La Sauaieu ai ajus deja cu ea? Sa o folosesti cu placere!
Salut și bine ai venit !Multumesc!
Așteptăm impresii cu plusuri și minusuri.
Drumuri bune !
Cât a fost „halatul” ?"Halatul" a fost 22000 euro pret final pe persoana fizica, incluzand importul din Germania, RAR-ul facut si numerele rosii.
Bine ai venit! Sa te bucuri de masina si asteptam cat mai multe poze.Multumesc pentru primire, nu cred ca voi dezamagi din punctul de vedere al pozelor.
Bun venit in club !Multumesc! Deocamdata da, ma bucur de XV destul de mult.
Fain agregat - nu-ti urez sa te bucuri de el, stiu ca o vei face !
Felicitari! La multe plimbari frumoase!Multumesc! Legat de A/T-uri, ai privit in viitor si ai anticipat subiectul unei postari viitoare.
Culoarea e super, le sta bine XV-urilor.
Din ce vad, o sa fie nevoie de alte anvelope, ceva AT, pt extra peisaje.
S-ar putea sa pun mai multe poze decat media fiindca sunt fotograf amator. Sa-mi spuneti daca sunt probleme din acest punct de vedere.
Muam', ce jurnal elaborat, cu bulletpoints, gramatica si multiquote.
Dar asta e totala!
O data ca-ti ceri voie sa pui poze (PUNE!!! Altii scriu numai tampenii si nu baga nicio poza), apoi pentru ca n-ai cerut ajutor sa pui poze. Majoritatea isi prind urechile la imagehosting.
Desi nu-i deloc genul meu de masina, topicul asta pare-se ca-l voi urmari cu placere.
Deci bine ai venit, sa te bucuri de masina, etc.
Si pune poze! Multe!!!
Sa folosesti XV-ul cu multa placere, Cristi!
Masina arata foarte bine inca din primele poze. Iar dupa detailing, pare pregatita pentru showroom ...
Sper sa ne povestesti cat mai multe din experienta ce o vei trai alaturi de masina ta.
Pentru o cromatica mai placuta, eu as fi facut plafonul argintiu :) Dar arata foarte bine masina!
Plafonul e ok, e destul de bine izolat, mai ales la astea mai noi. Eu am mers fara plafon la o impreza break albastru ca al tau si nu am murit.
Problema e cu trapa. Acolo o sa iti radieze caldura.
Mai sunt si alti sholdoveni pe forum, se raspandesc ca molima.
Eu personal am ceva cu aia din Bacau, o boala mai veche de-ale mele.
Pe nevasta ar ajuta-o sa conduca ea cat te prefaci ca butonezi drona aia autonoma.
Poți să scrii liniștit. E jurnalul tău. Dacă e deranjat colegul cu adevărul absolut, îl poți ruga să nu mai scrie pe topicul tau.Multumesc, Xander!
Felicitari pentru eforturi și investiție !
Cool anvelopele, poate profil usor prea agresiv pt un SUV de talia XV-ului, dar dupa indici - C aderenta la umed si C la consum, plus 72 dB zgomot, da, cred ca sunt silentioase si confortabile.Multumesc pentru info.
Doar sa fii atent la aderenta la umed, pt ca C-ul ala poate sa insemne haioseli la viraje stranse pe ploaie sau franare extrema. Sau acvaplanare la viteze de peste 120 km/h. Daca anterior ai fost obisnuit cu anvelope mai "de strada", aici probabil vei simiti niste diferente.
Sunt oricum o invitatie pentru plimbari pe offroad - chestiile alea de pe lateral sunt de ajutor in santuri cu noroi, ajuta extra la tractiune. Sau cand intalnesti bolovani, pietre mai mari, sa nu cedeze anvelopa pe lateral.
Referitor la dimensiuni vs CIV, daca ai pe stickerul de la usa dimensiunile, atunci esti deja ok, poti sa dai vina pe eroare materiala de inscriere in carte / talon, daca cineva insista vreodata - putin probabil. Acel sticker este oficial, al masinii, al producatorului si este foarte important si in materie de conformitate anvelopa vs presiune. Ala certifica faptul ca rulezi cu ce trebuie si la ce presiune trebuie. Probabil vei regasi aceleasi date si in cartea utilizatorului, in manualul masinii.
Cand ai timp, sigur e doar o formalitate sa le treaca si in CIV si talon, dar as merge fix pe abordarea asta - eroare de inscriere initiala, adica sa nu para ca vrei tu fitze de roti. Nu, au trecut ei gresit.
*Singura problema cu noile roti este ca, desi totul este conform specificatiilor, dimensiunile de anvelope nu sunt trecute in CIV si in consecinta nici in certificatul de inmatriculare, chiar daca:...m-am dat peste cap si am fost la inca 2 reprezentante RAR crezand ca unii sunt nebuni si altii nu dar toti au spus acelasi lucru, deci n-am nu cine sa discut. Nici in COC nu sunt trecute dimensiunile de anvelope, nici pe certificatul de inmatriculare din Germania nu erau trecute. Cei de la TwinMotors — de unde am luat-o si care au inscris-o la RAR — au spus ca pentru modelul meu n-au reusit niciodata sa treaca roti de 17" in CIV.…pentru ca “nu sunt in baza de date a producatorului” conform RAR care a eliberat CIV-ul si alte 2 RAR la care am fost cu masina.
- cei de la TwinMotors mi-au dat in scris ca pot monta roti de 17” cu dimensiunile de mai sus;
- sunt prezente dimensiunile pe stickerul masinii;
- alte XV-uri GT le au trecute in CIV, in mod special cele cu motor de 1,6 din cate am inteles.
M-ai terminat cu etichetele alea. Tidy woik, bravo!
Prin fix acelasi rahat am trecut si eu. Rumenia.
Cel mai frustrant nu e ca dai 14 milioane pe un ITP de fatada, sau ca pierzi timpul pentru un drept implicit, dar totodata anulat de ei, si-ti cer bani ca sa ti-l reatribuie. Sa zicem, mizerii clasice la noi.
Dar daca te duci la INJINER si-i zici ce vrei, de ce fiecare, fara exceptie, "nu se poate"? Unul nu si-ar asuma, sa zica "cuae, eu vin aici pentru salariu, ma prefac ca muncesc, plec acasa, intra banu', sarumana, ca tu mi-l dai. Deci mergi si vorbeste cu sefu', eu nu ma pricep". Nu. Toti sunt cu "NU SE POATE". Fmm!!!
Sunt sigur ca undeva pe o hartie apare ca se vand X% modele echipate cu jantele pe 18 care consuma mai mult si Y% cu jante pe 17 care consuma mai putin si media este ce trebuie ca sa fie pusa stampila de UA pe import si vanzare.
Superba Slovenia, dar scumpa, din ce am auzit.
Motul s-a folosit si pe actuala masina de la prima revizie si pana in prezent, toate efectuate la Auto Kino.
Deci as zice ca este ok. Si daca masina e in toate mintile ei cu acest ulei, de ce sa schimbi?
Foarte bun consumul, mai ales tinand cont de anvelopele AT.
Daca ploua e racoare, aer dens, presiune atmosferica mai ridicata, motor mai eficient. La un aspirat, diferentele se simt mai tare, in special cele de altitudine as adauga.(https://media1.tenor.com/m/FrDv8__PklsAAAAC/jesse-pinkman-science.gif)
Ai numarul de inmatriculare foarte patat in cateva poze, in altele e ok.
113 grade ulei nu mi se pare grozav... Vechitura mea trebuie sa-si ia omor destul de sustinut ca sa ajunga la 100 grade, dar e alt motor, alt mileniu aproape, nu ma pricep. Motul e destul de contrafacut, si ar putea explica temperaturile mai ridicate. Insist, nu ma pricep.
Eu ziceam de Motul de la reprezentanta, care ma gandesc ca are o garantie de conformitate.
Pt ca altfel, da, pe piata exista multe uleiuri aparent de marca, dar cu probleme de calitate sau conformitate.
Din categoria "nu lua Motul, ca e contrafacut, ia Mobil, ca asta e contrafacut mai bine" :)
E problema cu uleiul, dar momentan si cat mi-oi mai permite, prefer sa fac reviziile la reprezentanta, cu uleiul recomandat de ei.
PS: superbe poze!
Faina ultima poza si cea din lanul de grau.Mulțam!
Ce ai observat ca si comportament legat de oglinzi, inchidere, alimentare curent etc. sunt specifice marcii. Trebuie sa te obisnuiesti cu ele. Asa e la ei...Da, sunt constient, pot sa traiesc cu particularitatile astea. Le-am scris mai mult din punctul de vedere al cuiva care ar urma sa treaca la Subaru XV si/sau alte japoneze si se intreaba ce si cum, poate citeste pe aici. Sau daca cineva ma intreaba cum e masina asta diferita, ii dau link aici direct.
(https://i.postimg.cc/MMv9bSZF/asfir.jpg) (https://postimg.cc/MMv9bSZF) | (https://i.postimg.cc/2bM20KV8/terosonare.jpg) (https://postimg.cc/2bM20KV8) |
(https://i.postimg.cc/HVpBBXLM/XT5-X5615-1.jpg) (https://postimg.cc/HVpBBXLM) | (https://i.postimg.cc/vxvx41FF/XT5-X5626-1.jpg) (https://postimg.cc/vxvx41FF) | (https://i.postimg.cc/MXJsfh2d/XT5-X5636-1.jpg) (https://postimg.cc/MXJsfh2d) | (https://i.postimg.cc/ThjtVCTG/XT5-X5644-1.jpg) (https://postimg.cc/ThjtVCTG) |
(https://i.postimg.cc/TL0WwLX8/XT5-X5700-1.jpg) (https://postimg.cc/TL0WwLX8) | (https://i.postimg.cc/8fCfrp17/XT5-X5701-1-s.jpg) (https://postimg.cc/8fCfrp17) | (https://i.postimg.cc/kDMbHcx7/XT5-X5722-1-s.jpg) (https://postimg.cc/kDMbHcx7) | (https://i.postimg.cc/hhCdRdrT/XT5-X5736-1-s.jpg) (https://postimg.cc/hhCdRdrT) |
(https://i.postimg.cc/t12xRnjK/XT5-X5678-e-s.jpg) (https://postimg.cc/t12xRnjK) | (https://i.postimg.cc/VSYtcB39/XT5-X5681-e-s.jpg) (https://postimg.cc/VSYtcB39) | (https://i.postimg.cc/FdzJYFF7/XT5-X5690-e-s.jpg) (https://postimg.cc/FdzJYFF7) | (https://i.postimg.cc/23PB5fsS/Whats-App-Image-2025-01-13-at-20-01-54.jpg) (https://postimg.cc/23PB5fsS) |
1) superba postare
2) ceruirea aia - cea mai buna treaba ever!
Atat.
Continuati ^-^
Super poze si video, felicitari!
Salut, de unde ai luat scuturile? Direct de la ASFIR? Ce taxe ai mai platit la intrarea in tara? Mersi!
Asa arata tabloul de sigurante dupa ce am adaugat convertorul si cele 2 prize, cu etichete ca sa stie si altii ce se intampla acolo daca au treaba dupa mine la sigurante:
(https://i.postimg.cc/RFm40rBH/20240509-155120.jpg) (https://postimg.cc/t1BLrM7q)
- priza USB–A imparte slotul 4 cu Audio Navi — primeste curent in ACC mode;
- priza 12V din portbagaj imparte slotul 7 cu cealalta priza 12V — primeste curent doar cu motorul pornit; niciodata n-o sa fie 2 consumatori puternici in ambele in acelasi timp, fiecare are siguranta ei de 15A oricum;
- convertorul 12V ⇒ 5V e in slotul 34 (era gol) — primeste curent in ACC mode.
Magazine multe (https://www.google.com/search?q=adaptor+siguranta+auto&sca_esv=d51205a0a0bb4b9b&rlz=1C1GCEU_enDE1042DE1042&udm=2&biw=1536&bih=729&sxsrf=AHTn8zpZemzmPondeCLDJ4tjiYv4FOJdSg%3A1737745973887&ei=NeaTZ6bqNYP_7_UPzr-4-A4&oq=adaptor+siguranta&gs_lp=EgNpbWciEWFkYXB0b3Igc2lndXJhbnRhKgIIADIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgQQABgeMgQQABgeMgQQABgeMgQQABgeMgYQABgFGB4yBhAAGAgYHjIGEAAYCBgeMgYQABgIGB5Ivi9QAFjeJnABeACQAQGYAX2gAZoOqgEEMTYuNLgBA8gBAPgBAZgCFKAC6Q3CAgQQIxgnwgIKEAAYgAQYQxiKBcICBxAAGIAEGArCAgkQABiABBgTGAqYAwCSBwQxNy4zoAewcQ&sclient=img).
Salut,
De unde ai luat adaptoarele de siguranțe?
Mă poți ajuta cu un link ceva?
Add-ons/mods (interior)
In portbagaj am profitat de spatiul liber stanga–dreapta din cavitatile respective si am adaugat 2 plase elastice (https://www.emag.ro/plasa-elastica-organizator-portbagaj-tip-buzunar-24-5x40-cm-cu-scai-ci-2-benzi-autoadezive-cu-velcro-pentru-auto-si-uz-casnic-negru-rzep-bagaznik/pd/DJY5TFMBM/) care “gazduiesc” stingatorul, trusa medicala, o baterie de jump–start si altele. In plus, am pus niste paracord legat de gaicile de la panoul din portbagaj ca sa-l pot deschide mai usor.
(https://i.postimg.cc/Hxn3XndD/20240415-091325.jpg) (https://postimg.cc/1nxpZ98J)
Am comandat și eu plasele de portbagaj de pe linkul tău dar nu au niciun adeziv pentru prindere pe plastic acolo.
Tu cum le-ai prins? Au avut adeziv ale tale?
Ale mele au avut adeziv, da, erau ca astea:
https://www.amazon.com/Universal-Storage-Automotive-Organizer-Stickers/dp/B09JNQTHBL (https://www.amazon.com/Universal-Storage-Automotive-Organizer-Stickers/dp/B09JNQTHBL)
Dar tot degeaba, in cele din urma se desprindeau pentru ca am pus obiecte relativ grele acolo si in curbe zburau cu tot cu plasa. Pana la urma am bagat holzsuruburi ca sa fixez partea din velcro cu adeziv definitiv pe "peretele" din plastic al portbagajului si am rezolvat problema.
Daca vrei neaparat cu adeziv, incearca mai mult selleri de pe emag, ce sa zic (poate intre timp s-au schimbat selleri la produsul pe care l-am luat eu). Dar cred ca ajungi tot la o solutie "definitiva" pana la urma.
Și eu vreau să pun mai ales lichidul de parbriz și instinctorul deci clar o să zboare din cauza greutății.
Cu holzsuruburi este cel mai sigur.
Merci de sfat.
(https://i.postimg.cc/ctW525yd/XT5X6360_s.jpg) (https://postimg.cc/ctW525yd) | (https://i.postimg.cc/4H1FgbsV/XT5X6362_s.jpg) (https://postimg.cc/4H1FgbsV) | (https://i.postimg.cc/qNvWpYtR/XT5X6719-1_s.jpg) (https://postimg.cc/qNvWpYtR) | (https://i.postimg.cc/9rpv5VQK/XT5X6730-1_s.jpg) (https://postimg.cc/9rpv5VQK) | (https://i.postimg.cc/CRrX5ND4/XT5X6745-1_s.jpg) (https://postimg.cc/CRrX5ND4) | (https://i.postimg.cc/Z99gddxz/XT5X6754-1_s.jpg) (https://postimg.cc/Z99gddxz) | |||||
(https://i.postimg.cc/7G0WBrRB/XT5X6763-1_s.jpg) (https://postimg.cc/7G0WBrRB) | (https://i.postimg.cc/3WH8383x/XT5X6871-1_e_s.jpg) (https://postimg.cc/3WH8383x) | (https://i.postimg.cc/0rd8QTNd/XT5X6888-1_e_s.jpg) (https://postimg.cc/0rd8QTNd) | (https://i.postimg.cc/Mv6zj9Mk/XT5X6894-1_e_s.jpg) (https://postimg.cc/Mv6zj9Mk) | (https://i.postimg.cc/8jZNdLM7/XT5X6906-1_e_s.jpg) (https://postimg.cc/8jZNdLM7) | (https://i.postimg.cc/gx5pQdMd/XT5X7126_e_s.jpg) (https://postimg.cc/gx5pQdMd) | |||||
(https://i.postimg.cc/CZq0Vtt8/XT5X7143_e_s.jpg) (https://postimg.cc/CZq0Vtt8) | (https://i.postimg.cc/RJMxK001/XT5X7098_e_s.jpg) (https://postimg.cc/RJMxK001) | (https://i.postimg.cc/YGNwvFtq/XT5X7105_e_s.jpg) (https://postimg.cc/YGNwvFtq) | (https://i.postimg.cc/K4F2d05K/XT5X7108_e_s.jpg) (https://postimg.cc/K4F2d05K) | (https://i.postimg.cc/V5R81X7K/XT5X7111_e_s.jpg) (https://postimg.cc/V5R81X7K) | (https://i.postimg.cc/w7MLQcZP/DJI-0348-s.jpg) (https://postimg.cc/w7MLQcZP) | |||||
(https://i.postimg.cc/1f71Vs16/XT5X7187-1_ig.jpg) (https://postimg.cc/1f71Vs16) | (https://i.postimg.cc/yDwqnjd8/XT5X7239-Enhanced-NR_ig.jpg) (https://postimg.cc/yDwqnjd8) | (https://i.postimg.cc/TKyMrFTs/XT5X7183-1_ig.jpg) (https://postimg.cc/TKyMrFTs) |