Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Specific Subaru => Topic started by: ovidiu_petre2003 on August 11, 2023, 19:06:29 PM
-
Buna seara tuturor,
Imi cer scuze dar nu sunt familiar cu aceat forum si deja am mai deachis un topic ...
Am o problema la care sper sa obtin o rezolvare prin voi, colegi de forum.
Masina me, forester xt 2017, 241 cai, cand se incalzeste, la drum, masina trage doar dupa 4500 rot pe minut... de la 2500 la 4500 parca se balbaie.. apoi, dupa 4500 rotatii pe minut, trage de rupeeee.
Pe tester nu are nicio eroare.. am schimbat maf si map, ambele oem.
Aveti idee de ce se comporta asa?
Multumesc mult
-
Buna seara tuturor,
Imi cer scuze dar nu sunt familiar cu aceat forum si deja am mai deachis un topic ...
Am o problema la care sper sa obtin o rezolvare prin voi, colegi de forum.
Masina me, forester xt 2017, 241 cai, cand se incalzeste, la drum, masina trage doar dupa 4500 rot pe minut... de la 2500 la 4500 parca se balbaie.. apoi, dupa 4500 rotatii pe minut, trage de rupeeee.
Pe tester nu are nicio eroare.. am schimbat maf si map, ambele oem.
Aveti idee de ce se comporta asa?
Multumesc mult
Decat sa schimbi piese asa la nimereala nu mai bine mergi la cineva competent sau reprezentanta pentru diagnoza ? Trebuie monitorizati parametrii de functionare in mers cand face ce face .... poate nu e de la motor poate e de la CVT (daca e cu CVT) ... sau poate sunt probleme pe aprindere (bujii/bobine) ...
-
Salut si multumesc de raspuns.
Cutia este cvt dar nu are nicio problema, a fost verificata.
Bobinele si bujiile au fost schimbate cu unele OEM.
-
poti sa ai pierderi de vaccum pe admisie, intercooler. Sa face un test simplu cu fum.
Ce service-uri bai frate, te apuci si schimbi o groaza de piese ca nu au simplu generator de fum de 100 de euro, toata treaba dureaza gen 5 min, hai 10..