Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: MihaiH on April 01, 2021, 13:15:39 PM
-
Va salut si bine v am gasit.
In curand voi fi proprietarul unui Subaru Forester 2010 diesel recent reparat asa dupa cum descriu in titlul primei mele mele postari pe acest forum, mi am dorit una intotdeauna, era pe lista mea de masini must have.
Reparatia a fost facuta la 240000 k, si a fost schimbat cam tot ce era pe acolo de schimbat inclusiv volantul si ambreiajul.
Frica pe care o am acum, legata de ruperea acestiua din nou inca persista si de aceea va intreb din experienta voastra la o utilizare normala am sanse sa mai parcurg cu ea 100000k? Pt ca asa intentionez sa o tin. Masina a rulat 10000 km in Romania doar, a fost adusa din Germania in martie 2018, in decembria s a rupt vibrochenul si abia acum a fost pusa pe picioare masina. Multumesc pt intelegere.
-
La o montare corecta și întreținere corespunzătoare, te tine fără probleme încă 120000km.
-
Sunt de acord cu @Xander, dar .... depinde in ce a constat reparatia !
Daca s-a inlocuit short-block-ul cu unul nou, nu ar trebui sa ai probleme daca-i dai ulei bun si la timp.
Daca a fost ”reperat” cel vechi ... nu se stie !
Poate sa tina mult si bine sau poate sa crape de doua luni ...
-
Nu a fost schimbat, este cel original, nu a fost afectat sa zic asa. o sa stau geana pe nivelul la ulei :) si sa l schimb mai des adica la 6-8 k
-
Bafta, sa o folosesti cu placere si mult noroc!
-
Nu a fost schimbat, este cel original, nu a fost afectat sa zic asa. o sa stau geana pe nivelul la ulei :) si sa l schimb mai des adica la 6-8 k
say whaat ? s-a rupt vilbrochenul si nu a fost afectat blocul ? asta zicea Isaac Asimov ? :)
sa tina cat de mult ... ce sa zic :)
-
Nu a fost schimbat, este cel original, nu a fost afectat sa zic asa. ...
Pe mine m-ai pierdut ...
Daca motorul nu a fost afectat .... de ce a fost reparat ?
Daca motorul este cel original, dar totusi este reparat ... ce s-a reparat de fapt ?
-
Salutare, vibrochenul a fost rupt si atat.Blocul motor a fost neafectat, adica este cel original.
-
Greu de crezut ca atunci cand se rupe vilbrochenul nu sunt afectati decat cuzinetii, cam asta ar fi ideea. Ah, ca nu se vede nimic cu ochiul liber, posibil, dar ala nu e motor sa te bazezi pe el, orice ulei si la orice interval l'ai schimba si la care degeaba stai cu ochii pe nivelul de ulei
-
O sa vedem ce o mai fi va tin la curent, cert este ca motorul are garantie pe lucrarea respectiva. Oricum nu o sa o menajez :)