...
NU are lumină in torpedou. :) :D
SH-ul pentru mine este la limita superioara a dimensiunii. ... Mai mare de atat nu as putea sa conduc. Chiar si asta mi se pare prea mare in anumite situatii.Nu inteleg cum de ti se pare MARE Foresterul cand ai condus atata amar de vreme un Outback !
...
PS: cel mai simplu mod de a schimba un bec de poziție la mașina asta este. Fără să demontezi nimic, fara să îți rupi mâinile... Pur și simplu ridici capota și e acolo sus un soclu. Genial.
Testam...
(https://i.postimg.cc/ZYxdTvwP/IMG-20220105-132312055.jpg)
Din păcate, pe această generație cred că doar in Japonia a fost o varianta mixta. In rest full textil de proastă calitate sau full piele sintetica tot de proastă calitate.
Deși încă nu trag de motor, am inceput să îl las să treacă progresiv de 3000rpm și m-am obișnuit cu modurile în care operează cutia. In Drive e cam subturat motorul și e pentru mers în oraș sau pe cruise la drum întins, pe sport o pun când dau de drumuri virajate sau pante mici și nu vreau sa schimbe des viteza iar în manual o pun în treapta potrivită pentru serpentine sau depășiri din scurt și motorul și cutia livrează extraordinar, rapid și cu un cuplu sănătos. Părere personală, mult mai rapidă și mai conectată transmisia la motor și roți față de CVT. Așa o simt eu.
Căldură tot nu bagă pe partea pasagerului, ceea ce a iscat niște discuții la intoarcere. Trebuie să mai curăț la radiator...Motoraş electric.
Per total incepem să ne înțelegem bine. Consum 10.4 având creșterea mare in zona de munte și mai ales la pornire dimineața până s-a încălzit motorul și am plecat sau căutând locuri de parcare prin oraș. In rest, București-Sacele-Cheia-Brasov am avut 9.4 mers liniștit si fără trafic cu doar 2-3 depășiri mai vioaie. Deci se poate, dar mai merge tras în jos dacă ii iau anvelopele corecte, pun scuturile la loc, scăpăm de rodaj etc.
Și ca să mă recunoașteți...
umplut cu oțet și lăsat cat mai mult timp, minim o zi sau
:)))) problem solved
PS: la mine sotia a zis că își calcă pe mândrie și o să o conducă, deși a zis că niciodată n-o va face pentru că îi lipsește o pedala, doar ca să stea pe partea care bagă căldură.
PS: la mine sotia a zis că își calcă pe mândrie și o să o conducă, deși a zis că niciodată n-o va face pentru că îi lipsește o pedala, doar ca să stea pe partea care bagă căldură.
Poti pune o poza si cu presurile?
Multumesc!
@Razvan, in curand e demna de iesit in public. Ti-o prezint fara retineri.
@Ilie, da, in primul rand volanul trebuie curatat/degresat regulat. Apoi folosita o protectie. Mesterul mi-a zis mereu sa folosesc Lapte Doina (hidratant). Intreaba sotia daca stie ce e. Eu nu am folosit niciodata, deci nu stiu daca e mit sau minune.
Eu folosesc de cativa ani acest produs: https://www.autoglym.com/leather-cleaner-balm
Nu stiu daca sa ti-l recomand sau nu. L-am folosit de doua ori pentru interioare full piele (la un Touareg si o Alfa). In rest doar pe volane. Uneori imi lasa impresia ca lasa pielea mai lucioasa decat imi doresc, desi ei se lauda cu matt finish. Dar cum nu ma intalnesc prea des cu pielea, nu am cumparat si alte produse. Acum ca am interior de piele, posibil sa mai testez si altele. Important este sa il aplici seara, la o temperatura moderata, sa il stergi bine si as recomanda sa mai lasi masina cateva ore, altfel o sa ti se para usor alunecoasa suprafata chiar daca ai sters tot.
Cineva mi-a recomandat acest produs ca fiind foarte bun: https://automobilus.ro/solutie-intretinere-piele-wolfgang-leather-care-conditioner-473ml Posibil sa il incerc in viitor.
Si clar folosit cat de des se poate, mai ales vara cand radiatiile si caldura plus transpiratia de pe maini pot distruge repede pielea de pe volan. Vara as zice cel putin lunar de degresat bine plus protectie si o curatare lejera, fara prea multe chimicale saptamanal.
Am detaliat aici: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,4183.0.htmlEu asta am căutat, când am făcut ultima instalare de volan in SG. Am vrut varianta Facelift și am găsit de pe impreza GH. Are butoanele negre și in loc de cele doua de pe stânga, dinspre airbag, are doar butonul mode.
Este un swap partial de succes. Sunt multe care nu merg, dar ce conteaza pentru mine functioneaza. Pana la urma e mai ok bluetooth pentru muzica scapand de un cablu. Faza cu butoanele schimbate la facelift mi-a scapat. De unde pana unde s-a gandit japonezul sa refaca instalatia electrica si sa schimbe doua butoane si sa puna unul, cand putea face economie si baga banii aia in altceva care conta. Chiar nu vad nici un beneficiu pentru toata schimbarea asta.
(https://i.postimg.cc/d1tTNsMD/in-Collage-20220205-102405236.jpg)
Chimicale, pensule, perii, bureți, carpe și curățare cu abur. Acum pot să ling de pe bancheta asta. Și am luat-o ușor spre față.
Așa am pățit și cu outback-ul, iar imprezele aveau câte doi proprietari, cei din urmă ținând mașina 7-10 ani, deci nu se puteau scuza că asa au luat-o de la primul.
Inca nu i-am dat si eu un redline, o plecare, un 1-2-3 full boost sa vad cum e. 2600km de la rebuild. Am completat 150ml de ulei. Am avut destul de multe porniri la rece. Eu zic ca e ok pentru pistoane forjate, dar va trebui sa vad o presiune de ulei pana sa ma linistesc.
Inca sunt panicat sa trag de ea, asa ca nici vorba de overboost momentan. O sa facem niste logguri inainte.
Dacă reprezentanța nu a reușit să așeze bara, eu cine mă cred să reușesc? :)Nu le-aș da așa mult credit, într-o singură vizită mai mult au stricat decât au reparat.
Nu le-aș da așa mult credit, într-o singură vizită mai mult au stricat decât au reparat.
(https://i.postimg.cc/KvY7TBpR/romraider-LTV-2022-03-08.png)
Sincer, decat etriere de WRX second hand pe care sa le reconditionezi, mai degraba iei direct unele noi (https://www.ebay.com/itm/141953619849).Pretul ala este imbatabil..
Ai dat jos placutele metalice de ghidare? Sa nu fie ceva mizerie mai serioasa sub una din ele si de aceea sa ramana blocata placuta de frana.
[...]
Am testat și limitele într-un giratoriu la o ieșire puțin utilizată de pe autostrada București - Ploiesti. Și subvirează rău de tot. Primul pas este să trec pe anvelope de vară la dimensiunea corectă și cu aderență cât mai bună și prima modificare va fi probabil un set de bare antiruliu.
Spălat tot și pus la loc. Estetic e la fel sau mai rău. Nu e chip să o așez. Bara e originala, suporții originale, aripi originale.. pur și simplu sunt niste cleme care stau lipite de aripa și ar trebui sa intre bara între ele și nu are cum.
Eu cred ca se iezista si o diferenta intre manuala si automata, nu numai diesel vs XT.
Absolut. Ca si feeling, cand iei piciorul din gaz, nu mai exista nici o legatura intre punti. Si mai ales, automata nu pastreaza turatia. Chiar si pe modul manual, daca ai luat piciorul din gaz, cade turatia instant undeva in ture joase, nu ramane acolo sus.Eh, la cvt nu e asa, pe sport# in modul automat, in urcare, daca la 5000 ture iei piciorul de pe acceleratie, turatia scade lent, ca si la manuala. Aici probabil intervine modul in care a fost programata.
E mai greu de condus sportiv.
[...]
Dpmdv, atat diesel cvt cat si benzina turbo cvt, se comporta la fel pe viraje, in sensul ca trebuie sa le iei cu pedala la fund :D Singura diferenta e ca la xt trebuie sa o lasi moale la un moment dat ca se duce mai mult decat vei putea sa o tii probabil :)
O sa incerc sa iti fac o vizita intr-un weekend in urmatoarele saptamani daca ai timp, ca trebuie sa merg cu ea la RAR sa schimb seria motorului in acte si mi-e frica sa nu fie prea bogat amestecul momentan :)).
Pana una alta, mai am de rezolvat niste maruntisuri la ea
consumul asta cu ej turbo se cheama autoflagelare :)
@Ilie deci ce combinatie de capace ai ? asta de nissan l-ai pus pe radiator sau dincolo ? vezi ca cel de pe radiator nu trage apa inapoi din vasul de expansiune in config. oem, doar cel de pe vasul de langa turbo unde teoretic este si pct. cel mai inalt al sistemului - se aduna aerulCapacul de Nissan l-am pus pe radiator, unde cel oe nu se pupa. Pe vasul de langa turbo a ramas capacul original.
si daca pui altfel poti avea suprize :)
si acum ma gandesc ca tot ziceai chestii de sch garnituri :) ai simptome dubioase ? se aeriseste cum trebuie instalatia ?
Opinie: radiator mishimoto cu furtunuri de silicon și radiator pentru cutie automata sau koyo doar radiatorul care spun ei că există dedicat pentru auto (dar trebuie să verific ce înseamnă) fara furtunuri și fără capace și fără radiator de cutie separat. Ca bani sunt aproape la fel, dar la mishimoto primesc mai multe. Știu părerile online de pe forumuri internaționale dar cică acoperă orice problema pe garanția lifetime cei de la mishimoto.
Subiectul asta e a can of worms si nici unii cu zeci de ani de experienta nu i-au dat complet de cap.
Dar pare ca regula ar fi invers decat le-ai pus tu, Ilie - capacul cu presiune mai mare merge pe vasul de expansiune langa turbo, capacul cu presiune mai mica pe radiator.
[...]
Buget sa fie și benzina ieftina, că planuri și calatorii de făcut sunt destule.
Mașina îmi place din ce in ce mai mult și cu îngrijire și mici modificări este din ce in ce mai buna pentru mine.
700ml ulei @ 5k o fi normal pentru generatia SH, desi nu mi se pare de speriat. Schimbul de ulei la 5k e cam ... des, as zice.
pai ... e subaru .... normal ca o modifici ca sa mearga cum ar trebui nemodificata :)
ventilatoarele nu merg la viteza, nu ar face decat sa incurce flow-ul natural .... crezi ca pot genera flow de aer si cat este cel natural la doar 60km/h ?
cel mai simplu si cu rezultate este un radiator aluminiu cum trebuie ...
ideea e ca cel care deschide mai devreme nu face nimic in astfel de cazuri :)Ai dreptate. Radiator mai mare, atunci?
Ce e de făcut? Comand din SUA koyo dacă găsesc în stoc și plătesc transport și comisioane să mă satur sau mă risc cu Mishimoto?
Horror. D-aia nu-mi place viteza. Posesorului breakului visiniu i s-a rupt scupu' de pe capota.
Asta e cea mai tare poveste cu iz pescaresc... " ... sa mora gibilan!"Cu permisiunea lui Florescu...
Lancer EVO are FMIC din fabrica. Pescareasca si asta.
Orice ar fi fost mai bun la consum, nu ar fi avut puterea de care am avut nevoie, orice ar fi fost mai bun pe asfalt nu s-ar fi descurcat in afara lui, orice ar fi fost mai bun pe coclauri nu ar fi fost la fel de distractiv pe serpentine...
(https://i.postimg.cc/nc4TBcc3/IMG-20221130-WA0003.jpg)
(https://i.postimg.cc/nhnpZzP7/IMG-20221201-131154961-HDR.jpg)Nu gasesc care e acest 703D. Am mai mers si eu pe 703G, prin Robaia, de doua ori chiar, doar ca e o bucata horror pe acolo, si eram curios ce alta varianta "soft offroad" mai exista.
...La dus Waze și-a bătut joc de câțiva dintre noi și ne-a băgat pe la Curtea de Arges și apoi pe un drum 703D până când asfaltul s-a terminat. Am trecut dealurile pe drum de munte până am revenit pe Valea Oltului aproape de final, la Câinenii Mici.
...
.... Cerem scuze sibienilor pentru că jumătate din București a dat năvală la târgul de Crăciun din Sibiu.
...
Nu ii fac topic, ca sigur imi iau hate :D
E olimpica ;)
Audi?
Masina intra la vanzare asa cum este. Am piese nemontate in valoare de peste 1000 euro. Am bagat in ea alti 3500 euro peste pretul de achizitie care a inclus motorul refacut complet... povestea pe prima pagina.
Accept orice oferta decenta. Accept oferte indecente doar daca pastrez rotile de vara.
... urmeaza sa vad cum se simt anvelopele astea. Pentru cei interesati o sa revin cu feedback. Sunt Dunlop Sport All Season. Le voi folosi din Octombrie pana in Aprilie.
...
Cum se schimba? Cand montam d-astea pe Loganuri trebuia scula speciala, dar era procedura oficiala, parca trebuia rotit motorul, nu mai retin detaliile. E la fel si aici, si scapi cu o tubulara pe fulie arbore cotit?
P-astea le am eu de 2 ani jumate pe ragalia de hyundai. Not impressed, dar oricum n-am gasit altele mai bune pe dimensiunea de carucior de supermarket. Posibil sa fie de vina si faptul ca n-am nici ABS si am asteptari prea mari de la anvelope :)
Ma gandesc si la ceva spray cu ceara pt cavitate interior prag
Mihai, eu as zice ca un XV 2018-2019 2.0i, s-ar potrivi la marele fix necesitatilor si modului tau de utilizare.
Problema e ca se gasesc greu si-s destul de scumpe, deci trebuie rabdare.
PS: Exista viata si dupa turbo (ca sa citez un stimat coleg) !
Nu indraznesc de ieri, dar zic.
As evita conversatiile in masina, mai ales in tara asta. Si playerul, si tot. Doua maini pe volan si ochii beliti la toti oligofrenii cu permis, si atat.
Conversatiile dupa ce ajungi in viata la destinatie.
Nu-s vreo referinta, dacat zic ca am ani buni de cand nu mai pornesc radioul, iar daca am pasageri ii rog sa ma scuze, am treaba. Si chiar am evitat cateva rahaturi imense astfel.
...am observat un zgomot nou, mergand fara muzica. Este ca un sunet de rulment/rola, dar aduce a scurt electric, nu a rulment de roata, parca agata ceva si se aude doar atunci cand engine load este minim intre 2200-2500 rpm.