Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by Muttley on November 23, 2024, 13:49:35 PM »
I-ai dat la rotula :(

Cer scuze in avans, dar...
Blown spark tot missfire da.
Toate rateurile astea se duc in pistoane, cuzineti, transmisie si planetare, le face zob, ca am patit si stiu cum se simte.
Orice rateu, adica benzina nearsa, arde data viitoare, dar arde in catalizator.
Toate astea sunt ieftine.

Dar ironia eu o vad de 2 ori.
- vei sfarsi, dupa ce repari tot, sa iei, totusi, bobinele corecte.
- ai luat bobine ieftine de la Autokino, care el, din proprie initiativa, iti face reducere de 30% la repere Subaru. Asta mi se pare halucinanta.

Din nou, scuze.
12
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by andea79 on November 23, 2024, 13:25:31 PM »
e timpul de incarcare zis simplu in romana si ECU comanda timpi diferiti in functie de voltajul sistemului si rpm
daca ai bobine care necesita timpi de incarcare mai mici decat comanda ECU bobinele se supraincalzesc si cedeaza relativ repede respectiv daca bobinele necesita timpi mai mari decat primesc scanteia va fi mai slaba poti ajunge la un soi de misfire pe low rpm sau blown spark pe boost / high rpm .... dar pe scurt vei vedea tu :))
13
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by andrei0241 on November 22, 2024, 22:22:55 PM »
Fara experimente ar fi totul monoton si, la cat merg cu ea, n'as avea despre ce sa ma plang aici.

Nu auzisem pana acum de dwell time, m'am uitat sa vad despre ce e vorba si sper sa fiu printre aia norocosi cu astea de la Delphi.
14
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by Forester on November 22, 2024, 13:13:56 PM »
Pai probabil nu ajungi la concluzia mea fara a trece prin autoflagelari (cand faci DIY)  ;D
15
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by Muttley on November 22, 2024, 12:34:46 PM »
Sunt si exceptii.
Dar oricum, sa scoti admisia ca sa pui furtunuri de benzina la metru... Dunno. Scuze, dar suna a autoflagelare.
16
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by Forester on November 22, 2024, 11:40:59 AM »
In cei 16 ani si ceva de Subaru, daca am invatat ceva, a fost ca pui numai piese OEM daca e ceva mai complicat decat un surub. ;D
17
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by Muttley on November 22, 2024, 08:42:06 AM »
Asa, ca nu mai stiam cine mi-a zis :D
18
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by andea79 on November 22, 2024, 00:44:40 AM »
eu recomand  doar OEM (ca si la debitmetru) - nu am avut/auzit/citit de probl cu ele si mi se par si cele mai rezistente in timp
am testat diverse aftermarket si la toate am observat dwell times diferiti fata de oem , nici eu nu am inteles de ce nu sunt in stare sa le faca la fel cu oem dar ... asta e ... ne zici tu cum se simt delphiurile :)
19
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by andrei0241 on November 22, 2024, 00:02:48 AM »
Eu cerusem cotatie de la AK pentru bobine si de acolo Ovidiu mi'a dat oferta ptr OEM si pentru Delphi ca aftermarket. Cum pe OEM sunt 'jde revizii si despre unele citisem pe forumurile de la americani ca au mai facut probleme, am zis sa incerc pe Delphi. Mai mult decat un motor de 150k km n'are ce sa se strice  ::)
20
Impreza mea VAB/VAG/VMG/VM4 (2015-2016) / Re: Subaru WRX MY 2016
« Last post by fabian7ro on November 21, 2024, 23:20:45 PM »
Este un canal YouTube..
Mr.Subaru

Acolo am văzut că cel mai des pica un solenoid dar se schimba întregul bloc de valve. Tot acolo poți afla și cum sa faci diagnosticul. Poți schimba doar solenoidul cu problema dar e puțin mai greu de găsit solenoid original.

Găsești însă făcuți de firma serioasă
.
Ia canalul mr Subaru la puricat și vezi ce faci mai departe..
Prima data trebuie aflat daca e solenoidul sau e ceva mecanic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10