Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Discuții libere / Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Last post by Muttley on November 14, 2024, 12:11:42 PM »
Bos, dar wtf...
Adica ne atingem, eu ma rastorn de 4 ori, dar si el pleaca de acolo pe jos, ca-i lipseste o roata. Chiar nu mai exista pic de instinct de conservare?!?

Legat de tiruri, ma amuza ca in uichenduri n-au voie sa circule, dar sambata e plin de ele.
Tirurile exista ca ne plac papica si emagul, adica consumerism. Contribuie la reducerea poluarii. E de la noi. Si de la CFR marfa sau cum ii zice, ca e inexistent, ca votam prost de 35 de ani.
52
Discuții libere / Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Last post by Forester on November 14, 2024, 12:09:53 PM »
La legislatie nu s-a schimbat nimic. Numarul ghertoilor ingnoranti si/sau nesimtiti, a crescut exponential.
Si mai am eu o oftica. Practic, pe drumuri acum vezi aproape numai tiruri. Care cand intra pe o straduta de pe banda 1, musai sa faca o eschiva pe juma de banda 2, sa poata sa intre cu tiru pe straduta fara sa calce bordura. Sau metrul de sosea de langa bordura.
53
Discuții libere / Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Last post by Muttley on November 14, 2024, 12:02:43 PM »
Dilema existentiala noua.

Am observat in Brasov de ceva vreme o dubiosenie, care adineauri era sa ma faca praf.
Deci mai intai vad stopuri de frana aprinse si abia apoi, MUUUUULT mai tarziu, semnalul.
Declar cu toata convingerea ca ar trebui sa fie invers intr-o lume normala.

Adineauri...
Sosea lunga si dreapta si libera. Ala din fata merge ca mortul, vad ca franeaza aproape de oprire. Crezand ca e alt ghertoi care se opreste in noroaiele de pe margine, ma bag in depasire. In fix ultima clipa, odata cu momentul in care ia puternic de volan, da semnal STANGA, ca sa intre pe ceva straduta obscura si ascunsa.
Noroc ca ma descurc binisor la cacaturi d-astea si ma ajuta si masina usoara, cu frane supradimensionate si suspensie lemn, altfel eram rasturnat prin garduri.
Si dupa ce am luat laptele, pe drumul de intoarcere, altu', la fel.

In 2000, cand am dat eu de permis, legislatia stipula in clar - semnalizezi intentia de schimbare a directiei de mers:
- cu 50m inainte de efectuarea manevrei in localitate;
- cu 100m inainte de efectuarea manevrei in afara localitatii.

S-a schimbat ceva? S-a redus la zero metri?
Intreb serios, ca nu stiu.
Mersi!

PS: Ciolacu sau ala (cum slbz il cheama, de e galben), presedinte!
54
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: XT SH 2009 - Povestea continua
« Last post by bignuke on November 13, 2024, 21:28:36 PM »
La demontarea cardanului pt lucrarile de la cutie, am vazut ca filetul prezoanelor de prindere a cardanului la flansa diferentialului nu aratau tocmai bine, asa ca le-am inlocuit.


De ceva vreme aveam si bratele de control directie punte spate, asa ca am profitat de timpul liber si le-am inlocuit si pe acestea, bucsa fiind destul de imbatranita. Bineinteles, dupa am efectuat o geometrie directie pt a nu lasa 4 urme pe zapada :D.



Cum temperaturile au scazut destul de mult, iar ninsorile deja au aparut am trecut la bocancii Bridgestone Blizzak LM005.
Dupa aproximativ 55-60k km facuti cu ele, adidasii BRIDGESTONE Potenza Sport se prezinta destul de bine, anul viitor, pana voi comanda anvelope noi de vara ma vor tine un 10k lejer (nu e atinsa limita de uzura pt evacuare apa, iar cea de uzura maxima nici atat).



55
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester my23 Xclusive
« Last post by Xander on November 13, 2024, 09:49:04 AM »
La aspirat stă și la 108 grade. Depinde de ulei și de logica răcirii. Aspiratele după 2021 pānă īn 2025 au tcv cu probleme.
56
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester my23 Xclusive
« Last post by Lup_Alb on November 12, 2024, 22:47:13 PM »
Felicitari pt masina si la cati mai multi km  :)

Sper ca in curand o sa fiu si eu posesorul unui asemenea agregat.

Va ca tot se vorbeste de temperaturile la ulei. Am o intrebare de necunoscator ale temp normale de functionare ale motoarelor pe benzina. De ce este temperatura asa de mare la ulei ? Este normal sa ajunga la peste 95 C ? La dieselul meu temp la ulei este totdeauna mai mica cu 5 grade fata de temp lichidului de racire care nu trece nici vara de 93 C... deci uleiul sta cam pe la 85 - 88 C
57
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: WRX GG 2001
« Last post by Muttley on November 12, 2024, 20:43:42 PM »
Mda, probabil naveta zilnica in Elvetia, cum volanul ala, totusi, are pielea originala.
Oricum, remarcabil.
58
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: WRX GG 2001
« Last post by EdisonFx on November 12, 2024, 19:32:57 PM »
296.000 km in bord. Motorul trage destul de bine, nu se aud batai sau zgomote suspecte, nu da fum albastru sau alb, momentan sunt multumit de achizitia facuta. Da, mai am de lucru la ea, dar le rezolvam noi.


59
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: WRX GG 2001
« Last post by Muttley on November 12, 2024, 19:13:29 PM »
2ke e foarte ok. Cati km parcursi are?
60
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: WRX GG 2001
« Last post by EdisonFx on November 12, 2024, 18:02:49 PM »
Muttley, probabil 5500 a fost un pret corect la momentul acela, avand in vedere starea tehnica generala.
Eu am dat 2000, dar am primit bonus rugina! :)
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10