cu câine!
Vaya con Dios!
-
aaa și am înțeles că ai niște jante pe 15"?
-
Am gasit la mine in dulap un slave nou. Treci sa vezi daca e bun. Maine sunt pana la 9.30 si apoi cred ca dupa 14.00
Nu e bun.
Asta e bun:
http://www.al-padrino.ro/articol/2472529/trw-pjd726-cilindru-receptor-ambreiaj.html
(http://www.al-padrino.ro/articol/2472529/trw-pjd726-cilindru-receptor-ambreiaj.html)
o sa trec maine sa ti-l returnez.
multumesc mult,
-
Salut,
Am schimbat cilindrul, piesa niparts cumpărată de la Alpadrino (80 de lei). Ambreiajul are două curse atât la cuplare cât și la decupare, frecvența de "rămâne pedala la podea" a crescut. S-a întâmplat să nu pot pleca de la semafor fără să mă aplec să ridic pedala cu mâna. Noroc că atunci când am schimbat cilindru vieții am reglat ambreiajul să cupleze mai sus, fără a fi nevoit s-o duc până în podea (doar dacă duc pedala în podea rămâne acolo-câteodată) dar încă nu mă obișnuisem cu punctul de "cuplaj".
Am ajuns la SMT, am avut noroc că l am prins pe Daniel și l am rugat să-mi ofere un sfat. Prima impresie: să pun cilindru original înapoi și să schimb pompa ambreiaj. Zis și făcut, m am dus la prietenii mei de la AlPadrino și-am luat pompa la 120 de lei (la SMT era 1200 :)).
Deci acum am cilindru vechi și pompă nouă. Frecvență de "pedala rămasă la fund" s a redus spre 0, deci mai apare...problema cu cursa în două trepte s a redus simțitor, dar încă există o tendință...
Daniel (SMT) - restul părerilor (inclusiv RuxAuto). 1 - 0.
Acum nelămurire e alta: am apucat furca cu patentul și am încercat să reproduc o cursă de cuplat/decupat. Probabil asta trebuia să fac din prima. Aici se resimt cele două trepte și probabil cineva va spune că e normal. Eu zic că nu e normal, deci problema e la rulment, placă arc diafragma...și să văd ce mai e, că nu mă pricep. Încă.
-
Eu la sg am.avut furca sparta.acolo unde face parghia
-
S-a schimbat și furca, fără îmbunătăți.
Într-un final, după 3 piese schimbate: cilindru ( ulterior punându-l pe ăla vechi al iei înapoi) pompă, furcă, am decis să schimbăm kit ul de ambreiaj. Eee, altă treabă! Mașina merge im-pe-ca-bil! Aparent kit-ul de ambreiaj sau placa a avut un mic defect (încă nu știm sigur după ce se întoarce din garanție) sau arcul diafagmă?? sau poate era alt model de ambreiaj? zic și eu sau sau sau. Nu știu. Cert e că după ce s a schimbat kit-ul mașina se comportă im-pe-ca-bil.
Ar mai fi ceva de adăugat, și anume că am renunțat la autohold. O fi bine, o fi rău. Eu zic că mă descurc și fără el.
-
Sus e kit-ul "vechi" schimbat în luna mai 2019.
(https://i.postimg.cc/9MB4Dp3J/B87-C3511-6-CF1-481-F-A749-985-C694-C2-A6-A.jpg)
Kit-ul "vechi":
(https://i.postimg.cc/xTG0nC23/5-E5-A941-F-D39-C-4741-A911-3-D815-F986-D9-E.jpg)
Kit-ul nou:
(https://i.postimg.cc/FzZnCwM3/11-E4-FA3-D-05-BB-4-B63-B2-B6-C0434-A1390-D3.jpg)
-
Masina din 2000 cu autohold? Interesant...
-
Da, din '99. Cred că e destul de util acolo unde chiar e nevoie.
Probabil o să-l pun la loc dar acum parcă mă simt "free" :)) fără să l mai simt la orice rampă.
-
Dar de ce ati ales sa l anulati ? Iti ramanea blocat ? Pe franare ?
-
Da, intra destul de repede față de cum era cu kit-ul "vechi" și nu mai puteam sta să -l gâdilam, părea că nu e așa ușor de reglat, eu nu mai puteam sta...și am zis să -l anuleze de tot. Mă repet, probabil o să -l pun înapoi. Nu știu cand.
-
Dacă vă întreabă cineva ce consum extraurban are un Forester din '99 aspireișăn să le spuneți ca e 7,8%.
-
Chiar m-am trezit cu asta in gand azi dimineata.
De craciun o vizitez pe bunica si ii zic si ei.
-
Dacă vă întreabă cineva ce consum extraurban are un Forester din '99 aspireișăn să le spuneți ca e 7,8%.
Lux, in 20 de ani nu s-a schimbat nimic.
-
sa inteleg ca s-a reparat ''problema''?
-
Da da, mulțumesc încăodata. Și lui mtfga ii mulțumesc pentru suport.
-
primul lucru PE care l-am facut dupa ce s-a schimbat kit'ul de ambreiaj:
(https://i.postimg.cc/tg1wqbJ1/IMG-2963.jpg)
-
Frumos mort.
-
Frumos mort.
man, esti ok? serios. chiar intreb: esti ok? e a nu-stiu-cata postare instigatoare. mergi la topicul:
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3564.860.html#lastPost (https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3564.860.html#lastPost)
-
Hmm, nu ma gandeam ca va deranja asa tare. Era mai mult sub forma de gluma...
Din punct de vedere biologic, copacul ala de pe masina chiar e mort. Frumos, verde(pentru vreo doua sapt), dar mort. :laugh:
-
Urmează să-i schimb amortizoarele. Pentru început (sau în funcție de costuri) le aș schimba pe alea de pe spate și aș încerca un mini lift, de până în 5cm, poate 30mm dacă e recomandat/bil (bineînțeles față-spate):
1. Este kit complet de cumpărat? Amortizoare, arcuri, flanșe, protecție...etc?
2. Îmi poate recomanda cineva vreun brand, firmă anume? Cu care a colaborat și e mulțumit, sau nu.
3. Se pierde din "performantele" stock dacă ii pun distanțiere mai mari de 5cm și va trebui să umblu și la brațe?
Intenția mea e să-i schimb suspensiile și s-o "ridic" puțin.
Mulțumesc,
-
Având in vedere ca și pe mine ma interesează subiectul pentru SG-ul meu scriu informațiilor care le-am acumulat pana acum, cei care știu mai bine/mult sa corecteze/completeze.
1. Din performanțele stock se pierde deoarece teoretic cu cât o ridici mai mult cu atât scade viteza maxima cu care te poți deplasa in siguranta.
2. Ridicarea mașinii presupune un stres mai mare adăugat pe bucse, planetare etc.
3. Kituri complete (nu sunt sigur ca și pentru SF) au pedders (opțiune și cu înălțare) și mai o marca de care parca se ocupa un coleg de pe forum parca, nu știu de altele.
4. Arcuri înălțare de la King springs
5. Kit-uri de înălțare de la ADF (Anderson design fabrication), Subie lift-oz, sumo parts, subtle solutions. (Trebuie verificat pentru ce modele fac fiecare)
-
Caută pe forum că sunt nenumărate discuții și soluții de la cele mai ieftine, la medii, la compromis și până la premium unde nu pierzi nimic la stabilitate pe sosea.
-
Ok, mulțumesc.
Am să notez și aici că am făcut revizia la 184500 km, deci după aproximativ 8000 km, în care am completat cu 0,7 litri de ulei.
Am schimbat (în sfârșit) și uleiul din diferențial care arăta destul de bine - e prima dată când îl schimb EU.
Ulei motor am pus 5W30 și diferențial 75W90.
Interesant e că cei de la Rux nu au reușit să pună/schimbe filtrul de polen, presupunând că nu are așa ceva??? Really???
-
Au presupus dupa vechime ca e fara. Mai mult ca precis. Au mai fost cazuri...
-
Ok.
Nici data trecută nu apărea pe deviz. Deci o fi fără...
-
Cel mai sigur Malakay tre sa stie daca la tipul asta de bord e filtru de polen.
-
e simplu si e valabil universal: daca are A/C sau Climatronic(sau ce alte denumiri or fi) are filtru de habitaclu.
-
Are AC. Funcțional.
-
e simplu sa verifici, baga capul sub torpedou si vezi daca ai buzunar pt filtru (https://www.subaruforester.org/attachments/wp_000810-jpg.152225/)
eu aveam la gc8 rosu ( an 2000 )
-
Cred ca va ajuta si acest thread:
https://www.subaruforester.org/threads/sf-cabin-filter.43934/
Vad ca unii(care pare-se ca nu il au) recurg la un "conversion kit" pentru a avea filtru.
-
Merci!
...nu reușesc să -l desfac
(https://i.postimg.cc/KvP4tV6W/3-E9-A2-F49-7-C95-479-B-B96-B-1551-A898-BC6-F.jpg)
(https://i.postimg.cc/MHxJws9c/18-ED82-C2-5745-4-CA7-B187-393-FAD60-D02-A.jpg)
(https://i.postimg.cc/7Yfm63jb/D041-B007-D205-4-CAB-A2-C5-12-CB445043-DA.jpg)
(https://i.postimg.cc/vZwfs5sJ/EBEC2-E3-D-9-F95-4-F37-A309-003709-F57962.jpg)
-
Salut,
Trecem si aici:
Am reconditionat Caseta de directie cu 1190 e lei, garantie 2 ani si verificare gratuita din 6 in 6 luni la Tureal Steering Solutions.
+
Bielete antiruliu - 2x125
Pivot - 2x100
Cap de bara - 2x120
Bieleta directie - 2x100
Bucsa bascula - 2x100
Manopera - 1x357
Total: 2637 lei
Drumuri bune!
-
Plaja Gostinu
(https://i.postimg.cc/XN8PrS4x/IMG-5142.jpg)
(https://i.postimg.cc/dtNS927y/IMG-5143.jpg)
(https://i.postimg.cc/pXL68Gdv/IMG-5146.jpg)
-
Arata si mai bine murdara :)
-
Mai fain decat la Mamaia :)
-
Absolut :)
Data viitoare voi merge în timpul săptămânii, sigur va fi mult mai light și lipsit de elemente perturbabile. :)
-
Arata si mai bine murdara :)
;D
-
Asa ii sta bine unui Forester, cu noroi si praf.
-
Are cineva vreun ceas de pus deasupra oglinzii si nu-i trebuie?
(https://i.postimg.cc/X7v6pJgj/IMG-0203.jpg)
Multumesc
-
Posibil sa fie același că cel pus pe bord la impreza. Arata la fel.
-
Am vazut poza de pe thread'ul pentru noua achizitie a ta si mi-am adus aminte :). Cred ca se potriveste.
btw:
Felicitari pentru noua jucarie! Spor si rabdare multa! Imi place ca e break :D
-
Dai ceasul jos si te duci cu el la un service gsm ca sa-ti refaca lipiturile. In timp ele devin “reci”.
-
mie mi s-a parut cam neagra placuta dar am sa iau in calcul recomandarea.
multumesc
-
În ultima perioadă, oriunde lăsăm mașina, lasă și ea o pată de ulei. Ciudat. :)
Starea de urgență nu m a găsit în București așa că a trebuit să caut un mecanic în orașul de provincie în care eram, dar care să se și priceapă la Subaru. În drumul spre magazinul de unde ne aprovizionam (cu declarație, mănuși, cască, bască, mască) treceam pe lângă tot o rachetă din asta, modelul cu stopuri pe haion (2001-2002...): "oare a cui o fi racheta asta...?" La un moment dat întâmplarea face să găsesc omu la mașină, eu ma prefac ca scap pixu pe jos :) și intru în discuții cu el. Ba char are și service! Și elevator! Și mai lucrează și bine! Așa că am cocoțat mașina pe elevator, șters bine pe dedesubt după care revenit iar pe elevator și văzut ce/pe unde pierde. Pierderile de ulei sunt de la semering distributie și semering palier cutie de viteze.
Ce voiam eu să întreb de fapt e că dacă tot se dă una bucată motor jos pentru a etanșa tot ce trebuie, cam ce aș putea să mai verific/schimb pe la mașină/motor nu de alta dar măcar să mă duc cu lucrarea în 5000 de lei și aia e :).
Sau să nu dăm motorul jos, lucram în față la distribuție și apoi punem pe elevator și dăm cutia jos..?
Mulțumesc mult!
aaaaa poză cu uleiul:
(https://i.postimg.cc/J7HFMqyp/674-DD9-CE-80-AB-42-B2-84-FC-8-FD1-F0-E8-B9-B2.jpg)
Botul mașinii fiind spre stânga.
-
Daca dai motorul sau cutia jos, poți verifica, dacă ești aproape, chiar schimba kit ambreiaj, rulment și ce mai trebuie pe acolo. Colegii mai experimentați sa zică mai multe :) spor la treaba, după câte știu se merge la sigur cu simeringuri originale!!
-
Mie mi-au curs o groaza, numai simeringurile de arbore nu.
Nu spun ca mecanicul n-are dreptate, ci doar ca ma mir.
-
Vezi la mine pe topic la asta in proces de restaurare.
La care mai poți adăuga tampoane motor și antirasturnare și eventual cele de pe la timonerie/cutie.
-
Aha, ok!
Distribuția și ambreiajul sunt schimbate de curând, nu mai vreau să-mi aduc aminte :)).
Ideea e că pentru un semering de 50-100 de lei tre' să dau iar cutia jos la fel și la distribuție; deci dacă tot dăm motorul jos, de data asta sa încerc să nu mai ratez ceva.
-
Mie mi-au curs o groaza, numai simeringurile de arbore nu.
Nu spun ca mecanicul n-are dreptate, ci doar ca ma mir.
Ba mie îmi curge semerimg de arbore nou pus.victor a lu reinz ul vieții. Iar cutie jos când o fi loc/chef
-
99% a fost montat prost si de aia curge... am montat si victor reinz si ajusa si oe nu am avut probleme daca este montat corect
-
O fi. Am fost de fata la montare și mecanicul are 20 ani experienta. Eu merg pe restul de 1%.
-
Ii dau dreptate lui Victor. 20 de ani de experienta in a bate simeringul de jur-imprejur? Sau poate cu ajutorul celui vechi.
Da detalii.
-
Nu mai rețin și oricum poate nu e nici de acolo. N-am mai dat cutia jos.
-
In sfarsit am gasit stickerul...dupa un an jumate cre'ca!
(https://i.postimg.cc/zXdNsSC7/IMG-5254.jpg)
-
Ii sta bine. Mulțumim că promovezi clubul.
-
Ii sta bine. Mulțumim că promovezi clubul.
lol :)
EU mulțumesc!
Am primit sfaturi utile și încurajatoare,
Atât la achiziție cât și la restaurare!
(iaca am făcut și-o rimă :))
PS: nu știam ce-i ăla motor boxer...râdeau mecanicii de mine :)
-
Sincer după ce ai zis 850,am crezut că încă 1000 ar fi de ajuns să o faci bună,dar bănuiesc că ai trecut de 2600 și cu consumul e jale.
-
Sincer după ce ai zis 850,am crezut că încă 1000 ar fi de ajuns să o faci bună,dar bănuiesc că ai trecut de 2600 și cu consumul e jale.
Poti sa o faci si cu 1000 de euro dar nu stiu daca poti circula 10k km fara sa nu revii la service; cu consumul nu e jale date fiind: forma masinii, greutatea, capacitatea cilindrica...anii masinii...
Overall eu sunt ok cu Foresterul meu si nu consider ca tre sa facem rabat mai ales la componentele de siguranta.
-
Si-am mai trecut un ITP :)
S-a dus pompa pentru stropit apa pe parbriz si am zis ca totusi sa fac ceva sa-l pot spala si sa am aceasta optiune in caz de-mi cere ITPu :) . Nu a cerut.
Asadar am schimbat furtunele intre cele doua pompe de sub rezervorul de lichid, fata-spate, si acum cand stropesc parbrizul, pleaca stergatorul spate :)).
Deci, daca are vreun coleg vreo pompa pentru stropit lichid parbriz cat si pentrui faruri...as fi recunoscator. Cu bani, evident.
Spor!
-
Intreaba-l pe malakay. A avut niște mașini la dezmembrat.
-
Oho! de cand nu am ai intrat pe forum...
pare activ :)
am inceput curatenia de iarna :)
(https://i.postimg.cc/2yxpWdx7/IMG-0246.jpg)
-
Oho!!!
Da, forumul inca misca ;)